Oh god ze wow gangquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Runx het volgende:
[..]
lijkt net bij ons op school .... met Jeroen en zijn wow gang
dat is correctquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt fucking nerds
Omdta we wow spelen?
negeren is het bestequote:
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettogquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt fucking nerds
Omdta we wow spelen?
iddquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettog
Waarom.. dan waarom..quote:
die kerel , heeft wow op nieuw gekocht omdat die dat 30 lvl kado kon geven ofzoquote:
Je bent al een echte ambtenaar dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
nou ik heb toch wel een redelijke opdracht gekregen![]()
alleen ben ik nu al 3 dagen aan het wachten op een bevestigingsmailtje van school, en tot die tijd kan ik eigenlijk helemaal niks meer doen.
Dus Fok is wel steeds aantrekkelijker aan het worden
kerel happen,quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom.. dan waarom..
Waarom ben je een nurd als je WoW speelt en je bent geen nurd als je GTA speelt
Games are Games..
ik ben in principe ook ambtenaarquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent al een echte ambtenaar dus
De hele dag wachten
Thomas zei negerquote:
quote:
so true en ik speel ook wow en ./carequote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom.. dan waarom..
Waarom ben je een nurd als je WoW speelt en je bent geen nurd als je GTA speelt
Games are Games..
ik speel world of sheeps ... onlinequote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
so true en ik speel ook wow en ./care
Truequote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel happen,
ik ouwehoer toch jonge pimp
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik speel world of sheeps ... online![]()
Tjah das inderdaad gay..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
die kerel , heeft wow op nieuw gekocht omdat die dat 30 lvl kado kon geven ofzodan ben je volgens mij tog echt een nerd en nee geen nerd die iets bijdraagt aan de maatschappij nee een nerd die denkt dat die iets bij draagt aan de virtuele wereld ...
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True
Maarja.. stiekem meen je het een beetje
Tenzij het een wiii isquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |