Mwah, ik vind 'm juist tegenvallen. In de eerdere seizoenen waren de aannemer / uitvoerder / opzichter veel karakteristieke figuren. Zoals Theo "hiervan springen de tranen in m'n hol" de uitvoerder.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef Nielsch het volgende:
Held van de serie is trouwens Gilbert! Ik lig iedere keer weer dubbel als hij aan komt lopen
Ja las het op net5.nl en tvgids zegt het ook dus zal wel zo zijn..quote:
Dit is pas de tweede reclame sinds half 9, heel gebruikelijk voor net 5. Doen ze bij alle programma's.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef doeka het volgende:
Ik word krankjorum van zoveel reclame.
Komt omdat het gezeur van de klussers zoveel meer is dit jaar denk ik. Weet niet of de klussers meer zijn gaan klagen, of dat het meer wordt uitgezonden. Maar het stoort me welquote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef Emmetje37 het volgende:
Het valt me wel op dat er binnen het forum meer dan andere jaren op de klussers wordt afgegeven.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat ze er zo lang over doen!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
Toren van Hanoi, das toch niet echt moeilijk
Vind je hem zowiezo niet suf? Ik vind hem een beetje sloom...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
Kut, zelfs met zo'n suffe trui en dito blouse eronder vind ik Alex cute.
Just my type.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind je hem zowiezo niet suf? Ik vind hem een beetje sloom...
!!! lolquote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
De vader van Linda:
[ afbeelding ]
"Vol d'r in en leeg d'ruit"quote:Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef Guppi het volgende:
"ik steek die plint in je hol"
opsteker voor Yarno!
Frits en Petra hebben het zelf gewoon niet door.. Zelf de ouders weten hoe ze in elkaar zitten, maar gewoon blijven ontkennen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef Larisje het volgende:
Ik vond trouwens de vader van Frits of Petra wel eerlijk. Hij erkende gewoon dat zij ook dingen hadden gedaan om het spel in hun voordeel te bepalen en Frits en Petra maar blijven ontkennen. Ik snap niet dat ze niet iets toegeven, dat is toch geen ramp"?
Inderdaad dat was even hardop lachen..quote:Op donderdag 20 november 2008 08:00 schreef Nielsch het volgende:
Mooiste opmerking van de avond kwam toch weer van Floortje:
Alex (over het appartement van Yarno en Kristel): Het is niet mijn smaak, maar echt lelijk vind ik het ook niet.
Floortje: Dat komt waarschijnlijk omdat je er nu aan gewend bent, want het is echt heel lelijk![]()
![]()
Hehe ja! Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
De vader van Linda:
[ afbeelding ]
Ja dat was echt ergquote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef Angelof9 het volgende:
ik werd echt gek van de sluipreclame deze keer, met als hoogtepunt het terugbrengen van de bus (ALSOF die twee maanden voor de deur heeft gestaan!). Verder vond ik het een saaie aflevering.
Ligt het aan mij of liggen die prijzen wel raar uit elkaar.quote:
Nee, het zou eerder betekenen dat F&J gaan winnen omdat zij de laagste startwaarde hebben, maar hierdoor meer overwaardequote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, dat viel mij ook al op. Het zijn natuurlijk maar indicatie prijzen, maar ik mag toch aannemen dat de start prijzen wat meer in verhouding zijn. En dat zou betekenen dat F&P al zo goed als gewonnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |