abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63188691
Fok!Dieetclub #267 Mag het een litertje meer zijn?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:29:51 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63188799
ola! nog gefeli levi, mooi cijfer!

ik ben weer bijna alles kwijt en op t gewicht in t lijstje, wonderbaarlijk, gezien mijn eetpatroon. maandag 81,1 nu 79,5.... jeuj!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:35:45 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63188965
Weet je zeker dat je dit topic in je AT wil? Of zal ik lief zijn en die post dan toch maar deleten voor je.

Oh, enneh... hoi. Tvp dus.
pi_63189177
Levi gefeliciteerd
pi_63189365
Vreetbui tvp
pi_63189421
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:24 schreef dyna18 het volgende:
Ah, je gaat ook de IT in?
Gefeli
Ik zit al in de IT, ben functioneel beheerder. Ben mezelf alleen aan het bijscholen, ik heb namelijk geen IT opleiding (maar HEAO management, economie en recht). Doe nu 's avonds Bedrijfskundige Informatica.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63189422

Levitation, goed gedaan joh!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 13 november 2008 @ 13:53:08 #8
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_63189476
Kleine dikkerdjes? I don't get it
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_63190559
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
pi_63191938
offtopic verwijderd.
sharpeyed, deze keer is het bij een note gebleven, de volgende keer dat je je neus hier weer om de hoek steekt, worden er zwaardere maatregelen getroffen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63197980
Maandag ga ik beginnen met het atkinson dieet Ik heb er zin in
pi_63198036
Wat houdt dat dan in Riann?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63198083
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef teigan het volgende:
Wat houdt dat dan in Riann?
Zonder koolhydraten

je kunt ook googlen daar vind je heel veel sites over het atkinson dieet.

En nu ga ik zwemmen
pi_63198493
zwem ze.

is dit nou ook een dieet wat je lang vol kan houden, en wat ook bij jou kan vanwege je ziekte?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:19:30 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198529
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
pi_63198705
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
  donderdag 13 november 2008 @ 19:28:44 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198762
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef teigan het volgende:

[..]

waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.

ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
pi_63198869
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.

ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
het is ook wel raar dat die post er als enige nog stond, maar ik had vanmiddag niet het idee dat het een post tegen jou gericht was..

En het is een beetje onnodig in mijn ogen om nog te reageren op iemand die hier niet meer komt na zo'n losse afkraakpost.. Niet lullig bedoeld, maar het is nergens voor nodig verder, al kan ik best snappen dat je er even tegenaan wil reageren als je je erdoor aangesproken voelt..
  donderdag 13 november 2008 @ 19:34:15 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198879
t was een reactie op mijn opmerking dat die troll niet on lezen, dat ik allang geen 96 kilo meer woog....

maar ik snap wat je bedoelt
  donderdag 13 november 2008 @ 20:26:14 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63200259
Kwakje Je maakt het jezelf soms zo moeilijk. Maar je weet het iig wel van jezelf.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:05:16 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63201418
ja ik weet het.

maar ik blijf het er fundamenteel mee oneens dat ik op internet onaardige dingen maar over me heen moet laten komen "omdat het maar internet is"

kan íemand daar een beetje in komen?
op internet mag je alles maar zeggen en als iemand er dan op reageert is die vervolgens degene die op de vingers getikt wordt, ipv degene die begon met narigheid. bah. misschien zijn fora wel niks voor mij
  donderdag 13 november 2008 @ 21:15:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63201819
Oh, maar daar kan ik helemaal in komen. Het is niet 'maar' internet.
Alleen in sommige gevallen is het gewoon zonde van je energie. Deze gasten doen het erom, ze lezen wrsch nooit meer na, en jij trekt het je toch aan.
Dan zou ik me alleen druk maken om de mensen die er 'toe doen'. En ook daar kan je over discussieren, maar bijv. de mensen uit dit topic en uit slank.
Maar die 'trollen' die echt langs komen om hier de boel op te naaien... dat laat ik zo van me afglijden hoor. Zonde van de energie.
Zie ze als van die etterbakjes die op de fiets langs komen scheuren en iets stoms roepen. Daar ga je ook niet achteraan rennen toch?
  donderdag 13 november 2008 @ 21:25:15 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63202308
nee, maar ik roep ze meestal wel wat na als ze al buiten gehoors afstand zijn

is t gek dat ik me beter voel als ik in elk geval iets gezegd heb, ook al hoort of leest niemand t meer? ik heb er meer last van als ik t laat gaan, dan denk ik er nl. nog de hele week over na....

[ Bericht 10% gewijzigd door kwakveense op 14-11-2008 09:04:23 ]
pi_63209548
tvp maar weer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:53:53 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63213439

Ondanks de shoarma dinsdag en gisterenavond chocola niet meer aangekomen deze week, zelfs weer een onsje eraf nog!
Gewoon verder met het zoeken van die ruggegraat dus!
pi_63214539
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:

Ondanks de shoarma dinsdag en gisterenavond chocola niet meer aangekomen deze week, zelfs weer een onsje eraf nog!
Gewoon verder met het zoeken van die ruggegraat dus!
Woppa BE!

Vandaag weer 71 rond, maar dat was mijn verdiende loon na gisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen beter met gewicht! (ik loop nog wel ongeveer gelijk met mijn valt-af plan, dat scheelt )
En vandaag moest ik mezelf dus dwingen om te ontbijten. Na zo'n dag heb ik altijf 2 dagen nergens trek in
pi_63215562
Levi mooi cijfer!

Freecell, jammer zeg! Succes met doorgaan.
Kan je dan niet beter gewoon niks lekkers meer in huis halen?

BE
pi_63216415
Wij hebben sindskort een Wii! Nou da's nog best inspannend hoor, als je gaat honkballen of tennissen, je doet net alsof je het echt aan het doen bent... spierpijn!!!
Verder heb ik me even niet gewogen. Ik eet verder gewoon goed, normaal en snoep vrijwel niet. Dus ik ga denk volgende week maar weer eens op de weegschaal staan
Tralalalaaa
pi_63217949
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef appelsap het volgende:

Freecell, jammer zeg! Succes met doorgaan.
Kan je dan niet beter gewoon niks lekkers meer in huis halen?
Jawel, maar TARA moet echt aankomen of gelijk blijven en valt af als ik niks lekkers in huis haal, dus dat is geen optie.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:41:30 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63219779
Freecell, je lijstje!
Dat is echt een heerlijke uitspatting!

Wel balen dat al die dingen voor Tara die dingen in huis moeten zijn, dat zou mij ook nekken hoor.
Kastje met een sleutel die alleen hij heeft?
pi_63224143
ik word echt al misselijk bij de gedachte het halve lijstje op te moeten eten

men!!!!!!

respect freecell!
Doei.
pi_63224326
ik ben weer aan het fietsen geslagen..

maar GDVDMM wat is die erasmusbrug toch hoog

hij lijkt niet zo stijl.. maar het is wel meer dan een kilometer bergop

maar wel 0.4 kg eraf na n middagje fietsen gister
pi_63224477
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:29 schreef Faithy het volgende:
ik word echt al misselijk bij de gedachte het halve lijstje op te moeten eten

men!!!!!!

respect freecell!
Zou mij wel lukken hoor.
***Levi was here***
pi_63224498
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer aan het fietsen geslagen..

maar GDVDMM wat is die erasmusbrug toch hoog

[ afbeelding ]
hij lijkt niet zo stijl.. maar het is wel meer dan een kilometer bergop

maar wel 0.4 kg eraf na n middagje fietsen gister
Dat vind ik nu echt stoer! Die brug is inderdaad stijl!
***Levi was here***
pi_63224550
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zou mij wel lukken hoor.
*jaloers*

als ik eens een ' vreetbui ' heb kom ik niet verder dan twee stukken chocolade
Doei.
pi_63224889
Ik kon het vroeger wel, zulke hoeveelheden wegwerken, nu eigenlijk niet meer. Maar dat komt omdat ik voordata ik los mag gaan op zulkk soort dingen van mezelf toch wel de normale hoeveelheden qua brood enzo moet eten. En dan zit ik toch wel bijna vol..
pi_63224965
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
Maandag ga ik beginnen met het atkinson dieet Ik heb er zin in

De beste man heette Atkins!
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:03:49 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63225050
Daar had ik compleet overheen gelezen Conleche!
Atkinson is een andere kerel. Eentje die je de eetlust iig een beetje ontneemt. Mss dat dat ook helpt.
pi_63225192
haha dankje levi

moet zeggen dat ik de afgelopen anderhalve maand nog geen echte vreetbui heb gehad.. Wel af en toe dat je gewoon ff lekker 3 pindarotsjes neemt in plaats van 1, of dat je ff lekker n paar handjes mee-eet met de chips van vriendje, maar verder niks geks eigenlijk. ( en dat voor iemand die iedere dag wel een zak chips zat leeg te vreten, en ook bijna altijd wel iets van n pak koekjes op n dag .....)
pi_63235820
Freecell wat doe je nou! Niet hetzelfde doen als ik hoor, echt niet doen Maar echt advies kan ik ej ook niet geven, sorry (of je moet het advies overnemen van alles in een kastje op slot en dan tara alleen de sleutel )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63238909
Teigan
Ik weet er niks van ivm mijn ziekte hoe dat zit met het atkins Maar ja dik zijn is ook niet gezond. En ik heb de laatste 3 a 4 maanden echt pijn. En dat is moeilijk want ja komt het door mijn dik zijn of komt het door mijn spierziekte. Maar ik heb zelf het idee dat het niks uitmaakt met een gewoon dieet val ik niet mee af. Ik kom zelfs alleen maar bij.

take_a_picture
Ik heb sinskort ook de WII. Erg leuk. En af en toe best vermoeiend. Maar ik heb nog geen spijt dat ik hem gekocht heb.

En strakjes naar UTRECHT en dan vanavond naar DIRTY DANCING heb er zin in
pi_63238960
Ik kan dat soort hoeveelheden ook echt niet meer wegkrijgen denk ik. Ik zou het in ieder geval niet willen.
Maandag weer begonnen met netjes eten en sindsdien een halve kilo eraf. Ik ben tevreden.

Succes Riann, hopelijk val je dan weer af.
En veel plezier vanavond!
pi_63239077
ik hoop voor je dat het gaat helpen riann.
Zijn je schildkliermedicijnen inmiddels wel goed ingesteld?
wat vreemd eigenlijk dat je dan vanuit het ziekenhuis/je arts niet wat tips/begeleiding kan krijgen, zo zelf aanmodderen lijkt mij persoonlijk dan erg vervelend.
pi_63240948
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Freecell wat doe je nou! Niet hetzelfde doen als ik hoor, echt niet doen Maar echt advies kan ik ej ook niet geven, sorry (of je moet het advies overnemen van alles in een kastje op slot en dan tara alleen de sleutel )
Het is allang weer over
Daarbij hebben we gisteren filmavond gehad en heb ik voornamelijk komkommer gegeten en zoute popcorn Das nog wel te doen. Helemaal omdat ons avondeten een soepje was

En nu heb ik geen zin in eten, want ik heb vlekjes Leander heeft volgens ons 6e ziekte (3 dagen koorts, maar verder niet echt ergens last van en dan opeens vlekjes, klinkt als 5e of 6e ziekte) en blijkbaar heb ik dat ook weer eens
Wat het ook is, het is een kindervlekjesziekte die ik wrs al 3x eerder heb gehad

Stóm, stom stóm! imuunsysteem, serieus! Ik heb nooit griep (tot nu toe 1x) bijna nooit verkouden, welnee, ik krijg de bof op mn 23e, 3x waterpokken, 2x pfeiffer en talloze keren onverklaarbare vlekjesziekten met mijn nichtjes en neefjes mee. En nu dus ook met mijn zoon mee
Ik houd mijn hart vast voor wéér de waterpokken
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:49:35 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63244189
Da's wel balen freecell, gevalletje sympathy pains, maar dan met vlekjes.
pi_63254224
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
ik hoop voor je dat het gaat helpen riann.
Zijn je schildkliermedicijnen inmiddels wel goed ingesteld?
wat vreemd eigenlijk dat je dan vanuit het ziekenhuis/je arts niet wat tips/begeleiding kan krijgen, zo zelf aanmodderen lijkt mij persoonlijk dan erg vervelend.
Ik heb de goede dosis te pakken maar ik val er niet van af en toch kom ik langzaam nog steeds aan wat ik ook doe en probeer. En die internist heeft alleen maar schildklier gecontroleerd en dat kon ik hem ook wel vertellen dat hij goed was omdat ik die pilletjes slik. En tips zijn bewegen maar dat doe ik dus ook best veel. Maar het werkt ook gewoon allemaal niet. paar maanden bij de dietiste gelopen maar het werkt niet ze zij zelfs ja ik kan je niks meer leren je weet alles al misschien nog wel beter als ik. Dus ja wat moet je dan. Vandaar ook het Atkins dieet er moet een stop in komen met aankomen en er MOET gewoon af. Ik voel me de laatste tijd ook niet erg goed in mijn vel overal pijntjes maar komt het van de spierziekte of door mijn dik zijn???

Ik zal me zoiezo beter gaan voelen als ik dunner ben.

Vanavond dirty dancing was trouwens SUPER echt geweldig een aanrader. Ik had op het einde gewoon tranen in mijn ogen staan. En nu ga ik slapen heb een erg drukke dag achter de rug.
pi_63256817
hoi ik ben mark. Ik ben 24 weer 107.5 kg en ben 1.92 lang. Ik heb in jan 2006 een bijna fataal autoongeluk gehad daarvoor woog ik altijd rond de 80 kg en ik at wat ik wilde wanneer ik wilde. Heb goede stofwisselling. Maar na het ongeluk door 2000kcal per dag aan eiwit supl voor het herstel. In 6 maanden 25 kilo aangekomen nu wil ik weer naar de 80-85 maar weet niet hoe. Uithongeren hou ik niet vol. Montinjacken lukt me ook niet en kan maar max 3 dagen op water leven. Ben einde raad wat raden jullie aan.?
  zondag 16 november 2008 @ 09:15:34 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63256827
Via je huisarts een verwijzing naar een dietetiste vragen! En jezelf goed laten begeleiden!
pi_63256870
quote:
Op zondag 16 november 2008 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Via je huisarts een verwijzing naar een dietetiste vragen! En jezelf goed laten begeleiden!
Je raad dit forum dus af ?
pi_63256900
quote:
Op zondag 16 november 2008 09:25 schreef liveandlearn het volgende:

[..]

Je raad dit forum dus af ?
Dit forum is een goede ondersteuning! Alleen het is geen vervanging voor professionele begeleiding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')