He ergste zijn nog van die dikke vrouwen met een kort vlot rood kapsel die dan gaan zeggen "ze moeten die luitenant zelf afschieten, dit is toch nie normoal!" Bwhehe, ga lekker poesjes in je FoBo posten slet, 't gaat hier om een hondje die je in je hele leven nog nooit zelf gezien hebtquote:hoi ( 1 dag geleden)
Jouw wraak komt nog wel, lieve hond. Deze luitenant zal met pek en veren terug ontvangen worden. Als hij al niet op een bermbom stapt. God straft meteen!!
Ze hebben daar amper eten laat staan verzekeringen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:
LOL, die condoleancesite is gesponsord door Dela? Zou Rattaplan ook een uitvaartverzekering hebben?
Kan ik hieruit opmaken dat u het niet eens bent met mijn klacht?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga jou ook niet missen
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat u het niet eens bent met mijn klacht?
Niet genoeg honden zeker?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het zal mij dus ook een worst wezen als jij dood wordt geschoten.
Mensen genoeg op deze aardkloot.
Goed punt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mensen die zich druk gaan maken, om mensen die ze heel niet kennen die zich drukmaken om een dood hondje dat ze heel niet kennen.
Mensen die mij denken te kennen, en daardoor denken te weten dat ik geen mensen ken die zich drukmaken over een hondje die ze heel niet kennenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mensen die zich druk gaan maken, om mensen die ze heel niet kennen die zich drukmaken om een dood hondje dat ze heel niet kennen.
Jij kent irl mensen die zich druk maken om dat hondje?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen die mij denken te kennen, en daardoor denken te weten dat ik geen mensen ken die zich drukmaken over een hondje die ze heel niet kennen
quote:
Mensen die mensen denken te kennen en daardoor denken dat die mensen denken dat zij hem of haar kennen en daardoor denken te weten dat diegene geen mensen denken te kennen die zich drukmaken over een hondje die ze heel niet kennenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen die mij denken te kennen, en daardoor denken te weten dat ik geen mensen ken die zich drukmaken over een hondje die ze heel niet kennen
HAHAHAHAHA ''hippe moeders''quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:32 schreef Florian_ het volgende:
Het ergste zijn nog van die dikke vrouwen met een kort vlot rood kapsel die dan gaan zeggen "ze moeten die luitenant zelf afschieten, dit is toch nie normoal!" Bwhehe, ga lekker poesjes in je FoBo posten slet, 't gaat hier om een hondje die je in je hele leven nog nooit zelf gezien hebtDie mariniers zijn nog wel begrijpen, die hebben met dat beest opgetrokken. Maar werkloze huisvrouwen die gaan reageren hierop, FAIL
![]()
Klacht: Mensen die zeiken over de dood van een hondje (6 maanden geleden) en vergeten dat er dagelijks duizenden moorden zijn (zowel mens als dier), maar dit belangrijker vinden![]()
wat een ver-van-mijn-bed-show dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |