quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
Maar zelf de nummering ook niet aanpassen ehquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
leuk dat woordhussel van mbquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry -diegoed-maar er zijn nooit-iets-fout-doet-meneer en-overal--in-is, ook mensen, zoals ik, die wèl een maken foutje kunnen .
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.
Geil.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat het laatste wat jij doetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.
En als je een fout maakt in je TT kan je vragen in KLB FB of via een TR of iemand dat kan corrigeren.
Hij had gewoon niks beters meer te melden en komt dan met zo'n lame argument. De enige die momenteel de sfeer aan het verzieken is in de SC, op regelmatige basis, is remlof zelf omdat ie z'n roeping als politie agent gemist heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
Mja, de meeste mods + FA's zijn niet zo goed in argumenterenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had gewoon niks beters meer te melden en komt dan met zo'n lame argument. De enige die momenteel de sfeer aan het verzieken is in de SC, op regelmatige basis, is remlof zelf omdat ie z'n roeping als politie agent gemist heeft.
Natuurlijk zijn er regeltjes waar je je aan dient te houden, prima. Maar door constant maar te zeggen dat newbies niet welkom zijn, terwijl ze zelf kut reacties uitdagen... tja. Oja, en laat ik niet vergeten het feit dat remlof al begon te zeuren over kliekjesvorming toen er nog niks aan de hand was.
Welkom mangquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
ik sta in de OP
even een gelegenheid om mezelf voor te stellen
ik ben Wesley en ben 19 lentes jong
inmiddels geslaagd voor de HAVO doe ik nu een HBO opleiding namelijk de MER.
hoe ben ik met Fok! begonnen?
Zoals inmiddels wel bekend is, ben ik de real life beste homie van NG.
Nadat ik urenlange fokverhalen aangehoord heb, heb ik besloten zelf ook een account te maken.
Inmiddels sta ik dus in de OP van, naar mijn mening, het beste subforum van Fok!
waarom KLB SC?
ik begon met random posts op allerlei klb topics.
Na dit een poosje gedaan te hebben bleek er niet veel te veranderen. Ik leerde niemand kennen
en ik kwam erachter dat dit niet de manier was om een baas te worden. Toen adviseerde NG mij
de KLB SC.
Na wat wennen aan de post snelheid en het snel wisselen van onderwerpen heb ik mij inmiddels redelijk aangepast.
En nu?
Nu hoop ik zo lang mogelijk te blijven plakken aan de KLB en nog een behoorlijke reeks SC`s mee te maken.
Voor vragen of opmerkingen: quote
Hoogachtend,
Een trotse KLB user
Ik vroeg nog of jij m aan wilde passen hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Als er in een fout in een TT zit huppel ik hier natuurlijk óók zo'n 9+ uur per dag rond.
Dus je zegt dat ik niet zo goed ben in argumenteren!?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, de meeste mods + FA's zijn niet zo goed in argumenterenDat zijn dan ook de mods + FA's met de grootste bek
PM me dan sherlock, ik zit op werk ik heb niet altijd tijd om alle posts te lezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of jij m aan wilde passen hoor.
Ehm, ik zie jou nooit populair doen dat je mod bent hier hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik niet zo goed ben in argumenteren!?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik niet zo goed ben in argumenteren!?
Dude, mijn pandahamster is meer baas dan jij ooit zult worden.quote:
Paar vrienden van me doen het ook, maar die zeggen dat het geen moer voorstelt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wheheheervaring mee?het gaat btw wel P&A worden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dude, mijn pandahamster is meer baas dan jij ooit zult worden.
tot nu toe nog niet neequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Paar vrienden van me doen het ook, maar die zeggen dat het geen moer voorstelt.
Dat doe je zelf, dus niet Dr.Awesome blamen !quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Neem hem eens mee, ik heb 2 katten die te weinig te eten krijgen...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, dus niet Dr.Awesome blamen !
Oh, en daarom laat je ze maar afgeslacht worden door Dr Awesome?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Neem hem eens mee, ik heb 2 katten die te weinig te eten krijgen...
Dr.Awesomequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik blame niet, ik flame...zit een wezenllijk verschil tussen!
miss als ik P&A ga doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
En geloof me, dat zal niet gebeuren ook.
Same thoughtsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat opzich niet een supergoed voorbeeld van Jailbait.
"Daar" scherenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nou heb ik mij gisteren weer helemaal kaal geschoren "daar" maar ik hebtoch een pokkejeuk.....
tsja, op deze manier is er hier ook niet meer veel aan voor ze1quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, en daarom laat je ze maar afgeslacht worden door Dr Awesome?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kom je nog wel achter als je echt sexueel actief wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Florian_ het volgende:
Oh, niet helemaal trouwens, alleen ballenHelemaal is gay
Me no homo
Scheer je ook je oksels?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
jullie zijn nog zo jong en blij met je haar, NOU IK KAN JE VERTELLEN DAT JE DAAR SNEL KLAAR MEE BENT
Ik doe gewoon heel kort, kaal is lelijk mang, lijk je net een kindje van 8quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
helemaal is voor het oog toch een paar cm winst!!!
Daarom moeten vrouwen ook wel scheren, zijn net meisjes van 8quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon heel kort, kaal is lelijk mang, lijk je net een kindje van 8
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
mijn broertje vn 16 heeft een bijna vriendinnetje waar die enkel mee smst en hij is er heel blij mee
ik scheer boven m`n lul kaal en op m`n ballen laat ik het groeien tot ik het kan vlechten zodat ik m`n reet niet hoef af te vegen maar het kan flossen met m`n balhaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ook die hou ik bij in de zomer als ik mijn pimp-hempjes aan heb!!!
januari weer, ga ik lekker een maand naar australie...
Je oksels scheren, mênnus gay zoals Anas t zou hebben gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ga dr flink doorsmeren en sms daarna met haar mobieltje naar je broertje dat ie een lutser isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
mijn broertje vn 16 heeft een bijna vriendinnetje waar die enkel mee smst en hij is er heel blij mee
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ook die hou ik bij in de zomer als ik mijn pimp-hempjes aan heb!!!
januari weer, ga ik lekker een maand naar australie...
AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe duur is zo`n ticket? als je dat prijs wilt geven?
Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je oksels scheren, mênnus gay zoals Anas t zou hebben gezegd
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Australië
hoe duur is zo`n ticket? als je dat prijs wilt geven?
Whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tsja maar aangezien ananas weinig zegt momenteel....
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was zo'n 1385 eerst 2 dagen hong-kong, daarna 19 dagen sydney!
fap fap fapquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was zo'n 1385 eerst 2 dagen hong-kong, daarna 19 dagen sydney!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef Skaff-a het volgende:
ik F5 al 3x zonder dat er een nieuwe post is![]()
SCHIET EENS OP!!!
1 'troost', je bent niet de enige die t doetquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
volgens mij is dat al de 4e keer dat je me daarop betrapt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
volgens mij is dat al de 4e keer dat je me daarop betrapt
Je vergeet het zelf ook wel eens..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tip van kali, je mag dan wel in de OP staan, maar gebruik van PI's wordt geadviseerd!
het zou me eerlijk gezegt een zorg zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
1 'troost', je bent niet de enige die t doet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
het zou me eerlijk gezegd een zorg zijnwhehehe
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je vergeet het zelf ook wel eens..
okokokquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tip van kali, je mag dan wel in de OP staan, maar gebruik van PI's wordt geadviseerd!
ik heb pas 1 pm gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef dagdag het volgende:
Ik word via PM gespamd!
herkenbaar zeg kut
Echt een bazen naam heb je.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
ik sta in de OP
even een gelegenheid om mezelf voor te stellen
ik ben Wesley en ben 19 lentes jong
inmiddels geslaagd voor de HAVO doe ik nu een HBO opleiding namelijk de MER.
hoe ben ik met Fok! begonnen?
Zoals inmiddels wel bekend is, ben ik de real life beste homie van NG.
Nadat ik urenlange fokverhalen aangehoord heb, heb ik besloten zelf ook een account te maken.
Inmiddels sta ik dus in de OP van, naar mijn mening, het beste subforum van Fok!
waarom KLB SC?
ik begon met random posts op allerlei klb topics.
Na dit een poosje gedaan te hebben bleek er niet veel te veranderen. Ik leerde niemand kennen
en ik kwam erachter dat dit niet de manier was om een baas te worden. Toen adviseerde NG mij
de KLB SC.
Na wat wennen aan de post snelheid en het snel wisselen van onderwerpen heb ik mij inmiddels redelijk aangepast.
En nu?
Nu hoop ik zo lang mogelijk te blijven plakken aan de KLB en nog een behoorlijke reeks SC`s mee te maken.
Voor vragen of opmerkingen: quote
Hoogachtend,
Een trotse KLB user
je moet noar nijmegen gaan das pas styloquote:
Het was niet sarcastisch bedoelt, anders had je wel een: "quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gebruik dan wel een bijpassende PI
namens KM
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Skaff-a het volgende:
schtelling:
wie gelooft hier dat 21-12-2012 het einde van de wereld is
voor jou misschien mar qua reistijd zou het in mijn geval alles behalve baas zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef gers het volgende:
[..]
je moet noar nijmegen gaan das pas stylo
maar hier zitten heel veel smaatjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
voor jou misschien mar qua reistijd zou het in mijn geval alles behalve baas zijn
lovequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga douchen en naar werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Net als die ufo's en komeet die naar de aarde zouden komen ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Skaff-a het volgende:
schtelling:
bij mij ookquote:
er zijn mensen die rond 21-12-2012 verkassen naar afrika en tjechië omdat het daar relatief gezien veilig isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Net als die ufo's en komeet die naar de aarde zouden komen ?
Maar mocht dit uitkomen zou ik het wel leuk vinden.
Beetje net als dat verhaaltje over een knaap die steeds riep dat een wolf de schapen kwam opeten. En dat mensen hem niet geloofden, tot het een keer echt gebeurde.
edit: bassie en adriaan kan informatief zijn op jonge leeftijd.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
er zijn mensen die rond 21-12-2012 verkassen naar afrika en tjechië omdat het daar relatief gezien veilig is
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef Jenglejack het volgende:
Ya same here.
DitDeze topic heeft bazenposts nodig..
Lekker baggeren!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet je juist wel wezen als je je verveelt in KLB, dus ga naar [KLB Bagger SC #400] Jailbait en Keeley voeren de boventoon! en voel je welkom
Maar ondertussen wel flink hard zeiken als we ''kanker'' of een geile naakte meid postenquote:
whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:49 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Dat was geen bazen post man..
Sorry, nieuwelingen zijn hier niet welkom zegt remlof.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, nieuwelingen zijn hier niet welkom zegt remlof.
Doei.
Hoogzotheidquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]Hoe komen dit soort mensen in mijn msnlijst.
Dat waren ooit de meisjes die je leuk vond op school, maar nooit echt tegen durfde te praten ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]Hoe komen dit soort mensen in mijn msnlijst.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat waren ooit de meisjes die je leuk vond op school, maar nooit echt tegen durfde te praten ?
Hihi, je wou Hoogheid zeggen~!11quote:
Jammer genoeg niet, ik zit op het werk maar er valt nu weinig te doen..quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]Nee, dit was de vriendin van een vriend.
[..]
Hihi, je wou Hoogheid zeggen~!11
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel flink hard zeiken als we ''kanker'' of een geile naakte meid posten
baggeren met de rem erop![]()
pissen met een knijper op je lul
ow want ik maak altijd veel spelfouten als ik stoned benquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, ik zit op het werk maar er valt nu weinig te doen..
Vanavond weer.
Wie zegt dat ik nieuw benquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, nieuwelingen zijn hier niet welkom zegt remlof.
Doei.
Bij mij kan het dan 2 kanten op.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ow want ik maak altijd veel spelfouten als ik stoned bendus ik dacht misschien heb jij dat ook nu
Da's geen stelling, nitwit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Skaff-a het volgende:
schtelling:
Eigenlijk is het nog steeds de vriendin. Van Bob.quote:
Wie zegt dat dit geen kloon is dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je postgeschiedenis en je profiel
ik tot nu toe altijd het laatstequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Bij mij kan het dan 2 kanten op.
Of ik beweeg me vloeiend over de knoppen van het toetsenbord zonder een fout te maken.
Of het is gewoon zwaar bagger.
(Vaak het laatste)
Jij bent tof!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Zotheid het volgende:
van?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Prism het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit geen kloon is dan?
Dat hou ik voor mezelf.quote:
Pics ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik tot nu toe altijd het laatsteen m`n spreken word ook kut MAAAAAAAAARRRRRRRRRR
ik heb wel altijd kanker vette ideeën![]()
![]()
______!!!1!!!!!1!!!!1!!1!11!1
Kloon, delete~!!!11quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Prism het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit geen kloon is dan?
Da's beter.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
21-12-2012 is het einde van de wereld.
sorry
foto`s van kankervette ideeën?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Pics ?![]()
Ik kan dan ook echt 5 minuten naar mijn scherm staren zonder te beseffen what the fuck er eigenlijk staat. In feite lees ik het wel, maar mijn brein accepteert het niet. (vaak na 3+ het geval).
ik vind eigenlijk al vanaf het moment dat ik in de SC zit dat jou onderschrift het meest baas is van allemaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's beter.
En dan zeg ik: "Ik weiger daar inhoudelijk op in te gaan, daar het feitelijk onbewezen is om zo gedetailleerd in de verre toekomst te kunnen kijken en zodoende al dan niet schrikbarende conclusies te kunnen trekken. [ afbeelding ]
Mijn vermoedens liggen bij Palin.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's beter.
En dan zeg ik: "Ik weiger daar inhoudelijk op in te gaan, daar het feitelijk onbewezen is om zo gedetailleerd in de verre toekomst te kunnen kijken en zodoende al dan niet schrikbarende conclusies te kunnen trekken. [ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk al vanaf het moment dat ik in de SC zit dat jou onderschrift het meest baas is van allemaal
Heb ik soms als ik een boek lees, dan zit je met je gedachte heel ergens anders maar 'lees' je wel gewoon door. En dan ben je aan het eind van de pagina en denk je, wtf waar ging dit over, en moet je het weer helemaal opnieuw lezenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik kan dan ook echt 5 minuten naar mijn scherm staren zonder te beseffen what the fuck er eigenlijk staat. In feite lees ik het wel, maar mijn brein accepteert het niet. (vaak na 3+ het geval).
quote:Anselmus van Canterbury betoogde dat God van alle goede eigenschappen de volmaakte vorm heeft. Zijn definitie van God was: 'datgene dan wat zich niets hogers denken laat', in het Latijn: 'id quo maius nihil cogitari potest', vaak afgekort als IQM.
Echte KLB-bazen maken paints van hun gebeurtenissen/ideeën.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
foto`s van kankervette ideeën?
ik vertel er wel 1 op de meetmaar dan moeten we wel eerst stoned worden whehehehe
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ik soms als ik een boek lees, dan zit je met je gedachte heel ergens anders maar 'lees' je wel gewoon door. En dan ben je aan het eind van de pagina en denk je, wtf waar ging dit over, en moet je het weer helemaal opnieuw lezen
Ik dacht dat het voor Internal Quality Management stond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef IQM het volgende:
Om ene Henk W. maar even te parafraseren, zelfs mijn naam is mooi.
[..]
ik hoor nog niet bij het kaliber AFCAJOS en NGquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Echte KLB-bazen maken paints van hun gebeurtenissen/ideeën.
Ik dacht dat jij daar ook wel bij hoorde
Wanneer is de meet dan, ik ben nog een maagd op KLB.
Met andere woorden, vrij nieuw/onervaren.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ik soms als ik een boek lees, dan zit je met je gedachte heel ergens anders maar 'lees' je wel gewoon door. En dan ben je aan het eind van de pagina en denk je, wtf waar ging dit over, en moet je het weer helemaal opnieuw lezen
Werk ze gozer,quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:13 schreef Skaff-a het volgende:
ik moet gaan!!!
wish me luck voor vanavondnieuw baantje whehehe
tot wederziens en fijne dag nog
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mooie deodorant!quote:
Nou het is wel nat, maar helaas geen 37 graden.quote:
Zullen we niet overgaan aan topic volspammen met keeleyquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:09 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben maar overgestapt op ONZ topics lezen
laten we beginnen op de volgende paginaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zullen we niet overgaan aan topic volspammen met keeleyzo'n hele topicpagina vol met alleen maar plaatjes
Iriritant schepsel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
"If you want people to like you - you have to buy them things!"
Dat is beter.quote:
Welke volgende pagina? Topic is bijna volquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
laten we beginnen op de volgende pagina
Pagina 5 of 6quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke volgende pagina? Topic is bijna vol
Ik vind Karen heel grappigquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Iriritant schepsel.En kutquote.
[..]
Dat is beter.
Je neukt een weekendquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb stage, dus kan tot 17:00 niet reageren, oprecht excuus is daarvoor op zijn plaats.
Failquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Pagina 5 of 6? pas bij 7 komt de lock
Bandbreedte-steler!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef Elmostyle het volgende:
laat ik maar beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeilijk he die basisschoolquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FailIk dacht dat het topic al bijna vol was, ik kan niet tellen.
nee eindelijk weekendquote:
http://www.acapela-group.com/Greetings/Winter-1-bb2cc32332575quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
laten we beginnen op de volgende pagina
Die eerste is wel leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Karen heel grappig.
Deze dan: "Good Lord. I can't believe I'm at a public pool. Why doesn't somebody just pee directly on me?"
"Oh kids ruin everything. I mean look at the stitching on this. You cannot trust a ten year old to do a good hidden button."
Basisschool is overrated.quote:
owquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Bandbreedte-steler!(Laatste plaatje)
[ afbeelding ]
Stuur mij eens een rarretje toequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef Florian_ het volgende:
Als jullie mij ff het nieuwe topique laten samenstellen gooi ik er wel even een stuk of 50 keeley hazell's in
Ik zit op mn werkquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Stuur mij eens een rarretje toe
en daar kan je wel tieten zien van haazzelquote:
Ja idd. Vooral deze:quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:33 schreef RickoKun het volgende:
ALLEMAAL OUDE MATURE WIJVEN HIER,
IK GA SCHIJTEN DOEI
Veel te oudquote:
Ja niemand heeft zicht op mn schermquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef gers het volgende:
[..]
en daar kan je wel tieten zien van haazzel
Plaats jij dan eens mooi plaatjes van Hayden zoals op je avatarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef gers het volgende:
[..]
en daar kan je wel tieten zien van haazzel
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen niet geknuppeld
Maar wel in een goed humeur
Wat voor werk doe jequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja niemand heeft zicht op mn scherm
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Plaats jij dan eens mooi plaatjes van Hayden zoals op je avatar
Mirre is bij jou?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
Noorsbloed! Ik moet je iets bekennen!
Wat dan ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
Noorsbloed! Ik moet je iets bekennen!
Weekend !quote:
geen snoeiharde metal of salviaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat dan ?![]()
[..]
Weekend !
En bier !
En zo eerst nog maar eens even sporten
Staat in Gers z'n UI.quote:
Snoeiharde metal onder het sportenquote:
Mirre is niet zwanger van jou maar van mijquote:
owokequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Snoeiharde metal onder het sporten![]()
En vanavond salvia
Dat kan heul niet ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mirre is niet zwanger van jou maar van mij
Maar jij weet niet wat er onder die rits zit..quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan heul niet ..
Sackboys hebben alleen een rits en geen penis
Van sperma doorslikken wordt een vrouw niet zwanger toch? Dan zit ik safequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan heul niet ..
Sackboys hebben alleen een rits en geen penis
Je weet wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef Florian_ het volgende:
Bwoh, ik heb de beste OP ooit gemacht![]()
Maar vorige keer werd iedereen boos toen ik een topic poste terwijl BT de lapo had
Ja heroes wel, alleen niet dat die chick in de avatar van gers hayden was..te kleinquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
schaam jedie chick uit Heroes
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het internet bij mn bedrijf valt steeds uit, dus als ik op invoeren druk zijn we al 5 posts verderquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat.
Scoor de lapo.
Elmo, ga eens weg met die Hobbit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
schaam jedie chick uit Heroes
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Vandaag ga ik lekker niet happen maar fappen
Je mag remlof niet meer beledigen! Hij was boos vanochtend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Vandaag ga ik lekker niet happen
En doe ik het af met het volgende plaatje
[ afbeelding ]
ik ben geen kut puberquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Vandaag ga ik lekker niet happen
En doe ik het af met het volgende plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je mag remlof niet meer beledigen! Hij was boos vanochtend.
Goldeneye, For your eyes onlyquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef BobbyB het volgende:
M'n vriendin wil vanavond naar de nieuwe James Bond, ik heb d'r veel plezier gewenst.
Daniel Craig
#399quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Kenker dat heb ik gemist ..
Welk SC topique is dat ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Kenker dat heb ik gemist ..
Welk SC topique is dat ?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.
Dit is meteen een laatste waarschuwing, het moet maar eens afgelopen zijn, ook in deze reeks geldt gewoon de policy, het is géén vrijstaat binnen FOK!.
Ging dat ook over mijn lama's ?quote:
Die quote mag in de OPquote:
Ja, check je notes maar. Je hebt er minimaal 4 bij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ging dat ook over mijn lama's ?
Ik heb nog steeds 3 notes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, check je notes maar. Je hebt er minimaal 4 bij.
Geen idee, vraag het hem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ging dat ook over mijn lama's ?
Ik heb er 1 bijgekregen vanochtend, ik weet niet waarvoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, check je notes maar. Je hebt er minimaal 4 bij.
Ik dacht dat je niet ging happenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 3 notes.
Maar ik vind het flauw ..
Zonder ons zijn ze werkloosquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef dagdag het volgende:
je moet maar zo denken zonder mods en de rest hadden wij hier niet kunnen posten
Over dingen over Mirre bedoelde ikquote:
Vraag want ik moet zo weg , mijn buik weg trainenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef dagdag het volgende:
een mod krijgt niet betaald
Inderaad, na ongelooflijk doorgesmeerd te zijn door al die vakantiegangers verwacht ze van jou natuurlijk wel iets vergelijkbaarsquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:09 schreef gers het volgende:
Sport ze![]()
je moet natuurlijk wel conditie opbouwen voor als mirre terug is
Dude!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
Wajooo, ik kom er net pas achter dat je als je in een index of AT op dat rode mapje voor het topic klikt je het hele topic op één pagina krijgt![]()
Best handig eigenlijk.
Vind je dat leuk dan 300 reacties op 1 paginaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
Wajooo, ik kom er net pas achter dat je als je in een index of AT op dat rode mapje voor het topic klikt je het hele topic op één pagina krijgt![]()
Best handig eigenlijk.
Fuck, die had ik ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!Wist ik niet.
Is ook vrij nieuw volgens mij.Zal wel net zo nieuw zijn als de 'bekijk topic op één pagina'-link bovenaan elk topic.
Komt omdat ik faal@uploadenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Whehe, BobbyB, die banner[ afbeelding ]
Maar nu staat er niet meer dat het patat is
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!Wist ik niet.
Is ook vrij nieuw volgens mij.Zal wel net zo nieuw zijn als de 'bekijk topic op één pagina'-link bovenaan elk topic.
n00bsquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fuck, die had ik ook nog niet gezien
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat ik faal@uploadennu staat de goede er.
Dat dingetje met HET IS PATAT was per ongeluk weggevallen en ik had hem onder de verkeerde naam geupload..quote:
Gooi Keeley er ook ff inquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dingetje met HET IS PATAT was per ongeluk weggevallen en ik had hem onder de verkeerde naam geupload..
Oooh, nu zie ik hem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dingetje met HET IS PATAT was per ongeluk weggevallen en ik had hem onder de verkeerde naam geupload..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |