Terugkijken:quote:De klusstrijd Het Blok is dit keer voor de vijfde keer te zien bij NET 5. De lustrumeditie bevat weer alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.
Vier koppels
Het Blok speelt zich in en rondom vier vervallen appartementen af. In deze appartementen klussen en wonen vier kleurrijke koppels, terwijl ze hun dagelijkse baan gewoon voortzetten. Ze hebben slechts elf weken en een beperkt budget om de appartementen volledig te renoveren en in te richten. Na 77 dagen van bloed, zweet en tranen, worden de appartementen op een officiële onroerend goed veiling van de hand gedaan. Het bedrag dat de stellen kunnen winnen, is het verschil tussen verkoopprijs op de veiling en de oorspronkelijk getaxeerde startwaarde. Het koppel dat de grootste meerwaarde heeft weten te realiseren, wint bovendien de hoofdprijs van 50.000 euro.
Op de proef gesteld
De stellen worden in Het Blok enorm mentaal en sociaal op de proef gesteld. Kan hun relatie dat aan? Komen er verborgen karaktereigenschappen boven drijven, die de ander tot nu toe niet gezien had? Zijn er kanten die hem of haar toch iets minder leuk maken? Of wordt de onderlinge band juist enorm versterkt?
De 24e is de veiling en de 26e is dat op televisie te zien.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Tegan het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste aflevering dit seizoen?
Dat was toch live...??quote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef doeka het volgende:
[..]
De 24e is de veiling en de 26e is dat op televisie te zien.
Vorig jaar niet iig. Ze hadden toen zelfs de volgorde van het veilen veranderd om de uitzending spannender te maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef Finch het volgende:
Dat was toch live...??
tevens verkapt tvp
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:30 schreef Angelof9 het volgende:
Ik gun het Jeroen echt niet nadat hij honderd duizend keer gezegd heeft dat ie dit wel even gaat winnen. Ik vind het appartement van Frits en Petra gewoon het mooist, dus ik denk dat zij gaan winnen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:59 schreef Nielsch het volgende:
Hehe in Wawel kun je alleen maar vanille vla in de buurtsuper halen!
Nog dommerquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef Enfermera het volgende:
En toen ik zag dat Yarno van Frans Bauer hield... OmgIk vind 'm nou echt bijna een tokkie.. Hij komt ineens een stuk dommer op me over moet ik zeggen
![]()
Hahaha XD Lolquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nog dommer![]()
Die gast heeft z'n LTS zwakstroom, woont in Wawel, spreekt onverstaanbaar boeren-Nederlands en heeft al weken lang hetzelfde ranzige t-shirt met trieste tekst erop aan. Dat hij naar Frans Bauer luistert verbaast mij werkelijk helemaal niets en doet hem zelfs niet lager zinken in mijn achting (lager kan namelijk niet).![]()
Mensen uit Wawel moeten voortaan maar gewoon in Wawel blijven.
Okee, dat kan. Als ze Yarno zouden ondertitelen zou ik die fout natuurlijk niet gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef Ikook het volgende:
Even voor de volledigheid: het is WaMel en niet WaWel. Het ligt onder Tiel. En ja, daar moest ik ook even naar zoeken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, dat kan. Als ze Yarno zouden ondertitelen zou ik die fout natuurlijk niet gemaakt hebben.
Ha! Ha! Ha!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, dat kan. Als ze Yarno zouden ondertitelen zou ik die fout natuurlijk niet gemaakt hebben.
Nou denk ook door de onkunde van hun verbouwing hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef babette21 het volgende:
Wisten jullie dat Eleanor als productieassistent werkt bij.... het Blok?! Schijnt veel kritiek op hun deelname te zijn geweest (belangverstrengeling enzo), misschien zijn ze er daarom wel uitgepleurd?!
Mja inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou denk ook door de onkunde van hun verbouwing hoor
Eleanor is geen productieassistent bij het blok geweest. die info klopt nietquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef babette21 het volgende:
Wisten jullie dat Eleanor als productieassistent werkt bij.... het Blok?! Schijnt veel kritiek op hun deelname te zijn geweest (belangverstrengeling enzo), misschien zijn ze er daarom wel uitgepleurd?!
Inderdaad met die vloer van de badkamer van alex en lindaquote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef Nielsch het volgende:
Held van de serie is trouwens Gilbert! Ik lig iedere keer weer dubbel als hij aan komt lopen
Mwah, ik vind 'm juist tegenvallen. In de eerdere seizoenen waren de aannemer / uitvoerder / opzichter veel karakteristieke figuren. Zoals Theo "hiervan springen de tranen in m'n hol" de uitvoerder.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef Nielsch het volgende:
Held van de serie is trouwens Gilbert! Ik lig iedere keer weer dubbel als hij aan komt lopen
Ja las het op net5.nl en tvgids zegt het ook dus zal wel zo zijn..quote:
Dit is pas de tweede reclame sinds half 9, heel gebruikelijk voor net 5. Doen ze bij alle programma's.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef doeka het volgende:
Ik word krankjorum van zoveel reclame.
Komt omdat het gezeur van de klussers zoveel meer is dit jaar denk ik. Weet niet of de klussers meer zijn gaan klagen, of dat het meer wordt uitgezonden. Maar het stoort me welquote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef Emmetje37 het volgende:
Het valt me wel op dat er binnen het forum meer dan andere jaren op de klussers wordt afgegeven.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat ze er zo lang over doen!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
Toren van Hanoi, das toch niet echt moeilijk
Vind je hem zowiezo niet suf? Ik vind hem een beetje sloom...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
Kut, zelfs met zo'n suffe trui en dito blouse eronder vind ik Alex cute.
Just my type.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind je hem zowiezo niet suf? Ik vind hem een beetje sloom...
!!! lolquote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
De vader van Linda:
[ afbeelding ]
"Vol d'r in en leeg d'ruit"quote:Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef Guppi het volgende:
"ik steek die plint in je hol"
opsteker voor Yarno!
Frits en Petra hebben het zelf gewoon niet door.. Zelf de ouders weten hoe ze in elkaar zitten, maar gewoon blijven ontkennen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef Larisje het volgende:
Ik vond trouwens de vader van Frits of Petra wel eerlijk. Hij erkende gewoon dat zij ook dingen hadden gedaan om het spel in hun voordeel te bepalen en Frits en Petra maar blijven ontkennen. Ik snap niet dat ze niet iets toegeven, dat is toch geen ramp"?
Inderdaad dat was even hardop lachen..quote:Op donderdag 20 november 2008 08:00 schreef Nielsch het volgende:
Mooiste opmerking van de avond kwam toch weer van Floortje:
Alex (over het appartement van Yarno en Kristel): Het is niet mijn smaak, maar echt lelijk vind ik het ook niet.
Floortje: Dat komt waarschijnlijk omdat je er nu aan gewend bent, want het is echt heel lelijk![]()
![]()
Hehe ja! Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
De vader van Linda:
[ afbeelding ]
Ja dat was echt ergquote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef Angelof9 het volgende:
ik werd echt gek van de sluipreclame deze keer, met als hoogtepunt het terugbrengen van de bus (ALSOF die twee maanden voor de deur heeft gestaan!). Verder vond ik het een saaie aflevering.
Ligt het aan mij of liggen die prijzen wel raar uit elkaar.quote:
Nee, het zou eerder betekenen dat F&J gaan winnen omdat zij de laagste startwaarde hebben, maar hierdoor meer overwaardequote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, dat viel mij ook al op. Het zijn natuurlijk maar indicatie prijzen, maar ik mag toch aannemen dat de start prijzen wat meer in verhouding zijn. En dat zou betekenen dat F&P al zo goed als gewonnen hebben.
En Kristel, "Ja, steek 'm maar in m'n hol. Hebben we dat ook weer gehad."quote:Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef Guppi het volgende:
"ik steek die plint in je hol"
opsteker voor Yarno!
Ik zag het gisteren ook op tv. Tijdens het terugkomweekend kon je zien dat het raam was dichtgezet, maar waarom dat was werd niet duidelijk. Kennelijk gesneuveld ergens tussen het terugkomweekend en het voorafgaande vertrek van de bewoners.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef barman het volgende:
Sorry, mischien heb ik iets gemist want niet alle aflevringen gevolgd en hier misschien ook een discussiedraadje overgeslagen maar eh...
[ afbeelding ]
Is dat een dichtgetimmerd raam boven de eettafel?![]()
You are right.... ik had even een Yarno-momentje....quote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk wel. Het gaat niet om de startwaarde tijdens de veiling, maar om de startwaarde voor het klussen begon. Wat was die bouwval waard voor de bewoners begonnen met klussen en voor welk bedrag wordt hun appartementje nu verkocht - het verschil daartussen is de meerwaarde.
giyf: http://www.net5.nl/web/sh(...)/id=194464/langid=43quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:28 schreef Treezz het volgende:
de finale is toch nog niet geweest he ?
heb 3 afleveringen niet kunnen zien, dus moet ik die op internet kijken
quote:Woensdag 26 november 2008: Finale aflevering
In een spannende finale wordt vanavond bekend wie de hoogste meerwaarde heeft gecreëerd en wie er dus ook nog eens met de hoofdprijs van 50-duizend euro vandoor gaat. Het zit erop, Het Blok zit op slot. De koppels kunnen nu niets anders doen dan afwachten wat hun appartement oplevert op de eerste Amsterdamse onroerend goed veiling. Lees verder...
Vond ik ook al idd. En dan maken ze foto's van de badkamer: krijg je foto's te zien van een ingezoomde douchekraanquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:01 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een vreselijk slechte kwaliteit foto's zeg
En raar dat je Y&K en L&A niet op de foto ziet.....quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vond ik ook al idd. En dan maken ze foto's van de badkamer: krijg je foto's te zien van een ingezoomde douchekraan
Af en toe doet hij dat ja, erg vervelend.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:01 schreef maok het volgende:
Ik probeer de laatste 2 afleveringen op internet te bekijken maar hij blijft de hele tijd hangen, soms blijft alleen het geluid door gaan maar soms stopt hij er helemaal mee. Ligt dat aan mijn computer of hebben meer mensen hier last van?
Dat is geen sluiKreclame, maar dat zijn sponsorshots waar duidelijke afspraken over gemaakt worden(tel voor de grap bijvoorbeeld eens hoe lang het logo in beeld staat, zal nooit langer dan 2 seconden zijn)en goed geld voor betaald wordt . Sluikreclame is bijvoorbeeld Frits z'n t-shirt in de eerste afleveringenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef Angelof9 het volgende:
ik werd echt gek van de sluipreclame deze keer, met als hoogtepunt het terugbrengen van de bus (ALSOF die twee maanden voor de deur heeft gestaan!). Verder vond ik het een saaie aflevering.
Of zoals brett in het eerste blok.. dat hij allemaal merken ging opnoemen..quote:Op maandag 24 november 2008 13:27 schreef Dj-delphi het volgende:
[..]
Dat is geen sluiKreclame, maar dat zijn sponsorshots waar duidelijke afspraken over gemaakt worden(tel voor de grap bijvoorbeeld eens hoe lang het logo in beeld staat, zal nooit langer dan 2 seconden zijn)en goed geld voor betaald wordt . Sluikreclame is bijvoorbeeld Frits z'n t-shirt in de eerste afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op maandag 24 november 2008 15:15 schreef Quoi het volgende:
Vandaag de veilingdag van 14:00 tot 16:00!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nog wel leuk is om te melden is dat veel van wat je op tv ziet gewoon in scene wordt gezet, met name het mijnen! Die camera mannen waren steeds te langzaam en dus werd het mijn! nog maar eens opgenomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vince2k op 24-11-2008 23:28:23 ]
quote:Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef Vince2k het volgende:
Ik kom net terug van de veiling en ik kan je zeggen dat de prijzen erg tegen vielen.ZET DAT EENS IN EEN SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer beter lezen voor je je aanmeld om zoiets te postenquote:Op maandag 24 november 2008 19:39 schreef Vince2k het volgende:
al gedaan wist niet eens dat het kon.
Daar gaat het toch niet om of het eerlijk gaat?quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef Vince2k het volgende:
Jullie moeten niet allemaal zo snel er op duiken! Ik dacht dat ik jullie een plezier doe, geeft weer stof tot speculeren! Bijvoorbeeld de taxaties, ik denk dat die vandaag na de finale pas zijn vastgesteld. Wat denken jullie? Gaat het eerlijk?
Ik probeerde van onderwerp te switchenquote:Op maandag 24 november 2008 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om of het eerlijk gaat?
Het punt was dat je iets hier neer ging zetten, zonder even te kijken of er een spoiler tag bestaat...
Maar goed; ik denk dat die startwaardes al bekend waren
We zullen het morgen wel zien
Ik kom net terug van de veiling en ik kan je zeggen dat de prijzen erg tegen vielen (ik heb hem maar even als spoiler geplaatst):Haha dat laatste is idd wel grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nog wel leuk is om te melden is dat veel van wat je op tv ziet gewoon in scene wordt gezet, met name het mijnen! Die camera mannen waren steeds te langzaam en dus werd het mijn! nog maar eens opgenomen.
Ik ben benieuwd naar de uitslag!...
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Vooruitquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef Vince2k het volgende:
[..]
Ik probeerde van onderwerp te switchenmaar oke! SORRY
Overmorgen pas toch?
quote:Op maandag 24 november 2008 15:29 schreef maok het volgende:
En als iemand wel wat weet:lekker bijdehand Vince2......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel smullen.....![]()
Welke taxatie? verklaar je nader..quote:Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef Vince2k het volgende:
Iets met spoiler én
Gebaseerd op mijn taxatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar valt wel tegen die waardes.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
Ja, maar wat is jouw taxatie van de startwaarde én ben je een makelaar oid??quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef Vince2k het volgende:
Mijn taxatie van de startwaarde bedoel ik. Die waardes die jij bedoelt dat zijn de veiling prijzen, dat is er dus voor betaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik kom net terug van de veiling en ik kan je zeggen dat de prijzen erg tegen vielen (ik heb hem maar even als spoiler geplaatst):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nog wel leuk is om te melden is dat veel van wat je op tv ziet gewoon in scene wordt gezet, met name het mijnen! Die camera mannen waren steeds te langzaam en dus werd het mijn! nog maar eens opgenomen.
En ik maar denken dat het altijd life was die veiling... De blokbewoners weten dus nu al of ze wel of niet gewonnen hebben... wat een domper.... Alsnog ga ik vanavond natuurlijk kijken...![]()
Nee, dat hoeven ze niet te weten. Dat kunnen ze alleen al weten als ze bij de veiling waren en hun startwaardes weten. Vorig jaar waren ze niet zelf bij de veiling, maar waren ze ergens van alles en iedereen geïsoleerd weg gestopt tot de finaleuitzending.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het altijd life was die veiling... De blokbewoners weten dus nu al of ze wel of niet gewonnen hebben... wat een domper.... Alsnog ga ik vanavond natuurlijk kijken...
Ik heb liever dat groningen expeditie robinson wint.quote:
Hiukwan.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb liever dat groningen expeditie robinson wint.
Idd, ik wil El & Roek zien!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik vraag het me idd of of die muts & Roek nog komen kijken.
Die outfit van Kristel..Het kan misschien in zijn, maar vind het haar echt niet staan.
Dat kan je verwachten bij zo'n finale... Dat wordt gerekt tot in het oneindige (lees: 22.00).quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, ik wil El & Roek zien!!
En Kristel is nu gewoon echt te lekker
Percies, het moet te veel gewauwel worden, want dan haak ik afquote:
Dan kun je beter het komende half uur overslaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Percies, het moet te veel gewauwel worden, want dan haak ik af
Ben er nu weer bij....pfff nog steeds terugblikken..quote:Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan kun je beter het komende half uur overslaan.
Inderdaad volgend jaar alleen de veiling kijken..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:08 schreef Xennia het volgende:
en weer een terugblik
Relatief dan hequote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat kan je verwachten bij zo'n finale... Dat wordt gerekt tot in het oneindige (lees: 22.00).
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind die Jeroen er zo ONappetijtelijk uitzien. Ik denk continue dat hij stinkt! Weet niet waarom!
Net op tijd voor de volgende reclame zo directquote:Op woensdag 26 november 2008 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben er nu weer bij....pfff nog steeds terugblikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Huh, hij heeft z'n profiel gewoon op openbaar staan...quote:
nee, zie spoilers boven..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef VegaKip het volgende:
Is die veiling eigenlijk live?
Nee, is 2 dagen geleden ofzo gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef VegaKip het volgende:
Is die veiling eigenlijk live?
nee wel de veilingbedragen...quote:
Jah, dat leek me ook logisch jaquote:Op woensdag 26 november 2008 21:16 schreef babette21 het volgende:
Raar dat ze niet kunnen winnen. Oke kans is sowieso klein, maar stel dat níemand meerwaarde heeft, dan kun je toch kijken wie dan 't minste eh... verlies heeft ofzo?!
tsja wel lullig, maar winnaar is degene met de meeste meerwaarde en dat heeft dan niemand. Nou net5 wordt hier wel rijk vanquote:Op woensdag 26 november 2008 21:16 schreef babette21 het volgende:
Raar dat ze niet kunnen winnen. Oke kans is sowieso klein, maar stel dat níemand meerwaarde heeft, dan kun je toch kijken wie dan 't minste eh... verlies heeft ofzo?!
Door die geel/groene kotsgloed op z n gezichtje.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind die Jeroen er zo ONappetijtelijk uitzien. Ik denk continue dat hij stinkt! Weet niet waarom!
Ho ho, het gaat voornamelijk om de gezelligheid en om het onderling samenzijn met echte vrienden waar je in de rest van je leven ook nog wat aan hebt!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Fuente het volgende:
Mijn God wat zul je je dan ellendig voelen... Al die weken klussen, voor niets!
Dat ene paar zonder leven.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ho ho, het gaat voornamelijk om de gezelligheid en om het onderling samenzijn met echte vrienden waar je in de rest van je leven ook nog wat aan hebt!
Drie keer raden: wie van het Blok citeerde ik zojuist?
Zelfs dan nog is 270.000 absurd duurquote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef babette21 het volgende:
overigens is 240.000 voor zo'n klein huis (55m2 toch?) nog steeds belachelijk veel, 't is puur "Amsterdam" wat de prijs opkrikt,
Corrrect!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat ene paar zonder leven.
Nee, de zolder was 55 m2. De rest is 75 ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef babette21 het volgende:
overigens is 240.000 voor zo'n klein huis (55m2 toch?) nog steeds belachelijk veel, 't is puur "Amsterdam" wat de prijs opkrikt, stond datzelfde blok in Den Haag, dan levert 't net 'n ton op...
oh, oke. Da's nog te overzien.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef k_man het volgende:
Nee, de zolder was 55 m2. De rest is 75 ofzo.
Zo 2006 was een topjaar!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:26 schreef Finch het volgende:
Zo nog even de oude gegevens van het blok opgezocht..
2004
Lieke en Michon: meerwaarde ¤ 45.000 - winnaars
Wina en Jochem: meerwaarde ¤ 14.000
Brett Gardner & Tobias Bracht: meerwaarde ¤ 10.000
Elmer en Nanet: geen meerwaarde
2005
Merel en Rogier: meerwaarde ¤ 56.000 - winnaars
Vasco en Kim (vervingen Olaf en Olga): meerwaarde ¤ 45.900
Sander en Nicoline: meerwaarde ¤ 45.500, winnaar publieksprijs van ¤ 10.000
Paul en Maschja: geen meerwaarde
Olaf en Olga: verwijderd uit programma vanwege meermalen falen op klusgebied
2006
Andre (31) en Jeroen (33) meerwaarde ¤ 83.000 - winnaars
Ellen (31) Erik (32) meerwaarde ¤ 73.000
Martijn van Strien (26) Soraya (25) meerwaarde ¤73.000
Nancy (22) en Sandy (20) meerwaarde ¤59.000
2007
Carlos (25) en Minke (24) ¤ 54.310
Andries (28) en Bianca (20) ¤ 40.000
Erik (40) en Maartje (28) ¤ 38.130
Sander (29) en Linda (27) ¤ 37.539
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Onafhankelijke makelaars" volgensmij. Hmm.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wie bepaalde die startwaardes ook al weer?
wat zou jij doen...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:36 schreef Tabloid het volgende:
Jeroen huilt bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Finch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:iets over spoiler....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
Tuurlijk monteren ze het spannendst, maar dat is elk jaar zoquote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, ik snap het al.... de veiling was voor het programma ook al opgenomen....en ze hebben deze tv-avond zo in elkaar gezet dat de winnaars als laatste komen.....
Het is de helft kleiner en dat dakterras was er nog niet toen ze begonnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:43 schreef Angelof9 het volgende:
ik denk niet dat de startwaarde van P&F veel lager zal liggen. het is wel kleiner, maar het is ook de top etage en ze hebben een dakterras.
niemand gaat iets winnen vanavond.
Of houdt Net5 die gewoon lekker zelfquote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef Remidepemi het volgende:
Of mss mogen ze uiteindelijk de 50.000 delen? Of denk ik dan te aardig
Nee idd, we zaten er wel aan te denken. Maar nu we dit gezien hebben...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet echt stimulerend om je aan te melden voor het volgende seizoen.
Klinkt logisch. Het zou raar zijn als ze anders van beneden (nr 1) naar boven (nr 4) hadden geveild.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, ik snap het al.... de veiling was voor het programma ook al opgenomen....en ze hebben deze tv-avond zo in elkaar gezet dat de winnaars als laatste komen.....
het tweedequote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef Remidepemi het volgende:
Vorige jaren hadden ze de volgorde veranderd, maar dit jaar niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
dat doen ze nu toch...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Het zou raar zijn als ze anders van beneden (nr 1) naar boven (nr 4) hadden geveild.
Ik weet niet wat je bedoelt, ik heb geen voorinfo of zo.quote:
Vind ik ook...niets aan zo!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik vind dit dus echt niet leuk om naar te kijken.In vorige jaren had je gewoon een paar koppels met meerwaarde en dan ging het er om wie het meeste meerwaarde had. Niet gewonnen, dan had je toch nog een bedrag.
Hmpf
Wat mij betreft mogen ze best een boormachine als prijs mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef Remidepemi het volgende:
shit ik trap er nog in ook..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |