Noem je mij een hoer?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik nooit gezegt dat iemand oud is..
Heb alleen gezegd dat je duur bent
Sure geen probleem. Wil je het grtodjw logo op je taart?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik een cadeau heb wil ik daar op zijn minst taart voor terug
Nee.. ik noem je geen hoerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noem je mij een hoer?
Edit: Sepo
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien omdat het meisje van 25+ veul meer ervaring heeft en het dus lekker doet en er was nog een reden waarom je niet voor die 13 jarige moet gaan maar die ben ik even kwijt
Slaap zequote:
Ja ja die uitspraken kennen we welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.
Wat? is ze pas 11? maakt niet uit, het rekt vanzelfquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.
Dat klinkt heul vaudquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik nooit gezegt dat iemand oud is..
Heb alleen gezegd dat je duur bent
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAH! OKAAAAAAAAAAAY
[ afbeelding ]
Zijn dat geen pooiers?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou om er kleren van te kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Neh logo hoeft niet, wel slagroom taart svpquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure geen probleem. Wil je het grtodjw logo op je taart?
wb Sgelequote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
Slaap ze Droxz!
En goeiemorgen mensen![]()
Sommige vrouwen kunnen voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou om er kleren van te kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Hey Barra!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sgele... Debbie is lief en nielsch is een enge homo... en nee ik wil hem niet troosten
Dat zijn loverboys.. al willen ze nu dat ze pimpboys gaan heten ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn dat geen pooiers?
mogguh Debs![]()
Beetje opgeknapt al?
de n00b versie van een pimp denk ikquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat zijn loverboys.. al willen ze nu dat ze pimpboys gaan heten ofzo
Hoi.. ik ben een pimpboy dan lag je em toch vierkant uit..
Dat is de mini versie ofzo van pimp
Ik werk zelfquote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen voor zichzelf zorgen
wat een trieste post dit
Ontopic: okay nu heb ik echt niets meer te doen.
Kopieerklus (behoorlijk grote klus) zonder apparaten gaat nogal moeilijk..
het 2e apparaat heeft het net begeven
* LL gaat nog maar een kopje koffie halen
Welkom dan maar hequote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sirmixalot het volgende:
Jullie gaan echt hard met jullie topics.
Ik loop momenteel stage op een gemeentehuis, dus reken er maar op dat ik zo af en toe in jullie topic ga lurken.
Als je duur bent ben je exclusiefquote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik werk zelfalleen nu ff niet
gewoon netjes bij de administratie van de
![]()
En het kwam door Gila..die noemt mij duur
Welkom.. en enjoy ur stay!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik loop momenteel stage op een gemeentehuis, dus reken er maar op dat ik zo af en toe in jullie topic ga lurken.
Hey Sgelequote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn dat geen pooiers?
mogguh Debs![]()
Beetje opgeknapt al?
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Barra!![]()
Wat las ik nou van die Butterfly kick?![]()
Toch verkeerd terecht gekomen he.. ik had je nog zo gewaarschuwd
Als je het om de kleding deed:quote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou zodat je er kleren van kunt kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Duur is niet altijd beterquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je duur bent ben je exclusief![]()
Zo moet je dat zien
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je duur bent ben je exclusief![]()
Zo moet je dat zien
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga maar even douchen en wat anders aftrekken denk ik
Hmmm neej want ik ben al 8 jaar bij hemquote:Op donderdag 13 november 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je het om de kleding deed:
*kuch kuch*hoer*kuch*
Je zou juist denken dat je dan de heule dag kan fokkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Sirmixalot het volgende:
ja, wou net zeggen..quote:
Gaat de goede kant uit dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Sgeleja gaat wel beter nu
thank god
Nog niet helemaal fit, maar niet meer zoooo ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |