wat zou jij doen...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:36 schreef Tabloid het volgende:
Jeroen huilt bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Finch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:iets over spoiler....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
Tuurlijk monteren ze het spannendst, maar dat is elk jaar zoquote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, ik snap het al.... de veiling was voor het programma ook al opgenomen....en ze hebben deze tv-avond zo in elkaar gezet dat de winnaars als laatste komen.....
Het is de helft kleiner en dat dakterras was er nog niet toen ze begonnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:43 schreef Angelof9 het volgende:
ik denk niet dat de startwaarde van P&F veel lager zal liggen. het is wel kleiner, maar het is ook de top etage en ze hebben een dakterras.
niemand gaat iets winnen vanavond.
Of houdt Net5 die gewoon lekker zelfquote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef Remidepemi het volgende:
Of mss mogen ze uiteindelijk de 50.000 delen? Of denk ik dan te aardig
Nee idd, we zaten er wel aan te denken. Maar nu we dit gezien hebben...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet echt stimulerend om je aan te melden voor het volgende seizoen.
Klinkt logisch. Het zou raar zijn als ze anders van beneden (nr 1) naar boven (nr 4) hadden geveild.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, ik snap het al.... de veiling was voor het programma ook al opgenomen....en ze hebben deze tv-avond zo in elkaar gezet dat de winnaars als laatste komen.....
het tweedequote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef Remidepemi het volgende:
Vorige jaren hadden ze de volgorde veranderd, maar dit jaar niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
dat doen ze nu toch...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Het zou raar zijn als ze anders van beneden (nr 1) naar boven (nr 4) hadden geveild.
Ik weet niet wat je bedoelt, ik heb geen voorinfo of zo.quote:
Vind ik ook...niets aan zo!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik vind dit dus echt niet leuk om naar te kijken.In vorige jaren had je gewoon een paar koppels met meerwaarde en dan ging het er om wie het meeste meerwaarde had. Niet gewonnen, dan had je toch nog een bedrag.
Hmpf
Wat mij betreft mogen ze best een boormachine als prijs mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef Remidepemi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |