abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 01:08:33 #157
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63363566
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik meld me ook even...

Heb zelf ervaring met 2 diëten: http://www.ziekenhuisdieet.com/ & http://www.cambridgedieet.nl/

Beide goede ervaringen mee, mede omdat ik me er ook goed aan heb gehouden in de tijden dat ik de diëten volgde.

Maar helaas, het jojo effect weet mij elke keer te vinden.

Ik ben dus weer van plan om af te vallen en als het kan een beetje sporten...

Heeft iemand tips voor goedkope, gezonde, lekkere, makkelijk te bereiden maaltijden (ontbijt, lunch, diner, tussendoor)?
ik zou in elk geval dus niet meer va die crash-dieten doen... sommigen varen wel bij cambridge en gaan niet jojo-en door de goede begeleiding en de langzame opbouw, maar zeker het ziekenhuisdieet vráágt om jojo-en...

recepten heb ik overigens niet echt... ik let gewoon op vetjes en suikers en calorieën (houd ik bij online)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63364437
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het ging me niet om het gewicht, maar om het feit dat er in een half jaar tijd 25 kilo bij gekomen is en hij het heeft over 3 dagen weinig tot niks eten en zo nog een paar dingen.

MoBlo, wat goed joh!
best deprimerend als je zo snel aankomt en dan wil je er snel weer vanaf maar tja dat lukte zo snel niet. Och weet nu waar ik aan toe ben en laatste 1,5 bezig geweest me woning in orde te krijgen en nu ben ik zo goed als klaar en heb nu tijd om het dieet voor te bereiden. Overigens ga ik het dieet pas echt starten vanaf 1 jan ik hoop dat het woord goede voornemens dan beetje door of hoofd suist tot die tijd kan ik mooi dingen proberen.

Goedemorgen deze morgen iedereen. Weet er Iemand een makkelijke manier om je calorieen te tellen. Bij te houden. (memorecorder misschien?) en groentes vlees en aardappelen enzo dingen zonder label weg maar hoe kom ik dan aan de calorieen en voedingswaarde? Weet daar iemand beetje goede site voor? Ga vanaf dec n.l. Een week of 2 testen met het bijhouden van de voedingswaarde en kcal.

[ Bericht 15% gewijzigd door liveandlearn op 20-11-2008 03:10:36 ]
pi_63366096
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef MoneyTalks het volgende:

Heeft iemand tips voor goedkope, gezonde, lekkere, makkelijk te bereiden maaltijden (ontbijt, lunch, diner, tussendoor)?
Ontbijt:
- Magere yoghurt met muesli of cornflakes oid.
- Brood, ik eet bv 2 geroosterde boterhammen met halvajam van AH.
- Knäckebröd met beleg.
- Brinta, sommige dames hier zijn er gek op. (ik niet )

Lunch:
- Brood met mager vleesbeleg (kalkoen, kip, rosbief ed)
- Knäckebröd met (zie brood)
- Salade (bv wat je nog over hebt van de avond er voor)

Diner:
Tja, er is zovééél lekker, simpel en gezond.
Kijk bijvoorbeeld eens op voedingscentrum - recept van de dag daar staat iedere week een week menu met allerlei recepten. Staat ook bij of het bijv. geschikt is voor een balansdag. Je kunt ook recepten zoeken in de database. Ik heb er al een aantal recepten vandaan gehaald die nu bij mijn standaard recepten horen.
Ben verder niet zo'n fan van het voedingscentrum, maar die receptensite is echt fijn.

Edit, oja de tussendoortjes:
Ik eet graag fruit: hand vol mandarijntjes en 1 banaan per dag.
Verder vind ik die snack-a-jack rijstewafels met een smaakje wel goed te pruimen en niet veel kcal.
Let een beetje op met sultana's enzo, fabrikanten laten je graag geloven dat het verantwoord is, maar stiekem zit er erg veel suiker in. Kan wel zo nu en dan, maar dagelijks sultana's zou ik niet aan beginnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 20 november 2008 @ 09:17:12 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63366343
Liveandleatlearn, je kan op www.valtaf.nl heel goed je Kcal inname bijhouden. Er staan daar in de lijst ook allerlei gerechten enzo.
Het voedingscentrum heeft er ook eentje maar die kan ik niet vinden op de site.
Weet iemand die?

Ik lijk de boel toch nog wel aardig in de hand te hebben.
Ik ga dus maar weer voor de eetlijstjes.

T: appel
O: Brinta
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: appel
D: Gourmetten (afsluiting van het softbal-seizoen)
Ik ga maar voor zo min mogelijk sausjes, en ik heb voor het toetje ijs gehaald, maar ik heb ook een fruitsalade gemaakt.
  donderdag 20 november 2008 @ 09:37:38 #161
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63366730
de van t voedingscentrum weet ik geen link van, maar ik vind m in elk geval vreselijk onhandig.

ben zelf nog steeds aan t experimenteren met geen calorieën tellen. vind dat ik t na een jaar wel zelf moet kunnen...

lijstje voor vandaag:

O: volkoren cruesli met noten
T: niks
L: 2 boterhammen met cervelaat
T: kopje soep over van gisteren (tomaat met zelfgemaakte balletjes)
D: stamppot rauwe andijvie met spekjes
T: paar macadamia nootjes, beetje zilveruitjes

(ik ben overdag niet zo'n tussendoortjes eter... heb er dan gewoon echt geen trek in)
  donderdag 20 november 2008 @ 10:05:52 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63367295
Die stamppot staat voor bij ons ook op het programma Kwak. Tot ik me dus net bedacht dat ik er helemaal niet ben en zo'n hele zak wat veel is voor F. alleen.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:05:56 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63367298
Verdoemde light chips!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63367860
quote:
Op donderdag 20 november 2008 02:57 schreef liveandlearn het volgende:

[..]

best deprimerend als je zo snel aankomt en dan wil je er snel weer vanaf maar tja dat lukte zo snel niet. Och weet nu waar ik aan toe ben en laatste 1,5 bezig geweest me woning in orde te krijgen en nu ben ik zo goed als klaar en heb nu tijd om het dieet voor te bereiden. Overigens ga ik het dieet pas echt starten vanaf 1 jan ik hoop dat het woord goede voornemens dan beetje door of hoofd suist tot die tijd kan ik mooi dingen proberen.

Goedemorgen deze morgen iedereen. Weet er Iemand een makkelijke manier om je calorieen te tellen. Bij te houden. (memorecorder misschien?) en groentes vlees en aardappelen enzo dingen zonder label weg maar hoe kom ik dan aan de calorieen en voedingswaarde? Weet daar iemand beetje goede site voor? Ga vanaf dec n.l. Een week of 2 testen met het bijhouden van de voedingswaarde en kcal.
Ik vond de site www.valtaf.nl (of www.valtaf.ad.nl als je meer mannelijke kleuren wil ) erg handig voor het calorieen tellen.
Maar waarom start je pas 1-jan met afvallen? Waarom niet gewoon vanaf nu?
Dat meen ik serieus, afvallen begint bij gezond eten (niet per see honger lijden). En het zou jammer zijn om je tot 1-jan nog vol te stoppen met vet, ongezond en verkeerd eten.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:37:32 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63368063
Ben het wel een beetje met Dyna eens.
En stel dat je vanaf nu tot aan kerst nog een kilo of 2-3 af valt, dan zijn die er toch maar mooi af.
En ja, dat er met kerst weer wat bij komt is wellicht mogelijk (hoewel je ook gewoon met kerst op je eten kan letten natuurlijk. Ga voor vis of gevogelte en vermijd bakken met sausjes etc. etc.) maar anders was dat er toch
ook wel bovenop gekomen, dus die moeten er hoe dan ook vanaf.

Ik ben ervan overtuigd dat je ook prima kunt genieten van de aankomende feestdagen en etentjes zonder je gelijk helemaal vol te stoppen.

Practice what you preach BE!
pi_63368117
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef Brighteyes het volgende:

Practice what you preach BE!
Heb ik ook altijd last van... ik weet heel goed hoe het moet, maar die uitvoer!
***Levi was here***
pi_63368198
Veel eten zal ik zelf met kerst toch niet doen lol, ik ben n.l. de kok voor de mensen die komen. Verzorg een x aantal gangen diner. Dus aan eten zal ik zelf wel niet toe komen. Das juist een goed iets toch ?
pi_63368540
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik vond de site www.valtaf.nl (of www.valtaf.ad.nl als je meer mannelijke kleuren wil ) erg handig voor het calorieen tellen.
Maar waarom start je pas 1-jan met afvallen? Waarom niet gewoon vanaf nu?
Dat meen ik serieus, afvallen begint bij gezond eten (niet per see honger lijden). En het zou jammer zijn om je tot 1-jan nog vol te stoppen met vet, ongezond en verkeerd eten.
Omdat ik dan waarschijnlijk ook weer volledig aan het werk ben (en dus ook mijn voldoende dagelijkse beweging heb.) Heb nu mooi de tijd om wat met gerechten te spelen enzo. Wou het beetje goede voornemen van maken weet je.

Nu heeft geen zin. Kan wel makkelijk alles opschrijven maar nu is even niet zo;n goede tijd om mij hier allemaal mee bezig teh houden moet te veel andere dingen doen.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:58:13 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63368638
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef liveandlearn het volgende:

[..]

Omdat ik dan waarschijnlijk ook weer volledig aan het werk ben (en dus ook mijn voldoende dagelijkse beweging heb.) Heb nu mooi de tijd om wat met gerechten te spelen enzo. Wou het beetje goede voornemen van maken weet je.

Nu heeft geen zin. Kan wel makkelijk alles opschrijven maar nu is even niet zo;n goede tijd om mij hier allemaal mee bezig teh houden moet te veel andere dingen doen.
de enige manier om blijvend af te vallen is als je t op een manier doet waarop je t kan volhouden júist in tijden als deze, naast je normale leven. dus als je t nu niet kan, kun je t nooit je leven lang volhouden, wat wel nodig is.

klinkt lullig, zo bedoel ik t niet, maar afvallen is gewoon iets waar je mee moet beginnen. er is toch nisk dat je tegenhoudt om nu gezond te gaan eten, niet te snacken, geen cola en zooi te drinken, en eventueel je calorieën te tellen om te kijken of je wel voldoende binnen krijgt/niet te veel?
  donderdag 20 november 2008 @ 11:00:47 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63368713
De meeste diëten beginnen "morgen".

Garfield-wijsheid
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63369251
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef soylent het volgende:

Garfield-wijsheid
Mijne is een paar dagen geleden spontaan begonnen. Begon met het weggooien van een boterham.
Morgen ga ik mijn gewicht in het lijstje bijwerken.

Garfield is leuk
***Levi was here***
pi_63376263
Ja hallo, ik ga lekker dus nu durf ik ook wel hier. Sinds 2 weken geleden bezig (aan het SHE-en):

Do 6/11: 97 kilo
Do: 13/11: 93,5 kilo (:o!)
Do 20/11: 92,5 kilo

Ben ergens iets in de 1.80 lang. Geen idee eigenlijk. Doel is voorlopig 85 kilo, daarna zien we wel verder.

Vandaag op:

O (+/- 7:30): Volkoren boterham met gekookt ei en smeerbare roomboter
T (+/- 9:30): Mandarijn + vitelinea yoghurt
L (+/- 12:00): Twee volkorenboterhammen met pindakaas (en een beetje sambal) en roomboter
T (+/- 14:00): Mandarijn

Nog in de planning:

+/- 16:00 Volkoren boterham met appelstroop
+/- 18:00 Avondeten, boontjes met....? Geen idee nog. Moet de aardappels zien te ontwijken, denk dat ik nog even een aubergine in plakjes snij en grill. Plus een stukje vlees.

's Avonds nog een eitje en dat was het dan. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63378508
Goed zo Jarno. Pas op dat je je niet blind staart op de kilo's. Dat kan namelijk ook best een keertje tegenvallen. Laat je daardoor echter niet uit het veld slaan en blijf lekker bewegen en gezond eten.
Zo te zien ben je goed met eten bezig. Dat is ongeveer wat ik ook probeer. Wel normaal blijven eten, maar wat minder vlees & paste/rijst/aardappelen en juist meer groente.

Voorbeeld, ik was afgelopen week niet in kilo's afgevallen, terwijl mijn buikomtrek toch wel degelijk minder was geworden. Ik meet daarom ook beide, zowel de buikomtrek als het aantal kilo's.
  donderdag 20 november 2008 @ 17:13:56 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63378832
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijne is een paar dagen geleden spontaan begonnen. Begon met het weggooien van een boterham.
Morgen ga ik mijn gewicht in het lijstje bijwerken.

Garfield is leuk
Goed zo! Ik ben aan het WeightWatchen met puntjes, wat een paar weken heel goed werkte maar nu (wat etentjes en chips ...) even in een dipje. Maar vanavond weer netjes crackers
pi_63379513
Hey Jaro! Jij hier? Welkom!
  donderdag 20 november 2008 @ 17:56:28 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63379750
Jarno, wat ga je goed zeg!
pi_63379788
Zoo, weer 3 keer gefitnesst deze week. Gaat lekker, met het gewicht ook
pi_63380560
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef soylent het volgende:

Garfield-wijsheid
Die van mij meestal ook maar dan besef ik dat mijn dieet eigenlijk begon toen ik 15 was en om nou te zeggen dat ik in 20 jaar zo succesvol ben geweest.... Ik ben in al die jaren wel héééél veel kilo's afgevallen haha! Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt. Alles waardoor de balans energieinname - energieuitgave wordt verstoord en je een tekort opbouwt val je van af. Het gaat om de periode er na. Die periode waar amper aandacht voor is en waar het gros gewoon weer aankomt. Inclusief ikzelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63382067
Vandaag keurig gedragen qua voeding... tot het toetje. Ik had wat te vieren dus heb ik een chipolatapudding gehaald. En die hebben we met z'n 2-en helemaal verschalkt.
Straks maar een rondje hardlopen.
***Levi was here***
pi_63383067
Had je beter kwark kunnen kopen
pi_63383812
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:57 schreef Elwood1802 het volgende:
of straks een rondje lopen
Eten moet wel tof blijven
  donderdag 20 november 2008 @ 23:02:34 #182
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63389813
Soylent, je moet je even melden in het Slanktopic want Greys mist je!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63395243
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik had wat te vieren.
Koop normaal echt nooit pudding, denk zelfs dat het de eerste keer ooit was dat ik het zelf kocht.
Heb wel mijn rondje netjes gelopen. God wat is dat zwaar als je maanden niets gedaan.

Oja, ik ga mijn gewicht in het lijstje even bijwerken.
***Levi was here***
pi_63395920
Ik vraag me af of als ik op mezelf woon of ik dan nog pudding koop
Vroeger at ik het elke dag gewoon met mijn ouders mee, nu zo goed als nooit meer.
pi_63396069
pudding, dat vind ik zo niet geweldig
Doei.
pi_63396186
O god, gaat het nu weer het hele topic over mijn pudding?
***Levi was here***
pi_63396200
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef Faithy het volgende:
pudding, dat vind ik zo niet geweldig
ijs wel
pi_63396214
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
Nee niet over jouw pudding gewoon over pudding doos
pi_63396219
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
ja

ik vind pudding er altijd zo eng uitzien vooral chipolatapudding, met van die stukjes

maar geniet er lekker van hoor
Doei.
pi_63396461
Ik hou van pudding, maar ik eet het ook echt nooit meer!

Wat had je te vieren Levitation?
pi_63396544
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:

Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt.
Nouja, kwa kilo's misschien niet, maar ik ken mensen die zijn afgevallen op een dieet van slechts patat en cola. Dan heb ik toch wel een bepaalde voorkeur. Voor mij is zo'n periode ook iets van 'even de boel resetten' met gezonde en bewuste voeding.

Periode erna lijkt me ook erg lastig. Ik denk dat ik maar gewoon altijd blijf SHE-en. .

Vanochtend weer een boterham met ei en zojuist een vitelinea yoghurt op. En gisteren eindelijk weer bij de Appie geweest dus er zijn ook weer noten in huis! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_63396720
Jarno succes, klinkt tot nu toe goed!
pi_63397193
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:31 schreef appelsap het volgende:
Ik hou van pudding, maar ik eet het ook echt nooit meer!

Wat had je te vieren Levitation?
Ik had gisteren een evaluatiegesprek op mijn werk, werk hier nu 2,5 maand. En ze waren laaiend enthousiast, noemden mijn start hier zelfs een "vliegende start" enzo. Werd er helemaal verlegen van. Krijg zelfs per 1-1 er financieel wat bij, terwijl dat hoogst ongebruikelijk is.
Ik vierde dus dat ik een hele goede keuze heb gemaakt door bij mijn oude werk weg te gaan, waar ik echt heel ongelukkig was.

Nog even over die pudding.
Punt 1 vind ík die lekker en kan het me roesten of moblo/faithy en miss_s 't lusten.
Punt 2 vind ik dat ik iets lekkers mag eten als ik daar zin in heb.
Punt 3 ben ík de enige verantwoordelijke voor mijn dieet/gewicht/gezondheid en ben ík dus de gene die de keuzes maakt.
Punt 4 vind ik "doos" niet echt een vriendelijke benaming, tenzij je op héle goede voet met iemand staat... derhalve vind ik de opmerking van miss_s écht totaal niet kunnen.
En da's het laatste wat ik over die pudding zeg.
***Levi was here***
pi_63397219
ongesteld ofzo

ik zeg toch alleen dat ik 't niet lust maar dat jij er lekker van moet genieten als jij dat wel lekker vindt?
Doei.
pi_63397237
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee niet over jouw pudding gewoon over pudding doos
niet om het een of ander maar als ik jou eens doos/muts noemde was je helemaal over de rooie maar nu mag jij Levi wel zo noemen?

No offence, maar vind 't niet echt eerlijk zeg maar
Doei.
pi_63397449
Zeg, is er ook een mannen-dieet-topic?
pi_63397475
*lage stem opzet*

hier zitten ook échte mannen hoor!

Doei.
pi_63397489
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:07 schreef Faithy het volgende:

[..]

niet om het een of ander maar als ik jou eens doos/muts noemde was je helemaal over de rooie maar nu mag jij Levi wel zo noemen?

No offence, maar vind 't niet echt eerlijk zeg maar
Komt waarschijnlijk omdat ik het de laatste maanden erg veel gebruik.....maar inderdaad niet eerlijk als je het zo bekijkt, sorry
pi_63397531
NIets mis met wat pudding op zijn tijd!

Ik heb vandaag mijn spijkerbroek aan die ik begin dit jaar heb gekocht en die ik toen echt niet dicht kreeg. het was een uitverkoopje en ik vond m mooi, dus dan mag het!
En die broek past nu echt als een zonnetje!

Vanavond maar weer eens hardlopen. Laatste keer was in Hiroshima en dat ging waardeloos. Alhoewel dat iets minder waardeloos ging dan in Tokyo.
pi_63397540

opgelost slotje

Maar Jarno
Gaat lekker dus? Misschien kun je wel een mannentopic openen? Of er is ook (Slanke) Tips voor een gezond lichaam, hier posten ook wel wat mannen, maar die zijn vooral gericht op sport en fitness enzo. Weet niet of je wilt gaan sporten?
Doei.
pi_63397615
Sporten, wat is dat? Nee, serieus, ik weet dat het zou moeten en dat het erbij hoort, maar ik zou niet weten hoe en wat. Ik probeer uit de kleine dingen beweging te halen, zoals de trap nemen ipv de lift (lokatie waar ik nu zit, zitten we drie hoog en ik moet regelmatig naar beneden dus dat is leuk meegenomen), etc.

Zitten hier nog meer sport-haters die toch 'iets' doen? Het enige wat ik kan bedenken is dat we zo'n stepding thuis hebben staan... Dat zou ik nog wel willen proberen denk ik.
pi_63397654
whehe..

nou ja.. kijk, als je het echt niet leuk vindt... dan moet je het niet doen. Met tegenzin naar de sportschool is helemaal niet leuk. Kun je idd het beter uit de dagelijkse dingen halen, zoals je zegt.

Maar zo'n stepding doe je vaak ook 2 keer. en daarna niet meer als je niet van sporten houdt..

Ben absoluut een sportliefhebber maar vaak wel écht pas als ik bezig ben, me naar de sportschool begeven is namelijk niet altijd even makkelijk
Doei.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:22:42 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63397669
Zeg Jarno; ik heb een heel fraai sportschema in SLank gepost.

JE KAN OOK DAAR POSTEN HOOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
pi_63397696
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
Zeg Jarno; ik heb een heel fraai sportschema in SLank gepost.

JE KAN OOK DAAR POSTEN HOOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Ik heb een BMI hoger dan/als 27. *kras*

Ik heb braaf de regels gelezen namelijk. .
pi_63397717
Maar ik ga het even uitchecken.
pi_63397739
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb een BMI hoger dan/als 27. *kras*

Ik heb braaf de regels gelezen namelijk. .
kwakveense heeft er ook nog een van 29 maar die post ook overal maakt geen flikker uit dus
Doei.
pi_63397793
Jarno, ga lekker wat doen met Anna dan! Ga met haar wandelen, fietsen, ga op peuterzwemmen, whatever. Sla je mooi 2 vliegen in 1 klap.
Ga vooral iets zoeken wat je echt leuk vindt om te doen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:27:27 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63397830
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die van mij meestal ook maar dan besef ik dat mijn dieet eigenlijk begon toen ik 15 was en om nou te zeggen dat ik in 20 jaar zo succesvol ben geweest.... Ik ben in al die jaren wel héééél veel kilo's afgevallen haha! Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt. Alles waardoor de balans energieinname - energieuitgave wordt verstoord en je een tekort opbouwt val je van af. Het gaat om de periode er na. Die periode waar amper aandacht voor is en waar het gros gewoon weer aankomt. Inclusief ikzelf.
Niet helemaal waar; het type dieet is cruciaal voor het resultaat..en niet zozeer het directe, maar die op lange termijn.

Niet voor niets worden in ziekenhuizen obese mensen op zone -achtige dieten gezet. Het is namelijk een wetenschappelijk feit dat je lichaam anders omgaat met kh's dan met eiwitten en met vetten.
Een goed startdieet is dus zo'n beetje je ticket naar succes.

Niet voor niets jojo-en zoveel mensen; ze doen maar wat en volgen klakkeloos elk dieet zonder enige onderbouwing.
Gelukkig is Sonja al aangepakt; want daarvan is bewezen dat het de slechtste dieet methodiek is. Wat je met een beetje kritische blik zelf ook wel had kunnen bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')