Jupquote:
Vraag dan vrij ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen...
Ik ben echt op.. ik wil naar huis!
ditoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen...
Ik ben echt op.. ik wil naar huis!
neuh..quote:
Waar ga je dan heen?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
neuh..
Heb geen vrije dagen meer + over 2 weken en 1 dag werk ik hier niet meer
ergens andersquote:
ik vind het geil als je ook zo tegen mij praat!quote:
oke...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het geil als je ook zo tegen mij praat!
Schooooooooooooooolquote:
Ik wil WoTLK doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK WIL NAAR HUISSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil chillen in me nieuwe relax fauteuil en gta of pes doen ofzo
Dus deed je het om de kleding of om hemquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neej want ik ben al 8 jaar bij hemdus we waren nog tieners en toen hadden we geen geld
nou ik heb toch wel een redelijke opdracht gekregenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou juist denken dat je dan de heule dag kan fokken
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus deed je het om de kleding of om hem
wat is WoTLK ?quote:
Welke realm speel je eigk?quote:
Kazzak & The Maelstrom beide horde..quote:
lekker fappen op zon night elf ?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kazzak & The Maelstrom beide horde..
WoTLK is nieuwe uitbereiding van WoW
Nee ik fap op een orc femalequote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker fappen op zon night elf ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee ik fap op een orc female
Jawel hoor, ik zit hier nog tot volgende week vrijdagquote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jupzit jij nog in verweggiestan?
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zit hier nog tot volgende week vrijdag
Ik zat eerst op Magtheridon, daarna getransferred naar Stormscale, want Mag ging down the drain, alliancewisequote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kazzak & The Maelstrom beide horde..
WoTLK is nieuwe uitbereiding van WoW
Draakje!quote:
Ah..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Magtheridon, daarna getransferred naar Stormscale, want Mag ging down the drain, alliancewise
morgen ga ik weer naar zusje!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Draakje!![]()
![]()
Hoe is het? hoe gaat het met je zusje?
Je moeder! die is... wacht even...quote:
Gaan we weerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder! die is... wacht even...
Kan een goed teken zijn hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen ga ik weer naar zusje!
ze krijgt eigenlijk alleen maar steeds meer last er van
hoeveel uur moet je nou spelen voordat je het hebt uitgespeeld ? of is dat onmogellijk ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Magtheridon, daarna getransferred naar Stormscale, want Mag ging down the drain, alliancewise
Uitspelen als in lvl70 halen duurd denk toch wel 2,5week als je echt die hard speeltquote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoeveel uur moet je nou spelen voordat je het hebt uitgespeeld ? of is dat onmogellijk ?
Ik speel nu iets van 3-4 maand niet meer. Heb vanochtend voordat ik naar werk ging, wotlk gehaald, maar weet niet eens of ik hem vandaag nog ga installeren...cba atmquote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah..
Jah ik was een jaar gestopt.. maar moest toch ff die expension checken..
Vriend van mij ook die ik gerefferd had.. dus heb nu starts iets van 5 maanden play time..
CC voor 3 maanden + 1maand door reffer + 1maand van kopen van wotlk
dat gaat echt moeilijk met 5 kids maar ze doet d'r bestquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan een goed teken zijn hoor!
Mits ze wel genoeg rust pakt natuurlijk
Once you played it theres no way back..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik speel nu iets van 3-4 maand niet meer. Heb vanochtend voordat ik naar werk ging, wotlk gehaald, maar weet niet eens of ik hem vandaag nog ga installeren...cba atm
que?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
ik ben een schaaaaaapp maaaa maaa huppel huppelnee niet ?
lijkt net bij ons op school .... met Jeroen en zijn wow gangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |