quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
truste Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
De morgen fipo hedde ik al tussen 2400 en 0100 gejacht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:32 schreef Silentalarm het volgende:
De morgen FIPO!
Goooooood morning!
Hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Goede morgen lieve FOK!kertjes. Het is al weer bijna kerst!
[ afbeelding ]
Wie heeft jou gevraagd hier te posten?quote:
Doe haar ff de groeten van me.quote:
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik krijg enkel negatief respons op mijn topklacht
Toen had ik ze in 1 week 2 keer gezienquote:
je moeder... je was je broodtrommeltje vergeten..quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd hier te posten?
ik hou van jequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moeder... je was je broodtrommeltje vergeten..
nu jij weer
ij oook van jouquote:
Uhuquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zijn van die emo muziek liefhebbers he!?
*slijpt z`n messenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
Drukte kan beginnen, Jordy has arrived.
quote:
Waarom voeden ouders hun kind zo opquote:
Wtfquote:
Ze kan niet dansen gekquote:
Dat is een travestiet man, dat zie je toch zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze kan niet dansen gek
Bwhaha, en dit staat bij gerelateerde video's
Zo'n huisvrouw met een videoblogUiteraard wel een laag topje aan zodat gruizige vrachtwagenchauffeurs je gaan adoreren over het internet
Hiquote:
quote:
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.
Dit is meteen een laatste waarschuwing, het moet maar eens afgelopen zijn, ook in deze reeks geldt gewoon de policy, het is géén vrijstaat binnen FOK!.
Haha tering, moet je huilen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.
Dit is meteen een laatste waarschuwing, het moet maar eens afgelopen zijn, ook in deze reeks geldt gewoon de policy, het is géén vrijstaat binnen FOK!.
hiihquote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef remlof het volgende:
De_Ananas blijft doorgaan met sfeerverzieken en mods beledigen. Hoeft niet te mailen voor kerstmis.
je zou het wel denken... "nieuwe users" zijn niet echt welkom heb ik hier het idee en het schijnt alleen maar voor bepaalde users toegankelijk te zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel inderdaad ook bans aankomenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef jordeeeh het volgende:
Remlof, jij tvp't hier enkel om te kijken of mensen iets posten wat niet mag zodat jij snel een ban kan zetten. Dat is gewoon nsb gedrag, en dat weet jij ook
Dat zie je fout.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
je zou het wel denken... "nieuwe users" zijn niet echt welkom heb ik hier het idee en het schijnt alleen maar voor bepaalde users toegankelijk te zijn
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
je zou het wel denken... "nieuwe users" zijn niet echt welkom heb ik hier het idee en het schijnt alleen maar voor bepaalde users toegankelijk te zijn
En wat heb je aan?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En van wie ben jij nu weer een kloon?
Ehm... er zijn zat nieuwe users bij gekomen hoor. Alleen die bijdehante ventjes ineens die denken dat ze wat te zeggen hebben (net als ik zo'n beetje dus), moeten we niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Inderdaad, aan 1 bijdehand ventje hebben we wel genoegquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm... er zijn zat nieuwe users bij gekomen hoor. Alleen die bijdehante ventjes ineens die denken dat ze wat te zeggen hebben (net als ik zo'n beetje dus), moeten we niet.
Hey Juicy!quote:
Weet ik niet, ik maak een post en meteen word je het topic uitgekeken omdat je een of andere kutreactie krijgtquote:
Link?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik maak een post en meteen word je het topic uitgekeken omdat je een of andere kutreactie krijgt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ook dit zie je fout.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik maak een post en meteen word je het topic uitgekeken omdat je een of andere kutreactie krijgt
ik ben niet thuisquote:
Ik maak een post in dit topic en meteen ben ik bijdehand, waarschijnlijk weet jij niet eens welke post ik bedoeldequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm... er zijn zat nieuwe users bij gekomen hoor. Alleen die bijdehante ventjes ineens die denken dat ze wat te zeggen hebben (net als ik zo'n beetje dus), moeten we niet.
De policy zegt dat we nieuwe users moeten pesten als ze zich niet uitgebreid voor stellen en geen kudo`s doneren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Boem-Dikkie, maar die was al baas vanaf zijn eerste post in KLB-SC.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is heul niet waar, ik ben zelf pas reguliere bezoeker van sc en je komt er echt wel bij hoor....
ik noem een florian, cyberzone, msnk () elmostyle, silentalarm, timmmmm....
Nou, lieve Bulletdodger, ik ben er ook pas bijgekomen, en dat was geen enkel probleem, niemand die kut tegen mij doet (behalve NGquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boem-Dikkie, maar die was al baas vanaf zijn eerste post in KLB-SC.
Ik mag je eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, lieve Bulletdodger, ik ben er ook pas bijgekomen, en dat was geen enkel probleem, niemand die kut tegen mij doet (behalve NG)
Goed. Vanmiddag gaat ze weer in haar balletje rennenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
boem!!! hoe is het met dr. upyourass????
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik maak een post in dit topic en meteen ben ik bijdehand, waarschijnlijk weet jij niet eens welke post ik bedoelde
PENETRATIE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik mag je eigenlijk ook niet.
Daarom vraag ik toch ook een link naar je post aars.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik maak een post in dit topic en meteen ben ik bijdehand, waarschijnlijk weet jij niet eens welke post ik bedoelde
Maar dat is niet meer als terecht, ik ben ook geheel en al geen vriendelijk persoonquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik mag je eigenlijk ook niet.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, lieve Bulletdodger, ik ben er ook pas bijgekomen, en dat was geen enkel probleem, niemand die kut tegen mij doet (behalve NG)
Misschien ligt het dan gewoon aan jou... oh nee wacht, het ligt aan 20 anderenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goed. Vanmiddag gaat ze weer in haar balletje rennen!
Lul nietquote:
[KLB Bagger SC #399] Waar de 400 steeds dichterbij komt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch ook een link naar je post aars.
HAYDEN PENETRATIEquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch ook een link naar je post aars.
Ja, sinds vanmorgen ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er pas nieuw bijgekomen, lezen jordy
Echt kwam er kwart over 10 in, bel seb nog maar een keer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lul nietSeb belde mij net al en zei dat jij er ook niet was
Bwhah je trekt je iets aan van dagdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC #399] Waar de 400 steeds dichterbij komt!
Maar ik wist niet dat ik me eerst moest voorstellen, stond niet in de OP
Wat een fuckin' huillie ben jij zeg!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Nou. Gelijk een user afkraken als je de SC in komt, ja, dat is een goede binnenkomstquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
100 voor jouquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:48 schreef Skaff-a het volgende:
WANNEER KOMT MIJN AVATAR NOU IS EEN KEER IN DE OP![]()
![]()
![]()
10 SC1s meedoen was de norm toch?daar voldoe ik aan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:48 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
![]()
dat besefde ik mij ook sorry het was maar een grapje, zie de knipoogquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou. Gelijk een user afkraken als je de SC in komt, ja, dat is een goede binnenkomst
Dat inderdaad, en als je je door 1 user al laat wegjagen en gaat lopen miepen dat je niet welkom bent, moet je misschien even een psychiater gaan bezoeken. Jezus hey.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou. Gelijk een user afkraken als je de SC in komt, ja, dat is een goede binnenkomst
als je bij iemand thuis komt terwijl je diegene niet kent stel je je toch ook voor zonder dat er ergens staat dat je je ook echt daadwerkelijk voor moet stellen_____quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Wellicht was de post van dagdag ook een grapje. Die hele user is een grap, maar goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
dat besefde ik mij ook sorry het was maar een grapje, zie de knipoog
Hm, t enige waar k jouw username van ken is dat Bp het er over had dat jij zo graag in de top 10 @ dagcijfers wilt komen ofzoquote:
Nee, hij komt gewoon ergens binnen en zegt meteen "Heb je niks beters te doen?" en vervolgens gaat ie miepen als ze hem het huis uit kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
als je bij iemand thuis komt terwijl je diegene niet kent stel je je toch ook voor zonder dat er ergens staat dat je je ook echt daadwerkelijk voor moet stellen_____ ;')
Mooie CPU cooler!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, t enige waar k jouw username van ken is dat Bp het er over had dat jij zo graag in de top 10 @ dagcijfers wilt komen ofzoHeb je hier eigenlijk nooit zien posten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, hij komt gewoon ergens binnen en zegt meteen "Heb je niks beters te doen?" en vervolgens gaat ie miepen als ze hem het huis uit kijken
Zet hem er zelf in, faalhaas.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:48 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
![]()
Ben er ook al twee dagen in de nacht, daar heb ik jou inderdaad nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, t enige waar k jouw username van ken is dat Bp het er over had dat jij zo graag in de top 10 @ dagcijfers wilt komen ofzoHeb je hier eigenlijk nooit zien posten
Ik heb gisteren amper gepostquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hij wil nu in de top 5 komen en dat lukt hem alleen via de sc. WE RUILEZZZZZ THE DAGCIJFERS!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAAHA!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, hij komt gewoon ergens binnen en zegt meteen "Heb je niks beters te doen?" en vervolgens gaat ie miepen als ze hem het huis uit kijken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, Air, Jeffersons Airplane en Aphex Twins is best prima Florian.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
GodverLekker topik voor op 't werk blijft dit.
* Checkt last.fmquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef Florian_ het volgende:
De enige stoere user hier ben ik
Mede door mijn superieure muzieksmaak
Tja, zelfs ik heb af en toe slaap nodigquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben er ook al twee dagen in de nacht, daar heb ik jou inderdaad nog niet gezien
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren amper gepost
SC is saai aan t worden
Dat valt me dan weer van je tegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, zelfs ik heb af en toe slaap nodig
Ik denk, "Zo, die ga ik ff uitlachen om z'n muziek smaak" maar jij luistert ook echt goede muziek.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef Florian_ het volgende:
De enige stoere user hier ben ik
Mede door mijn superieure muzieksmaak
Een flinke klap op je slaap heb je nodig ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, zelfs ik heb af en toe slaap nodig
Kan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een flinke klap op je slaap heb je nodig ja.
Nu voelt hij zich waarschijnlijk meteen niet welkom hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een flinke klap op je slaap heb je nodig ja.
KIJK UIT WAT JE ZEGT HEAquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk, "Zo, die ga ik ff uitlachen om z'n muziek smaak" maar jij luistert ook echt goede muziek.
dat is nog niet zo ergquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
speciaal voor boem 1tje met bikini, omdat je op werk zit ok????
[ afbeelding ]
Care, dan wordt ie er vanzelf wel weer uitgeslooptquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
KIJK UIT WAT JE ZEGT HEA![]()
![]()
![]()
het moet een eer zijnwat nou als jan en alleman dit leest? krijg je een OP met zoveel kutavatars dat de bazen niet meer opvallen
zou goed verkankerd zijn.
Een beetje voorzichtig.
[ afbeelding ]
Meer naar smegma.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind trouwens dat we de stelling van gister weer even in de groep moeten gooien:
Ruikt jouw oorsmeer naar een kutje, ja of neen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind trouwens dat we de stelling van gister weer even in de groep moeten gooien:
Ruikt jouw oorsmeer naar een kutje, ja of neen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef dagdag het volgende:
welkom bij de club
steek u hand in de lucht en
beloog dat u noooit ons zult verlaten
Ik prefereer de smaak van smegmaquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook een beetje trouwens.
Mits nog vers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik prefereer de smaak van smegma
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef dagdag het volgende:
welkom bij de club
steek u hand in de lucht en
beloog dat u noooit ons zult verlaten
Ach joh, ik kon in het begin ook niet m'n eigen topic openen, net zoals jijquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]oke als iemand nu mijn avatar toe kan voegen
ik kan op wiki wel gaan bewerken maar zometeen verkanker ik de boel en kan ik met -150 dagdag punten weer onderaan de ladder beginnen
Welnee jordeeeh, mijn taak is juist het forum leuk en voor iedereen toegankelijk te houden. En ik zit er niet op te wachten om voor NSBer of erger uitgemaakt te worden en de mods ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef jordeeeh het volgende:
Remlof, jij tvp't hier enkel om te kijken of mensen iets posten wat niet mag zodat jij snel een ban kan zetten. Dat is gewoon nsb gedrag, en dat weet jij ook
Ik heb t gelijk vanaf t begin van de meester geleerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach joh, ik kon in het begin ook niet m'n eigen topic openen, net zoals jij
heeft u spaarkaartquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om je dan ook niet zo te gedragen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee jordeeeh, mijn taak is juist het forum leuk en voor iedereen toegankelijk te houden. En ik zit er niet op te wachten om voor NSBer of erger uitgemaakt te worden en de mods ook niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:02 schreef Skaff-a het volgende:
ik kan op wiki wel gaan bewerken maar zometeen verkanker ik de boel en kan ik met -150 dagdag punten weer onderaan de ladder beginnen
Maar aangezien KLB SC toch het afvoerputje van het forum is waar slechts een select groepje users komt, kunnen jullie er ook voor kiezen om hier gewoon niet te modererenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee jordeeeh, mijn taak is juist het forum leuk en voor iedereen toegankelijk te houden. En ik zit er niet op te wachten om voor NSBer of erger uitgemaakt te worden en de mods ook niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:02 schreef Skaff-a het volgende:
Alsof hier zo actief gemodereerd wordt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar aangezien KLB SC toch het afvoerputje van het forum is waar slechts een select groepje users komt, kunnen jullie er ook voor kiezen om hier gewoon niet te modereren
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)Mjg4ODE0ODk4ODg5NzI4
Zoek de fout.
Afbeelding kan afwijken staat er ook nog onder ook hé![]()
nouja ik heb ff de OP doorgelezen en er staat heel duidelijk ''klik hier voor het openen van een nieuwe SC'' of iets in die geestquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:
Hij is wel HD Readyquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)Mjg4ODE0ODk4ODg5NzI4
Zoek de fout.
Afbeelding kan afwijken staat er ook nog onder ook hé![]()
Nu juup weg is niet meer nee.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof hier zo actief gemodereerd wordt.
zeg dinges(blijf sms en word geen dinges)quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar aangezien KLB SC toch het afvoerputje van het forum is waar slechts een select groepje users komt, kunnen jullie er ook voor kiezen om hier gewoon niet te modereren
In terug mailen zijn ze ook niet de beste neequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
zeg dinges(blijf sms en word geen dinges)
ik heb je een mail gestuurd maar krijg geen reactie
?
ja dat kan hij i over 3 minuten afquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeg dagdag, net als de kaste, kan jij ff een lijstje maken met wie hoeveel dagdagpunten heeft????
oh en meteen een catalogus waarin ik kan zien wat er allemaal met de ounten te behalen valt!!!
quote:
ja maar heb ondertussen meerdere gestuurd en niemand beantwoordquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In terug mailen zijn ze ook niet de beste neeMaar als er een ban geset moet worden zijn ze er als de kippen bij
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja dat kan hij i over 3 minuten af
Laat dit soort reacties dan zelf ook achterwege:quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Echte ONZers houden zich verre van deze waardeloze PUB-reeks
Je had waarschijnlijk je nick er niet bij gezet en dan ga ik heel snel door naar de volgende mailquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
zeg dinges(blijf sms en word geen dinges)
ik heb je een mail gestuurd maar krijg geen reactie
?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
1) PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde faalwoorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl
[ afbeelding ]
2) Post zo nu en dan een fraaie foto van een even fraai meisje met weinig kleren, mooie borstjes en een appetijtelijk gezichtje. Wij blij, jij dus ook blij en dat meisje zal ook vast blij zijn dat haar foto op een Nederlands forum wordt gepost.
[ afbeelding ]
3) Wil je helemaal hip, stoer en verwelkomd overkomen, gebruik dan PI's. Check dit heerschende topic als je nog niet goed weet hoe je ze moet gebruiken. Maar gebruik ze.
[ afbeelding ]
4) Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Hetzij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of hetzij om het gehele totaalpakket (ondergetekende).
[ afbeelding ]
5) Stel geen n00b-vragen, want dan heeft iedereen meteen door dat jij 'zo'n irritante kutnewbie' bent. Observeer, Leer en... Masturbeer. (Niet te verwarren met het beproefde, en eveneens aan mijn brein ontsproten RAM-principe.)
[ afbeelding ]
6) Welkom en join the club.
Je hebt gelijk, maar feit blijft dat jullie je gedragen als een stelletje pubers met al die tietenfoto's en gegooi met "kanker" enzo. Dit is een KLB sc reeks for god's sake, geen PUB of B&H sc.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat dit soort reacties dan zelf ook achterwege:
[..]
OP waardig!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je m even naar mij kunnen pmen? Of in code tags zetten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
1) PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde faalwoorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl
[ afbeelding ]
2) Post zo nu en dan een fraaie foto van een even fraai meisje met weinig kleren, mooie borstjes en een appetijtelijk gezichtje. Wij blij, jij dus ook blij en dat meisje zal ook vast blij zijn dat haar foto op een Nederlands forum wordt gepost.
[ afbeelding ]
3) Wil je helemaal hip, stoer en verwelkomd overkomen, gebruik dan PI's. Check dit heerschende topic als je nog niet goed weet hoe je ze moet gebruiken. Maar gebruik ze.
[ afbeelding ]
4) Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Hetzij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of hetzij om het gehele totaalpakket (ondergetekende).
[ afbeelding ]
5) Stel geen n00b-vragen, want dan heeft iedereen meteen door dat jij 'zo'n irritante kutnewbie' bent. Observeer, Leer en... Masturbeer. (Niet te verwarren met het beproefde, en eveneens aan mijn brein ontsproten RAM-principe.)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zou je m even naar mij kunnen pmen? Of in code tags zetten?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | [b]1)[/b] PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde woorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl [img]http://www.m-opinion.com/crm/images/plan_br_line.gif[/img] [b]2)[/b] Post zo nu en dan een fraaie foto van een even fraai meisje met weinig kleren, mooie borstjes en een appetijtelijk gezichtje. Wij blij, jij dus ook blij en dat meisje zal ook vast blij zijn dat haar foto op een Nederlands forum wordt gepost. [img]http://www.m-opinion.com/crm/images/plan_br_line.gif[/img] [b]3)[/b] Wil je helemaal hip, stoer en verwelkomd overkomen, gebruik dan PI's. Check [url=http://forum.fok.nl/topic/689015]dit heerschende topic[/url] als je nog niet goed weet hoe je ze moet gebruiken. Maar gebruik ze. [img]http://www.m-opinion.com/crm/images/plan_br_line.gif[/img] [b]4)[/b] Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Het zij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of het zij door het gehele totaalpakket (IQM). [img]http://www.m-opinion.com/crm/images/plan_br_line.gif[/img] [b]5)[/b] Stel geen n00b-vragen, want dan heeft iedereen meteen door dat jij '[i]zo'n irritante kutnewbie[/i]' bent. Observeer, Leer en... Masturbeer. (Niet te verwarren met het beproefde en eveneens aan mijn brein ontsproten [url=http://forum.fok.nl/topic/1214435/6/50#62827901]RAM-principe[/url].) [img]http://www.m-opinion.com/crm/images/plan_br_line.gif[/img] [b]6)[/b] Welkom en join the club. |
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
1) PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde woorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4) Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Het zij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of het zij door het gehele totaalpakket (ondergetekende).
[ afbeelding ]
5) Stel geen n00b-vragen, want dan heeft iedereen meteen door dat jij 'zo'n irritante kutnewbie' bent. Observeer, Leer en... Masturbeer. (Niet te verwarren met het beproefde en eveneens aan mijn brein ontsproten RAM-principe.)
[ afbeelding ]
Begin je nou weer te janken over dat deze SC in een ander subforum had gekunnen? Dat kan met elke SC. En af en toe komen er wat plaatjes langs... wow big fucking deal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar feit blijft dat jullie je gedragen als een stelletje pubers met al die tietenfoto's en gegooi met "kanker" enzo. Dit is een KLB sc reeks for god's sake, geen PUB of B&H sc.
of je negeert het als er dagdag op staatquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had waarschijnlijk je nick er niet bij gezet en dan ga ik heel snel door naar de volgende mail
Punt 2 en 5 moeten er uit. En wat er dan overblijft staat al in de OP eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
1) PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde woorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4) Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Het zij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of het zij door het gehele totaalpakket (ondergetekende).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
POST 2 EN 5 ZIJN JUIST TYPEREND VOOR DE KLB-SCquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Punt 2 en 5 moeten er uit. En wat er dan overblijft staat al in de OP eigenlijk.
MOET?! Van wie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Punt 2 en 5 moeten er uit. En wat er dan overblijft staat al in de OP eigenlijk.
Gekund.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Begin je nou weer te janken over dat deze SC in een ander subforum had gekunnen? Dat kan met elke SC. En af en toe komen er wat plaatjes langs... wow big fucking deal.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:17 schreef IQM het volgende:
[..]
MOET?! Van wie?
Worden posts tegenwoordig ook al bekeken door een internationale jury, alvorens ze op het internet mogen verschijnen? Wat nou moeten? Van wie? Waarvoor? Waarom?
Ik moet godverdomme niks. Ik heb dit gepost. En wat mensen ermee doen, mogen ze zelf weten.
Je mag het wel posten maar zoals ie daar staat wil ik het niet in de OP hebben want ik sta er niet achter.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:17 schreef IQM het volgende:
[..]
MOET?! Van wie?
Worden posts tegenwoordig ook al bekeken door een internationale jury, alvorens ze op het internet mogen verschijnen? Wat nou 'moeten'? Van wie? Waarvoor? Waarom?
Ik moet godverdomme niks. Ik heb dit gepost. En wat mensen ermee doen, mogen ze zelf weten.
zeg maar heb ik een kans mod te wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gekund.
En ik jank niet, ik wijs jullie op de feiten. Er mag veel hier, en dat is omdat we de rest van KLB schoon willen houden. Maar sta wel nieuwkomers toe en let een beetje op je taalgebruik.
En wat betreft dat laatste: jouw toontje tegenover mij bevalt me helemaal niet. Ik zou even inbinden... En dat is echt mijn allerlaatste waarschuwing.
je lijkt onze papa welquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag het wel posten maar zoals ie daar staat wil ik het niet in de OP hebben want ik sta er niet achter.
Ja, wij wijzen jullie ook zo vaak op feiten. Newbies worden hier gewoon toegelaten mits ze niet gelijk te bijdehand gaan lopen doen, zo werkt het op de rest van t forum ook want ik heb er ook een ban voor gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gekund.
En ik jank niet, ik wijs jullie op de feiten. Er mag veel hier, en dat is omdat we de rest van KLB schoon willen houden. Maar sta wel nieuwkomers toe en let een beetje op je taalgebruik.
En wat betreft dat laatste: jouw toontje tegenover mij bevalt me helemaal niet. Ik zou even inbinden... En dat is echt mijn allerlaatste waarschuwing.
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_HowToquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:17 schreef IQM het volgende:
[..]
MOET?! Van wie?
Worden posts tegenwoordig ook al bekeken door een internationale jury, alvorens ze op het internet mogen verschijnen? Wat nou 'moeten'? Van wie? Waarvoor? Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik las het lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Zeg dát dan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag het wel posten maar zoals ie daar staat wil ik het niet in de OP hebben want ik sta er niet achter.
Dat gebeurt al wel. Ik ben ook nog niet zo lang geleden hier begonnen met posten, en sta ook in de OPquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Gekund.
ik word zo ondertussen ook steeds minder in negatieve zin gequote en daarnaast moeten mensen niet zo jankenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, wij wijzen jullie ook zo vaak op feiten. Newbies worden hier gewoon toegelaten mits ze niet gelijk te bijdehand gaan lopen doen, zo werkt het op de rest van t forum ook want ik heb er ook een ban voor gehad.
Taalgebruik: Kan ik me in vinden, al doe ik t zelf ook.
En het toontje, dat komt gewoon omdat jullie totaal niet naar de users luisteren. Users hebben het hier prima naar hun zin. Komen regelmatig wat modjes langs die ook gezellig mee posten. Maar nee, de boze FA wilt weer graag verandering. Laat het gewoon zoals het is, af en toe wat foto's, af en toe een relletje. Uiteindelijk komt het toch wel weer goed.
Ben ik nietquote:
Tja, en dat is het probleem juist.. Remlof ziet dat niet, of wilt dat niet zien.. 1 van de 2.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens is bijna al het negatieve wat ik in dit topic spuit toch 9 van de 10 keer sarcastisch.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben ik niet
En zo wil ik ook niet genoemd worden
dagdagquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef dagdag het volgende:
nou hetgene wat ik merk is dat er niet meer naar me geluisterd word
ik ben de baas en als je niet luisterd dan post je maar ergens anders
hiervoor een gedicht
luister naar mij
anders ben je niet blij
want dan gooi ik een klei
Gooi jij maar een kleiquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef dagdag het volgende:
nou hetgene wat ik merk is dat er niet meer naar me geluisterd word
ik ben de baas en als je niet luisterd dan post je maar ergens anders
hiervoor een gedicht
luister naar mij
anders ben je niet blij
want dan gooi ik een klei
gastquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:31 schreef IQM het volgende:
Ik heb in genoeg SC's actief rondgelopen om te weten hoe het gaat als er nieuwelingen bij (willen) komen. 't Is altijd hetzelfde. Het vaste kliekje doet stoer, de zwakkelingen haken af en de toffe nieuwelingen blijven over. En zo wordt iedere SC elke keer weer een stukje sterker, mooier en toffer.
Zolang de tetten maar niet hangen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
bijna de 400!!!
hopelijk wordt die wat leuker qua inhoud dan deze, al die discussies met rem, ik probeer het nog een beetje te redden met tetten maar er hangt toch een sfeertje hiero....
Dit is al 400.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
bijna de 400!!!
hopelijk wordt die wat leuker qua inhoud dan deze, al die discussies met rem, ik probeer het nog een beetje te redden met tetten maar er hangt toch een sfeertje hiero....
Het hele forum zit vol met kliekjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:33 schreef IQM het volgende:
En oh, ons kan wel kliekjesgedrag verweten worden, maar de crew bestaat ook uit een aantal diepgewortelde kliekjes.
Ik las kindercholeraquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef IQM het volgende:
Godver, mijn opmerkingen vandaag zijn zo raak als kindercola.
jesuzquote:
True. Al heb je natuurlijk ook de 'normale' topics, waar users bijeen komen om elkaar te helpen, ervaringen uit te wisselen of een discussie aan te gaan. Die users zie je daarna vaak ook niet meer terug op reguliere basis.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het hele forum zit vol met kliekjes
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef IQM het volgende:
Godver, mijn opmerkingen vandaag zijn zo raak als kindercola.
Ik ben gevat als een ton haringen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij laat je niet kisten als sinaasappels!!
IIg niet zo oppervlakkig als een vierkante kilometer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ow ik herken sarcasme echt wel. Ik probeer alleen de sfeer hier ok te krijgen en te zorgen dat de policy niet wordt overtredenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, en dat is het probleem juist.. Remlof ziet dat niet, of wilt dat niet zien.. 1 van de 2.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef Skaff-a het volgende:
ik moet al een half uur schijten maar omdat jullie de SC zo leuk houden kan ik niet omdat ik op F5 wil drukken
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik herken sarcasme echt wel. Ik probeer alleen de sfeer hier ok te krijgen en te zorgen dat de policy niet wordt overtreden
Maar begrijp je dan niet dat het op de manier hoe je hier reageert de sfeer juist om zee helpt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik herken sarcasme echt wel. Ik probeer alleen de sfeer hier ok te krijgen en te zorgen dat de policy niet wordt overtreden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef Skaff-a het volgende:
ik moet al een half uur schijten maar omdat jullie de SC zo leuk houden kan ik niet omdat ik op F5 wil drukken
Ik heb net ff in 2 minuten geschetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef jordeeeh het volgende:
Maar goed, laten we met z'n allen verkassen naar de Oldbie SC, kijken hoe snel we er daar uitgetyft worden
Jij bent zo doorzichtig als een rol huishoudfolie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IIg niet zo oppervlakkig als een vierkante kilometer!
Ja neuj, doen we maar niet. Krijg ik zometeen een ban voor het opzetten van een bagger actiequote:
Ik ben er al hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja neuj, doen we maar niet. Krijg ik zometeen een ban voor het opzetten van een bagger actie
ja die is dan weer zo slap als een vaatdoekquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent zo doorzichtig als een rol huishoudfolie.
dit is woordhussel van mbquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
sarcasme echt wel.Ow ik alleen overtreden herken Ik probeer r ok te krijgende sfeer hie en te zorgen dat de policy niet wordt
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar begrijp je dan niet dat het op de manier hoe je hier reageert de sfeer juist om zee helpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |