Ik zit al in de IT, ben functioneel beheerder.quote:
Zonder koolhydratenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef teigan het volgende:
Wat houdt dat dan in Riann?
waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
omdat ik een happer ben. punt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef teigan het volgende:
[..]
waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
het is ook wel raar dat die post er als enige nog stond, maar ik had vanmiddag niet het idee dat het een post tegen jou gericht was..quote:Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.
ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
Woppa BE!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks de shoarma dinsdag en gisterenavond chocola niet meer aangekomen deze week, zelfs weer een onsje eraf nog!Gewoon verder met het zoeken van die ruggegraat dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen beter met gewicht! (ik loop nog wel ongeveer gelijk met mijn valt-af plan, dat scheelt)
En vandaag moest ik mezelf dus dwingen om te ontbijten. Na zo'n dag heb ik altijf 2 dagen nergens trek in![]()
Jawel, maar TARA moet echt aankomen of gelijk blijven en valt af als ik niks lekkers in huis haal, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef appelsap het volgende:
Freecell, jammer zeg! Succes met doorgaan.
Kan je dan niet beter gewoon niks lekkers meer in huis halen?
Zou mij wel lukken hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:29 schreef Faithy het volgende:
ik word echt al misselijk bij de gedachte het halve lijstje op te moeten eten
men!!!!!!
respect freecell!
Dat vind ik nu echt stoer!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer aan het fietsen geslagen..
maar GDVDMM wat is die erasmusbrug toch hoog![]()
[ afbeelding ]
hij lijkt niet zo stijl.. maar het is wel meer dan een kilometer bergop
maar wel 0.4 kg eraf na n middagje fietsen gister![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef Riann het volgende:
Maandag ga ik beginnen met het atkinson dieetIk heb er zin in
Het is allang weer overquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Freecellwat doe je nou! Niet hetzelfde doen als ik hoor, echt niet doen
Maar echt advies kan ik ej ook niet geven, sorry
(of je moet het advies overnemen van alles in een kastje op slot en dan tara alleen de sleutel
)
Ik heb de goede dosis te pakken maar ik val er niet van af en toch kom ik langzaam nog steeds aan wat ik ook doe en probeer. En die internist heeft alleen maar schildklier gecontroleerd en dat kon ik hem ook wel vertellen dat hij goed was omdat ik die pilletjes slik. En tips zijn bewegen maar dat doe ik dus ook best veel. Maar het werkt ook gewoon allemaal niet. paar maanden bij de dietiste gelopen maar het werkt niet ze zij zelfs ja ik kan je niks meer leren je weet alles al misschien nog wel beter als ik. Dus ja wat moet je dan. Vandaar ook het Atkins dieet er moet een stop in komen met aankomen en er MOET gewoon af. Ik voel me de laatste tijd ook niet erg goed in mijn vel overal pijntjes maar komt het van de spierziekte of door mijn dik zijn???quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
ik hoop voor je dat het gaat helpen riann.
Zijn je schildkliermedicijnen inmiddels wel goed ingesteld?
wat vreemd eigenlijk dat je dan vanuit het ziekenhuis/je arts niet wat tips/begeleiding kan krijgen, zo zelf aanmodderen lijkt mij persoonlijk dan erg vervelend.![]()
Je raad dit forum dus af ?quote:Op zondag 16 november 2008 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Via je huisarts een verwijzing naar een dietetiste vragen! En jezelf goed laten begeleiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |