Ja, dat bedacht ik ook nadat ik het geschreven had.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zelfs in het Engels zou men eerder kiezen voor "the cancer of the Internet" denk ik.
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?quote:
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?
Ik ben ook wel benieuwd, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Terwijl ik dat nog een vrij lullige klacht vond.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:23 schreef The.Apple het volgende:
Morron.....
Voor een Diagnose heb je een arts nodig....
Dom gokken kan iedereen.
Je hebt malaria
quote:morron
1.) The Spanish name for certain varieties of peppers (Capsicum annuum) having a smooth flavor, fleshy body, and large size with a square or rectangular form. Usually refered to as bell peppers in English
2.) More commonly, an incorrect spelling of the word 'moron' Used exclusively by true morons in all forms of print as well as the internet. This misspelling is a clear indication that the user is not just a moron but also an illiterate ignoramus incapable of intelligent intercourse with the rest of humanity.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=morron
![]()
Dat gebeurt daar geregeld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef marcus302 het volgende:
Op vrijdag 21 november was het HARD aan het regelen in Assen. Dus wat doe ik samen met mijn 3 vrienden? Wij gaan schuilen in een parkeer garage. Terwijl wij daar schuilen... Wie komt daar de trap aflopen? Politie. Naam noteren, id kaart laten zien. Was allemaal goed, ze hadden mij genoteerd en zeiden tegen mij dat ze mij misschien een boete zouden sturen.
Een raak verstand was beter geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar het berust natuurlijk allemaal op een mis verstand.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef DoomCow het volgende:
Goeie aflevering weer, ondanks alle kritiek hier. Dat Sylar Elle, de vrouw van wie hij houd, vermoord zegt veel over hoe verder te gaan met dit karakter. Na alles wat Angela en Arthur hem zouden willen zijn, kiest hij om te luisteren naar Noah, en de algeliefde moordenaar die hij in werkelijk is te zijn.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef de_bosverkrachter. het volgende:
schorriemorrie's zoals jou verzieken onze samenleving
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we elke keer dat we het bij een bedrijf zien, een brief sturen? Ik wil wel een soort standaardbrief opstellen.
Maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
ik ook wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we elke keer dat we het bij een bedrijf zien, een brief sturen? Ik wil wel een soort standaardbrief opstellen.
Jah...quote:Op maandag 1 december 2008 09:51 schreef Slappy het volgende:
Ik ben geen tokkie en jij was vast dronken toen je mijn post las want het was perfeckt Nederlands
Je zult het wel onbegrijpelijk hebben opgeschreven.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maak je geen illusies.
Ik schreef ooit een brief aan Balkenende met het evrzoek om niet meer het woord Holland te gebruiken als hij Nederland bedoelde. En ik kreeg een brief terug, waarin Balkenende zei kennis te nemen van mijn wens om zelf niet het woord Holland te gebruiken als ik Nederland bedoelde.
Geschreven door een onderknuppel, natuurlijk.
Over begrijpend lezen gesproken.
Ik ga er ook eentje melden; en wel deze:quote:Op woensdag 3 december 2008 06:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb in elk geval van de laatste twee gevallen melding gemaakt bij SOS (Signalering Onjuist Spatiegebruik).
http://www.spatiegebruik.nl/
Bron: ELFvoetbal.nlquote:KNVB royeert pistool trekkende jeugdspeler
De tuchtcommissie van district West I heeft een jeugdspeler van de voetbalvereniging DWSV in Utrecht, met ingang van 3 december 2008, geroyeerd als lid van de KNVB.
Dit gebeurde omdat hij op 8 november 2008 bij de wedstrijd SCH’44 A2 – DWSV A1 een pistool richtte op de hoofden van tenminste twee personen. Daarvoor had hij ook al tegenstanders getrapt en bedreigd met een vuisthamer.
De straf is in lijn met het lik-op-stukbeleid van de KNVB. De speler heeft één maand de gelegenheid in beroep te gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef ArnoKlaassen het volgende:
1. Erg gevaarlijk
2. Wel zeker waldadig
3. Je moet wel het IQ van een baksteen hebben. Laat me raden een baksteen van een viaduct vind je ook leuk. Je mikt tenslotte niet op auto's
De bak in gaan zal niet gebeuren maar reken maar dat je een taakstraf (en een strafblad) krijgt.
Ja vast!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zult het wel onbegrijpelijk hebben opgeschreven.
'Pistool' krijgt zo ook een andere bijklank...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje melden; en wel deze:
[..]
Bron: ELFvoetbal.nl
Vunzige voetballers, bah.
Vraag me toch af hoe dat gaat, mini-spaans.quote:*NIEUW* Boek nu een reis naar een spaanstalig land en ontvang gratis een mini-spaans cursus.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef de_bosverkrachter. het volgende:
schorriemorrie's zoals jou verzieken onze samenleving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |