quote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor v/d Wal ook al zo hoor. Neemt niet weg dat het wel erg irritant is.
Hij staat ook op usenet.quote:
De afleveringen worden wel altijd op nieuwsservers gezet, ik had de laatste aflevering gevonden via binsearchquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik kon het tot een jaar geleden geloof ik keurig op uitzendinggemist of op hun eigen site terug kijken. Is pas sinds 'n aantal seizoenen dat dat niet meer mogelijk is. Kan haast niet anders dan dat ze zich te goed voelen om gratis overal bekeken te kunnen worden, vind ik geheel bij hun imago passen.
Geheel mee eens, Raoul Heertje is gewoon een sfeervergaller. Zijn ik-ben-beter-dan-sbs6-kijkers geschreeuw wat totaal zonder inhoud, alleen maar een beetje "debielen" en "walgelijk" roepen.quote:Overigens toont zich dat ook uitstekend in deze aflevering, wat 'n ordinaire elitaire rellen zeg. Vreselijk. Dat gezeik over die Frogers, en ook op de meest onaardige manier mogelijk. Zó elitair, en dan nog wel even zeggen dat hij met 'debielen' niet de mensen bedoelt die geen kennis hebben of niet opgeleid zijn, maar de mensen die schreeuwen op straat. Same same, meneer HeertjeHypocrisie. Bah. Vind het een leuk programma, maar beide heren gaan wel naast hun schoenen lopen als gevolg van grootheidswaanzin, begint te irriteren.
Hij had een paar leuke momenten ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die Loek van Wely juist de grappigste van het stel. Heertje met een onwijze moralistische tirade... "En jij? Vind jij dat dit kan?" Loek: "Nou ja, een potje klaverjassen is niet zo erg..."
Dat zijn de opnamedagen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef mirelia het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen deze data niet?
07 nov Jan des Bouvrie en Loek van Wely
14 nov Marijke Hilhorst en Thomas Dekker
21 nov Sabine Uitslag en Arie Boomsma
28 nov Hugo Borst en Harry Slinger
05 dec Ashton Brothers
12 dec Hanco Kolk en Tygo Gernandt
Het komt toch op zaterdag?...dat is bij mij de 15e ipv de 14e
Morgen dus uitgezonden. Nederland 1, 21:25quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef mirelia het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen deze data niet?
07 nov Jan des Bouvrie en Loek van Wely
14 nov Marijke Hilhorst en Thomas Dekker
21 nov Sabine Uitslag en Arie Boomsma
28 nov Hugo Borst en Harry Slinger
05 dec Ashton Brothers
12 dec Hanco Kolk en Tygo Gernandt
Het komt toch op zaterdag?...dat is bij mij de 15e ipv de 14e
wielrennerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Thomas Dekker is toch die schaatser?
Van alle namen die tot nu toe bekend zijn ken ik er maar 3 niet. Vind het persoonlijk nog wel meevallen en stoor me er ook niet zo aan, mits ze een leuke bijdrage hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ja kijk, dit is dus wat er fout is naar mijn idee, die onbekende gasten.
Die Hilhorst moet je toevallig kennen, voor het grote publiek is ze vrij onbekend.
Nu kan het natuurlijk wel ineens zo zijn dat ze heel grappig uit de hoek komt
maar dat heb ik tot nu bij die onbekende gasten vrijwel nooit gezien.
Fucking Teletekst had ongelijkquote:
Die zijn nogal voor de hand liggend en erg makkelijk te maken. Maar van de andere kant: Het is moeilijk als gast om grappig te zijn. Stel jezelf eens voor als je daar zit.quote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef Tegan het volgende:
Thomas was idd tof. Alleen dat "ik ben elf" en dergelijke grapjes vond ik weer wat minder.
Ja, idd. Dat besef ik me ook. Daarom vond ik hem ondankt die grapjes toch tof.quote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Die zijn nogal voor de hand liggend en erg makkelijk te maken. Maar van de andere kant: Het is moeilijk als gast om grappig te zijn. Stel jezelf eens voor als je daar zit.
T is ook tof. Jammer dat alle uitzendingen al volgeboekt zijn om bij te wonen. Ik ga binnenkort wel naar de mike en thomas show!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat besef ik me ook. Daarom vond ik hem ondankt die grapjes toch tof.
Loek van Wely.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef minq het volgende:
Thomas was inderdaad wel grappig.
Laatst zat er een schaker, ik ben z'n naam even kwijt, die bijna geen woord zei. Maar áls hij iets zei, was het ook meteen grappig. Echt 'n droogkloot.
Arie heeft de lachers wel op z'n hand.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:51 schreef Taurus het volgende:
Komt ook niks uit dat blonde vrouwtje. Politici hebben meestal toch wel inhoudelijke babbels. Dit had net zo goed de kapster uit Almere kunnen zijn.
wel lekker vrouwtjequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:51 schreef Taurus het volgende:
Komt ook niks uit dat blonde vrouwtje. Politici hebben meestal toch wel inhoudelijke babbels. Dit had net zo goed de kapster uit Almere kunnen zijn.
Of op mijn stang.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef Roi het volgende:
Ze mag ook wel achterop mijn fiets springen hoor!
Newsgroepenquote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef alors het volgende:
Waarom weet ik niet dat dit weer op de tv is? Nu heb al 3 afleveringen gemist. En ze staat ook niet op goede torrentsites, alleen maar op van die shittige registreersites inclusief programma
Helemaal geweldig, dank je welquote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef JHM het volgende:
"maar het geeft wel een verklaring waarom die ijsbar niks is"
Youtube staat hij op
en de andere delen staat daar ook op
Ja, humor.quote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vond Arie wel leuk, maar jullie vinden hem helemaal geweldig. Heb ik iets gemist?
Kwestie van bedenken dattie voor de EO werkt en het daarom gewoon niks kan zijn, "want alles wat voor de EO werkt is immers slecht..." En dan gewoon wegzappen. Je zult zien, na een tijdje begin je hem vervelend te vindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef kingmob het volgende:
Ik doe al jaren m'n best om Arie vervelend te vinden, maar het wil maar niet lukken.
Dat is de reden waarom ik het probeerquote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Kwestie van bedenken dattie voor de EO werkt en het daarom gewoon niks kan zijn, "want alles wat voor de EO werkt is immers slecht..." En dan gewoon wegzappen. Je zult zien, na een tijdje begin je hem vervelend te vinden
Zo is hij ook in 'real-life'. Vriendelijke gast.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef kingmob het volgende:
Ik doe al jaren m'n best om Arie vervelend te vinden, maar het wil maar niet lukken. Die kerel heeft een aura van vriendelijk om zich heen, scary gewoon.
Morgen is het er wel. Niet janken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:30 schreef pberends het volgende:
wtf is dit? DWHN is er vanavond helemaal niet, omdat die dikke pad een marathon heeft.
Thnx! Wist zelf ook niet dat dit terug was .......quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef JHM het volgende:
"maar het geeft wel een verklaring waarom die ijsbar niks is"
Youtube staat hij op
en de andere delen staat daar ook op
omfg...quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen is het er wel. Niet janken.
Tof. Want ik kon niet kijken gisterenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:30 schreef pberends het volgende:
wtf is dit? DWHN is er vanavond helemaal niet, omdat die dikke pad een marathon heeft.
hoelaat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen is het er wel. Niet janken.
Iddquote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Mikkie het volgende:
21.20 op Ned.1
Kutzooi, da's weer conflict met Top Gear.
We hebben het hier niet over de 3 seizoenen oude Veronicaherhalingen hé...quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Remake het volgende:
topgear is toch gherhaling van vrijdag?
Usenet...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:22 schreef belanov het volgende:
Die met Hugo Borst keihard gemist vorige week... (dacht dat het niet was vanwege Paul de Leeuw)
Als iemand nog een manier weet om 'm te zien houd ik me aanbevolen
Ja, 21.20.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef Flaccid het volgende:
Dus morgen pas DWHN?
Ashton brothers, dus 4 man als gast.quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Net een voorstukje gezien maar het is behoorlijk volle bak. Naast Raoul zitten 2 gasten en naast Jan Jaap idem. Denk dat het een beetje te druk is, maar goed we zien het zometeen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak er een bericht van op GeenStijl, zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
Raoul Heertje weer met z'n politiek correcte gezeik, ik krijg daar zooooooooooo'n sik van he
Donderdag toch?quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Smeich het volgende:
Ik zie geen herhaling in de gids staan, of kijk ik weer eens verkeerd?
Iddquote:
Die was wel droog ja. "Als iets kapot is zie ik dat als een gegeven".quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Cassius het volgende:
"Ok, dan kan ik die hoek van de kamer niet meer zien."
wie zou je als mogelijke opvolgers zien?quote:Op zondag 14 december 2008 11:26 schreef pberends het volgende:
Erg matig allemaal, vorige 2 afleveringen waren wel top.
Ik blijf erbij dat Raoul "altijd boos over niets" en Jan-Jaap maar een keer vervangen moeten worden.
Thomas Acda en Marc Marie lijken me geweldigquote:Op zondag 14 december 2008 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
wie zou je als mogelijke opvolgers zien?
Help, nee alsjeblieft niet. Wat een walgelijke ego's zijn dat zeg. Daar hebben we de VARA voorquote:Op maandag 15 december 2008 17:51 schreef SwiffMeister het volgende:
Marc Marie, aub niet.
Die zie ik al 1 keer per week bij DWDD, en 1 keer per week is precies genoeg.
Anders zet Thomas van Luijn en Mike Boddé er neer, sinds het wegvallen van de mike en thomas show zijn ze eigenlijk niet meer op tv geweest met een vast programma.
Laat dan maar komenquote:Op maandag 15 december 2008 18:18 schreef pberends het volgende:
Marc Marie stopt bij DWDD hoor.
Grappig dat je het zegt, ik was gisteren bij opnames van M&T show. Wat zijn die grappen achteruit gegaan zeg. Ik vond het niet half zo vet als t was. Maar toen ze tussen de stukjes door impro gingen doen, was het wel vet.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef BasEnAad het volgende:
Die twee proberen zich altijd op zo'n snobbistische manier van alles af te zetten, waarbij vooral Raoul Heertje bijna echt boos wordt. Nou weten we wel dat je niet van Rita Verdonk en Jan Smit houdt. Ik ben als kijker inmiddels afgevallen, alleen de droge opmerkingen van Harm zijn nog de moeite waard.
Snel vervangen dus, die twee zure pessimisten.
Wederom niet het meest boeiende seizoen wat de gasten betreft.quote:Sylvia Kristel en Sebastiaan Labrie in Dit Was Het Nieuws
Geplaatst op woensdag 15 april 2009 om 12:31
Presentator Harm Edens ontvangt in het nieuwe seizoen van Dit Was Het Nieuws weer twaalf uiteenlopende gasten. Het seizoen wordt op 25 april geopend met actrice Sylvia Kristel en LLiNK-gezicht Sebastiaan Labrie. X Factor-ster Stacey Rookhuizen (30 mei) en natuurkundige Wubbo Ockels (16 mei) zijn de andere bekende gasten in de nieuwe serie. In de overige afleveringen van de TROS- show ontvangt presentator Harm Edens ook socioloog Paul Schnabel, politcus Ed Anker en journaliste Linda Polman.
Ze kunnen er beter mee kappenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wederom niet het meest boeiende seizoen wat de gasten betreft.
Het verhuiskonijn!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kijk toch altijd wel met plezier naar Raoul Heertje. Hij maakt goeie grappen over kleine dingen, bijvoorbeeld over iets wat bij hem thuis is gebeurd.
Jan-Jaap van der Wal, tja... goeie vent maar ik vond Marc-Marie Huijbregts zo ontzettend leuk. Zó zonder dat hij er niet meer bij is.
En alsjeblieft niet Boddé en Van Luin, wat een arrogante types vind ik dat. Die moet je er ook niet neerzetten want ze worden natuurlijk wel geacht om enigszins samen te werken met de gasten.
Jammer dat het niet op uitzendinggemist.nl te zien is. Het is een actueel programma, wie gaat dat nou op DVD zetten?
Goeie tip.quote:
Vorig seizoen kwam wel op Usenet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:31 schreef Flaccid het volgende:
Shit gemist.Voetbal was ook leuk. Komt ie op de torrentboer?
Ja, jammer is datquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:56 schreef Symer het volgende:
Jan Jaap en Raoul proberen nog steeds wanhopig het format te misbruiken als platform voor hun politieke ideeën, waar (ook getuige de doodse stilte bij het publiek als ze weer eens in een tirade ontsteken) niemand op zit te wachten.
Je meent het?quote:Op zondag 26 april 2009 11:12 schreef SjeikSjaak het volgende:
Eindelijk terug te kijken op uitzending gemist
jaquote:Op zondag 26 april 2009 11:12 schreef SjeikSjaak het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:12 schreef SjeikSjaak het volgende:
mooi! ik kon het al niet vinden op usenet.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef pberends het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9389008
Eindelijk op uitzendinggemist idd. Zo hoort het ook met BELASTINGGELD gefinancierde programma's.
Ik ga alleen dat stuk kijken denk ik(of uitzendinggemist later).. nu even naar V for Vendetta op Veronica kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu ff naar Doutzenbij Raymann kijken.
Yupquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Djeez het volgende:
Goeie aflevering, ze hebben de weg omhoog weer gevonden. Vorige week was ook al zo'n topper!
Mwah. Paul heeft ook wel es z'n betere afleveringenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
P.S. DWHN is ALTIJD beter dan De Leeuw
Epic Winquote:Op zondag 3 mei 2009 03:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen toch echt wél hoor.
Donderdag, 23:15, Nederland 3.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:05 schreef jmac het volgende:
Ergens doordeweeks (donderdag?) is herhaling dus dan kan je het zien.
quote:Op zondag 3 mei 2009 03:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen toch echt wél hoor.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef pberends het volgende:
"de meeste bejaarden die nog leven waren fout in de oorlog"
Ben je dronken, knul?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:45 schreef kevinoz het volgende:
goeie ajax belgen grap hahaha, leuke uitzending tot nu toe...scherpe grappen
Edit
Die lachkick....geniaal.
Die feyenoord grap, hahaha
Linda Polman & Heertje, kijken hoe dat gaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Onbekende gasten weer.
het is inderdaad niets meerquote:
prachtige tirade van jan jaap.quote:
En waarom moet die grap er dan uitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef Djeez het volgende:
Leuke aflevering, al had hij die 'grap' over zijn astmatische neefje met ADHD eruit moeten halen. Ik ben namelijk zwaar astmatisch en heb ADHD, maar ben geen familie van Harm Edens. Wel van Jan-Jaap overigens, maar dat terzijde...
Geniaal, en dan ook die fotoquote:
Ahh ik vind juist Raoul leuker dan dan Jan-Jaap. Het moet gewoon zo blijvenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef evert het volgende:
[..]
prachtige tirade van jan jaap.
zou eigenlijk volgens seizoen raoul wel eens vervangen willen zien. misschien dat thomas of marc marie terug willen komen.
jan jaap is een held. (oef, die grappen over die dating site...)
Hatemails sturen naar iemand die al overleden isquote:
We wachten nog steeds op de terugkeer van de dronken oude manquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef BluesRebel het volgende:
Ze moeten meer gasten nemen die zelf al grappig zijn.. zoals die Belg van vorige weekIk lag in een deuk toen hij de slappe lach kreeg.
Volgens mij bedoelde hij het nog erger? Het AD had dus die verkeerde man op de voorpagina gezet en ze hebben hatemails naar hem verstuurd terwijl ze al wisten dat de echte al overleden wasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Hatemails sturen naar iemand die al overleden is.
Zo klopt ie jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het nog erger? Het AD had dus die verkeerde man op de voorpagina gezet en ze hebben hatemails naar hem verstuurd terwijl ze al wisten dat de echte al overleden was
Inderdaad, dit zijn dezelfde debielen als die vorige week op de FP stonden. Mensen die boos waren op anderen die nog in Suzuki Swifts redenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo klopt ie ja![]()
Zou niet eens zo'n slecht idee zijn om die mensen niet meer mee te laten doen
Verhaaltjes vielen een beetje tegen van Jan-Jaap en Raoul iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Loohcs het volgende:
Was echt slecht vandaag. Dat stuk over Beatrix ging veel te lang door en Jan Jaap over kaas was ook niet echt grappig. Datingsite verhaaltje was ook niet grappig (en was wel toevallig dat hij dat mailtje bij zich had).
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op de terugkeer van de dronken oude man
Die man die gisteren te gast was speelde felix in het laatste leuke seizoen van de club van sinterklaasquote:
Kristus zeg... is tegenwoordig elke mongool een bekende Nederlander?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:53 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Die man die gisteren te gast was speelde felix in het laatste leuke seizoen van de club van sinterklaas
Volgens mij hadden ze 'vroeger' nog wel eens Linda de Mol enzo, maar de laatste tijd valt het wat tegen. Hoewel een heel bekende Nederlander niet altijd even interessant is.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef Stofje het volgende:
DWHN heeft nooit echt bekende Nederlanders toch? Ik vind ze niet altijd boeiende gasten hebben, maar wel originele.
Dat zou über zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
Volgende week komt dus Dries Roelvink optreden!
Befkoningquote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Herman Brusselmans moeten ze als gast uitnodigen
Ik ben voorquote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Gewoon het hele seizoen MM & Tomas als gasten.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Gewoon het hele seizoen MM & Tomas als gasten.
De gasten vind ik juist de laatste tijd een beetje een minpunt, het zou veel leuker kunnen zijn. Als je nou eens kijkt wat er bijvoorbeeld bij Doe Maar Normaal zit. Of regel op z'n minst een aflevering MM cq Tomas terug. Een paar seizoenen geleden zaten er nog wél echte karakters: v Barneveld, v Hooijdonk & Katja Schuurman. Snap echt niet waarom ze dat geschrapt hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:56 schreef Rikketik het volgende:
Of de gasten bekend zijn, boeit me ook niet zoveel. Als ze maar iets bijdragen aan het programma doch niet geforceerd grappig proberen te zijn.
Zo horen ze te zijn iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef pberends het volgende:
Nette aflevering! Eindelijk leuke gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |