quote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef maffemuts het volgende:
de ritmische krampjes bleek de kleine met de hik te zijn![]()
Neequote:Op maandag 17 november 2008 09:47 schreef Reinhilde het volgende:
Igraine en Owlet... hoe gaat het met jullie? Al verse babies?
Nou ik kan me indenken dat je er een beetje simpel van wordt, schiet ook niet echt op zoquote:Op maandag 17 november 2008 11:12 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Net weer bij de verloskundige geweest, bloeddruk wan nu weer te hoog. Daar word ik ook een beetje simpel van eerlijk gezegd. Nu moet ik over twee dagen weer terug komen, met urine. Ze zei nog wel dat ik ook voor die tijd mag bevallen, nou wat mij betreft graag.
Ik heb wel steeds krampen, maar die heb ik al meer dan een week dus dat zegt ook niks. Ik merk wel dat ik steeds chagerijniger word, dus misschien is dat een teken. Dat werd ik bij mijn vorige bevalling namelijk ook.
Ik had net dezelfde opmerkingquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef bixister het volgende:
jaaa miepesje! spannennndd!!! en haha leest je moeder niet stiekem mee hier? ik hoop 't niet anders zou ze zich misschien wel een tikkeltje beledigd voelen dat wij het wel mogen weten en zij niet.succes morgen!!!:*
Hij zit er nog aan.quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef Carmella het volgende:
Ingrid; fijn dat de intake goed ging, is toch een fijn gevoel als het gewoon goed klikt.Hoe is het met je voet?
Hmm dat is niet fijn.quote:Op maandag 17 november 2008 15:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dakota is inderdaad in het ziekenhuis. Ze is daar vannacht geweest en moet in ieder geval nog een nachtje blijven. Het was niet zeker of het weeen zijn maar het rommelt wel wat.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo bijlezen, nadat ik gedoucht heb, maar even snel één foto:
[ afbeelding ]
JA IK WIL!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |