Oh god ze wow gangquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Runx het volgende:
[..]
lijkt net bij ons op school .... met Jeroen en zijn wow gang
dat is correctquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt fucking nerds
Omdta we wow spelen?
negeren is het bestequote:
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettogquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt fucking nerds
Omdta we wow spelen?
iddquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettog
Waarom.. dan waarom..quote:
die kerel , heeft wow op nieuw gekocht omdat die dat 30 lvl kado kon geven ofzoquote:
Je bent al een echte ambtenaar dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
nou ik heb toch wel een redelijke opdracht gekregen![]()
alleen ben ik nu al 3 dagen aan het wachten op een bevestigingsmailtje van school, en tot die tijd kan ik eigenlijk helemaal niks meer doen.
Dus Fok is wel steeds aantrekkelijker aan het worden
kerel happen,quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom.. dan waarom..
Waarom ben je een nurd als je WoW speelt en je bent geen nurd als je GTA speelt
Games are Games..
ik ben in principe ook ambtenaarquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent al een echte ambtenaar dus
De hele dag wachten
Thomas zei negerquote:
quote:
so true en ik speel ook wow en ./carequote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom.. dan waarom..
Waarom ben je een nurd als je WoW speelt en je bent geen nurd als je GTA speelt
Games are Games..
ik speel world of sheeps ... onlinequote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
so true en ik speel ook wow en ./care
Truequote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel happen,
ik ouwehoer toch jonge pimp
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik speel world of sheeps ... online![]()
Tjah das inderdaad gay..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
die kerel , heeft wow op nieuw gekocht omdat die dat 30 lvl kado kon geven ofzodan ben je volgens mij tog echt een nerd en nee geen nerd die iets bijdraagt aan de maatschappij nee een nerd die denkt dat die iets bij draagt aan de virtuele wereld ...
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True
Maarja.. stiekem meen je het een beetje
Tenzij het een wiii isquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je bent alleen koel als je console gamer bent jeweettog
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
so true en ik speel ook wow en ./care
uhu dan wil ik een neger sheep als karakterquote:
nietus ik ben allochtoon dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
Iedereen is gewoon nerd
Ik had het kunnen weten gezien het aantal uur wat je hier besteedquote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben in principe ook ambtenaar![]()
bij de Regio Twente
Nee.. dat lijkt maar zo want je hoord alleen die verhalenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelen
Nick? Wie is Nick of wat is er met mijn Nickquote:Op donderdag 13 november 2008 11:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry nick
[ afbeelding ]
Ja nerd,quote:Op donderdag 13 november 2008 11:58 schreef debbie_19 het volgende:
Iedereen is gewoon nerd
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus deed je het om de kleding of om hem
en dat baseer je op ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
games are games idd , maar sommige mensen slaan daar een beetje in door , de meeste gevalen zijn dat toch de mensen die wow spelen
Hoi Nickquote:Op donderdag 13 november 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nick? Wie is Nick of wat is er met mijn Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
ja dat klopt , maar zoals ik zei sommige mensen slaan daar in door 8 uur gamen is veel sorry , het is een leuke hobby dat zeg ik niet maar om nou zo veel uur aan te besteden vind ik beetje belachelijk, iedereen moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. dat lijkt maar zo want je hoord alleen die verhalen
Er zijn genoeg andere games die net zo erg zijn..
Maarja wat wil je dat spel heeft meer dan 11 miljoen spelers dus..
mensen die ik zie spreek op school , verhalen wat ik hoor etcquote:
en 8 uur tv kijken ?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat klopt , maar zoals ik zei sommige mensen slaan daar in door 8 uur gamen is veel sorry , het is een leuke hobby dat zeg ik niet maar om nou zo veel uur aan te besteden vind ik beetje belachelijk, iedereen moet het natuurlijk zelf weten
Je nickname stinkt een beetjequote:Op donderdag 13 november 2008 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nick? Wie is Nick of wat is er met mijn Nick
Misschien mag je de emmer van debbie lenenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Crazy-p het volgende:
pfft.. volgens mij begin ik nog ziek te worden ook :S
sorry maar ik kijk ook geen 8 uur tv per dagquote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en 8 uur tv kijken ?
8 uur lang een boek lezen enz enz
Precies. De ene wow'er speelt 8 uur per dag...de ander een uurtje. Maakt een wow'er niet per se een nerd.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat klopt , maar zoals ik zei sommige mensen slaan daar in door 8 uur gamen is veel sorry , het is een leuke hobby dat zeg ik niet maar om nou zo veel uur aan te besteden vind ik beetje belachelijk, iedereen moet het natuurlijk zelf weten
in mijn tijd was het counterstrike nu is het wowquote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
mensen die ik zie spreek op school , verhalen wat ik hoor etc
het is niet alleen wow , maar ik bedoel ook andere games hoor .
natuurlijk een paar uur per dag is niet zo erg (mijn mening dan ) maar je kan het ook overdrijvenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Precies. De ene wow'er speelt 8 uur per dag...de ander een uurtje. Maakt een wow'er niet per se een nerd.
En anders zijn we maar nerds. Heb door wow wel een fijne zweedse meid geneuckt
Als het maar 8uur duurtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
in mijn tijd was het counterstrike nu is het wow
whats the fucking dif ?? games zijn leuk
en of ik nu 8uur wow of 8uur cs speel of 8 uur tv kijk of 8 uur slaap.... zie er niet echt verschil in ....
Ach ik heb af en toe ook wel 8uur gespeeld per dag.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk algemeen en niet alleen op wow , tuurlijk ik ben het mee eens dat gamen leuk is , maar je kan het na mijn mening ook overdrijven , je bereikt er niks mee , en dat geld ook voor zo lang tv kijken etc. je moet het natuurlijk zelf weten maar dat is mijn mening .quote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
in mijn tijd was het counterstrike nu is het wow
whats the fucking dif ?? games zijn leuk
en of ik nu 8uur wow of 8uur cs speel of 8 uur tv kijk of 8 uur slaap.... zie er niet echt verschil in ....
ik heb geen wow nodig gehad om mijn zweedse chick te scorenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Precies. De ene wow'er speelt 8 uur per dag...de ander een uurtje. Maakt een wow'er niet per se een nerd.
En anders zijn we maar nerds. Heb door wow wel een fijne zweedse meid geneuckt
Ik ook, toen 't spel net uit was en ik toch zonder werk zat in die tijdquote:Op donderdag 13 november 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ik heb af en toe ook wel 8uur gespeeld per dag.
Dat komt gewoon omdat het spel leuk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |