Fucking Teletekst had ongelijkquote:
Die zijn nogal voor de hand liggend en erg makkelijk te maken. Maar van de andere kant: Het is moeilijk als gast om grappig te zijn. Stel jezelf eens voor als je daar zit.quote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef Tegan het volgende:
Thomas was idd tof. Alleen dat "ik ben elf" en dergelijke grapjes vond ik weer wat minder.
Ja, idd. Dat besef ik me ook. Daarom vond ik hem ondankt die grapjes toch tof.quote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Die zijn nogal voor de hand liggend en erg makkelijk te maken. Maar van de andere kant: Het is moeilijk als gast om grappig te zijn. Stel jezelf eens voor als je daar zit.
T is ook tof. Jammer dat alle uitzendingen al volgeboekt zijn om bij te wonen. Ik ga binnenkort wel naar de mike en thomas show!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat besef ik me ook. Daarom vond ik hem ondankt die grapjes toch tof.
Loek van Wely.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef minq het volgende:
Thomas was inderdaad wel grappig.
Laatst zat er een schaker, ik ben z'n naam even kwijt, die bijna geen woord zei. Maar áls hij iets zei, was het ook meteen grappig. Echt 'n droogkloot.
Arie heeft de lachers wel op z'n hand.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:51 schreef Taurus het volgende:
Komt ook niks uit dat blonde vrouwtje. Politici hebben meestal toch wel inhoudelijke babbels. Dit had net zo goed de kapster uit Almere kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |