Nee, dat hoeven ze niet te weten. Dat kunnen ze alleen al weten als ze bij de veiling waren en hun startwaardes weten. Vorig jaar waren ze niet zelf bij de veiling, maar waren ze ergens van alles en iedereen geïsoleerd weg gestopt tot de finaleuitzending.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het altijd life was die veiling... De blokbewoners weten dus nu al of ze wel of niet gewonnen hebben... wat een domper.... Alsnog ga ik vanavond natuurlijk kijken...
Ik heb liever dat groningen expeditie robinson wint.quote:
Hiukwan.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb liever dat groningen expeditie robinson wint.
Idd, ik wil El & Roek zien!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik vraag het me idd of of die muts & Roek nog komen kijken.
Die outfit van Kristel..Het kan misschien in zijn, maar vind het haar echt niet staan.
Dat kan je verwachten bij zo'n finale... Dat wordt gerekt tot in het oneindige (lees: 22.00).quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, ik wil El & Roek zien!!
En Kristel is nu gewoon echt te lekker
Percies, het moet te veel gewauwel worden, want dan haak ik afquote:
Dan kun je beter het komende half uur overslaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Percies, het moet te veel gewauwel worden, want dan haak ik af
Ben er nu weer bij....pfff nog steeds terugblikken..quote:Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan kun je beter het komende half uur overslaan.
Inderdaad volgend jaar alleen de veiling kijken..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:08 schreef Xennia het volgende:
en weer een terugblik
Relatief dan hequote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat kan je verwachten bij zo'n finale... Dat wordt gerekt tot in het oneindige (lees: 22.00).
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind die Jeroen er zo ONappetijtelijk uitzien. Ik denk continue dat hij stinkt! Weet niet waarom!
Net op tijd voor de volgende reclame zo directquote:Op woensdag 26 november 2008 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben er nu weer bij....pfff nog steeds terugblikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |