SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nog wel leuk is om te melden is dat veel van wat je op tv ziet gewoon in scene wordt gezet, met name het mijnen! Die camera mannen waren steeds te langzaam en dus werd het mijn! nog maar eens opgenomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vince2k op 24-11-2008 23:28:23 ]
quote:Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef Vince2k het volgende:
Ik kom net terug van de veiling en ik kan je zeggen dat de prijzen erg tegen vielen.ZET DAT EENS IN EEN SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer beter lezen voor je je aanmeld om zoiets te postenquote:Op maandag 24 november 2008 19:39 schreef Vince2k het volgende:
al gedaan wist niet eens dat het kon.
Daar gaat het toch niet om of het eerlijk gaat?quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef Vince2k het volgende:
Jullie moeten niet allemaal zo snel er op duiken! Ik dacht dat ik jullie een plezier doe, geeft weer stof tot speculeren! Bijvoorbeeld de taxaties, ik denk dat die vandaag na de finale pas zijn vastgesteld. Wat denken jullie? Gaat het eerlijk?
Ik probeerde van onderwerp te switchenquote:Op maandag 24 november 2008 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om of het eerlijk gaat?
Het punt was dat je iets hier neer ging zetten, zonder even te kijken of er een spoiler tag bestaat...
Maar goed; ik denk dat die startwaardes al bekend waren
We zullen het morgen wel zien
Ik kom net terug van de veiling en ik kan je zeggen dat de prijzen erg tegen vielen (ik heb hem maar even als spoiler geplaatst):Haha dat laatste is idd wel grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nog wel leuk is om te melden is dat veel van wat je op tv ziet gewoon in scene wordt gezet, met name het mijnen! Die camera mannen waren steeds te langzaam en dus werd het mijn! nog maar eens opgenomen.
Ik ben benieuwd naar de uitslag!...
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Vooruitquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef Vince2k het volgende:
[..]
Ik probeerde van onderwerp te switchenmaar oke! SORRY
Overmorgen pas toch?
quote:Op maandag 24 november 2008 15:29 schreef maok het volgende:
En als iemand wel wat weet:lekker bijdehand Vince2......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel smullen.....![]()
Welke taxatie? verklaar je nader..quote:Op maandag 24 november 2008 19:34 schreef Vince2k het volgende:
Iets met spoiler én
Gebaseerd op mijn taxatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar valt wel tegen die waardes.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
Ja, maar wat is jouw taxatie van de startwaarde én ben je een makelaar oid??quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef Vince2k het volgende:
Mijn taxatie van de startwaarde bedoel ik. Die waardes die jij bedoelt dat zijn de veiling prijzen, dat is er dus voor betaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik kom net terug van de veiling en ik kan je zeggen dat de prijzen erg tegen vielen (ik heb hem maar even als spoiler geplaatst):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nog wel leuk is om te melden is dat veel van wat je op tv ziet gewoon in scene wordt gezet, met name het mijnen! Die camera mannen waren steeds te langzaam en dus werd het mijn! nog maar eens opgenomen.
En ik maar denken dat het altijd life was die veiling... De blokbewoners weten dus nu al of ze wel of niet gewonnen hebben... wat een domper.... Alsnog ga ik vanavond natuurlijk kijken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |