Huh, hij heeft z'n profiel gewoon op openbaar staan...quote:
nee, zie spoilers boven..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef VegaKip het volgende:
Is die veiling eigenlijk live?
Nee, is 2 dagen geleden ofzo gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef VegaKip het volgende:
Is die veiling eigenlijk live?
nee wel de veilingbedragen...quote:
Jah, dat leek me ook logisch jaquote:Op woensdag 26 november 2008 21:16 schreef babette21 het volgende:
Raar dat ze niet kunnen winnen. Oke kans is sowieso klein, maar stel dat níemand meerwaarde heeft, dan kun je toch kijken wie dan 't minste eh... verlies heeft ofzo?!
tsja wel lullig, maar winnaar is degene met de meeste meerwaarde en dat heeft dan niemand. Nou net5 wordt hier wel rijk vanquote:Op woensdag 26 november 2008 21:16 schreef babette21 het volgende:
Raar dat ze niet kunnen winnen. Oke kans is sowieso klein, maar stel dat níemand meerwaarde heeft, dan kun je toch kijken wie dan 't minste eh... verlies heeft ofzo?!
Door die geel/groene kotsgloed op z n gezichtje.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind die Jeroen er zo ONappetijtelijk uitzien. Ik denk continue dat hij stinkt! Weet niet waarom!
Ho ho, het gaat voornamelijk om de gezelligheid en om het onderling samenzijn met echte vrienden waar je in de rest van je leven ook nog wat aan hebt!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Fuente het volgende:
Mijn God wat zul je je dan ellendig voelen... Al die weken klussen, voor niets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |