Noem je mij een hoer?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik nooit gezegt dat iemand oud is..
Heb alleen gezegd dat je duur bent
Sure geen probleem. Wil je het grtodjw logo op je taart?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik een cadeau heb wil ik daar op zijn minst taart voor terug
Nee.. ik noem je geen hoerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noem je mij een hoer?
Edit: Sepo
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien omdat het meisje van 25+ veul meer ervaring heeft en het dus lekker doet en er was nog een reden waarom je niet voor die 13 jarige moet gaan maar die ben ik even kwijt
Slaap zequote:
Ja ja die uitspraken kennen we welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.
Wat? is ze pas 11? maakt niet uit, het rekt vanzelfquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.
Dat klinkt heul vaudquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik nooit gezegt dat iemand oud is..
Heb alleen gezegd dat je duur bent
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAH! OKAAAAAAAAAAAY
[ afbeelding ]
Zijn dat geen pooiers?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou om er kleren van te kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Neh logo hoeft niet, wel slagroom taart svpquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure geen probleem. Wil je het grtodjw logo op je taart?
wb Sgelequote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
Slaap ze Droxz!
En goeiemorgen mensen![]()
Sommige vrouwen kunnen voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou om er kleren van te kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Hey Barra!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sgele... Debbie is lief en nielsch is een enge homo... en nee ik wil hem niet troosten
Dat zijn loverboys.. al willen ze nu dat ze pimpboys gaan heten ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn dat geen pooiers?
mogguh Debs![]()
Beetje opgeknapt al?
de n00b versie van een pimp denk ikquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat zijn loverboys.. al willen ze nu dat ze pimpboys gaan heten ofzo
Hoi.. ik ben een pimpboy dan lag je em toch vierkant uit..
Dat is de mini versie ofzo van pimp
Ik werk zelfquote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen voor zichzelf zorgen
wat een trieste post dit
Ontopic: okay nu heb ik echt niets meer te doen.
Kopieerklus (behoorlijk grote klus) zonder apparaten gaat nogal moeilijk..
het 2e apparaat heeft het net begeven
* LL gaat nog maar een kopje koffie halen
Welkom dan maar hequote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sirmixalot het volgende:
Jullie gaan echt hard met jullie topics.
Ik loop momenteel stage op een gemeentehuis, dus reken er maar op dat ik zo af en toe in jullie topic ga lurken.
Als je duur bent ben je exclusiefquote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik werk zelfalleen nu ff niet
gewoon netjes bij de administratie van de
![]()
En het kwam door Gila..die noemt mij duur
Welkom.. en enjoy ur stay!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik loop momenteel stage op een gemeentehuis, dus reken er maar op dat ik zo af en toe in jullie topic ga lurken.
Hey Sgelequote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn dat geen pooiers?
mogguh Debs![]()
Beetje opgeknapt al?
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Barra!![]()
Wat las ik nou van die Butterfly kick?![]()
Toch verkeerd terecht gekomen he.. ik had je nog zo gewaarschuwd
Als je het om de kleding deed:quote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou zodat je er kleren van kunt kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Duur is niet altijd beterquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je duur bent ben je exclusief![]()
Zo moet je dat zien
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je duur bent ben je exclusief![]()
Zo moet je dat zien
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga maar even douchen en wat anders aftrekken denk ik
Hmmm neej want ik ben al 8 jaar bij hemquote:Op donderdag 13 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je het om de kleding deed:
*kuch kuch*hoer*kuch*
Je zou juist denken dat je dan de heule dag kan fokkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sirmixalot het volgende:
ja, wou net zeggen..quote:
Gaat de goede kant uit dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Sgeleja gaat wel beter nu
thank god
Nog niet helemaal fit, maar niet meer zoooo ziek
Jupquote:
Vraag dan vrij ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen...
Ik ben echt op.. ik wil naar huis!
ditoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen...
Ik ben echt op.. ik wil naar huis!
neuh..quote:
Waar ga je dan heen?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
neuh..
Heb geen vrije dagen meer + over 2 weken en 1 dag werk ik hier niet meer
ergens andersquote:
ik vind het geil als je ook zo tegen mij praat!quote:
oke...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het geil als je ook zo tegen mij praat!
Schooooooooooooooolquote:
Ik wil WoTLK doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK WIL NAAR HUISSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil chillen in me nieuwe relax fauteuil en gta of pes doen ofzo
Dus deed je het om de kleding of om hemquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neej want ik ben al 8 jaar bij hemdus we waren nog tieners en toen hadden we geen geld
nou ik heb toch wel een redelijke opdracht gekregenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou juist denken dat je dan de heule dag kan fokken
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus deed je het om de kleding of om hem
wat is WoTLK ?quote:
Welke realm speel je eigk?quote:
Kazzak & The Maelstrom beide horde..quote:
lekker fappen op zon night elf ?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kazzak & The Maelstrom beide horde..
WoTLK is nieuwe uitbereiding van WoW
Nee ik fap op een orc femalequote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker fappen op zon night elf ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee ik fap op een orc female
Jawel hoor, ik zit hier nog tot volgende week vrijdagquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jupzit jij nog in verweggiestan?
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zit hier nog tot volgende week vrijdag
Ik zat eerst op Magtheridon, daarna getransferred naar Stormscale, want Mag ging down the drain, alliancewisequote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kazzak & The Maelstrom beide horde..
WoTLK is nieuwe uitbereiding van WoW
Draakje!quote:
Ah..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Magtheridon, daarna getransferred naar Stormscale, want Mag ging down the drain, alliancewise
morgen ga ik weer naar zusje!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Draakje!![]()
![]()
Hoe is het? hoe gaat het met je zusje?
Je moeder! die is... wacht even...quote:
Gaan we weerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder! die is... wacht even...
Kan een goed teken zijn hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen ga ik weer naar zusje!
ze krijgt eigenlijk alleen maar steeds meer last er van
hoeveel uur moet je nou spelen voordat je het hebt uitgespeeld ? of is dat onmogellijk ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Magtheridon, daarna getransferred naar Stormscale, want Mag ging down the drain, alliancewise
Uitspelen als in lvl70 halen duurd denk toch wel 2,5week als je echt die hard speeltquote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoeveel uur moet je nou spelen voordat je het hebt uitgespeeld ? of is dat onmogellijk ?
Ik speel nu iets van 3-4 maand niet meer. Heb vanochtend voordat ik naar werk ging, wotlk gehaald, maar weet niet eens of ik hem vandaag nog ga installeren...cba atmquote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah..
Jah ik was een jaar gestopt.. maar moest toch ff die expension checken..
Vriend van mij ook die ik gerefferd had.. dus heb nu starts iets van 5 maanden play time..
CC voor 3 maanden + 1maand door reffer + 1maand van kopen van wotlk
dat gaat echt moeilijk met 5 kids maar ze doet d'r bestquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan een goed teken zijn hoor!
Mits ze wel genoeg rust pakt natuurlijk
Once you played it theres no way back..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik speel nu iets van 3-4 maand niet meer. Heb vanochtend voordat ik naar werk ging, wotlk gehaald, maar weet niet eens of ik hem vandaag nog ga installeren...cba atm
que?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
ik ben een schaaaaaapp maaaa maaa huppel huppelnee niet ?
lijkt net bij ons op school .... met Jeroen en zijn wow gangquote:
Oh god ze wow gangquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Runx het volgende:
[..]
lijkt net bij ons op school .... met Jeroen en zijn wow gang
dat is correctquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt fucking nerds
Omdta we wow spelen?
negeren is het bestequote:
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettogquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt fucking nerds
Omdta we wow spelen?
iddquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettog
Waarom.. dan waarom..quote:
die kerel , heeft wow op nieuw gekocht omdat die dat 30 lvl kado kon geven ofzoquote:
Je bent al een echte ambtenaar dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
nou ik heb toch wel een redelijke opdracht gekregen![]()
alleen ben ik nu al 3 dagen aan het wachten op een bevestigingsmailtje van school, en tot die tijd kan ik eigenlijk helemaal niks meer doen.
Dus Fok is wel steeds aantrekkelijker aan het worden
kerel happen,quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom.. dan waarom..
Waarom ben je een nurd als je WoW speelt en je bent geen nurd als je GTA speelt
Games are Games..
ik ben in principe ook ambtenaarquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent al een echte ambtenaar dus
De hele dag wachten
Thomas zei negerquote:
quote:
so true en ik speel ook wow en ./carequote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom.. dan waarom..
Waarom ben je een nurd als je WoW speelt en je bent geen nurd als je GTA speelt
Games are Games..
ik speel world of sheeps ... onlinequote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
so true en ik speel ook wow en ./care
Truequote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel happen,
ik ouwehoer toch jonge pimp
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik speel world of sheeps ... online![]()
Tjah das inderdaad gay..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
die kerel , heeft wow op nieuw gekocht omdat die dat 30 lvl kado kon geven ofzodan ben je volgens mij tog echt een nerd en nee geen nerd die iets bijdraagt aan de maatschappij nee een nerd die denkt dat die iets bij draagt aan de virtuele wereld ...
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True
Maarja.. stiekem meen je het een beetje
Tenzij het een wiii isquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettog
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
so true en ik speel ook wow en ./care
uhu dan wil ik een neger sheep als karakterquote:
nietus ik ben allochtoon dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
Iedereen is gewoon nerd
Ik had het kunnen weten gezien het aantal uur wat je hier besteedquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben in principe ook ambtenaar![]()
bij de Regio Twente
Nee.. dat lijkt maar zo want je hoord alleen die verhalenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelen
Nick? Wie is Nick of wat is er met mijn Nickquote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry nick
[ afbeelding ]
Ja nerd,quote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
Iedereen is gewoon nerd
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus deed je het om de kleding of om hem
en dat baseer je op ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelen
Hoi Nickquote:Op donderdag 13 november 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nick? Wie is Nick of wat is er met mijn Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
ja dat klopt , maar zoals ik zei sommige mensen slaan daar in door 8 uur gamen is veel sorry , het is een leuke hobby dat zeg ik niet maar om nou zo veel uur aan te besteden vind ik beetje belachelijk, iedereen moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. dat lijkt maar zo want je hoord alleen die verhalen
Er zijn genoeg andere games die net zo erg zijn..
Maarja wat wil je dat spel heeft meer dan 11 miljoen spelers dus..
mensen die ik zie spreek op school , verhalen wat ik hoor etcquote:
en 8 uur tv kijken ?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat klopt , maar zoals ik zei sommige mensen slaan daar in door 8 uur gamen is veel sorry , het is een leuke hobby dat zeg ik niet maar om nou zo veel uur aan te besteden vind ik beetje belachelijk, iedereen moet het natuurlijk zelf weten
Je nickname stinkt een beetjequote:Op donderdag 13 november 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nick? Wie is Nick of wat is er met mijn Nick
Misschien mag je de emmer van debbie lenenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Crazy-p het volgende:
pfft.. volgens mij begin ik nog ziek te worden ook :S
sorry maar ik kijk ook geen 8 uur tv per dagquote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en 8 uur tv kijken ?
8 uur lang een boek lezen enz enz
Precies. De ene wow'er speelt 8 uur per dag...de ander een uurtje. Maakt een wow'er niet per se een nerd.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat klopt , maar zoals ik zei sommige mensen slaan daar in door 8 uur gamen is veel sorry , het is een leuke hobby dat zeg ik niet maar om nou zo veel uur aan te besteden vind ik beetje belachelijk, iedereen moet het natuurlijk zelf weten
in mijn tijd was het counterstrike nu is het wowquote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
mensen die ik zie spreek op school , verhalen wat ik hoor etc
het is niet alleen wow , maar ik bedoel ook andere games hoor .
natuurlijk een paar uur per dag is niet zo erg (mijn mening dan ) maar je kan het ook overdrijvenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Precies. De ene wow'er speelt 8 uur per dag...de ander een uurtje. Maakt een wow'er niet per se een nerd.
En anders zijn we maar nerds. Heb door wow wel een fijne zweedse meid geneuckt
Als het maar 8uur duurtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
in mijn tijd was het counterstrike nu is het wow
whats the fucking dif ?? games zijn leuk
en of ik nu 8uur wow of 8uur cs speel of 8 uur tv kijk of 8 uur slaap.... zie er niet echt verschil in ....
Ach ik heb af en toe ook wel 8uur gespeeld per dag.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk algemeen en niet alleen op wow , tuurlijk ik ben het mee eens dat gamen leuk is , maar je kan het na mijn mening ook overdrijven , je bereikt er niks mee , en dat geld ook voor zo lang tv kijken etc. je moet het natuurlijk zelf weten maar dat is mijn mening .quote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
in mijn tijd was het counterstrike nu is het wow
whats the fucking dif ?? games zijn leuk
en of ik nu 8uur wow of 8uur cs speel of 8 uur tv kijk of 8 uur slaap.... zie er niet echt verschil in ....
ik heb geen wow nodig gehad om mijn zweedse chick te scorenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Precies. De ene wow'er speelt 8 uur per dag...de ander een uurtje. Maakt een wow'er niet per se een nerd.
Ik ook, toen 't spel net uit was en ik toch zonder werk zat in die tijdquote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ik heb af en toe ook wel 8uur gespeeld per dag.
Dat komt gewoon omdat het spel leuk is..
Lijkt 'ie een beetje op je?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb geen wow nodig gehad om mijn zweedse chick te scoren
wil iemand nog fotos van der baby zien?
daar is toch ook niks mis mee ik heb het over mensen die het overdrijven en na mijn mening te lang achter zittenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ik heb af en toe ook wel 8uur gespeeld per dag.
Dat komt gewoon omdat het spel leuk is..
Je hebt veel te doen, je maakt nieuwe (online) vrienden enzo.
Dat vind ik leuk dat sociale deel..
En er is wereld van verschil tussen de WoW gamer die jij bedoelt (die ik was) en die ik nu ben.
Er zijn ook gewoon mensen die af en toe uurtje of 2 speelt en thats it
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nee wel van haarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee wel van die chickquote:Op donderdag 13 november 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
True maar als je zegt..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
daar is toch ook niks mis mee ik heb het over mensen die het overdrijven en na mijn mening te lang achter zitten
quote:
HOERRRRRRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
zal me mail wel ff doorzoeken ...quote:
www.photobucket.comquote:Op donderdag 13 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal me mail wel ff doorzoeken ...
kent iemand een hosting site?
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
HOERRRRRR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb tenminste nog menselijk contact
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
dat heb je mij toch niet horen zeggen of wel ? of ben ik aan het dementerenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True maar als je zegt..
Ik speel wow is meteen LOL NURD
Ik ook..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb tenminste nog menselijk contact
Jij bent Grote Nerd...Runx is Bril Nerdquote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True maar als je zegt..
Ik speel wow is meteen LOL NURD
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
HOERRRRRR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
imageshack.us, tinypic.com, photobucket.comquote:Op donderdag 13 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal me mail wel ff doorzoeken ...
kent iemand een hosting site?
Echt wel.. 1 pagina terug enne ik ben eten massolquote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Runx het volgende:
[..]
dat heb je mij toch niet horen zeggen of wel ? of ben ik aan het dementeren
Hier ben ik een virtueel wezenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook..
Te minste ik ging er vanuit dat jullie mensen zijn..
Owja en op me werk ook!
Ik ben lunchen
Hand in hand lopen met je ouders telt nietquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook..
Owja en op me werk ook!
Ik ben lunchen
ik heb geen brilquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent Grote Nerd...Runx is Bril Nerden Moos is Baby Nerd
Jij hebt op al die mooie soeps..een zonnebril..das ook een brilquote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb geen brildat helpt niet eens
, sjonge sjonge ... spotten met mijn handicapt
![]()
eet smakkelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook..
Owja en op me werk ook!
Ik ben lunchen
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent Grote Nerd...Runx is Bril Nerden Moos is Baby Nerd
hahah ja das mijn pimp bril das anders ,quote:Op donderdag 13 november 2008 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij hebt op al die mooie soeps..een zonnebril..das ook een bril
ruilen?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef DrMarten het volgende:
Zo, mijn zeer enerverende werkdag van 3 uur zit er weer op
Asociaalquote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb geen brildat helpt niet eens
, sjonge sjonge ... spotten met mijn handicapt
![]()
Wat zit jij blote babies te bekijkenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat zit jij blote babies te bekijken
ik heb alleen maar fotos van der koter in mijn mail...de rest staat op mn pc.. ik beloof dat ik vrijdag middag een pic zal showen.. maar denk dat ik hem ff ga pmmen.. dus wie wil moet mij ff een pm sturenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
www.photobucket.com
www.tinypic.ocm
www.imageshack.us
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren, jongens en meisjes, sletjes en milfjes,
zet het bier maar koud en laat de tieten maar zien
want crazy987 is weer gearriveerd
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren, jongens en meisjes, sletjes en milfjes,
zet het bier maar koud en laat de tieten maar zien
want crazy987 is weer gearriveerd
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is maar waar je naar wilt kijken
vrouwenteiten gastquote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is maar waar je naar wilt kijken
Neuh, ik mag morgen weer lekker tot 7 uur, maar er is geen ruk te doen op het momentquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]omg ik was net van het kotsen af
Ik ben de 15e en 16e vrijquote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vrouwenteiten gast
weet niet waar jij op geilt maarja
owja ben de 21ste vrij
je moet ff in de OP zetten dat Runx aan het geilen is op de chicks in de kantinequote:
Weet je zeker dat het geen schapen zijn?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je moet ff in de OP zetten dat Runx aan het geilen is op de chicks in de kantine
kreeg net een sms-je
hij zei chicks..maar, ik vraag me af..heeft hij dat gezien?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen schapen zijn?
Zwanger maybe?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M wordt ziekjes
en geen zin meer.
quote:
Kippen dusquote:Op donderdag 13 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij zei chicks..maar, ik vraag me af..heeft hij dat gezien?
jahquote:
meen je dat nou ? gvd , toch maar s de trial proberen danquote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? gvd , toch maar s de trial proberen dan
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? gvd , toch maar s de trial proberen dan
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Ohh!!!
[ afbeelding ]
Misschien is debbsie ook zwanger
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude laat me niet meer zo schrikken ja!
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Ohh!!!
[ afbeelding ]
Misschien is debbsie ook zwanger
dat wordt trakterenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude laat me niet meer zo schrikken ja!
Wat trots? Ik ben toch geen moedertjequote:Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoezo
Je zou dan juist trots moeten zijn
sommige mensen willen geen kinderenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoezo
Je zou dan juist trots moeten zijn
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sorry
Zal niet de eerste keer zijn dat je vader wordt dan
Wat is er met dat beschuit gebeurd?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren
[ afbeelding ]
dan word het drank en bitterballen...en vooral voor mij heeeeel veel drankquote:Op donderdag 13 november 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren
[ afbeelding ]
Ja nee niks drankquote:Op donderdag 13 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan word het drank en bitterballen...en vooral voor mij heeeeel veel drank
zou het een belediging zijn wanneer ik je zwanger maak?quote:
van bolletje ziet er zo uitquote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is er met dat beschuit gebeurd?
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou het een belediging zijn wanneer ik je zwanger maak?
handgebakken beschuit FTW!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is er met dat beschuit gebeurd?
jaja ik ga mee naar pufcursusquote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nee niks drankwant ik mag dat dan ook niet
Gij zult uw vrouw neukertje steunen
Ja met dat hapje eruit ja...maar de rest toch niet?quote:
quote:
Dan kun je als het zover is ook eens zien hoe ik er dik uitzie...en hoe ik er van onder uit zie terwijl ik er een blaag uitpersquote:Op donderdag 13 november 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaja ik ga mee naar pufcursus
t wordt dus tijd dat je zwanger wordtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja met dat hapje eruit ja...maar de rest toch niet?ik eet nooit beschuit
8 jaar al?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neej want ik ben al 8 jaar bij hemdus we waren nog tieners en toen hadden we geen geld
quote:
Ik ben NIET zwangerquote:Op donderdag 13 november 2008 12:51 schreef Runx het volgende:
wat lees ik allemaal is debbie zwanger ?, krijg je hangtieten van hé als die baby er aan gaat zuigen
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en zo komen de roddels de wereld in
jawel schat ontken het maar nietquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan kun je als het zover is ook eens zien hoe ik er dik uitzie...en hoe ik er van onder uit zie terwijl ik er een blaag uitpers
had ik een andere dan ?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
En dat allemaal weer door die Doos![]()
[ afbeelding ]
En dat allemaal weer door die Moos![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
krijgen we dan een presentje van Danny?
ja tog gisteren ? of ben ik nou blindquote:
zeug!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja dat zijn de echt werkdagen knul..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef Runx het volgende:
das echt wel wennen hoar ik heb nu maar een half uur pauzekenker ...
iedereen togang tot KeihardePorno voorDannyquote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
krijgen we dan een presentje van Danny?
soms tot 16.30 soms tot 17.00quote:Op donderdag 13 november 2008 12:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ja dat zijn de echt werkdagen knul..
Hoelang moet je nou nog??
weer iets om toe te voegen in de OPquote:
Noesquote:Op donderdag 13 november 2008 12:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
iedereen togang tot KeihardePorno voorDanny
KPD owns... euhh... ik zeg niksquote:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alsof ik dat nog niet hebquote:Op donderdag 13 november 2008 12:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alsof ik het nodig hebquote:Op donderdag 13 november 2008 13:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik dat nog niet heb
das pornoquote:
yepquote:
alsof ik het nodig hebquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die mijn sarcasme appriceerd
WHAHAHAHAHAHH!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
Het heeft even geduurd maar daar hebben we um dan
[ afbeelding ]
Barra als vader
hahahahquote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Barra als vader
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Barra als vader
gaan we saampjes kijkenquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
Hey het is dood hier
hebben jullie me gemist in mijn afwezigheid vanwege de paint
Mmm idd hij kan wel wat aanpassingen gebruikenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo..wat is dat voor kind?
ik moest lachenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Barra als vader
wel pijpen ?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
neuh.. ik ga niet met jou fappen
heb je geen internet, mis je topique 500quote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
Zo..ik ben er bij als we de 500ste gaan openen![]()
![]()
Dacht dat jij ziek aan het worden wasquote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
Bakker bart !!! HELD
Broodje vd maand: KIPSATE !!!!!
ik ook nogquote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
Zo..ik ben er bij als we de 500ste gaan openen![]()
![]()
denk tquote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook nog
wie o wie zou toch de laatste post hebben* kuch moozzie kuch *
jah die zit er gewoon op te wachtequote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook nog
wie o wie zou toch de laatste post hebben* kuch moozzie kuch *
Dat kunnen we niet hebben hequote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb je geen internet, mis je topique 500
Oeh, dat soort dingen mis ik wel hier moet ik zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
Bakker bart !!! HELD
Broodje vd maand: KIPSATE !!!!!
ja echt héquote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jah die zit er gewoon op te wachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |