quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
truste Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
De morgen fipo hedde ik al tussen 2400 en 0100 gejacht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:32 schreef Silentalarm het volgende:
De morgen FIPO!
Goooooood morning!
Hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Goede morgen lieve FOK!kertjes. Het is al weer bijna kerst!
[ afbeelding ]
Wie heeft jou gevraagd hier te posten?quote:
Doe haar ff de groeten van me.quote:
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik krijg enkel negatief respons op mijn topklacht
Toen had ik ze in 1 week 2 keer gezienquote:
je moeder... je was je broodtrommeltje vergeten..quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie heeft jou gevraagd hier te posten?
ik hou van jequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moeder... je was je broodtrommeltje vergeten..
nu jij weer
ij oook van jouquote:
Uhuquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie zijn van die emo muziek liefhebbers he!?
*slijpt z`n messenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
Drukte kan beginnen, Jordy has arrived.
quote:
Waarom voeden ouders hun kind zo opquote:
Wtfquote:
Ze kan niet dansen gekquote:
Dat is een travestiet man, dat zie je toch zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze kan niet dansen gek
Bwhaha, en dit staat bij gerelateerde video's
Zo'n huisvrouw met een videoblogUiteraard wel een laag topje aan zodat gruizige vrachtwagenchauffeurs je gaan adoreren over het internet
Hiquote:
quote:
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.
Dit is meteen een laatste waarschuwing, het moet maar eens afgelopen zijn, ook in deze reeks geldt gewoon de policy, het is géén vrijstaat binnen FOK!.
Haha tering, moet je huilen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jullie vriendelijk vragen crew (inclusief mij) niet meer op een dergelijke manier te bejegenen.
Dit is meteen een laatste waarschuwing, het moet maar eens afgelopen zijn, ook in deze reeks geldt gewoon de policy, het is géén vrijstaat binnen FOK!.
hiihquote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef remlof het volgende:
De_Ananas blijft doorgaan met sfeerverzieken en mods beledigen. Hoeft niet te mailen voor kerstmis.
je zou het wel denken... "nieuwe users" zijn niet echt welkom heb ik hier het idee en het schijnt alleen maar voor bepaalde users toegankelijk te zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel inderdaad ook bans aankomenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef jordeeeh het volgende:
Remlof, jij tvp't hier enkel om te kijken of mensen iets posten wat niet mag zodat jij snel een ban kan zetten. Dat is gewoon nsb gedrag, en dat weet jij ook
Dat zie je fout.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
je zou het wel denken... "nieuwe users" zijn niet echt welkom heb ik hier het idee en het schijnt alleen maar voor bepaalde users toegankelijk te zijn
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
je zou het wel denken... "nieuwe users" zijn niet echt welkom heb ik hier het idee en het schijnt alleen maar voor bepaalde users toegankelijk te zijn
En wat heb je aan?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En van wie ben jij nu weer een kloon?
Ehm... er zijn zat nieuwe users bij gekomen hoor. Alleen die bijdehante ventjes ineens die denken dat ze wat te zeggen hebben (net als ik zo'n beetje dus), moeten we niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Inderdaad, aan 1 bijdehand ventje hebben we wel genoegquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm... er zijn zat nieuwe users bij gekomen hoor. Alleen die bijdehante ventjes ineens die denken dat ze wat te zeggen hebben (net als ik zo'n beetje dus), moeten we niet.
Hey Juicy!quote:
Weet ik niet, ik maak een post en meteen word je het topic uitgekeken omdat je een of andere kutreactie krijgtquote:
Link?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik maak een post en meteen word je het topic uitgekeken omdat je een of andere kutreactie krijgt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ook dit zie je fout.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik maak een post en meteen word je het topic uitgekeken omdat je een of andere kutreactie krijgt
ik ben niet thuisquote:
Ik maak een post in dit topic en meteen ben ik bijdehand, waarschijnlijk weet jij niet eens welke post ik bedoeldequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm... er zijn zat nieuwe users bij gekomen hoor. Alleen die bijdehante ventjes ineens die denken dat ze wat te zeggen hebben (net als ik zo'n beetje dus), moeten we niet.
De policy zegt dat we nieuwe users moeten pesten als ze zich niet uitgebreid voor stellen en geen kudo`s doneren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Boem-Dikkie, maar die was al baas vanaf zijn eerste post in KLB-SC.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is heul niet waar, ik ben zelf pas reguliere bezoeker van sc en je komt er echt wel bij hoor....
ik noem een florian, cyberzone, msnk () elmostyle, silentalarm, timmmmm....
Nou, lieve Bulletdodger, ik ben er ook pas bijgekomen, en dat was geen enkel probleem, niemand die kut tegen mij doet (behalve NGquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boem-Dikkie, maar die was al baas vanaf zijn eerste post in KLB-SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |