quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Kut daar zeg je watquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Silentalarm het volgende:
Even mijn pizza in de oven doen. BRB!
Ik wil er voor jou wel een mooi plaatje in doen als ik mijn pizza erin gestopt hebt. Maar ik dacht, ik hou eerst het tempo er maar eens inquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen weten goede OP's te maken.
Dit is geen goede OP.
deze quate is nu al legendarischquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jouw spellingsstijl ook, vieze vuile kutpoolquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
deze quate is nu al legendarisch
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen weten goede OP's te maken.
Dit is geen goede OP.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkigquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
deze quate is nu al legendarisch
ik gedraag me dan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkig
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jouw spellingsstijl ook, vieze vuile kutpool
JONGEUH zoals sackboy al zei enzulksch, ER MOTTEN TOG PHATTE THEMA'S IN KOMEN!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.
Ah, vandaar dat je de laatste tijd steeds tvp'd, toch nog hopen op dat iemand iets verkeerds post wat banwaardig isquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkig
moet die niet eerst ontgroend worden ?quote:
jij bent heul geen Poolquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha...polen.....ahahahahha![]()
oh fuck dat was ik ook....HEE!??!?!?!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de laatste tijd steeds tvp'd, toch nog hopen op dat iemand iets verkeerds post wat banwaardig is
quote:
Ga op zoek naar seks Rickoquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je echt rough bent ga je camsex met me doen
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet die niet eerst ontgroend worden ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet die niet eerst ontgroend worden ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga op zoek naar seks Rickotoe! Je bent zo irritant nu.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je echt rough bent ga je camsex met me doen
ricko wordt toch zo geband ivm doodsbedreigingquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga op zoek naar seks Rickotoe! Je bent zo irritant nu.
Link?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ricko wordt toch zo geband ivm doodsbedreiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik perma-ban je moeder, vuile stinkvuist!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ricko wordt toch zo geband ivm doodsbedreiging
quote:
Gastquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik perma-ban je moeder, vuile stinkvuist!
[..]
[ afbeelding ]
Op het Fok!Forum.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
trouwens waar is de_ananas geband ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
trouwens waar is de_ananas geband ?
Hihiquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HAHAHAHAHAHA@!@!@!@!2121WEET JE WAT IK NET DEED???????@#!@!@!@!@! IK DEED PATAT IN MIJN MOND EN TOEN KAUWDE IK EN TOEN SLIKTE IK HET DOOR EN TOEN WAS HET WEG, MAAR IK PROEF HET NOG WEL EEN BEETJE@!2121@!@!@!21!2@!21![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HAHAHAHAHAHA@!@!@!@!2121WEET JE WAT IK NET DEED???????@#!@!@!@!@! IK DEED PATAT IN MIJN MOND EN TOEN KAUWDE IK EN TOEN SLIKTE IK HET DOOR EN TOEN WAS HET WEG, MAAR IK PROEF HET NOG WEL EEN BEETJE@!2121@!@!@!21!2@!21![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt echt dat ik bans voor m'n lol zet hè? Dan heb ik nieuws voor je: hoe minder bans ik hoef to zetten, hoe blijer ik word! Want dat betekent dat FOK! lekker draait, zonder users die lopen te ziekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de laatste tijd steeds tvp'd, toch nog hopen op dat iemand iets verkeerds post wat banwaardig is
Jonguuuuh, het hoort erbij, net als aids bij afrikanen hoort.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik bans voor m'n lol zet hè? Dan heb ik nieuws voor je: hoe minder bans ik hoef to zetten, hoe blijer ik word! Want dat betekent dat FOK! lekker draait, zonder users die lopen te zieken
En besides, weet je hoeveel moeite het kost om een ban te zetten, zeker vanaf je mobiele telefoon...
Jij ook. Pwned.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij stond ook niet vooraan toen er knappe hoofden werden uitgedeeld
Dude, addict!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik bans voor m'n lol zet hè? Dan heb ik nieuws voor je: hoe minder bans ik hoef to zetten, hoe blijer ik word! Want dat betekent dat FOK! lekker draait, zonder users die lopen te zieken
En besides, weet je hoeveel moeite het kost om een ban te zetten, zeker vanaf je mobiele telefoon...
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jonguuuuh, het hoort erbij, net als aids bij afrikanen hoort.
Remlof, het is mij. Je vriendin.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, krijgt DA een unban als ik mn tieten post hier?
quote:
Ik zeg niet dat je het zetten leuk vind, maar je vind het wel leuk om iemand gebanned te hebben. Anders had je De_Anas ook niet voor zoiets gebannedquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voorspel 500 "DOE HET!1!1! JAAA!!1'quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Koop een PC/Laptop man. Werkt veel makkelijker..quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
DOE HET!1!1! JAAA!!1quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Krijg ik nooit meer een ban als ik BT's tieten post hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hij wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
RickoKun vertoont verdacht veel kenmerken van een baas.
Je hedde ze al in volle glorie gezien?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
zoeen dikke tieten heeft ze ook niet hoor
Volgens mij zijn jouw tieten niet zo groot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Waar wordt dat beweerd dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
Fruitmachine?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat denk je zelf, denk dat fok op tilt gaat!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
photoshop doet wonderenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hedde ze al in volle glorie gezien?
Nouja of jij cup I wel of niet groot vindt is eigen interpretatie natuurlijk. Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw tieten niet zo groot.
Idd.quote:
Ehm nee?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
TROUWENS GERUCHT : JANETJE WORDT DE NIEUWE MOD !!!
DE KONIGIN DER SLOTJES , DE DUIVELIN VAN DE BANS !!!
JONGEHNS ALS DIE TERUGKOMT IS DAT HET EINDE VAN DE SC!!!
harde tepelsquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja of jij cup I wel of niet groot vindt is eigen interpretatie natuurlijk. Daar heb je een punt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee?
Janetje heeft afgelopen avonden af en toe ook meegepost, gewoon gezellig hoor.
JORDEEEH ZE PROBEERT JULLIE IN TE PALMEN KIJK UIT!!! WAAR ZIJN DE OLD SCHOOL KLB_ERS OM MIJN VERHAAL TE BEVESTIGENquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee?
Janetje heeft afgelopen avonden af en toe ook meegepost, gewoon gezellig hoor.
En jij twee!!11!!!1111quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja of jij cup I wel of niet groot vindt is eigen interpretatie natuurlijk. Daar heb je een punt
Whehe ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
EEN FOK! FIRST TIME EVER
EEN MEISJE BIED AAN HAAR MEMMMEN TE POSTEN MAAR FOKKERS KLAGEN ER ALLEEN MAAR OVER
BEL DE FP!11!!!!1
Lat0r.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja inderdaad!
Hee maar slowchat der levenlozen, ik gafijne avond
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
JORDEEEH ZE PROBEERT JULLIE IN TE PALMEN KIJK UIT!!! WAAR ZIJN DE OLD SCHOOL KLB_ERS OM MIJN VERHAAL TE BEVESTIGEN
BOSSIE DOET HET VRIJ GOED ALS MODquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Van mij mag ze me best in palmen... Als ze alsnog kut is merk k dat vanzelf wel
K bedoel, de_boskankerwachter vonden jullie ook zo geweldig, nu is t ook een prutser als mod
Nee, bossie doet het niet goed als mod.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
BOSSIE DOET HET VRIJ GOED ALS MOD![]()
IK HEB JULLIE GEWAARSCHUWD KOM NIET BIJ MIJ UITHUILEN ALS DE SC OVERLIJDT
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
70Iquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de letters, het gaat om de cijfers!!!
hoezo dat dan niet , graag een onderbouwde mening als jij zoiets zegt , ik ben blij met de mods die we nu hebben en ik vind het eigenlijk wel goed zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, bossie doet het niet goed als mod.
70 aa ?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
JORDEEEH ZE PROBEERT JULLIE IN TE PALMEN KIJK UIT!!! WAAR ZIJN DE OLD SCHOOL KLB_ERS OM MIJN VERHAAL TE BEVESTIGEN
ok jij bent een echte Pool , boks ouwequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IK VOND HET VRIJ VERDACHT HAAR INEENS TE ZIEN GISTER
Tsja, je moet toch wát doen in de trein hè?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
Hahaha, remlof FOK!t op zijn mobiel!!111
Heb je zo'n dorst meid?quote:
kun je ook mensen bannen vanuit de trein ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, je moet toch wát doen in de trein hè?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
Bossie is inderdaad een uitstekende mod!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
BOSSIE DOET HET VRIJ GOED ALS MOD![]()
IK HEB JULLIE GEWAARSCHUWD KOM NIET BIJ MIJ UITHUILEN ALS DE SC OVERLIJDT
kurva!!! jeweetz!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok jij bent een echte Pool , boks ouwe
Whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je zo'n dorst meid?
[/broekpalinggarp]
Oh gewoon.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoezo dat dan niet , graag een onderbouwde mening als jij zoiets zegt , ik ben blij met de mods die we nu hebben en ik vind het eigenlijk wel goed zo
Nu je toch niets te doen hebt (quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
Remlof is conducteur dat ie altijd vanaf z'n mobiel moet FOK!en?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Onderbouwen is niet jouw sterkste kant hè!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
Oh gewoon.
Het gekke is dat de so called broekpaling-grapjes grappiger zijn dan de échte broekpaling-grapjes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je zo'n dorst meid?
[/broekpalinggarp]
!!11!1111quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je zo'n dorst meid?
[/broekpalinggarp]
Ik ontloop zijn antwoord in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onderbouwen is niet jouw sterkste kant hè!
Het is goddomme geen clitje hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef RickoKun het volgende:
Shit volgens mij is er net sperma van mijn hand in het scroll wieletje gegaan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Broekpaling het volgende:
EEN FOK! FIRST TIME EVER
EEN MEISJE BIED AAN HAAR MEMMMEN TE POSTEN MAAR FOKKERS KLAGEN ER ALLEEN MAAR OVER
BEL DE FP!11!!!!1
KLIEKJESVORMING OMGOZOGOOO!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat ergens anders postkrikken.
Ik heb anders nog nooit 700 posts gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat ergens anders postkrikken.
NOU ENquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit 700 posts gehad![]()
Waarschijnlijk bemerkt google dat jij wanhopiger bentquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bij mij, naakt: zoek je een dat!?
Nu leveren ze er gewoon helemaal geen wandschroeven meer bijquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef IQM het volgende:
Bp, doe eens niet zo postopkrikkend baggeren!
Oh, ik kreeg er wel die schroefjes bij. Maar ik zei dan ook dat ik in 1 zat!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu leveren ze er gewoon helemaal geen wandschroeven meer bijMoest ik gvd naar de Gamma om van die schroeven te halen om hem op te hangen
Wtf?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef Sackboy het volgende:
Silentalarm, jij mot ff een nieuwe usericon nemen want deze lijkt teveel op die van broekpaling.
Tijd voor een bezoekje aan Hans Anders?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef Sackboy het volgende:
Silentalarm, jij mot ff een nieuwe usericon nemen want deze lijkt teveel op die van broekpaling.
gay pickuplinequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg er wel die schroefjes bij. Maar ik zei dan ook dat ik in 1 zat!
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:38 schreef Sackboy het volgende:
Die gitaar is inderdaad chillquote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan Hans Anders?
Ja zo kan ik jullie niet uit elkaar houdenquote:
Nouja, nu hij in die kerstsfeer is valt t op zich nog wel mee, vanmiddag was het erger.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is ook als je er snel overheen kijkt hoor
Hij is er weer!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan is er iets goed mis hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja zo kan ik jullie niet uit elkaar houden
Niemand heeft dat ook ontkendquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan is er iets goed mis hoor.
Ja, je hebt m'n vorige posts natuurlijk niet gezien omdat je een opmerking moest onlopen eh. Np.quote:
Doe hem de groetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben even de hond uitlaten.
dag!
dagdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben even de hond uitlaten.
dag!
quote:
Jeweetzelf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, je hebt m'n vorige posts natuurlijk niet gezien omdat je een opmerking moest onlopen eh. Np.
Van vanmorgen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef IQM het volgende:
Meer van die chick van vanmorgen:
(Dat lichaam!)
Neem een overdosis en stik in je eigen kots. Dat maakt je legendarisch!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
Aspirine werken niet.
wil wel maar gaat niet lukken met het OVquote:
Jullie zijn gewoon faalhazen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, of gisteren. Weet ik veel. Ik heb haar in ieder geval een dezer dagen al eens gepost. Was dit filmpje:quote:
Maar ik ben nog geen 27.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Neem een overdosis en stik in je eigen kots. Dat maakt je legendarisch!
quote:Like1Love (1 dag geleden) Toon Verbergen
0 Slechte reactie Goede reactie
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
You can't dance,hore:S
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
[ [url=file:///C:/Program%20Files/FTDv3.8/cache/images/klappen.gif]afbeelding[/url] ]
Episch gefaal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
file:///C:/Program%20Files/FTDv3.8/cache/images/klappen.gif
Klopt niet, kuiken draait niet mee.quote:
Wij hedde geen Ibuprofen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Ibuprofen, werkt. Anders mag je wel een van mijn pillen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
Daarom ook die post.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt niet, kuiken draait niet mee.
Nog steeds een faal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
Dan ga je ff naar de Shell of Texaco. Die hebben dat wel.quote:
ff, weet je hoe ver weg?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je ff naar de Shell of Texaco. Die hebben dat wel.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ff, weet je hoe ver weg?
Ik ga even een uurtje gitaarraggen. Rustige nummers spelen voor mijn bonkende hoofd.
WIE WIL ER KLAPPEN????quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
Detail, detail...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik ben nog geen 27.
Wat je ook kan doen is een kwartier op je kop gaan staan, dan is het meestal ook weg... of erger geworden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ff, weet je hoe ver weg?
Ik ga even een uurtje gitaarraggen. Rustige nummers spelen voor mijn bonkende hoofd.
Weet je hoeveel fipo's en lapo's je dat kost? En nog belangrijker, plaatsen in de dagcijferlijst? Om over de kaste nog maar niet te beginnen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ff, weet je hoe ver weg?
Of krijg je een beroerte en ga je doodquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is een kwartier op je kop gaan staan, dan is het meestal ook weg... of erger geworden.
Zijn leven beschrijven, wat doe je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Weet je hoeveel fipo's en lapo's je dat kost? En nog belangrijker, plaatsen in de dagcijferlijst? Om over de kaste nog maar niet te beginnen..
Heb je in ieder geval nooit meer hoofdpijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of krijg je een beroerte en ga je dood
Doen, Bp
Daarom vond ik Emimichs oplossing zo mooiquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval nooit meer hoofdpijn.
Zoutzuur?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom vond ik Emimichs oplossing zo mooi
Wat de neuk doet die Chinees ertussen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ben normaal niet echt into redheads, maar dit....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Cypress_Hill hoopt dat ze werken, want heeft geen zin om te bij tinypic te uploaden.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
Zijn leven beschrijven, wat doe je?
Ik denk eerder het omgekeerde.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef RickoKun het volgende:
YO LUI, IK GA CHICKS PLAYEN EN MIJN LEVER BESCHADIGEN, LATER DANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Die eerste is nicequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Cypress_Hill hoopt dat ze werken, want heeft geen zin om te bij tinypic te uploaden.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
BOH MÊNNUS DAAR KAN IK EEN LEUK TRUCKJE OPquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1226602709JUqWG1qquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=624644Die reacties!
quote:
quote:
wtfquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef IQM het volgende:
Oké, je MOET kiezen. Welke zou je doen?
[ afbeelding ]
Tsjah..quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
wtf![]()
Ik zou linksonder doen als het moest..
Vrij land enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:20 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan de foto van mijn verjaardagsfeestje?quote:
Als het moest is dat wel de beste inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf![]()
Ik zou linksonder doen als het moest..
Niet lang meer hoor, lapo komt eraanquote:
Wie zou hem hebben, spannendquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:23 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Niet lang meer hoor, lapo komt eraan
Ik wil de lapo!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:23 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Niet lang meer hoor, lapo komt eraan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik wil de lapo!Voor het eerst in m'n leven.
Wie heeft dat naar jou gelekt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
TROUWENS GERUCHT : JANETJE WORDT DE NIEUWE MOD !!!
DE KONIGIN DER SLOTJES , DE DUIVELIN VAN DE BANS !!!
JONGEHNS ALS DIE TERUGKOMT IS DAT HET EINDE VAN DE SC!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |