abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63264687
DJMO, wat spannend! Ik hoop dat je morgen een superdag hebt

Reinhilde Hopelijk kun je dinsdag het een en ander bespreken met de vk.. Dat je wat vertrouwen terugkrijgt..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63266541
DJMO... alvast heel veel plezier morgen!! Lekker genieten!! 't Is zo leuk en bijzonder, zo'n trouwerij , vooral die van jezelf

Raissa, wat een toestanden steeds, zeg... ik hoop dat het snel echt beter gaat en vooral dat het ook beter blijft gaan!!

Diaan, wat goed dat het hartje van de kleine geen overslag meer liet horen! Super!

Voor de bijna mama's to be: nog even volhouden die laatste loodjes met eventuele ongemakken!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 16 november 2008 @ 18:13:43 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63268041
Wat zijn LLM's? .
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 november 2008 @ 18:30:36 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63268424
laatste loodjes moeders
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 november 2008 @ 18:34:39 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63268503
ik ben zo van slag af door de zenuwen dat ik wel antwoord geef op burdies vraag, maar vergeet iedereen te bedanken bij deze: dank jullie wel allemaal de videocamera ligt bijna helemaal opgeladen klaar, ik ga zo vriendlief uitleggen hoe die werkt, dan kan schoonpapa of zwager morgen wat opnamen maken de digitale camera weet hij wel gelukkig, (had ik al verteld voor de geboortefoto's )

nu moet ik alleen nog uitvissen hoe ik de beelden van de videocamera morgen op mijn pc krijg.. zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben??? (ik heb een jvc gr-d93e met bijgeleverde usb-kabel)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Jubileum moderator zondag 16 november 2008 @ 18:45:17 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63268728
Heel veel plezier morgen DJMO en geniet ervan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63269069
o o ik heb nu al bijna een uur ween om de 2/3 minuten
vk komt zo checken
Ik hoop zo dat het vals alarm is anders ben ik veel te vroeg
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 16 november 2008 @ 19:02:45 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63269163
@DJMO: Die kabel moet je vast in je USB poort stoppen, dan gaat het vanzelf . Heeeeeeel veel plezier morgen !!!

@Dakota: ik hoop ook voor je dat het vals alarm is . Hoe laat komt de VK? En hou je het nog een beetje?
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 november 2008 @ 19:09:45 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63269327
oei dakota.. dat klinkt niet best nu al ik hoop dat de vk er snel is voor je.. misschien dat weeenremmers nog wat doen ??

Burdie, ik heb dat in het verleden wel eens geprobeerd, maar toen lukte het niet, er moest software op mijn pc staan ofzo .. vandaar dat ik het vraag

zondag 16 november 2008 @ 19:11:54 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63269389
Ow Dakota, ik hoop ook voor je dat het vals alarm is... ben benieuwd wat de VK te vertellen heeft.

DJMO, okay... meer dan goed kun je het niet voor elkaar hebben, je moet ook aan je eigen gezondheid denken, maar misschien heb ik makkelijk praten, ik sta immers niet in jouw schoenen. In ieder geval heel veel plezier morgen, lekker van genieten!!!!

Wij hebben geen bevallingsplan, ik laat het gewoon op me afkomen....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 november 2008 @ 19:16:23 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63269509
je hebt gelijk diaan ik zal dan ook wel proberen wat meer te ontspannen, want dit is ook niet goed voor de baby... ik heb de hele zwangerschap niets geslikt wat me niet voor werd geschreven, maar ik ga voor de rust gewoon een valeriaan capsule nemen vanavond voor ik ga slapen. heb het nagezocht op inet, ik mag het hebben, en ik hoop er iets rustiger van te worden voor vannacht en morgen.

pi_63269690
Dakota, ik hoop ook dat het vals alarm is!
pi_63270431
oh jee Dakota, hoop idd ook dat het vals alarm is. Sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63270545
Dakota, hoe is het nu? Hopelijk is het vals alarm inderdaad!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 16 november 2008 @ 20:14:04 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63271025
Oh jee Dakota, het zou echt wel veel te vroeg zijn. Maar je blijft ook wel lang stil. Ik gok dat je nu iig in het ziekenhuis bent voor wat onderzoeken.
Sterkte!
pi_63274008
Dakota, hopelijk loos alarm. Sterkte!

en DJMO: heeeeeel veel plezier morgen
pi_63274189
Oei Dakota, liefie, ik hoop dat alles ok is! Ik denk aan je en duim voor je dat je babietje nog even blijft zitten!
  zondag 16 november 2008 @ 22:16:23 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63274464
ik hoop ook dat je kleintje nog even blijft zitten dakota
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63274685
Och Dakota, wat spannend en eng zeg !
je zult wel in het ziekenhuis zijn nu...sterkte !

Reinhilde, hou vol hoor
een valse start / valse hoop is écht heel naar .. ik weet het.
Maar, blijf niet in de teleurstelling hangen en probeer de dagen mét dikke buik beetje positief door te komen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 november 2008 @ 23:02:16 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63276104
ik kwam nog even gluren of er nieuws was van dakota, maar nog niets.. heel veel sterkte meis al zal je nu idd wel in het ziekenhuis zijn

pi_63276117
Dakota, hopelijk is het vals alarm. Sterkte
  zondag 16 november 2008 @ 23:06:16 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63276235
Dakota, ook ik hoop dat het nog niet het echte werk is. sterkte...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63279408
Raissa; mijn hemel wát een dag heb je gehad (Donderdag en) Vrijdag. Wat een achtbaanrit heb je al voor je kiezen gehad. En zoveel weken ziekenhuis daar heb ik toch echt geen woorden voor. Hoe gaat het nu met de pijn? En hoe voel je je verder? Ik hoop zo dat de medicijnen wat voor je gaan doen en je thuis mag/kunt blijven.

juttertje; kan me de schrik goed voorstellen! Gelukkig is alles goed met je baby.

Diaan; sterkte met de migraine, wat ontzettend rot!

owlet; ik kan me goed voorstellen dat je die spanning wel wat vindt, niet weten wanneer de baby komt, dat afwachten heeft wel iets speciaals (Dat lijkt mij zelf ook fijn om zo de 40-weken te halen, maar door het gedoe met m'n nieren loopt het allemaal iets anders denk ik...)

Marlieske; een dikke wat knap om te lezen hoe je met alles omgaat! Ik duim zo dat de tijd tot de uitslag snel gaat en uiteraard nog veel harder dat het een goeie uitslag is voor jullie.

Vicky; wat fijn de 12-weken mijlpaal, erg bijzonder!

Reinhilde; heel veel succes Dinsdag alvast, ik hoop dat het bespreken meevalt en uiteraard dat de tijd wat sneller voor je gaat allemaal!

DJMO; heel veel plezier morgen (inmiddels vandaag) Ik denk dat je een hele mooie bruid gaat worden met die mooie jurk! Geniet van jouw dag!

Dakota; oh jeetje, ik hoop echt dat het ook nog niet zover is en dat het loos alarm is, heel veel sterkte!
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:35 schreef Reinhilde het volgende:

Hoe gaat het met Carmella?
Lief dat je het vraagt Niet zo geweldig, ik heb veel pijn, ben alweer een paar keer naar het ziekenhuis geweest. Deze week even kijken hoe het gaat en wat we gaan doen.
Thuis slaap ik veel, m'n reuma speelt zo erg op omdat ik al 10 weken op bed lig en geen enkele beweging meer heb... dus samen met de pijn in m'n nier slaap ik het liefst zodat ik zo min mogelijk last heb. En ik zit gewoon in een dip, door alles... veel alleen zijn en de muren om me af zien komen en weten dat dit nog wel een week of 15 zo zal zijn.
Het veel alleen zijn begint me een beetje op te breken, voornamelijk door de zorgen... Thuiszorg heb ik nog niet kunnen regelen. Allemaal lang papierwerk, terwijl ik niemand heb die iets voor me kan doen in huis en ik kan niks behalve in bed liggen. Ik voel me best machteloos. (Boodschappen kun je laten bezorgen, maar daar houdt het dan ook wel bij op). Ik had toch gehoopt dat na zoveel weken die thuiszorg wel iets voor me zou kunnen doen.
Ik ben ook al maanden druk op huizenjacht, ik probeer te hopen dat ik nog iets vind voor de bevalling, zodat ik iig dichterbij m'n moeder woon en wat hulp kan krijgen mocht ik geopereerd zijn en fysiek niet verder dan een rolstoel komen (en daarbij woon ik nu 2 hoog zonder lift, ook dat is inmiddels niet meer te doen). Maar het zal heel moeilijk worden. En voornamelijk dat beeld dat ik zo ver weg van alles zit straks met een baby vind ik heel moeilijk. Juist omdat er zo weinig hulp van buitenaf mogelijk is.
Verder probeer ik positief te blijven en "gewoon" veel hoop te houden, want zonder hoop is er niks meer en ik probeer me nu gewoon aan elk dingetje vast te houden. Ik hoop dat ik straks ook een keer wat leuke positieve berichten kan plaatsen hier ipv al dat gedoe en negatief gemauwel
  maandag 17 november 2008 @ 06:45:04 #124
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63280475
Voor Carmella even een (ik blijf je maar , maar weet even niets anders eraan toe te voegen)
Dakota, ik hoop zo dat het loos alarm is geweest!
DJMO, jij vandaag trouwen en ik hopelijk bevallen??? Ik ben het zo zat, heb vannacht echt beroerd geslapen, was om 5 uur al wakker, zit nu al kant en klaar beneden en we worden over 3 kwartier gehaald door een vriendin die ons naar het ziekenhuis brengt... Ik weet het, er is nog steeds geen garantie dat ze me vandaag in gaan leiden, maar ik hoop het zo... En dan ben ik vandaag 'pas' 39 weken, ze kunnen me zo nog een week laten lopen als de boel van onderen nog niet echt verder verweekt is...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63280586
Marie, ik hoop ook dat ze je vandaag in gaan leiden meis, kan me indenken dat dit geen doen meer is En voor de zekerheid, alvast heel veel succes gewenst!

DJMO, een hele, super, megafijne dag gewenst

Dakota, ik ben heel benieuwd hoe het met je is. Hopelijk zit de baby nog lekker binnen en was het vals alarm

Carmella, wat een ellende, en een zorgen. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik aan je denk en hoop dat het toch gauw beter wordt dan dit

Vandaag 38 weken hierzo. Ik heb sinds gisteravond een hele pijnlijke rib rechtsboven, wat een rotgevoel! Dat heb ik bij Sara nooit gehad. Op de pijn in m'n bekken na gaat het verder gelukkig allemaal goed. HIer thuis is zo;n beetje alles klaar nu, bed op klossen enz. Dus nu rustig afwachten en doorpoetsen tot uk komt kijken.
Sara
Merel
Ukje
pi_63280610
Dakota, al wat nieuws?

Marie, ik weet PRECIES hoe je je voelt! Ik heb een -letterlijk- beroerde nacht gehad, ik werd wakker tegen half 2, zo ontzettend misselijk, krampen, van voor en achter wilde het er tegelijkertijd uit . Daarna rechtop in bed gezeten en uiteindelijk nog van 5 tot 7 geslapen..
Ben nog steeds misselijk, dus ik hou het even bij de Rennies en bij water vandaag denk ik.
Maar, wel heel spannend dat het vandaag voor jou misschien wel DE dag is!! Ik hoop het zo voor je! Alvast een

Carmella, ik kan me goed voorstellen dat de muren op je afkomen, en door zorgen wordt dat allemaal nog moeilijker. Probeer je een huur- of koopwoning te vinden? Want met huur heb je wel recht op voorrang voor een (aangepaste) begane grond woning? Sterkte met alles, en je weet mijn PM-box te vinden he, als ik ook maar iets voor je kan doen!

DJMO, have fun! Veel geluk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 november 2008 @ 07:43:27 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63280680
dank iedereen ik zit helemaal klaar het is nu wachten op manlief met het boeketje (over een minuut of 20)

carmella, heel veel sterkte meis, ik hoop dat je snel wat vindt en dat je heel rap thuiszorg krijgt
marie, ik hoop met en voor je dat je vandaag ingeleid wordt
fuente en reinhilde

ik hoop dat dakota snel wat laat weten !

voor nu ben ik er weg van ik ga nagelbijten en zenuwpezen

pi_63280745
Dakota, hoe is het nu?
Marie veel succes in het ziekenhuis!
DJMO heel veel plezier vandaag, trouwen is zoooo leuk

Hier weer aan het snotteren, het houdt maar niet op.
pi_63281215
DJMO veel plezier!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63281288
Fijne dag DJMO!
En Dakote, pfff, ik hoop maar dat je hier goed nieuws komt melden als je weer thuis- en bijgekomen bent.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 17 november 2008 @ 08:56:44 #131
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63281328
Hmmm nog steeds geen nieuws van Dakota... Ik hoop toch dat het goed gaat met haar en baby.

Marie, wat spannend zeg, hopelijk zal jullie baby vandaag of anders heel snel geboren worden. Dit geldt natuurlijk ook voor de baby van Reinhilde. Ik merk aan jullie dat jullie het echt zat zijn nu.... Ow en de baby van Fuente mag natuurlijk ook geboren worden.... worden leuke spannende weken hier.
Make love, not war ☮
  maandag 17 november 2008 @ 09:06:14 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63281464
quote:
Op maandag 17 november 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm nog steeds geen nieuws van Dakota... Ik hoop toch dat het goed gaat met haar en baby.
Ik hoop met je mee.
KuikenGuppy
pi_63281591
Hè bah wat naar voor Dakota. Hopelijk valt het mee en kan ze zich vandaag weer melden hier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63282069
DJMO Fijne dag vandaag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63282097
Oei, Dakota!
Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_63282118
Igraine en Owlet... hoe gaat het met jullie? Al verse babies?
pi_63282333
DJMO veel plezier vandaag!
Net de intake gehad van kraamzorg. Leuk mens, gegarandeerd dat er 1 kraamhulp is straks. Zou fijn zijn. En dat ze vnml met borstvoeding gaat helpen. Ik hoop maar dat 24 uur genoeg is.
pi_63282382
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:47 schreef Reinhilde het volgende:
Ja ik ben ook heel benieuwd, doe eens melden jullie?
Sara
Merel
Ukje
pi_63282522
*schuift voorzichtig het topic binnen*

Zaterdag ochtend had ik een positieve test en vanochtend weer

Ik kom me dus voorzichtig melden.
Aangezien ik een hele onregelmatige cyclus heb, vind ik het moeilijk te zeggen hoever ik ben, als ik reken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan zou ik al zo'n 7 weken zwanger zijn en uitgerekend zijn op 1 juli
pi_63282541
dorkota..hou je je ff in ja?

Gefeliciteerd Flower Ti-Amo!
Saartje
pi_63282546
Van harte gefeliciteerd Flower-Ti-Amo
Sara
Merel
Ukje
  maandag 17 november 2008 @ 10:17:04 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63282640
Gefeliciteerd FTA! .
KuikenGuppy
pi_63282724
heel even uit stiekeme lurk modus stap

Dakota: Hopelijk is alles goed met je, heel veel sterkte!!
  maandag 17 november 2008 @ 10:22:41 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63282735
Gefeliciteerd FTA!
pi_63282764
Van harte gefeliciteerd Flower-Ti-Amo
pi_63282870
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:47 schreef Reinhilde het volgende:
Dochterlief is net opgehaald voor een dagje opa en oma dus ik zit heerlijk te genieten van een opgeruimd huis dat de hele dag opgeruimd zal blijven
Geen baby nog, wel veel voorweeën maar duidelijk nog niets dat lijkt op het echte werk.
Oh, ik verloor wel mijn slijmprop een paar dagen geleden. M. was al helemaal verheugd dat het dan nooit langer dan een paar weken zou gaan duren, maar dat doet het toch al niet

DJMO, veel plezier vandaag!

FTA, gefeliciteerd
pi_63282920
Owlet, toen ik bij Sara de slijmprop verloor was ik binnen 12 uur bevallen
Maar nee, weken duurt het sowieso niet meer bij je
Sara
Merel
Ukje
  maandag 17 november 2008 @ 10:36:37 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63282978
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:30 schreef owlet het volgende:
Dochterlief is net opgehaald voor een dagje opa en oma
Vaak zijn het dit soort dagen, dat je lichaam ineens zoiets heeft van: "okee, nu is het lekker rustig, dan gaan we maar es bevallen" .

Volgens mij wordt dit een heuze babyboomweek .
KuikenGuppy
  maandag 17 november 2008 @ 10:56:20 #149
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63283371
Dakotaaaaa waar hang je uit meis? laat ons eens gauw weten hoe t gaat

DJMO Gefeliciteerd met je huwelijk (dat zal nu ondertussen voltrokken zijn denk ik zo)
Carmella, Raissa het zit jullie beiden ook niet mee he zet m op dames, zoals ik hier gelezen heb zijn jullie beiden sterke dames dus jullie kunnen het !

FTA gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap

LLM's Jullie hebben t nu al zolang volgenhouden dus de laatste loodjes gaan ook wel lukken toch n dikke kus en knuf voor jullie natuurlijk. laat topic 414 maar lekker overstromen met nieuwe beebjes hoor :p

Hier alles weer n beetje gekalmeert gelukkig, vannacht eindelijk weer eens kunnen slapen zonder 3x het bed te hoeven verschonen (het zij ons bed hetzij het bed van Rachel) en zijn we vanmorgen met vol goede moed aan de rijstepap begonnen.
27+2 zwanger alweer vandaag, gisteravond is de VK nog langsgeweest voor wat extra controles, veel harde buiken en ritmische krampjes de hele dag de harde buiken waren het gevolg van het weinige slapen de laatste dagen, de ritmische krampjes bleek de kleine met de hik te zijn arm kind heb dus al n kleine 24 uur de hik :/ Bloeddruk was n ietsie pietsie aan de hoge kant dus komt ze in de loop van vandaag nog eens meten. was wel fijn om naar het hartje weer te luisteren. t blijft toch n onzekerheidje van me hoor *bloos* Verder ontzettend moe nog steeds en ook nog erg grote vriendjes met mister whiteguy in t kleinste kamertje s' morgens en s'avonds helaas. Gyn en HA zouden overleggen of domperidon een optie was om toe te passen zodat er in iedergeval wat meer stoffen opgenomen worden in het bloed ( was eerst iets aangekomen in de zwangerschap en nu ondertussen dat )2kilo) + 8 extra kwijt geraakt. en we willen dus geen risico nemen met de kleine gup natuurlijk. woensdag weer even gluren kan haast niet wachten.
knuffie
Maffemuts.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63283433
bedankt voor de felicitaties

Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk.

Ik zal even wat over mezelf vertellen
Ik ben 22 jaar en woon in Rotterdam samen met mijn vriend.
Sinds een jaar ben ik nu gestopt met de pil en nu na bijna een jaar dan zwanger van ons eerste kindje.
Ik doe de opleiding mangement, economie en recht en zit nu in mijn laatste jaar met de specialisatie vastgoed en makelaardij, zo af en toe als het nodig is werk ik ook voor een makelaar in de buiten en binnendienst. In juni studeer ik als het goed is af dus dat komt allemaal perfect uit.

Ik ben nog niet echt bijgelezen in het topic dus dat ga ik zo maar eens doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')