Wat grappig, ik ben precies 20 weken verder... ik ben vandaag precies 32 wekenquote:
 Maar 12 weken wel een supermijlpaal hoor
 Maar 12 weken wel een supermijlpaal hoor  

Moeilijk is dat, met de familie. Wij hebben het ook vrij stil gehouden toen, dat gaf soms lastige momenten maar ik vond dat wel beter zo. Ik merkte dat ik lastig kon omgaan met de reacties van de familie die het wisten.quote:Op zondag 16 november 2008 01:36 schreef marlieske het volgende:
Heb af en toe het idee dat ik het kindje al voel maar stop dat idee dan snel weg, ik durf nog niet te genieten voor we 22 december alle uitslagen binnen hebben, een voorlopige uitslag op 8 december zal dus nog geen jubelstemming oproepen bij ons we zijn heel voorzichtig nu met onze gevoelens.
Vind het trouwens ook moeilijk om uit te leggen hoe ik me voel, je bent blij zwanger te zijn maar het voelt nu totaal anders als zou moeten.

ben nu 34 wk 4
 ben nu 34 wk 4

12 weken
 12 weken   jee! Wat fijn! Gefeliciteerd met de eerste mijlpaal!
 jee! Wat fijn! Gefeliciteerd met de eerste mijlpaal! 

Hulp bij schrijven geboorteplanquote:Op zondag 16 november 2008 13:29 schreef Dakota het volgende:
zijn er mensen met een bevallingsplan?
Of heeft iemand tips voor me wat ik het best kan doorgeven en niet moet vergeten?
(mijn vriend en ik gaan vandaag een plan opstellen omdat hij bijv het kindje aan wil pakken en ik hem alleen bij de bavlling wil hebben (dus geen schoonouders enzo)

) alles om ons maar niet te verslapen
 ) alles om ons maar niet te verslapen  over minder dan 19 uur ben ik echt de bruid
 over minder dan 19 uur ben ik echt de bruid   

, vooral die van jezelf
 , vooral die van jezelf  

bij deze: dank jullie wel allemaal
 bij deze: dank jullie wel allemaal  
  de videocamera ligt bijna helemaal opgeladen klaar, ik ga zo vriendlief uitleggen hoe die werkt, dan kan schoonpapa of zwager morgen wat opnamen maken
 de videocamera ligt bijna helemaal opgeladen klaar, ik ga zo vriendlief uitleggen hoe die werkt, dan kan schoonpapa of zwager morgen wat opnamen maken  de digitale camera weet hij wel gelukkig, (had ik al verteld voor de geboortefoto's
 de digitale camera weet hij wel gelukkig, (had ik al verteld voor de geboortefoto's  )
 )  

ik hoop dat de vk er snel is voor je.. misschien dat weeenremmers nog wat doen ??
 ik hoop dat de vk er snel is voor je.. misschien dat weeenremmers nog wat doen ?? 

ik zal dan ook wel proberen wat meer te ontspannen, want dit is ook niet goed voor de baby... ik heb de hele zwangerschap niets geslikt wat me niet voor werd geschreven, maar ik ga voor de rust gewoon een valeriaan capsule nemen vanavond voor ik ga slapen. heb het nagezocht op inet, ik mag het hebben, en ik hoop er iets rustiger van te worden voor vannacht en morgen.
 ik zal dan ook wel proberen wat meer te ontspannen, want dit is ook niet goed voor de baby... ik heb de hele zwangerschap niets geslikt wat me niet voor werd geschreven, maar ik ga voor de rust gewoon een valeriaan capsule nemen vanavond voor ik ga slapen. heb het nagezocht op inet, ik mag het hebben, en ik hoop er iets rustiger van te worden voor vannacht en morgen.

al zal je nu idd wel in het ziekenhuis zijn
 al zal je nu idd wel in het ziekenhuis zijn

En zoveel weken ziekenhuis daar heb ik toch echt geen woorden voor. Hoe gaat het nu met de pijn? En hoe voel je je verder?
 En zoveel weken ziekenhuis daar heb ik toch echt geen woorden voor. Hoe gaat het nu met de pijn? En hoe voel je je verder?   Ik hoop zo dat de medicijnen wat voor je gaan doen en je thuis mag/kunt blijven.
 Ik hoop zo dat de medicijnen wat voor je gaan doen en je thuis mag/kunt blijven. 
  (Dat lijkt mij zelf ook fijn om zo de 40-weken te halen, maar door het gedoe met m'n nieren loopt het allemaal iets anders denk ik...)
 (Dat lijkt mij zelf ook fijn om zo de 40-weken te halen, maar door het gedoe met m'n nieren loopt het allemaal iets anders denk ik...) wat knap om te lezen hoe je met alles omgaat! Ik duim zo dat de tijd tot de uitslag snel gaat en uiteraard nog veel harder dat het een goeie uitslag is voor jullie.
 wat knap om te lezen hoe je met alles omgaat! Ik duim zo dat de tijd tot de uitslag snel gaat en uiteraard nog veel harder dat het een goeie uitslag is voor jullie. 

heel veel succes Dinsdag alvast, ik hoop dat het bespreken meevalt en uiteraard dat de tijd wat sneller voor je gaat allemaal!
 heel veel succes Dinsdag alvast, ik hoop dat het bespreken meevalt en uiteraard dat de tijd wat sneller voor je gaat allemaal! Ik denk dat je een hele mooie bruid gaat worden met die mooie jurk!
 Ik denk dat je een hele mooie bruid gaat worden met die mooie jurk!   
   Geniet van jouw dag!
 Geniet van jouw dag!  
 Lief dat je het vraagtquote:
 Niet zo geweldig, ik heb veel pijn, ben alweer een paar keer naar het ziekenhuis geweest. Deze week even kijken hoe het gaat en wat we gaan doen.
 Niet zo geweldig, ik heb veel pijn, ben alweer een paar keer naar het ziekenhuis geweest. Deze week even kijken hoe het gaat en wat we gaan doen.  Ik hoop dat ik straks ook een keer wat leuke positieve berichten kan plaatsen hier ipv al dat gedoe en negatief gemauwel
 Ik hoop dat ik straks ook een keer wat leuke positieve berichten kan plaatsen hier ipv al dat gedoe en negatief gemauwel  

(ik blijf je maar
  (ik blijf je maar   , maar weet even niets anders eraan toe te voegen)
 , maar weet even niets anders eraan toe te voegen) en ik hopelijk bevallen??? Ik ben het zo zat, heb vannacht echt beroerd geslapen, was om 5 uur al wakker, zit nu al kant en klaar beneden en we worden over 3 kwartier gehaald door een vriendin die ons naar het ziekenhuis brengt... Ik weet het, er is nog steeds geen garantie dat ze me vandaag in gaan leiden, maar ik hoop het zo... En dan ben ik vandaag 'pas' 39 weken, ze kunnen me zo nog een week laten lopen als de boel van onderen nog niet echt verder verweekt is...
  en ik hopelijk bevallen??? Ik ben het zo zat, heb vannacht echt beroerd geslapen, was om 5 uur al wakker, zit nu al kant en klaar beneden en we worden over 3 kwartier gehaald door een vriendin die ons naar het ziekenhuis brengt... Ik weet het, er is nog steeds geen garantie dat ze me vandaag in gaan leiden, maar ik hoop het zo... En dan ben ik vandaag 'pas' 39 weken, ze kunnen me zo nog een week laten lopen als de boel van onderen nog niet echt verder verweekt is...

En voor de zekerheid, alvast heel veel succes gewenst!
 En voor de zekerheid, alvast heel veel succes gewenst!

tot uk komt kijken.
 tot uk komt kijken.

. Daarna rechtop in bed gezeten en uiteindelijk nog van 5 tot 7 geslapen..
 . Daarna rechtop in bed gezeten en uiteindelijk nog van 5 tot 7 geslapen..   

ik zit helemaal klaar
 ik zit helemaal klaar  het is nu wachten op manlief met het boeketje (over een minuut of 20)
 het is nu wachten op manlief met het boeketje (over een minuut of 20)

Ik hoop toch dat het goed gaat met haar en baby.
  Ik hoop toch dat het goed gaat met haar en baby. 

Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 17 november 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm nog steeds geen nieuws van Dakota...Ik hoop toch dat het goed gaat met haar en baby.

Ja ik ben ook heel benieuwd, doe eens melden jullie?quote:Op maandag 17 november 2008 09:47 schreef Reinhilde het volgende:
Igraine en Owlet... hoe gaat het met jullie? Al verse babies?

Dochterlief is net opgehaald voor een dagje opa en oma dus ik zit heerlijk te genieten van een opgeruimd huis dat de hele dag opgeruimd zal blijvenquote:Op maandag 17 november 2008 09:47 schreef Reinhilde het volgende:

Vaak zijn het dit soort dagen, dat je lichaam ineens zoiets heeft van: "okee, nu is het lekker rustig, dan gaan we maar es bevallen"quote:Op maandag 17 november 2008 10:30 schreef owlet het volgende:
Dochterlief is net opgehaald voor een dagje opa en oma
 .
. .
.

(dat zal nu ondertussen voltrokken zijn denk ik zo)
 (dat zal nu ondertussen voltrokken zijn denk ik zo) zet m op dames, zoals ik hier gelezen heb zijn jullie beiden sterke dames dus jullie kunnen het !
 zet m op dames, zoals ik hier gelezen heb zijn jullie beiden sterke dames dus jullie kunnen het !
 toch n dikke kus en knuf voor jullie natuurlijk. laat topic 414 maar lekker overstromen met nieuwe beebjes hoor :p
 toch n dikke kus en knuf voor jullie natuurlijk. laat topic 414 maar lekker overstromen met nieuwe beebjes hoor :p arm kind heb dus al n kleine 24 uur de hik :/ Bloeddruk was n ietsie pietsie aan de hoge kant dus komt ze in de loop van vandaag nog eens meten. was wel fijn om naar het hartje weer te luisteren. t blijft toch n onzekerheidje van me hoor *bloos* Verder ontzettend moe nog steeds en ook nog erg grote vriendjes met mister whiteguy in t kleinste kamertje s' morgens en s'avonds helaas. Gyn en HA zouden overleggen of domperidon een optie was om toe te passen zodat er in iedergeval wat meer stoffen opgenomen worden in het bloed ( was eerst iets aangekomen in de zwangerschap en nu ondertussen dat )2kilo) + 8 extra kwijt geraakt. en we willen dus geen risico nemen met de kleine gup natuurlijk. woensdag weer even gluren kan haast niet wachten.
  arm kind heb dus al n kleine 24 uur de hik :/ Bloeddruk was n ietsie pietsie aan de hoge kant dus komt ze in de loop van vandaag nog eens meten. was wel fijn om naar het hartje weer te luisteren. t blijft toch n onzekerheidje van me hoor *bloos* Verder ontzettend moe nog steeds en ook nog erg grote vriendjes met mister whiteguy in t kleinste kamertje s' morgens en s'avonds helaas. Gyn en HA zouden overleggen of domperidon een optie was om toe te passen zodat er in iedergeval wat meer stoffen opgenomen worden in het bloed ( was eerst iets aangekomen in de zwangerschap en nu ondertussen dat )2kilo) + 8 extra kwijt geraakt. en we willen dus geen risico nemen met de kleine gup natuurlijk. woensdag weer even gluren kan haast niet wachten. 

. Ik ben hier zelf gaan lezen omdat de vriendin van een oud-squash-partner van me hier post en op knappen staat (Reinhilde), maar voor je 't weet post je zelf mee en leef je met iedereen mee... ik blijf hier vast posten tot ik zelf zwanger ben
. Ik ben hier zelf gaan lezen omdat de vriendin van een oud-squash-partner van me hier post en op knappen staat (Reinhilde), maar voor je 't weet post je zelf mee en leef je met iedereen mee... ik blijf hier vast posten tot ik zelf zwanger ben  .
.

quote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef maffemuts het volgende:
de ritmische krampjes bleek de kleine met de hik te zijn
 wat gaaf
 wat gaaf  .
.

Neequote:Op maandag 17 november 2008 09:47 schreef Reinhilde het volgende:

Nou ik kan me indenken dat je er een beetje simpel van wordt, schiet ook niet echt op zoquote:Op maandag 17 november 2008 11:12 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee

Net weer bij de verloskundige geweest, bloeddruk wan nu weer te hoog. Daar word ik ook een beetje simpel van eerlijk gezegd. Nu moet ik over twee dagen weer terug komen, met urine. Ze zei nog wel dat ik ook voor die tijd mag bevallen, nou wat mij betreft graag.
Ik heb wel steeds krampen, maar die heb ik al meer dan een week dus dat zegt ook niks. Ik merk wel dat ik steeds chagerijniger word, dus misschien is dat een teken. Dat werd ik bij mijn vorige bevalling namelijk ook.
 Hopelijk ga je gewoon vandaag of morgen bevallen
 Hopelijk ga je gewoon vandaag of morgen bevallen  

De eerste juli baby volgens mij... en je raakt hier zo ingeburgerd hoor
 De eerste juli baby volgens mij... en je raakt hier zo ingeburgerd hoor 

Vervelend dat je ook steeds weer terug moet komen, wel heel herkenbaar helaas.
 Vervelend dat je ook steeds weer terug moet komen, wel heel herkenbaar helaas.  
  Jippie morgen heb je je baby in je armen en is er een eind gekomen aan een toch vervelende bedligperiode etc. Ik ben zo blij voor jullie! Heel veel succes morgen.
 Jippie morgen heb je je baby in je armen en is er een eind gekomen aan een toch vervelende bedligperiode etc. Ik ben zo blij voor jullie! Heel veel succes morgen.   Vandaag nog even genieten van de rust en als je lekker slaapt komende nacht heb je daar morgen alleen maar profijt van. Maar helaas heb je dat niet voor het zeggen.
  Vandaag nog even genieten van de rust en als je lekker slaapt komende nacht heb je daar morgen alleen maar profijt van. Maar helaas heb je dat niet voor het zeggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |