quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
Maar zelf de nummering ook niet aanpassen ehquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
leuk dat woordhussel van mbquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry -diegoed-maar er zijn nooit-iets-fout-doet-meneer en-overal--in-is, ook mensen, zoals ik, die wèl een maken foutje kunnen .
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.
Geil.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat het laatste wat jij doetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.
En als je een fout maakt in je TT kan je vragen in KLB FB of via een TR of iemand dat kan corrigeren.
Hij had gewoon niks beters meer te melden en komt dan met zo'n lame argument. De enige die momenteel de sfeer aan het verzieken is in de SC, op regelmatige basis, is remlof zelf omdat ie z'n roeping als politie agent gemist heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
Mja, de meeste mods + FA's zijn niet zo goed in argumenterenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had gewoon niks beters meer te melden en komt dan met zo'n lame argument. De enige die momenteel de sfeer aan het verzieken is in de SC, op regelmatige basis, is remlof zelf omdat ie z'n roeping als politie agent gemist heeft.
Natuurlijk zijn er regeltjes waar je je aan dient te houden, prima. Maar door constant maar te zeggen dat newbies niet welkom zijn, terwijl ze zelf kut reacties uitdagen... tja. Oja, en laat ik niet vergeten het feit dat remlof al begon te zeuren over kliekjesvorming toen er nog niks aan de hand was.
Welkom mangquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
ik sta in de OP
even een gelegenheid om mezelf voor te stellen
ik ben Wesley en ben 19 lentes jong
inmiddels geslaagd voor de HAVO doe ik nu een HBO opleiding namelijk de MER.
hoe ben ik met Fok! begonnen?
Zoals inmiddels wel bekend is, ben ik de real life beste homie van NG.
Nadat ik urenlange fokverhalen aangehoord heb, heb ik besloten zelf ook een account te maken.
Inmiddels sta ik dus in de OP van, naar mijn mening, het beste subforum van Fok!
waarom KLB SC?
ik begon met random posts op allerlei klb topics.
Na dit een poosje gedaan te hebben bleek er niet veel te veranderen. Ik leerde niemand kennen
en ik kwam erachter dat dit niet de manier was om een baas te worden. Toen adviseerde NG mij
de KLB SC.
Na wat wennen aan de post snelheid en het snel wisselen van onderwerpen heb ik mij inmiddels redelijk aangepast.
En nu?
Nu hoop ik zo lang mogelijk te blijven plakken aan de KLB en nog een behoorlijke reeks SC`s mee te maken.
Voor vragen of opmerkingen: quote
Hoogachtend,
Een trotse KLB user
Ik vroeg nog of jij m aan wilde passen hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Als er in een fout in een TT zit huppel ik hier natuurlijk óók zo'n 9+ uur per dag rond.
Dus je zegt dat ik niet zo goed ben in argumenteren!?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, de meeste mods + FA's zijn niet zo goed in argumenterenDat zijn dan ook de mods + FA's met de grootste bek
PM me dan sherlock, ik zit op werk ik heb niet altijd tijd om alle posts te lezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of jij m aan wilde passen hoor.
Ehm, ik zie jou nooit populair doen dat je mod bent hier hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik niet zo goed ben in argumenteren!?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik niet zo goed ben in argumenteren!?
Dude, mijn pandahamster is meer baas dan jij ooit zult worden.quote:
Paar vrienden van me doen het ook, maar die zeggen dat het geen moer voorstelt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wheheheervaring mee?het gaat btw wel P&A worden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dude, mijn pandahamster is meer baas dan jij ooit zult worden.
tot nu toe nog niet neequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Paar vrienden van me doen het ook, maar die zeggen dat het geen moer voorstelt.
Dat doe je zelf, dus niet Dr.Awesome blamen !quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Neem hem eens mee, ik heb 2 katten die te weinig te eten krijgen...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, dus niet Dr.Awesome blamen !
Oh, en daarom laat je ze maar afgeslacht worden door Dr Awesome?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Neem hem eens mee, ik heb 2 katten die te weinig te eten krijgen...
Dr.Awesomequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik blame niet, ik flame...zit een wezenllijk verschil tussen!
miss als ik P&A ga doenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
En geloof me, dat zal niet gebeuren ook.
Same thoughtsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat opzich niet een supergoed voorbeeld van Jailbait.
"Daar" scherenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nou heb ik mij gisteren weer helemaal kaal geschoren "daar" maar ik hebtoch een pokkejeuk.....
tsja, op deze manier is er hier ook niet meer veel aan voor ze1quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, en daarom laat je ze maar afgeslacht worden door Dr Awesome?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kom je nog wel achter als je echt sexueel actief wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Florian_ het volgende:
Oh, niet helemaal trouwens, alleen ballenHelemaal is gay
Me no homo
Scheer je ook je oksels?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
jullie zijn nog zo jong en blij met je haar, NOU IK KAN JE VERTELLEN DAT JE DAAR SNEL KLAAR MEE BENT
Ik doe gewoon heel kort, kaal is lelijk mang, lijk je net een kindje van 8quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
helemaal is voor het oog toch een paar cm winst!!!
Daarom moeten vrouwen ook wel scheren, zijn net meisjes van 8quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon heel kort, kaal is lelijk mang, lijk je net een kindje van 8
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
mijn broertje vn 16 heeft een bijna vriendinnetje waar die enkel mee smst en hij is er heel blij mee
ik scheer boven m`n lul kaal en op m`n ballen laat ik het groeien tot ik het kan vlechten zodat ik m`n reet niet hoef af te vegen maar het kan flossen met m`n balhaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ook die hou ik bij in de zomer als ik mijn pimp-hempjes aan heb!!!
januari weer, ga ik lekker een maand naar australie...
Je oksels scheren, mênnus gay zoals Anas t zou hebben gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ga dr flink doorsmeren en sms daarna met haar mobieltje naar je broertje dat ie een lutser isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
mijn broertje vn 16 heeft een bijna vriendinnetje waar die enkel mee smst en hij is er heel blij mee
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ook die hou ik bij in de zomer als ik mijn pimp-hempjes aan heb!!!
januari weer, ga ik lekker een maand naar australie...
AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe duur is zo`n ticket? als je dat prijs wilt geven?
Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je oksels scheren, mênnus gay zoals Anas t zou hebben gezegd
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Australië
hoe duur is zo`n ticket? als je dat prijs wilt geven?
Whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tsja maar aangezien ananas weinig zegt momenteel....
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was zo'n 1385 eerst 2 dagen hong-kong, daarna 19 dagen sydney!
fap fap fapquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was zo'n 1385 eerst 2 dagen hong-kong, daarna 19 dagen sydney!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef Skaff-a het volgende:
ik F5 al 3x zonder dat er een nieuwe post is![]()
SCHIET EENS OP!!!
1 'troost', je bent niet de enige die t doetquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
volgens mij is dat al de 4e keer dat je me daarop betrapt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
volgens mij is dat al de 4e keer dat je me daarop betrapt
Je vergeet het zelf ook wel eens..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tip van kali, je mag dan wel in de OP staan, maar gebruik van PI's wordt geadviseerd!
het zou me eerlijk gezegt een zorg zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
1 'troost', je bent niet de enige die t doet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
het zou me eerlijk gezegd een zorg zijnwhehehe
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je vergeet het zelf ook wel eens..
okokokquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tip van kali, je mag dan wel in de OP staan, maar gebruik van PI's wordt geadviseerd!
ik heb pas 1 pm gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef dagdag het volgende:
Ik word via PM gespamd!
herkenbaar zeg kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |