quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Kut daar zeg je watquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Silentalarm het volgende:
Even mijn pizza in de oven doen. BRB!
Ik wil er voor jou wel een mooi plaatje in doen als ik mijn pizza erin gestopt hebt. Maar ik dacht, ik hou eerst het tempo er maar eens inquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen weten goede OP's te maken.
Dit is geen goede OP.
deze quate is nu al legendarischquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jouw spellingsstijl ook, vieze vuile kutpoolquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
deze quate is nu al legendarisch
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen weten goede OP's te maken.
Dit is geen goede OP.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkigquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
deze quate is nu al legendarisch
ik gedraag me dan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkig
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jouw spellingsstijl ook, vieze vuile kutpool
JONGEUH zoals sackboy al zei enzulksch, ER MOTTEN TOG PHATTE THEMA'S IN KOMEN!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.
Ah, vandaar dat je de laatste tijd steeds tvp'd, toch nog hopen op dat iemand iets verkeerds post wat banwaardig isquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkig
moet die niet eerst ontgroend worden ?quote:
jij bent heul geen Poolquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha...polen.....ahahahahha![]()
oh fuck dat was ik ook....HEE!??!?!?!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de laatste tijd steeds tvp'd, toch nog hopen op dat iemand iets verkeerds post wat banwaardig is
quote:
Ga op zoek naar seks Rickoquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je echt rough bent ga je camsex met me doen
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet die niet eerst ontgroend worden ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet die niet eerst ontgroend worden ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga op zoek naar seks Rickotoe! Je bent zo irritant nu.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je echt rough bent ga je camsex met me doen
ricko wordt toch zo geband ivm doodsbedreigingquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga op zoek naar seks Rickotoe! Je bent zo irritant nu.
Link?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ricko wordt toch zo geband ivm doodsbedreiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik perma-ban je moeder, vuile stinkvuist!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ricko wordt toch zo geband ivm doodsbedreiging
quote:
Gastquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik perma-ban je moeder, vuile stinkvuist!
[..]
[ afbeelding ]
Op het Fok!Forum.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
trouwens waar is de_ananas geband ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
trouwens waar is de_ananas geband ?
Hihiquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HAHAHAHAHAHA@!@!@!@!2121WEET JE WAT IK NET DEED???????@#!@!@!@!@! IK DEED PATAT IN MIJN MOND EN TOEN KAUWDE IK EN TOEN SLIKTE IK HET DOOR EN TOEN WAS HET WEG, MAAR IK PROEF HET NOG WEL EEN BEETJE@!2121@!@!@!21!2@!21![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HAHAHAHAHAHA@!@!@!@!2121WEET JE WAT IK NET DEED???????@#!@!@!@!@! IK DEED PATAT IN MIJN MOND EN TOEN KAUWDE IK EN TOEN SLIKTE IK HET DOOR EN TOEN WAS HET WEG, MAAR IK PROEF HET NOG WEL EEN BEETJE@!2121@!@!@!21!2@!21![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt echt dat ik bans voor m'n lol zet hè? Dan heb ik nieuws voor je: hoe minder bans ik hoef to zetten, hoe blijer ik word! Want dat betekent dat FOK! lekker draait, zonder users die lopen te ziekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de laatste tijd steeds tvp'd, toch nog hopen op dat iemand iets verkeerds post wat banwaardig is
Jonguuuuh, het hoort erbij, net als aids bij afrikanen hoort.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik bans voor m'n lol zet hè? Dan heb ik nieuws voor je: hoe minder bans ik hoef to zetten, hoe blijer ik word! Want dat betekent dat FOK! lekker draait, zonder users die lopen te zieken
En besides, weet je hoeveel moeite het kost om een ban te zetten, zeker vanaf je mobiele telefoon...
Jij ook. Pwned.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij stond ook niet vooraan toen er knappe hoofden werden uitgedeeld
Dude, addict!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik bans voor m'n lol zet hè? Dan heb ik nieuws voor je: hoe minder bans ik hoef to zetten, hoe blijer ik word! Want dat betekent dat FOK! lekker draait, zonder users die lopen te zieken
En besides, weet je hoeveel moeite het kost om een ban te zetten, zeker vanaf je mobiele telefoon...
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jonguuuuh, het hoort erbij, net als aids bij afrikanen hoort.
Remlof, het is mij. Je vriendin.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, krijgt DA een unban als ik mn tieten post hier?
quote:
Ik zeg niet dat je het zetten leuk vind, maar je vind het wel leuk om iemand gebanned te hebben. Anders had je De_Anas ook niet voor zoiets gebannedquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voorspel 500 "DOE HET!1!1! JAAA!!1'quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Koop een PC/Laptop man. Werkt veel makkelijker..quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
DOE HET!1!1! JAAA!!1quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Krijg ik nooit meer een ban als ik BT's tieten post hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hij wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
RickoKun vertoont verdacht veel kenmerken van een baas.
Je hedde ze al in volle glorie gezien?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
zoeen dikke tieten heeft ze ook niet hoor
Volgens mij zijn jouw tieten niet zo groot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Waar wordt dat beweerd dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
Fruitmachine?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat denk je zelf, denk dat fok op tilt gaat!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
photoshop doet wonderenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hedde ze al in volle glorie gezien?
Nouja of jij cup I wel of niet groot vindt is eigen interpretatie natuurlijk. Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw tieten niet zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |