abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63241565
Normaal zit ik bij de zwartepietenclub, maar ze hadden geen behoefte aan zwangere piet dit jaar
daarbij zou ik toch alleen maar gaan zitten eten
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:29:37 #52
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63241597
Wat flauw dat ze geen zwangere Piet wilden
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:46:20 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63244120
Marlieske, hoe is het met je? Trek je het nog een beetje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:03:52 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63244437
Ik zou ook gewoon gaan, Owlet! Misschien duurt het nog 2 weken (oké, ik weet dat llm dit niet willen horen, sorry! ) en zo lang kun je toch niet binnen gaan zitten afwachten?
pi_63244922
Dakota, ben dan wel 4e op het lijstje, maar het scheelt welgeteld 5 dagen met nr 1... dus.
pi_63245003
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou ook gewoon gaan, Owlet! Misschien duurt het nog 2 weken (oké, ik weet dat llm dit niet willen horen, sorry! ) en zo lang kun je toch niet binnen gaan zitten afwachten?
Ach nee joh, ik geloof dat ik nog steeds juist verbaasd zou zijn als het géén 42 weken zou duren Natuurlijk worden er altijd kinderen vóór de 40 weken geboren maar inmiddels lijkt het wel alsof de 37 weken als streefdatum wordt gezien terwijl dat meer een medische ondergrens is die nou eenmaal gesteld moet worden om te bepalen vanaf wanneer er thuis bevallen mag worden.
Wat mij betreft is de 40 weken gewoon de datum waar we naar streven met een lichte verwachting dat ook deze baby te laat zal komen omdat de meeste vrouwen toch wel redelijk constant zijn in hun "lang of kort dragen".

Het zou me zelfs niets verbazen als er de komende jaren steeds meer kinderen gewoon rond de 40 weken geboren zullen worden, omdat de termijn steeds nauwkeuriger vastgesteld kan worden, die 37-42 weken periode is er natuurlijk ook om foutjes in de termijnbepaling op te vangen en die zullen steeds minder vaak voorkomen. Lijkt me zo

Ik vind het wel heerlijk zo, die spanning dat het kán gebeuren maar dat we niet weten wanneer. Dat wil ik nog wel een weekje of twee (of drie in het ergste geval) volhouden. Wat is nou drie weken
pi_63245363
Owlet, dat heb ik ook. Ik weet dat ik kan bevallen nu, maar ik verwacht er gewoon nog niets van.
Eerlijk gezegd hoop ik juist wat later dan de uitgerekende datum te bevallen, ik ben op 1 december uitgerekend en het lijkt me gewoon vreselijk ivm Sinterklaar enzo. Dan maar 10 december. Of, anders gewoon volgende week, ruim voor Sinterklaas

Wij gaan zo lekker naar de film, Sara is uit logeren, dus nu kan het nog
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:08:18 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63245478
Owww geniet ervan, Fuente!

@owlet: ik heb ook begrepen dat het beter voor je kindje is om 'langer' zwanger te zijn. Hoe eerder het kind geboren wordt, hoe groter de kans op groeiachterstanden en een wat minder hoog IQ.
Ik kan het weten, ben zelf twee weken 'te laat' geboren en natuurlijk hyperintelligent .
(Misschien scheelt het na die 37 weken nog maar nauwelijks nog iets hoor, ik heb zelf een nichtje en een neefje die resp. 4 en 5 weken 'te vroeg' zijn geboren, en dat zijn alletwee gymnasiumklanten, maar er moeten ook uitzonderingen zijn om de regel te bevestigen )
KuikenGuppy
pi_63245587
Allemaal bedankt voor de lieve posts! Vanochtend even een zware ochtend gehad vanwege flink wat harde buiken (die erg pijnlijk zijn door het ontstoken vetweefsel.. ) ik ga nu nog even wat slapen.

Alle zwangeren die het nodig hebben
pi_63245594
Toen ik nog in de kraam werkte kon ik meestal ook heel duidelijk merken welke kindjes rond de 40 weken of later geboren waren en welke kinderen eerder. De laatste groep had beduidend vaker wat meer moeite met drinken en warm blijven.
Niet dramatisch, maar wel een duidelijk verschil.

Lekker, Fuente! Geniet er van
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:21:01 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63245711
Raissa, wordt het nog minder, die pijnen? Of wordt dit een kwestie 'uitzingen tot de 37e week'? In dat laatste geval zou ik er echt flink klaar mee zijn .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:21:34 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63245719
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:14 schreef owlet het volgende:
Toen ik nog in de kraam werkte kon ik meestal ook heel duidelijk merken welke kindjes rond de 40 weken of later geboren waren en welke kinderen eerder. De laatste groep had beduidend vaker wat meer moeite met drinken en warm blijven.
Niet dramatisch, maar wel een duidelijk verschil.

Lekker, Fuente! Geniet er van
Een zwangerschap zal wel niet voor niets 40 weken duren ipv 37 weken .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:41:44 #63
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63246090
Owlet zo heb ik ook altijd gedacht hoor dat mijn zwangerschappen 42 weken minimaal konden duren en Kaith diende zich met 39wk/5 dagen aan dus die was zo goed als op tijd en heeft echt nooit problemen gehad met drinken maar Eva daarintegen is met 35wk/6 dagen gehaald en die rommelt echt met het drinken. Nog steeds 10 keer per dag kleine voedingen ipv 5 grotere voedingen. Haar max is nog steeds rond de 120cc en dat is meer uitzondering dan regel. Normaal is het 90/100cc dus je ervaring is hier in huis geldig hoor!
pi_63246364
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:08 schreef Burdie het volgende:
Owww geniet ervan, Fuente!

@owlet: ik heb ook begrepen dat het beter voor je kindje is om 'langer' zwanger te zijn. Hoe eerder het kind geboren wordt, hoe groter de kans op groeiachterstanden en een wat minder hoog IQ.
Ik kan het weten, ben zelf twee weken 'te laat' geboren en natuurlijk hyperintelligent .
(Misschien scheelt het na die 37 weken nog maar nauwelijks nog iets hoor, ik heb zelf een nichtje en een neefje die resp. 4 en 5 weken 'te vroeg' zijn geboren, en dat zijn alletwee gymnasiumklanten, maar er moeten ook uitzonderingen zijn om de regel te bevestigen )
Ik was 8 weken te vroeg en heb gymn. en universiteit

Maarre ik heb de hele dag al enorme krampen n mijn onderrug..menstruatieachtig keer 3, hebben jullie dat ook gehad de laatste weken? Want door die weeen van 3 dagen terug en deze krampen begin ik toch te zenuwen hoor
wanna rub mah puppeh?!
pi_63247417
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:21 schreef Burdie het volgende:
Raissa, wordt het nog minder, die pijnen? Of wordt dit een kwestie 'uitzingen tot de 37e week'? In dat laatste geval zou ik er echt flink klaar mee zijn .
Zodra de ontstekingen weg/minder zijn moet de pijn ook minder worden, maar dan moeten de medicijnen wel aanslaan en dat is nog even afwachten.. Ik weet ook niet hoe vaak ik inmiddels heb gezegd dat dit mijn eerste kindje wordt en ik dit NOOOOIT meer wil meemaken dus dat dit ook de laatste zal zijn Klaar met de pijn ben ik dus ook
pi_63248430
Dakota, ben je het al aan het timen? Want als er echt regelmaat in zit zou ik de VK bellen!
Raissa, ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!

Hoe gaat het met Carmella?
  Jubileum moderator zaterdag 15 november 2008 @ 19:07:16 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63249066
Ach Raissa, ik leef ontzettend met je mee, wat een ellende allemaal. Heel, heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63249617
Dakota, ik herken de krampen wel, volgens mij is het redelijk normaal om zo de laatste weken voorweeën/harde buiken te hebben. Heb je al geprobeerd een lekker warm bad te nemen of te douchen? Als ze dan een beetje afnemen zijn het meestal onschuldige voorweeën. Maar als je ook maar enigzins niet lekker zit of je hebt het idee dat ze heviger worden, dan zou ik zeker de VK bellen!

Raissa, wat een rottijd toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door owlet op 15-11-2008 20:41:04 (typo) ]
pi_63250033
Ik ging hoor, owlet!

Ik wil graag Raissa even sterkte wensen. En Marie79 ook
Variety is the spice of life
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 november 2008 @ 19:56:40 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63250254
mensen hier bekend met (spannings) hoofdpijn?? althans ik denk dat dat het is.. lichte druk, verstopte holtes nog steeds, maar die zeurpijn wil maar niet weg, voel ook wel wat warm aan, geen koorts volgens mij... kan het komen omdat ik me te druk maak om maandag etc??? dat het een bijwerking is van de antibiotica geloof ik niet... maar meer nog; wat kan ik er tegen doen???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:59:44 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63250328
Gewoon gaan hoor Owlet

Raissa, heel veel sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63250343
mwoah het is nu een aanhoudende menstruatie/rugpijn, het is dus iets minder erg.
Ik kan geen regelmaat ontdekken en ik heb ook geen toenemende last van harde buiken o.i.d. Ik wacht annacht wel even af en bel morgen wel als ik nog ongerust ben

sterkte Raissa!
wanna rub mah puppeh?!
pi_63250469
DJMO, mijn tandarts (ja tandarts ja ) zegt dat hoofdpijn aan de zijkanten van je hoofd bij je slapen enzo komt doordat je je kiezen en kaken te hard op elkaar klemt. Dit komt dan weer door spanning en stress. Een hoop mensen doen dit in hun slaap. Of het dat soort hoofdpijn is kan ik niet voor je beoordelen. Het zou ook gewoon door je verstopte holtes kunnen komen.

Anders even stomen met van die rhinocaps? Als dat mag in je zwangerschap... of gewoon even stomen en je holtes leeg eh, snuiten.

Spannend maandag!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 november 2008 @ 01:22:44 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63254262
huup, ik heb geen kiezen of tanden meer het was wel dat soort hoofdpijn, heb maar neusspray gebruikt en ben om tien over negen gaan slapen, manlief was toch naar de voetbal. ben de ergste druk nu wel kwijt gelukkig, werd wakker omdat vriendlief thuis kwam, die ligt nu op de bank te snurken en ik ga ook weer richting bed...

rhinocaps mogen trouwens wel tijdens je zwangerschap en maandag spannend ja, ik weet nog steeds niet wat ik met mijn haar moet doen zal wel gewoon los hangen, zonder versiering oid.

welterusten iedereen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63254376
OW MY GOD
We hebben een naam voor onze zoon/dochter in spé.
Echter kom ik er nu achter dat zijn initialen daardoor TVP zullen zijn
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')