abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63188691
Fok!Dieetclub #267 Mag het een litertje meer zijn?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:29:51 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63188799
ola! nog gefeli levi, mooi cijfer!

ik ben weer bijna alles kwijt en op t gewicht in t lijstje, wonderbaarlijk, gezien mijn eetpatroon. maandag 81,1 nu 79,5.... jeuj!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:35:45 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63188965
Weet je zeker dat je dit topic in je AT wil? Of zal ik lief zijn en die post dan toch maar deleten voor je.

Oh, enneh... hoi. Tvp dus.
pi_63189177
Levi gefeliciteerd
pi_63189365
Vreetbui tvp
pi_63189421
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:24 schreef dyna18 het volgende:
Ah, je gaat ook de IT in?
Gefeli
Ik zit al in de IT, ben functioneel beheerder. Ben mezelf alleen aan het bijscholen, ik heb namelijk geen IT opleiding (maar HEAO management, economie en recht). Doe nu 's avonds Bedrijfskundige Informatica.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63189422

Levitation, goed gedaan joh!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 13 november 2008 @ 13:53:08 #8
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_63189476
Kleine dikkerdjes? I don't get it
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_63190559
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
pi_63191938
offtopic verwijderd.
sharpeyed, deze keer is het bij een note gebleven, de volgende keer dat je je neus hier weer om de hoek steekt, worden er zwaardere maatregelen getroffen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63197980
Maandag ga ik beginnen met het atkinson dieet Ik heb er zin in
pi_63198036
Wat houdt dat dan in Riann?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63198083
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef teigan het volgende:
Wat houdt dat dan in Riann?
Zonder koolhydraten

je kunt ook googlen daar vind je heel veel sites over het atkinson dieet.

En nu ga ik zwemmen
pi_63198493
zwem ze.

is dit nou ook een dieet wat je lang vol kan houden, en wat ook bij jou kan vanwege je ziekte?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:19:30 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198529
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
pi_63198705
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
  donderdag 13 november 2008 @ 19:28:44 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198762
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef teigan het volgende:

[..]

waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.

ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
pi_63198869
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.

ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
het is ook wel raar dat die post er als enige nog stond, maar ik had vanmiddag niet het idee dat het een post tegen jou gericht was..

En het is een beetje onnodig in mijn ogen om nog te reageren op iemand die hier niet meer komt na zo'n losse afkraakpost.. Niet lullig bedoeld, maar het is nergens voor nodig verder, al kan ik best snappen dat je er even tegenaan wil reageren als je je erdoor aangesproken voelt..
  donderdag 13 november 2008 @ 19:34:15 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198879
t was een reactie op mijn opmerking dat die troll niet on lezen, dat ik allang geen 96 kilo meer woog....

maar ik snap wat je bedoelt
  donderdag 13 november 2008 @ 20:26:14 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63200259
Kwakje Je maakt het jezelf soms zo moeilijk. Maar je weet het iig wel van jezelf.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:05:16 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63201418
ja ik weet het.

maar ik blijf het er fundamenteel mee oneens dat ik op internet onaardige dingen maar over me heen moet laten komen "omdat het maar internet is"

kan íemand daar een beetje in komen?
op internet mag je alles maar zeggen en als iemand er dan op reageert is die vervolgens degene die op de vingers getikt wordt, ipv degene die begon met narigheid. bah. misschien zijn fora wel niks voor mij
  donderdag 13 november 2008 @ 21:15:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63201819
Oh, maar daar kan ik helemaal in komen. Het is niet 'maar' internet.
Alleen in sommige gevallen is het gewoon zonde van je energie. Deze gasten doen het erom, ze lezen wrsch nooit meer na, en jij trekt het je toch aan.
Dan zou ik me alleen druk maken om de mensen die er 'toe doen'. En ook daar kan je over discussieren, maar bijv. de mensen uit dit topic en uit slank.
Maar die 'trollen' die echt langs komen om hier de boel op te naaien... dat laat ik zo van me afglijden hoor. Zonde van de energie.
Zie ze als van die etterbakjes die op de fiets langs komen scheuren en iets stoms roepen. Daar ga je ook niet achteraan rennen toch?
  donderdag 13 november 2008 @ 21:25:15 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63202308
nee, maar ik roep ze meestal wel wat na als ze al buiten gehoors afstand zijn

is t gek dat ik me beter voel als ik in elk geval iets gezegd heb, ook al hoort of leest niemand t meer? ik heb er meer last van als ik t laat gaan, dan denk ik er nl. nog de hele week over na....

[ Bericht 10% gewijzigd door kwakveense op 14-11-2008 09:04:23 ]
pi_63209548
tvp maar weer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:53:53 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63213439

Ondanks de shoarma dinsdag en gisterenavond chocola niet meer aangekomen deze week, zelfs weer een onsje eraf nog!
Gewoon verder met het zoeken van die ruggegraat dus!
pi_63214539
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:

Ondanks de shoarma dinsdag en gisterenavond chocola niet meer aangekomen deze week, zelfs weer een onsje eraf nog!
Gewoon verder met het zoeken van die ruggegraat dus!
Woppa BE!

Vandaag weer 71 rond, maar dat was mijn verdiende loon na gisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen beter met gewicht! (ik loop nog wel ongeveer gelijk met mijn valt-af plan, dat scheelt )
En vandaag moest ik mezelf dus dwingen om te ontbijten. Na zo'n dag heb ik altijf 2 dagen nergens trek in
pi_63215562
Levi mooi cijfer!

Freecell, jammer zeg! Succes met doorgaan.
Kan je dan niet beter gewoon niks lekkers meer in huis halen?

BE
pi_63216415
Wij hebben sindskort een Wii! Nou da's nog best inspannend hoor, als je gaat honkballen of tennissen, je doet net alsof je het echt aan het doen bent... spierpijn!!!
Verder heb ik me even niet gewogen. Ik eet verder gewoon goed, normaal en snoep vrijwel niet. Dus ik ga denk volgende week maar weer eens op de weegschaal staan
Tralalalaaa
pi_63217949
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef appelsap het volgende:

Freecell, jammer zeg! Succes met doorgaan.
Kan je dan niet beter gewoon niks lekkers meer in huis halen?
Jawel, maar TARA moet echt aankomen of gelijk blijven en valt af als ik niks lekkers in huis haal, dus dat is geen optie.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:41:30 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63219779
Freecell, je lijstje!
Dat is echt een heerlijke uitspatting!

Wel balen dat al die dingen voor Tara die dingen in huis moeten zijn, dat zou mij ook nekken hoor.
Kastje met een sleutel die alleen hij heeft?
pi_63224143
ik word echt al misselijk bij de gedachte het halve lijstje op te moeten eten

men!!!!!!

respect freecell!
Doei.
pi_63224326
ik ben weer aan het fietsen geslagen..

maar GDVDMM wat is die erasmusbrug toch hoog

hij lijkt niet zo stijl.. maar het is wel meer dan een kilometer bergop

maar wel 0.4 kg eraf na n middagje fietsen gister
pi_63224477
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:29 schreef Faithy het volgende:
ik word echt al misselijk bij de gedachte het halve lijstje op te moeten eten

men!!!!!!

respect freecell!
Zou mij wel lukken hoor.
***Levi was here***
pi_63224498
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer aan het fietsen geslagen..

maar GDVDMM wat is die erasmusbrug toch hoog

[ afbeelding ]
hij lijkt niet zo stijl.. maar het is wel meer dan een kilometer bergop

maar wel 0.4 kg eraf na n middagje fietsen gister
Dat vind ik nu echt stoer! Die brug is inderdaad stijl!
***Levi was here***
pi_63224550
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zou mij wel lukken hoor.
*jaloers*

als ik eens een ' vreetbui ' heb kom ik niet verder dan twee stukken chocolade
Doei.
pi_63224889
Ik kon het vroeger wel, zulke hoeveelheden wegwerken, nu eigenlijk niet meer. Maar dat komt omdat ik voordata ik los mag gaan op zulkk soort dingen van mezelf toch wel de normale hoeveelheden qua brood enzo moet eten. En dan zit ik toch wel bijna vol..
pi_63224965
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
Maandag ga ik beginnen met het atkinson dieet Ik heb er zin in

De beste man heette Atkins!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:03:49 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225050
Daar had ik compleet overheen gelezen Conleche!
Atkinson is een andere kerel. Eentje die je de eetlust iig een beetje ontneemt. Mss dat dat ook helpt.
pi_63225192
haha dankje levi

moet zeggen dat ik de afgelopen anderhalve maand nog geen echte vreetbui heb gehad.. Wel af en toe dat je gewoon ff lekker 3 pindarotsjes neemt in plaats van 1, of dat je ff lekker n paar handjes mee-eet met de chips van vriendje, maar verder niks geks eigenlijk. ( en dat voor iemand die iedere dag wel een zak chips zat leeg te vreten, en ook bijna altijd wel iets van n pak koekjes op n dag .....)
pi_63235820
Freecell wat doe je nou! Niet hetzelfde doen als ik hoor, echt niet doen Maar echt advies kan ik ej ook niet geven, sorry (of je moet het advies overnemen van alles in een kastje op slot en dan tara alleen de sleutel )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63238909
Teigan
Ik weet er niks van ivm mijn ziekte hoe dat zit met het atkins Maar ja dik zijn is ook niet gezond. En ik heb de laatste 3 a 4 maanden echt pijn. En dat is moeilijk want ja komt het door mijn dik zijn of komt het door mijn spierziekte. Maar ik heb zelf het idee dat het niks uitmaakt met een gewoon dieet val ik niet mee af. Ik kom zelfs alleen maar bij.

take_a_picture
Ik heb sinskort ook de WII. Erg leuk. En af en toe best vermoeiend. Maar ik heb nog geen spijt dat ik hem gekocht heb.

En strakjes naar UTRECHT en dan vanavond naar DIRTY DANCING heb er zin in
pi_63238960
Ik kan dat soort hoeveelheden ook echt niet meer wegkrijgen denk ik. Ik zou het in ieder geval niet willen.
Maandag weer begonnen met netjes eten en sindsdien een halve kilo eraf. Ik ben tevreden.

Succes Riann, hopelijk val je dan weer af.
En veel plezier vanavond!
pi_63239077
ik hoop voor je dat het gaat helpen riann.
Zijn je schildkliermedicijnen inmiddels wel goed ingesteld?
wat vreemd eigenlijk dat je dan vanuit het ziekenhuis/je arts niet wat tips/begeleiding kan krijgen, zo zelf aanmodderen lijkt mij persoonlijk dan erg vervelend.
pi_63240948
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Freecell wat doe je nou! Niet hetzelfde doen als ik hoor, echt niet doen Maar echt advies kan ik ej ook niet geven, sorry (of je moet het advies overnemen van alles in een kastje op slot en dan tara alleen de sleutel )
Het is allang weer over
Daarbij hebben we gisteren filmavond gehad en heb ik voornamelijk komkommer gegeten en zoute popcorn Das nog wel te doen. Helemaal omdat ons avondeten een soepje was

En nu heb ik geen zin in eten, want ik heb vlekjes Leander heeft volgens ons 6e ziekte (3 dagen koorts, maar verder niet echt ergens last van en dan opeens vlekjes, klinkt als 5e of 6e ziekte) en blijkbaar heb ik dat ook weer eens
Wat het ook is, het is een kindervlekjesziekte die ik wrs al 3x eerder heb gehad

Stóm, stom stóm! imuunsysteem, serieus! Ik heb nooit griep (tot nu toe 1x) bijna nooit verkouden, welnee, ik krijg de bof op mn 23e, 3x waterpokken, 2x pfeiffer en talloze keren onverklaarbare vlekjesziekten met mijn nichtjes en neefjes mee. En nu dus ook met mijn zoon mee
Ik houd mijn hart vast voor wéér de waterpokken
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:49:35 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63244189
Da's wel balen freecell, gevalletje sympathy pains, maar dan met vlekjes.
pi_63254224
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
ik hoop voor je dat het gaat helpen riann.
Zijn je schildkliermedicijnen inmiddels wel goed ingesteld?
wat vreemd eigenlijk dat je dan vanuit het ziekenhuis/je arts niet wat tips/begeleiding kan krijgen, zo zelf aanmodderen lijkt mij persoonlijk dan erg vervelend.
Ik heb de goede dosis te pakken maar ik val er niet van af en toch kom ik langzaam nog steeds aan wat ik ook doe en probeer. En die internist heeft alleen maar schildklier gecontroleerd en dat kon ik hem ook wel vertellen dat hij goed was omdat ik die pilletjes slik. En tips zijn bewegen maar dat doe ik dus ook best veel. Maar het werkt ook gewoon allemaal niet. paar maanden bij de dietiste gelopen maar het werkt niet ze zij zelfs ja ik kan je niks meer leren je weet alles al misschien nog wel beter als ik. Dus ja wat moet je dan. Vandaar ook het Atkins dieet er moet een stop in komen met aankomen en er MOET gewoon af. Ik voel me de laatste tijd ook niet erg goed in mijn vel overal pijntjes maar komt het van de spierziekte of door mijn dik zijn???

Ik zal me zoiezo beter gaan voelen als ik dunner ben.

Vanavond dirty dancing was trouwens SUPER echt geweldig een aanrader. Ik had op het einde gewoon tranen in mijn ogen staan. En nu ga ik slapen heb een erg drukke dag achter de rug.
pi_63256817
hoi ik ben mark. Ik ben 24 weer 107.5 kg en ben 1.92 lang. Ik heb in jan 2006 een bijna fataal autoongeluk gehad daarvoor woog ik altijd rond de 80 kg en ik at wat ik wilde wanneer ik wilde. Heb goede stofwisselling. Maar na het ongeluk door 2000kcal per dag aan eiwit supl voor het herstel. In 6 maanden 25 kilo aangekomen nu wil ik weer naar de 80-85 maar weet niet hoe. Uithongeren hou ik niet vol. Montinjacken lukt me ook niet en kan maar max 3 dagen op water leven. Ben einde raad wat raden jullie aan.?
  zondag 16 november 2008 @ 09:15:34 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63256827
Via je huisarts een verwijzing naar een dietetiste vragen! En jezelf goed laten begeleiden!
pi_63256870
quote:
Op zondag 16 november 2008 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Via je huisarts een verwijzing naar een dietetiste vragen! En jezelf goed laten begeleiden!
Je raad dit forum dus af ?
pi_63256900
quote:
Op zondag 16 november 2008 09:25 schreef liveandlearn het volgende:

[..]

Je raad dit forum dus af ?
Dit forum is een goede ondersteuning! Alleen het is geen vervanging voor professionele begeleiding!
pi_63256992
Snap ik maar aan een dietetiste heb ik verder niets.
Het dieet waar ik me aan moet houden is simpel heb ik ook al maar is moeilijk. Dat weet in nu al. Zoek ook support en wat om bij te houden en dat zag ik dus staat bovenin in de OP.

Ook heb ik moeite met bijhouden of nu wel of niet goed gaat. ups/downs

Voordat ik n.l. aan het volgende dieet begin (wat ik n.l. van me vader heb die heeft het ook en is van 130 naar 105 gegaan dit jaar. Verder mocht ik dat dieet ook gebruiken van de dietetiste

Dieet is voor me vader een 1000 calorieen dieet omdat hij echt weinig beweegt en niet kan werken. Dus veel thuis zit maar das ander verhaal. Ik ben vrij actief. Ben vrachtwagen chauffeur en mag zekern 1500 calorieen hebben das enige verschil en dan heb ik zo'n lijst waar alles op staat 3x per dag eten (en met ontbijt heb ik dus moeite en tips zijn welkom) en verder staan er echt 3 tot 6 tussendoortjes bij. Mag zoveel drinken als ik wil van koffie, thee, (alleen met magere melk en of aspartaam) en alle light frisdranken. Fruit 2x per dag heb ik moeite mee niet dat ik het niet lust maar is zo eentonig heb geen verstand van "lekker" fruit ken alleen granny smit appels en navelsinaasappels.

Och en zo staan er wel meer dingen. Ik zocht eigenlijk alleen tips van mensen die ook echt een dieet volgen een dieetist heeft vaak makkelijk praten. Over hoe je indeelt, dingen laat, dingen wel eet, en mensen die wel eens zeggen nou goed gedaan joh. Ik bedoel heb echt respect voor JX 25kg netjes.

Zo gauw ik n.l. weer op me oude gewicht zit dan kan ik weer in me oude ritme vallen want sinds ik weer alles mag ben ik dan ook geen kilo meer aangekomen altijd 106,107,108 scheelt van dag tot dag maar nooit anders. en eerste was dat 80 tm 85.

Maar ik moet daar eerst zien te komen. Misschien dat ik door alle chaos dingen over het hoofd zie of zo. Misschien zijn er simpele dingen die jullie misschien al 100x besproken hebben en waar ik naar moet vissen om erachter te komen.

Ik zag die meting die je kunt doen en dat leek me hulpzaam om bij te houden hoe of wat. Vooral omdat ik nu op me n96 fatsoenlijk het fok forum lezen kan. Kan ik overal updaten.

Kan ik hier steun zoeken of kan ik beter ergens anders zoeken.

P.S. als je nu echt 25 kg kwijt bent slinkt de huid dan ook weer beetje mee terug (kijk bij die tv specials 80 in jaar of 6 maanden) ja dan houd je super veel over maar bij een kilo of 30 over je hele lichaam (benen, armen, buik, borst enzo) dan slinkt het wel mee terug ???
pi_63257036
Hoeveel je huid meekrimpt hangt af van hoe snel je afvalt. Val je wat langzamer af, dan heeft je huid meer tijd om mee te krimpen. Maar je hebt een kans dat het nie thelemaal strak meer wordt.

Ik vind 1500 kcal toch nog best weinig voor een man. Ga er anders wat boven zitten, en kijk eens of je dan ook al rustig wat afvalt. Haastige spoed is zelden goed, en dat geldt ook voor afvallen.
Wat mij ook opviel is dat je onbeperkt light frisdrank mag drinken. sommige mensen worden juist heel hongerig van light frisdrank, is dat bij jou ook zo?
pi_63257129
zou kunnen. Van water wel. Maar nooit op gelet bij light drank. Wel weet ik of ik nou 1,5 liter cola light drink of 10 sneden brood vol is vol. Heb je bij koffie geen honger gevoel dan? Overigens ik mag 2500tot 5000 hebben en dan kom ik nog niet aan. Maar mijn avondmaaltijd is bijna altijd 500-800 kcal vul ik niet aan 500 met appelmoes en pudding dan 800 dan heb ik er nog 700 over voor rest van de dag. Das best veel toch?

[ Bericht 39% gewijzigd door liveandlearn op 16-11-2008 10:22:14 ]
pi_63257155
Mandarijntjes zijn ook lekker in dit seizoen!
pi_63257268
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:14 schreef freecell het volgende:
Mandarijntjes zijn ook lekker in dit seizoen!
vind navel sinaasappelen wel lekker maar maar krijg ze niet altijd goed schoon en vind witte wat er altijd aan zit niet zo lekker en laatste tijd bij jumbo zijn ze ook niet zo lekker.
pi_63257306
op de markt vind je meestal fruit wat een stuk lekkerder is.

Wat er nu veel is is druiven(niet te veel van nemen), peren, nashi peren, sharon fruit, granaatappels(maar die zijn weer een crime om zo even te ontleden), appels(nieuwe oogst!). Meloen is meer zomerfruit, maar ook lekker om mee te nemen.
  zondag 16 november 2008 @ 11:28:10 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63257987
Oh sorry. Ik had niet door dat je al een dieet van een dietist hebt. (Hoewel ik nog steeds wel denk dat het beter is om je eigen dieet samen te laten stellen. ) Ik las iets over Montignac en dacht dat je zelf wat aan het rommelen was.
Dit topic is prima voor tips.

Als je nu stabiel bent is het een kwestie van iets minder KCal binnen krijgen, of iets meer bewegen... Dan zou het gestaag weer omlaag moeteng aan. Dan hoeft enorm lijnen ook niet eens.
pi_63258059
Als je moeite hebt met fruit eten kan je ook een smoothie maken van een bevroren banaan (in stukjes in de vriezer op voorraad houden) dan een scheut jus d'orange erbij (liefst versgeperst) en dan nog wat aardbeien of wat meloen. Even de staafmixer erop, of in een blender doen. Heerlijk!!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 16-11-2008 18:21:12 ]
pi_63258120
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:28 schreef liveandlearn het volgende:

[..]

vind navel sinaasappelen wel lekker maar maar krijg ze niet altijd goed schoon en vind witte wat er altijd aan zit niet zo lekker en laatste tijd bij jumbo zijn ze ook niet zo lekker.
Het is ook niet helemaal het seizoen voor Navels, die kan je beter vanaf December? pas weer eten.
Als je dit zo zegt denk ik dat je mineola's wel lekker vindt! Smaak lijkt op sinaasappel, maar het pelt als een mandarijn en er blijft weinig wit spul aan zitten!
  zondag 16 november 2008 @ 12:22:24 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63258859
quote:
Van water wel.
sorry, maar honger krijgen van water is écht onzin. dat zit tussen je oren...

verder denk ik dat t echt verstandig is om een dietetiste op te zoeken die een voor jóu samengesteld dieet kan maken. met voldoende calorieën enzo. die kan je ook tips geven over fruit en dat soort dingen...
pi_63259199
Waarom moet die jongen persé naar een dietist? Er zijn er hier ook zat die het zonder doen? Het klinkt misschien wel zwaar, 107 kilo, maar hij is is 192 cm! Dus waarschijnlijk ziet hij er alleen maar nogal stevig uit. Gezond eten, 2 boterhammen 's ochtends, 3 tussen de middag, bord avondeten en tussendoor dan nog wat fruit en een bak yoghurt als basis, daar kan hij zich geen buil aan vallen vooral icm flink wat sporten, móet hij dan wel afvallen. [/bemoeialmodus]
pi_63259703
Dat is wel waar inderdaad, ik begon met een hoger BMI en heb ook nooit een diëtist gezien
pi_63260324
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
Waarom moet die jongen persé naar een dietist? Er zijn er hier ook zat die het zonder doen? Het klinkt misschien wel zwaar, 107 kilo, maar hij is is 192 cm! Dus waarschijnlijk ziet hij er alleen maar nogal stevig uit. Gezond eten, 2 boterhammen 's ochtends, 3 tussen de middag, bord avondeten en tussendoor dan nog wat fruit en een bak yoghurt als basis, daar kan hij zich geen buil aan vallen vooral icm flink wat sporten, móet hij dan wel afvallen. [/bemoeialmodus]
omdat hij zelf aangeeft dat hij niet uit de voeten kan met wat hij nu aan probeert te houden? Hij moet volgens eigen zeggen 25 kilo kwijt, en dat vind ik nogal wat.
Natuurlijk mag hij het zelf proberen, maar uit zijn verhaal maakte ik op dat hij toch meer hulp/begeleiding zocht, omdat wat hij nu doet niet werkt.
pi_63266800
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry. Ik had niet door dat je al een dieet van een dietist hebt. (Hoewel ik nog steeds wel denk dat het beter is om je eigen dieet samen te laten stellen. ) Ik las iets over Montignac en dacht dat je zelf wat aan het rommelen was.
Dit topic is prima voor tips.

Als je nu stabiel bent is het een kwestie van iets minder KCal binnen krijgen, of iets meer bewegen... Dan zou het gestaag weer omlaag moeteng aan. Dan hoeft enorm lijnen ook niet eens.
Heb al heel wat geprobeerd. Maar niets kon ik volhouden. En dit heb ik voorgeschoteld gekregen en wil dus anders aanpakken. Ben overigens Chauffeur goederen vervoer dus hele dag tillen enzo gaat wel. Maar nu ben ik al 2 maanden thuis met pfeiffer en weeg nog steeds 107kg. Het moet niet moeilijk zijn 2-3kg per maand kwijt te raken. Of vergis ik mij hierin ?
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:32 schreef conleche het volgende:
Als je moeite heb met fruit eten kan je ook een smoothie maken van een bevroren banaan (in stukjes in de vriezer op voorraad houden) dan een scheut jus d'orange erbij (liefst versgeperst) en dan nog wat aardbeien of wat meloen. Even de staafmixer erop, of in een blender doen. Heerlijk!!
Zit in banaan niet veel zetmeel. Die mocht ik maximaal 1 per pag (of 2 dagen) hebben. Verder niet zo'n slecht idee. Word genoteerd ga ik zeker proberen.
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:35 schreef freecell het volgende:
Het is ook niet helemaal het seizoen voor Navels, die kan je beter vanaf December? pas weer eten.
Als je dit zo zegt denk ik dat je mineola's wel lekker vindt! Smaak lijkt op sinaasappel, maar het pelt als een mandarijn en er blijft weinig wit spul aan zitten!
Toppie Tip Ga ik proberen
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:22 schreef kwakveense het volgende:
sorry, maar honger krijgen van water is écht onzin. dat zit tussen je oren...

verder denk ik dat t echt verstandig is om een dietetiste op te zoeken die een voor jóu samengesteld dieet kan maken. met voldoende calorieën enzo. die kan je ook tips geven over fruit en dat soort dingen...
Nou water heeft geen smaak. Behalve dan dat er beetje mineralen in zitten (en niet eens de goede). Ik praat wel over kraanwater en meerdere glazen per dag (2 liter of zo totaal). Ik ben van origine iemand die van sterke smaak houd. Extra gekruid enzo en pittige ook geen probleem. Bij het koken gebruik ik vaak chilli, peper, rode pepers, wasabi (alleen bij de sushi >.<;) and so on.
Maar als ik dus paar glazen water op heb dan krijg ik drang naar smaak. Niet zo zeer honger maar drang naar smaak. Maar he hoef toch niet raar te zijn ? daarom drink ik dus andere dingen en dan heb ik er geen last van.

Verder een dieetist is nooit zo creatief als mensen zoals jullie die dagelijks met een dieet werken.
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef teigan het volgende:
omdat hij zelf aangeeft dat hij niet uit de voeten kan met wat hij nu aan probeert te houden? Hij moet volgens eigen zeggen 25 kilo kwijt, en dat vind ik nogal wat.
Natuurlijk mag hij het zelf proberen, maar uit zijn verhaal maakte ik op dat hij toch meer hulp/begeleiding zocht, omdat wat hij nu doet niet werkt.
Wat ik deed werkte niet. Maar dit dieet leek me aangezien ik het niet zelf opgezocht heb. (die andere heb ik online gevonden en was bedoeling snel af te vallen) Maar nu heb ik een nieuw dieet en wil het nu toch toch thuis zit en alles niet zo hectisch is het in 2 weken op gaan bouwen en alles voorbereiden plannen proberen etc etc. Die andere heb ik tijd terug geprobeerd. Deze heb ik sinds Augustus maar ben er niet aan begonnen omdat je gewoon er geen tijd voor hebt als trucker het rustig door te nemen. Nu heb ik de tijd om vragen te stellen en dingen te proberen (met koken). Kijk die smoothie is goed idee! vind ik top.
En 25 Kilo mag van mij 2 jaar duren of zo. kilo per maand is genoeg hoor. Het heeft geen haast.

Ik woon sinds jul 2007 op mezelf. (dit moest haastig door omstandigheden dus kon niet voorbereiden).
Er begin nu eindelijk shot in de zaak te komen. Inkomen is stukken beter. Me meid is eindelijk weer op de baan en werkt ook. Nu kan ik mij dan ook financieel richten op wat ik doen moet.

Het dieet heeft voor mijn vader gewerkt en die steunt mij ook en geeft mij adviezen en tips in datgene dat hij ook gedaan heeft.

Waar mijn laatste vraag rest. Veel koffie drinken goed of niet ?? Ben geen koffie drinker maar lust het wel. Liever dan alleen water. Varianten capuccino enzo ook o.k. of juist weer niet ??

(zo weer bijgewerkt )

Zal het dieet foto van maken en hier post kun je nalezen. Ik mag best wat eten. Ook mag ik best ruim omgaan met het dieet omdat ik nou eenmaal lang ben en zware baan heb.
pi_63267488
even hier ook een

Zeven Heuvelenloop gedaan, 15km in 1:41:24

een uur langzamer dan de snelste maar ik heb m wel binnen de maximale 1:48:00 gehaald
Ja doei.
pi_63269298
Goed gedaan MoBlo
  zondag 16 november 2008 @ 19:27:27 #67
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_63269741
Wauw goed gedaan Motorbloem! Heb altijd veel respect voor mensen die zoiets kunnen volhouden
quote:
Op zondag 16 november 2008 09:47 schreef liveandlearn het volgende:
P.S. als je nu echt 25 kg kwijt bent slinkt de huid dan ook weer beetje mee terug (kijk bij die tv specials 80 in jaar of 6 maanden) ja dan houd je super veel over maar bij een kilo of 30 over je hele lichaam (benen, armen, buik, borst enzo) dan slinkt het wel mee terug ???
Bij mij na -25 kilo ziet het er allemaal nog netjes uit. Het is niet superstrak natuurlijk, maar mijn huid is wel netjes meegesloken. Het enige waar ik helaas wel veel last van heb is striae (zwangerschapsstrepen zeg maar, zonder zwanger te zijn geweest). Dat is wel jammer, maar ik had ze voor het afvallen al. Ik stoor me er niet meer zo aan, noem ze mijn oorlogswonden
Ik ben wel benieuwd hoe mijn huid eruit ziet als ik nog eens 25 kilo afval.. Wat dus wel het plan is. Maar ik denk dat het wel goed komt zolang ik maar een langzaam tempo aanhoud.

Verder zijn de enige tips die ik voor je heb om vooral een dieet te vinden waar jij je goed bij voelt. Ik heb van mensen gehoord dat ze een dieet van de dietiste wat aanpasten naar "eigen smaak", zodat het ook makkelijker vol te houden is. Het gaat er toch vooral om om discipline te houden en dat krijg je mijn inziens alleen voor elkaar als je doet waar jij je prettig bij voelt. Probeer dus vooral een gezonde leefstijl aan te leren zonder jezelf te hoeven dwingen. Op een gegeven moment gaat het vanzelf

En erg goed dat je ook steun hebt van je vader
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_63270126
Die striae heb ik ook al maar dat boeit niet. Goed gedaan MoBlo
pi_63270247
koffie zonder suiker en melk is prima voor je dieet, minder voor je maag trouwens
cappuccino ed is niet erg goed.
  zondag 16 november 2008 @ 19:58:46 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63270556
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
Het ging me niet om het gewicht, maar om het feit dat er in een half jaar tijd 25 kilo bij gekomen is en hij het heeft over 3 dagen weinig tot niks eten en zo nog een paar dingen.

MoBlo, wat goed joh!
pi_63271129
moblo super !
pi_63272761
dank dank

Levi: wij gaan de CPC weer lopen in maart René gaat ook meedoen, maar we gaan dit keer de 10km doen.
Ga jij de 5 weer doen? Zou wel tof zijn
Ja doei.
  maandag 17 november 2008 @ 00:06:00 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63278011
quote:
Maar als ik dus paar glazen water op heb dan krijg ik drang naar smaak. Niet zo zeer honger maar drang naar smaak. Maar he hoef toch niet raar te zijn ? daarom drink ik dus andere dingen en dan heb ik er geen last van.
dat snap ik helemaal!!! heb ik ook wel een beetje, maar dat bedoelde ik juist met tussen de oren...
cola light of cola met suiker zorgen allebei voor een fysieke oorzaak van een honger gevoel, dat is voor mij lastiger om dan te negeren...

over cappucino: zou ik niet doen, is koffie met opgeschuimde melk en vaak ook wat cacao of suiker...ongezoder dan gewone koffie dus.

@ Co: Ja, weet je, ik heb t ook zonder dietetist gedaan, en alles zelf uitgevonden. en ook al moet ik nog 15-20 kilo, ik zou er nu ook echt niet meer heen gaan want weet inmiddels even veel als die dietetist...maar t leek me voor iemand met nu nog weinig kennis van voeding enzo die alleen een lisjtje van iemand anders heeft gewoon wel een goed idee. een startplan ofzo. en dan hier bijvoorbeeld de variatie en de dagelijkse problemen bespreken.
pi_63278596
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
dank dank

Levi: wij gaan de CPC weer lopen in maart René gaat ook meedoen, maar we gaan dit keer de 10km doen.
Ga jij de 5 weer doen? Zou wel tof zijn
Ooit gehoord van de kennedy mars ? wie wil die een keer mee lopen ? de kleine eerst he 40km, de grote is 80 dat haal ik niet nu iig niet
  maandag 17 november 2008 @ 01:26:12 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63279386
Ik doe hier weer eens een tvp Na een tijd niet opletten weer flink geëxpandeerd en inmiddels met kcal tellen weer 6kg eraf maar blijf nu een beetje steken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63280876
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:35 schreef liveandlearn het volgende:

[..]

Ooit gehoord van de kennedy mars ? wie wil die een keer mee lopen ? de kleine eerst he 40km, de grote is 80 dat haal ik niet nu iig niet
Ik ken de Kennedy mars. Ik denk dat ik dat net ff een brug te ver vindt. 5km hardlopen is 1 ding, maar 40 km wandelen, midden in de nacht da's weer heel wat anders.
***Levi was here***
pi_63282983
quote:
Op zondag 16 november 2008 09:14 schreef liveandlearn het volgende:
hoi ik ben mark. Ik ben 24 weer 107.5 kg en ben 1.92 lang. Ik heb in jan 2006 een bijna fataal autoongeluk gehad daarvoor woog ik altijd rond de 80 kg en ik at wat ik wilde wanneer ik wilde. Heb goede stofwisselling. Maar na het ongeluk door 2000kcal per dag aan eiwit supl voor het herstel. In 6 maanden 25 kilo aangekomen nu wil ik weer naar de 80-85 maar weet niet hoe. Uithongeren hou ik niet vol. Montinjacken lukt me ook niet en kan maar max 3 dagen op water leven. Ben einde raad wat raden jullie aan.?
Hoi Mark, welkom!

Je vraagt hoe je 25kg moet afvallen. Het antwoord is simpel, door gezond te eten en veel te bewegen.
Dus inderdaad niet zoals je zelf al zegt door je uit te hongeren en alleen op water te leven (dat houdt niemand meer dan een paar dagen vol). Maar door dus vaak te gaan sporten / bewegen (minstens 3x per week sport) en pak lekker de fiets en de trap. En door gezond en met mate te gaan eten, dus niet associaal grote porties en vooral veel gezonde dingen en weinig ongezonde dingen eten.

Begin eens met te leren hoeveel calorieen overal inzit en hoe het zit met verzadigde en onverzadigde vetten.
pi_63283168
Het is weer maandag dus tijd voor een update.
Vorige week 102kg en 103cm middelomtrek.
Vandaag 102kg en 102cm middelomtrek.

Laten we hopen dat het gewicht hetzelfde is gebleven doordat met het sporten mijn spieren zwaarder worden?

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste 4 dagen echt helemaal niets bewogen heb. Ben niet naar fitness geweest en heb 4 dagen achter de PC gezeten.
Wel ben ik netjes blijven eten met normale porties en letten op gezond.
pi_63284941
ik ben vanmorgen begonnen 110 kilo

de kennedymars ken ik ook als je de 40 loopt begin je 's ochtends al zou ik liever de 80 lopen om de gezelligheidsnacht mee te maken. Al loop ik ze beide niet ik ben juist de gene die in de kroeg staat en die iedereen aanmoedigt
  maandag 17 november 2008 @ 12:08:54 #80
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63285011
helleu!!

ik ben verhuisd dit weekend, en nu staat mn weegschaal dus op een andere ondergrond... en woog ik vanochtend 77,7 hoe hard ik ook naar beneden drukte en hoe ik m ook verplaatste.

voortaan weeg ik me toch op die plek, dus er zit ineens een dip in mn lijntje. haha t is dus geen gewichtsverlies, dat weet ik, maar t is wel een fijn neven-effect... maakt mn streef van 76 op 1 januari ineens heeeeel haalbaar.
pi_63285211
Wat gek dat dat zo'n verschil maakt.
  maandag 17 november 2008 @ 12:19:56 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63285282
parket en vloerbedekking wil wel schelen... bij een digitale.

als goed excuus heb ik overigens dat ik op de weegschala van mn ouders, tevens op parket, ook anderhalve kilo lichter was dan op mn eigen, op die van mn tante op de harde badkamervloer zelfs 2 kilo en op de analoge van een vriendin, ook op parket, ook 2 kilo.

of t 77 of 79 is maakt me niet uit. als t lijntje maar blijft dalen. wel een leuk idee dat ik nu al sneller me "niet meer obees" mag noemen, want dat vóel ik me helemaal niet meer, en zo zie ik er volgens mij ook niet meer uit...
  maandag 17 november 2008 @ 12:28:01 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63285475
Hihi Kwak, ik zie het helemaal voor me dat je een rondje weegschalen doet.
Maar wel lekker hoor, zoń extra dipje toch?
Hier nog steeds gelijk. Maar ben ook een soort van ziek en dan ben ik niet zo sterk. Hopelijk gaat het deze week beter.
pi_63285504
beterschap BE
Ja doei.
pi_63285568
Mijn weegschaal op vloerbedekking weegt ook altijd minder dan ergens anders, vertrouw hem daarom ook niet echt maar goed daar heb ik voor het eerst op gewogen toen ik begon met afvallen dus daar moet ik me maar aan vast houden
  maandag 17 november 2008 @ 12:33:04 #86
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63285581
ik wou voorlopig maar niet meer gaan verhuizen, dus de komende jaren is dit in elk geval mn ijkpunt
pi_63287290
Mijn weegschaal heeft een vaste plaats op de plavuizen in de keuken, hij past precies op één plavuis, dus staat altijd recht

Oja en hier ondanks idioot uit eten gisteren met 3x een rondje langs het toetjesbuffet (oa brownies! ) vanmorgen nog onder de 70!
pi_63287721
ik weeg op onze oude houten vloer altijd op 3 plekken en dan neem ik het gemiddelde alles kraakt en piept hier dus ik neem aan dat de vloer ook niet zo stabiel is, kan zo 300 g schelen.

ben trouwens bijna bij mn eerste 5 kilo eraf
  maandag 17 november 2008 @ 14:23:43 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63288285
Gaat goed met jou ldg!
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
beterschap BE
't is voornamelijk snot. Dat is toch ook heel zwaar?
pi_63288538
Snot vereist ook beterschap
Ja doei.
pi_63288579
snot is ook erg tragisch hoor BE

weet je wat stom is, voorheen was ik een vreselijk chips mens een zak op een dag was niks geks, maar nu heb ik er minder zin in, en als ik wat neem( soms gewoon inpulsief, niks te doen, op de bank, hup zak open ) heb ik na een paar handjes geen trek meer. Het voelt nu ineens heel erg vet en ongezond ofzo, alsof ik wat slechts aan het doen ben klinkt vast heel idioot, maar het viel me toevallig op.
meer mensen die zoiets mafs hebben?
  maandag 17 november 2008 @ 14:55:46 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63289124
als ik in de winkelbe en iets ongezonds voor mezelf wil kopen omdat t op dat moment "mag" van mezelf, dan kan ik tegenwoordig niet goed meer kiezen. vind alles te vet en te veel en zonde van de calorieën...

ik heb trouwens nog steeds evenveel zin in chips en chocola...na een jaar nog steeds...
  maandag 17 november 2008 @ 15:07:46 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63289434
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef kwakveense het volgende:
als ik in de winkelbe en iets ongezonds voor mezelf wil kopen omdat t op dat moment "mag" van mezelf, dan kan ik tegenwoordig niet goed meer kiezen. vind alles te vet en te veel en zonde van de calorieën...

ik heb trouwens nog steeds evenveel zin in chips en chocola...na een jaar nog steeds...
Dat ken ik, de lol gaat er ook wel vanaf... maar de zin is er nog wel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63289473
liveandlearn is wel van de leuke topics overigens: Wie is er hier motorrijder?

Ja doei.
pi_63289882
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef kwakveense het volgende:
en zonde van de calorieën...
ja idd dan heb ik voor mezelf bedacht dat ik rond de 1700 uit wil komen en dan denk ik "of ik neem dit vettige ongezonde ding en kan de halve dag niks meer eten, of ik neem wat beters en ik neem vanavond nog wat lekkers kleins " works for me
pi_63290007
Het lijkt mij vooral een teken dat je je nu veel meer bewust bent van de calorieën en daar verstandig mee omgaat. Dat lijkt mij juist zeer positief, zeker ook om na het dieet gezond te blijven eten en op gewicht te blijven.
  maandag 17 november 2008 @ 15:36:36 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63290343
Ik heb dat ook hoor, dat ik denk 'dit is niet goed, en dat ook niet, en zus'
Ik heb zaterdag zelfs wat dingen terug gelegd zo van 'dat zou echt zonde zijn als ik dat at'.

Even over dat snot, zonder grapjes, ik leef vandaag bij de gratie van ibuprofen, damn wat heb ik een koppijn anders, tot aan de aanhechting bij mijn nek toe. Ik sla het zwemmen wel even over vanavond en ga nog maar een tukkie doen tegelijk met Sasha.
pi_63290768
Beterschap gewenst BE.
Ach denk maar zo. Ziek zijn is een enorme inspanning voor je lichaam, worden heel wat calorietjes door verbrand.
pi_63294621
Beterschap BE

Mijn advies is stomen
pi_63296216
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat ook hoor, dat ik denk 'dit is niet goed, en dat ook niet, en zus'
Ik heb zaterdag zelfs wat dingen terug gelegd zo van 'dat zou echt zonde zijn als ik dat at'.

Even over dat snot, zonder grapjes, ik leef vandaag bij de gratie van ibuprofen, damn wat heb ik een koppijn anders, tot aan de aanhechting bij mijn nek toe. Ik sla het zwemmen wel even over vanavond en ga nog maar een tukkie doen tegelijk met Sasha.
Sterkte en beterschap... ik weet helaas precies hoe je je voelt, heb er 2 weken mee gelopen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')