abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63690916
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Zelfs in het Engels zou men eerder kiezen voor "the cancer of the Internet" denk ik.
Ja, dat bedacht ik ook nadat ik het geschreven had.
pi_63690925
Hey, je hebt dezelfde avatar als ik, maar dan zonder poppetje.
pi_63691046
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg: actie.
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:11:25 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_63691155
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_63692028
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
Ik ben ook wel benieuwd, ja.

Ik was in ieder geval positief verrast toen Albert Heijn laatst in een uitzending van Keuringsdienst van Waarde toezegde om (de tekst op een pak van) hun bospaddenstoelensoep te veranderen die werd gepresenteerd als 'soep met cantharellen' terwijl er netto maar één cantharel in terug te vinden was.
Terwijl ik dat nog een vrij lullige klacht vond.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:16:45 #181
13250 Lod
Sapere aude!
pi_63692646
Het gaat goed met de topictitels: foeieren
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:35:55 #182
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63693110
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

Terwijl ik dat nog een vrij lullige klacht vond.
Ik ook.
Daar in die soepfabriek staat een enorme ketel, waarin honderden paddestoelen en dus vast ook een hele hoop cantharellen worden gegooid. Als de soep klaar is worden er verpakkingen mee gevuld en die gaan uiteindelijk naar de winkel. In één pak zit dus wel degelijk soep die gemaakt is van meerdere cantharellen.
Ik vond dan ook dat AH wel erg makkelijk overstag ging. Maar ja, ze begrijpen ook wel dat KvW ze dik kan pwnen.
pi_63694054
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:23 schreef The.Apple het volgende:
Morron.....

Voor een Diagnose heb je een arts nodig....
Dom gokken kan iedereen.

Je hebt malaria
quote:
morron

1.) The Spanish name for certain varieties of peppers (Capsicum annuum) having a smooth flavor, fleshy body, and large size with a square or rectangular form. Usually refered to as bell peppers in English

2.) More commonly, an incorrect spelling of the word 'moron' Used exclusively by true morons in all forms of print as well as the internet. This misspelling is a clear indication that the user is not just a moron but also an illiterate ignoramus incapable of intelligent intercourse with the rest of humanity.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=morron

Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_63698205
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef marcus302 het volgende:
Op vrijdag 21 november was het HARD aan het regelen in Assen. Dus wat doe ik samen met mijn 3 vrienden? Wij gaan schuilen in een parkeer garage. Terwijl wij daar schuilen... Wie komt daar de trap aflopen? Politie. Naam noteren, id kaart laten zien. Was allemaal goed, ze hadden mij genoteerd en zeiden tegen mij dat ze mij misschien een boete zouden sturen.
Dat gebeurt daar geregeld.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:17:12 #185
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63703744
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef zovty het volgende:

[..]

Maar het berust natuurlijk allemaal op een mis verstand.
Een raak verstand was beter geweest inderdaad.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63704897
Klik
Je hoeft er maar 2 seconden naar te kijken.
Au.
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:51:58 #187
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63713586
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef DoomCow het volgende:
Goeie aflevering weer, ondanks alle kritiek hier. Dat Sylar Elle, de vrouw van wie hij houd, vermoord zegt veel over hoe verder te gaan met dit karakter. Na alles wat Angela en Arthur hem zouden willen zijn, kiest hij om te luisteren naar Noah, en de algeliefde moordenaar die hij in werkelijk is te zijn.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 3 december 2008 @ 00:02:22 #188
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_63713947
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef de_bosverkrachter. het volgende:
schorriemorrie's zoals jou verzieken onze samenleving
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_63714557
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we elke keer dat we het bij een bedrijf zien, een brief sturen? Ik wil wel een soort standaardbrief opstellen.
Ik ben voor.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63715305
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maak je geen illusies.
Ik schreef ooit een brief aan Balkenende met het evrzoek om niet meer het woord Holland te gebruiken als hij Nederland bedoelde. En ik kreeg een brief terug, waarin Balkenende zei kennis te nemen van mijn wens om zelf niet het woord Holland te gebruiken als ik Nederland bedoelde.
Geschreven door een onderknuppel, natuurlijk.
Over begrijpend lezen gesproken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63715399
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we elke keer dat we het bij een bedrijf zien, een brief sturen? Ik wil wel een soort standaardbrief opstellen.
ik ook wel.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63716432
Ik heb in elk geval van de laatste twee gevallen melding gemaakt bij SOS (Signalering Onjuist Spatiegebruik).

http://www.spatiegebruik.nl/
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 december 2008 @ 12:55:39 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63723244
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:51 schreef Slappy het volgende:
Ik ben geen tokkie en jij was vast dronken toen je mijn post las want het was perfeckt Nederlands
Jah...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 december 2008 @ 13:01:18 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_63723380
quote:
Op woensdag 3 december 2008 01:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maak je geen illusies.
Ik schreef ooit een brief aan Balkenende met het evrzoek om niet meer het woord Holland te gebruiken als hij Nederland bedoelde. En ik kreeg een brief terug, waarin Balkenende zei kennis te nemen van mijn wens om zelf niet het woord Holland te gebruiken als ik Nederland bedoelde.
Geschreven door een onderknuppel, natuurlijk.
Over begrijpend lezen gesproken.
Je zult het wel onbegrijpelijk hebben opgeschreven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_63724561
quote:
Op woensdag 3 december 2008 06:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb in elk geval van de laatste twee gevallen melding gemaakt bij SOS (Signalering Onjuist Spatiegebruik).
http://www.spatiegebruik.nl/
Ik ga er ook eentje melden; en wel deze:
quote:
KNVB royeert pistool trekkende jeugdspeler
De tuchtcommissie van district West I heeft een jeugdspeler van de voetbalvereniging DWSV in Utrecht, met ingang van 3 december 2008, geroyeerd als lid van de KNVB.

Dit gebeurde omdat hij op 8 november 2008 bij de wedstrijd SCH’44 A2 – DWSV A1 een pistool richtte op de hoofden van tenminste twee personen. Daarvoor had hij ook al tegenstanders getrapt en bedreigd met een vuisthamer.

De straf is in lijn met het lik-op-stukbeleid van de KNVB. De speler heeft één maand de gelegenheid in beroep te gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie.
Bron: ELFvoetbal.nl

Vunzige voetballers, bah.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 december 2008 @ 20:22:15 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63734880
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef ArnoKlaassen het volgende:
1. Erg gevaarlijk
2. Wel zeker waldadig
3. Je moet wel het IQ van een baksteen hebben. Laat me raden een baksteen van een viaduct vind je ook leuk. Je mikt tenslotte niet op auto's

De bak in gaan zal niet gebeuren maar reken maar dat je een taakstraf (en een strafblad) krijgt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63742664
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zult het wel onbegrijpelijk hebben opgeschreven.
Ja vast!
  donderdag 4 december 2008 @ 10:33:22 #198
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_63749020
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ga er ook eentje melden; en wel deze:
[..]

Bron: ELFvoetbal.nl

Vunzige voetballers, bah.
'Pistool' krijgt zo ook een andere bijklank...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_63749090
Van de website van Baobab:
quote:
*NIEUW* Boek nu een reis naar een spaanstalig land en ontvang gratis een mini-spaans cursus.
Vraag me toch af hoe dat gaat, mini-spaans.
Daarnaast vind ik het ontzettend irritant dat ze de hele tijd spaans schrijven in plaats van Spaans, maar ok.
pi_63751679
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef de_bosverkrachter. het volgende:
schorriemorrie's zoals jou verzieken onze samenleving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')