abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 17:56:28 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63379750
Jarno, wat ga je goed zeg!
pi_63379788
Zoo, weer 3 keer gefitnesst deze week. Gaat lekker, met het gewicht ook
pi_63380560
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef soylent het volgende:
De meeste diëten beginnen "morgen".

Garfield-wijsheid
Die van mij meestal ook maar dan besef ik dat mijn dieet eigenlijk begon toen ik 15 was en om nou te zeggen dat ik in 20 jaar zo succesvol ben geweest.... Ik ben in al die jaren wel héééél veel kilo's afgevallen haha! Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt. Alles waardoor de balans energieinname - energieuitgave wordt verstoord en je een tekort opbouwt val je van af. Het gaat om de periode er na. Die periode waar amper aandacht voor is en waar het gros gewoon weer aankomt. Inclusief ikzelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63382067
Vandaag keurig gedragen qua voeding... tot het toetje. Ik had wat te vieren dus heb ik een chipolatapudding gehaald. En die hebben we met z'n 2-en helemaal verschalkt.
Straks maar een rondje hardlopen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63383067
Had je beter kwark kunnen kopen
pi_63383812
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:57 schreef Elwood1802 het volgende:
of straks een rondje lopen
Eten moet wel tof blijven
  donderdag 20 november 2008 @ 23:02:34 #182
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63389813
Soylent, je moet je even melden in het Slanktopic want Greys mist je!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63395243
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik had wat te vieren.
Koop normaal echt nooit pudding, denk zelfs dat het de eerste keer ooit was dat ik het zelf kocht.
Heb wel mijn rondje netjes gelopen. God wat is dat zwaar als je maanden niets gedaan.

Oja, ik ga mijn gewicht in het lijstje even bijwerken.
***Levi was here***
pi_63395920
Ik vraag me af of als ik op mezelf woon of ik dan nog pudding koop
Vroeger at ik het elke dag gewoon met mijn ouders mee, nu zo goed als nooit meer.
pi_63396069
pudding, dat vind ik zo niet geweldig
Doei.
pi_63396186
O god, gaat het nu weer het hele topic over mijn pudding?
***Levi was here***
pi_63396200
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef Faithy het volgende:
pudding, dat vind ik zo niet geweldig
ijs wel
pi_63396214
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
Nee niet over jouw pudding gewoon over pudding doos
pi_63396219
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
ja

ik vind pudding er altijd zo eng uitzien vooral chipolatapudding, met van die stukjes

maar geniet er lekker van hoor
Doei.
pi_63396461
Ik hou van pudding, maar ik eet het ook echt nooit meer!

Wat had je te vieren Levitation?
pi_63396544
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:

Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt.
Nouja, kwa kilo's misschien niet, maar ik ken mensen die zijn afgevallen op een dieet van slechts patat en cola. Dan heb ik toch wel een bepaalde voorkeur. Voor mij is zo'n periode ook iets van 'even de boel resetten' met gezonde en bewuste voeding.

Periode erna lijkt me ook erg lastig. Ik denk dat ik maar gewoon altijd blijf SHE-en. .

Vanochtend weer een boterham met ei en zojuist een vitelinea yoghurt op. En gisteren eindelijk weer bij de Appie geweest dus er zijn ook weer noten in huis! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63396720
Jarno succes, klinkt tot nu toe goed!
pi_63397193
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:31 schreef appelsap het volgende:
Ik hou van pudding, maar ik eet het ook echt nooit meer!

Wat had je te vieren Levitation?
Ik had gisteren een evaluatiegesprek op mijn werk, werk hier nu 2,5 maand. En ze waren laaiend enthousiast, noemden mijn start hier zelfs een "vliegende start" enzo. Werd er helemaal verlegen van. Krijg zelfs per 1-1 er financieel wat bij, terwijl dat hoogst ongebruikelijk is.
Ik vierde dus dat ik een hele goede keuze heb gemaakt door bij mijn oude werk weg te gaan, waar ik echt heel ongelukkig was.

Nog even over die pudding.
Punt 1 vind ík die lekker en kan het me roesten of moblo/faithy en miss_s 't lusten.
Punt 2 vind ik dat ik iets lekkers mag eten als ik daar zin in heb.
Punt 3 ben ík de enige verantwoordelijke voor mijn dieet/gewicht/gezondheid en ben ík dus de gene die de keuzes maakt.
Punt 4 vind ik "doos" niet echt een vriendelijke benaming, tenzij je op héle goede voet met iemand staat... derhalve vind ik de opmerking van miss_s écht totaal niet kunnen.
En da's het laatste wat ik over die pudding zeg.
***Levi was here***
pi_63397219
ongesteld ofzo

ik zeg toch alleen dat ik 't niet lust maar dat jij er lekker van moet genieten als jij dat wel lekker vindt?
Doei.
pi_63397237
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee niet over jouw pudding gewoon over pudding doos
niet om het een of ander maar als ik jou eens doos/muts noemde was je helemaal over de rooie maar nu mag jij Levi wel zo noemen?

No offence, maar vind 't niet echt eerlijk zeg maar
Doei.
pi_63397449
Zeg, is er ook een mannen-dieet-topic?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63397475
*lage stem opzet*

hier zitten ook échte mannen hoor!

Doei.
pi_63397489
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:07 schreef Faithy het volgende:

[..]

niet om het een of ander maar als ik jou eens doos/muts noemde was je helemaal over de rooie maar nu mag jij Levi wel zo noemen?

No offence, maar vind 't niet echt eerlijk zeg maar
Komt waarschijnlijk omdat ik het de laatste maanden erg veel gebruik.....maar inderdaad niet eerlijk als je het zo bekijkt, sorry
pi_63397531
NIets mis met wat pudding op zijn tijd!

Ik heb vandaag mijn spijkerbroek aan die ik begin dit jaar heb gekocht en die ik toen echt niet dicht kreeg. het was een uitverkoopje en ik vond m mooi, dus dan mag het!
En die broek past nu echt als een zonnetje!

Vanavond maar weer eens hardlopen. Laatste keer was in Hiroshima en dat ging waardeloos. Alhoewel dat iets minder waardeloos ging dan in Tokyo.
pi_63397540

opgelost slotje

Maar Jarno
Gaat lekker dus? Misschien kun je wel een mannentopic openen? Of er is ook (Slanke) Tips voor een gezond lichaam, hier posten ook wel wat mannen, maar die zijn vooral gericht op sport en fitness enzo. Weet niet of je wilt gaan sporten?
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')