geen idee timmyquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slachtpartij......
Alsnog wil ik mijn uitdaging laten gelden, Wie weet wie de man op mijn Ava is, en in welke film het is
Who gives a fuck?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Alsnog wil ik mijn uitdaging laten gelden, Wie weet wie de man op mijn Ava is, en in welke film het is
hier nogsteeds pacman, ken hem alleen uit een BHG videoclipquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik nog steeds pacman bij jou?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hier nogsteeds pacman, ken hem alleen uit een BHG videoclip
Jou geloof ik niet, jij was net nog aan het klagen dat hij zo lelijk was, mn nieuwe avaquote:
Je oude ookquote:Op woensdag 12 november 2008 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou geloof ik niet, jij was net nog aan het klagen dat hij zo lelijk was, mn nieuwe ava
Maar zie je de nieuwequote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je oude ook, dus wat dat betreft...
Die kerel met die zwarte hoed? Die gast die een beetje wazig kijkt? Nee die zie ik niet.quote:
Je bedoelt die lelijke.. die slecht geresized is?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Die kerel met die zwarte hoed? Die gast die een beetje wazig kijkt? Nee die zie ik niet.
Ja precies, die ja. Die zie ik dus niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt die lelijke.. die slecht geresized is?
Ja, die ja.. Ja, nee, die zie ik ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ja precies, die ja. Die zie ik dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 05:05 schreef jaeuh het volgende:
tvp
Ook al heb je gewonnen, jij moet nog met 3 uur slaap gaan werken nu, You loseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teven goeiemorgen
Laffe huichelaar
Dus niet alleen naar de teven??quote:Op donderdag 13 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
Die goedemorgen was naar ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedereen
Er waren ook nog hints richting Calex toch, of sloegen die op een andere maffia? Ik ga me er later vanmiddag in verdiepenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:03 schreef timmmmm het volgende:
Wel treurig dat jullie nu iemand moeten lynchen zonder openstaande hints
En de rechercheur niet te vergetenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Maffia heeft het wel slim gespeeld door Calex op bom te sturen.![]()
Maar de nachtwaker ook.
De eerste hints zijn allemaal gebruikt nu. Meen me te herinneren dat DuTank iets vaags zei over de kills van gisteren mbt hints maar I dunnoquote:Op donderdag 13 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er waren ook nog hints richting Calex toch, of sloegen die op een andere maffia? Ik ga me er later vanmiddag in verdiepen
En Timmm en Haraquote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Susi het volgende:
[..]
En de rechercheur niet te vergeten
Ik heb wel vermoedensquote:Op donderdag 13 november 2008 17:20 schreef Susi het volgende:
Heb je dan ook geen vermoeden ? Je kan het niet alleen uit de hints halen
Wat betekent dat de Spion vanaf morgen bij de maffia is, toch?quote:Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Ik ben door gelijk 3 mafia dood de tel al helemaal kwijtquote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat betekent dat de Spion vanaf morgen bij de maffia is, toch?
Maar dat zou wel krom zijn. Want eigenlijk moet het 3 nachten zijn. De maffia kan namelijk per ongeluk de spion killen hequote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef jaeuh het volgende:
Nu nog over 1 maffia en dus spion?
Vannacht toch nacht 3, dus spion die bij de maffia komt.. 1 stem voor vannacht + 2 hints voor ons om 10 uur
Dan dus nog 1 nachtje wachten.. Na 10 uur spion die zich mag melden..quote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dat zou wel krom zijn. Want eigenlijk moet het 3 nachten zijn. De maffia kan namelijk per ongeluk de spion killen he. Dus pas na vanavond, zou een logische redenering zijn voor mij.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ladidadida (2), sheep, MaJo
Lekiamh (4) Susi, Hara, Calex, Isdatzo
Silentalarm (2) Clesar03, timmmmm
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Dan stem ik maar niet op de beste kandidaat, zolang de slechtste maar niet wint!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef timmmmm het volgende:
nou ja, ik ben er vandoor, ik zie wel of jullie verstandig zijn!
Oh, dat was niet uiteindelijk hoor. If I remember correctly SA: clesar, timm, wouser, isdatzo en volgens mij nog iemand?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef Ladidadida het volgende:
Silentalarm (2) Clesar03, timmmmm
Dus. Morgen lynchen?
quote:Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.
You were talking to the master himself, y'know.quote:Zo lust ik er nog wel een paar, dan heb je alleen in dit topic al 6 mafia te pakken die hoopt te overleven
Het stinkt hier en iedereen kan zijn kontje hebben gebruikt
Ligt eraan he. Als de nachtwaker vanavond een maffia pakt, wint het dorpquote:Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoeveel kills heeft de mafia met 2 man, DuTank?
Als mafia nu dood is is de spion er toch nog? En met spion is 2 mafia is toch 1 kill?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Als de nachtwaker vanavond een maffia pakt, wint het dorp
Als de nachtwaker geen maffia pakt, zijn er morgen toch twee kills? Verbeter me als ik het niet goed heb he!
Die Q7 is echt beest hoor. Loechte bak is dat zeg
Ik zei dat we ladi moesten BMen, daar werkte iedereen me bij tegenquote:
En dan NW de maffia hèquote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
Zou wel geniaal zijn als mafia nu spion afmaakt
Ja, daarom stemde je ook op iemand andersquote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat we ladi moesten BMen, daar werkte iedereen me bij tegen
Als ladi maffia is, dán mag je klagen, dus we moeten nog even wachten
Nee, je verstandig ging over SAquote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hele mooi zinquote:Op donderdag 13 november 2008 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je verstandig ging over SA![]()
Ik wil je graag complimentjes geven, dat weet je.quote:
En toch heb ik gelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 19:47 schreef PrincePolly het volgende:
Hahaha, wat een joke dit weer.
Oh ja: CaLeX:
[..]
[..]
You were talking to the master himself, y'know.
Of de maffia is gewoon sinds, sowieso, gisteren niet in dit topic geweestquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Mafia is chicken dat ie spion vermoord
Weer chiiiiiiiiiiiicken tock
Wel een lynch pipoquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef PrincePolly het volgende:
OMG wat een aanfluiting.
- Geen lynch
- Geen NW-kill
- Geen mafia-kill
Stemmen dan. Maar let wel op, de spion is erbij gekomen!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef MaJo het volgende:
Aangezien clesar en Wouser de enige nog levenden zijn die op Silent hebben gestemd en clesar online is geweest vanavond en Wouser niet lijkt het me duidelijk wie er maffia is. Nachtwaker kill him!
Ach dat noem je toch geen lynch man. Tis gewoon een grote aanfluiting,quote:
Ik zei dat ik BM moest zijn, en luisteren? Ho maar!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekiamh moest burgemeester wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zei dat ik BM moest zijn, en luisteren? Ho maar!
Best wel vergezocht. Net als iedereen (behalve de maffia en de spion) weet ik voor de eerste nacht nog helemaal niets van wie er maffia zou kunnen zijn, aangezien er nog geen hints zijn. (Dat is dus een kans van zo'n 30-35 procent dat je een maffia/spion kiest)quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef MaJo het volgende:
Dan is clesar waarschijnlijk spion aangezien hij ook op Silent stemde. Dus Wouser eerst en daarna clesar. Zal nu wel vermoord worden morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Ik vind ook dat de bom IEDEREEN moet killen die op hem hebben gestemd bij lynch.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik pleit toch voor verplicht stemmen, en/of vervang die friggin bom met iets anders
boohooo, ik wil niet stemmen want straks krijg ik de bom, boohoo! Man, dat is het spel toch, moet je er maar op tijd zijn
Je probeert er mooi omheen te praten, maar zoals je zelf al zegt weten de spion en de maffia wie er maffia zijn. Aangezien ook de spion wil dat er een maffia burgemeester komt zal die op een maffia stemmen. Je kunt dus lullen als brugman maar hier ga je niet meer uitkomenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Clesar03 het volgende:
-knip-
Zo mag ik het horen!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekiamh moest burgemeester worden
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de bom IEDEREEN moet killen die op hem hebben gestemd bij lynch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp rende met z'n allen achter Wouser (maffia) aan om hem te slachten. En zo geschiedde.
Hey, bekijk het van de positieve kant...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Wat gaat het snel, wat een onzin, moet toch gewoon op de vaste tijden
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef MaJo het volgende:
Nou nachtwaker, pak clesar, dan is het einde spel
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
In het holst van de nacht ging Trevland (spion) op pad om in te breken bij de keeper van Willem II. Maar de nachwaker van het dorp werd gevraagd om deze avond even een oogje in het zeil te houden van Aarts. Trevland (spion) liep in de val en werd vermoord door de nachtwaker.
Daarmee wint het dorp!
Helaas voor jouquote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef Trevland het volgende:
Maar Jaeuh heeft het einde van de dag niet meer gehaalt^^
Ah, dan weten we iig zeker dat de deadlines gehandhaafd zullen worden...quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef MaJo het volgende:
Ah dat had ik niet verwacht. Maar dankzij mij wel een versnelling van het spelwas best een goede rechercheur toch
mijn clesar verdenking kwam omdat ik dacht dat dutank zich versproken had. Toen ik vroeg hoeveel maffia er op Silent hadden gestemd zei hij 3. Hij verbeterde dat later met 2. Dacht dat hij zich vergist had door de spiondus sorry clesar!
Goede nachtwaker!!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
In het holst van de nacht ging Trevland (spion) op pad om in te breken bij de keeper van Willem II. Maar de nachwaker van het dorp werd gevraagd om deze avond even een oogje in het zeil te houden van Aarts. Trevland (spion) liep in de val en werd vermoord door de nachtwaker.
Daarmee wint het dorp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: laat maar.![]()
Verkiezingen weet ik nog niet, maar lynch moet je stemmen ja. Met een goede reden mag je vrij, maar dat is niet een reden a la "ja maar ik vind de hints niet goed genoeg".quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ah, dan weten we iig zeker dat de deadlines gehandhaafd zullen worden...
Verplicht stemmen hea?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef Lekiamh het volgende:
DuTank, hoe kwam je eigenlijk bij Willem-II als hint?Rood wit blauw, knurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: laat maar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jullie wouden de Zombie lynchenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef DuTank het volgende:
Maffia
CaleX, Isdatzo, Silentalarm, Wouser, Puntenslijpsel
Cupido
PrincePolly
Nachtwaker
Lekiamh
Zombie
Clesar03
Rechercheur
Sheepcidus, MaJo
Velddokter
SiestaGuru
Dorpsoudste
jaeuh
Spion
Trevland
Dorpsbewoners
Susi
Bodygaurds:
Harajuku. en Ladidadida
Bom:
timmmmm
Waarom verkiezingen niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verkiezingen weet ik nog niet, maar lynch moet je stemmen ja. Met een goede reden mag je vrij, maar dat is niet een reden a la "ja maar ik vind de hints niet goed genoeg".
gewoon weg zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Er zijn genoeg suckers hier die niet stemmen op de persoon die dood moet want bom. Als ze dan moeten stemmen stemmen ze wel op een onschuldig iemand. Bom vervangen met iets of gewoon weg of wat?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
want bom.
Msschn wel door een stadswacht. Dit zou dan iemand zijn die op een bepaalde nacht naar een bepaalde plek gaat en dan iedereen wie die nacht op pad is in een lijstje zet en dat dat aan iedereen bekend wordt gemaakt doormiddel van een extra post van de SL.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Er zijn genoeg suckers hier die niet stemmen op de persoon die dood moet want bom. Als ze dan moeten stemmen stemmen ze wel op een onschuldig iemand. Bom vervangen met iets of gewoon weg of wat?
Maar dan weet maffia gelijk alle actieve rollen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Msschn wel door een stadswacht. Dit zou dan iemand zijn die op een bepaalde nacht naar een bepaalde plek gaat en dan iedereen wie die nacht op pad is in een lijstje zet en dat dat aan iedereen bekend wordt gemaakt doormiddel van een extra post van de SL.
Nou. nee, dat lijkt me geen goede rolquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Msschn wel door een stadswacht. Dit zou dan iemand zijn die op een bepaalde nacht naar een bepaalde plek gaat en dan iedereen wie die nacht op pad is in een lijstje zet en dat dat aan iedereen bekend wordt gemaakt doormiddel van een extra post van de SL.
als ze nog niet dood zijn wel maar als ze dood zijn werkt het in het voordeel van het dorp(en dan dat de stadswacht standaart na nacht 3 de post laten maken, indien die niet is afgemaakt)quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar dan weet maffia gelijk alle actieve rollen.
Ik ken alleen gemene rollen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
Sheep, jij kent die site ondertussen vast uit je hoofd, is er geen andere geile rol?
kom er maar in danquote:Op donderdag 13 november 2008 23:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik ken alleen gemene rollen.
Ik vond de bom toch wel een leuke rol eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Catch-22 Serial Killer: Kan alleen iemand vermoorden als hij al iemand vermoord heeft. Wint als hij iemand vermoordt.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Catch-22 Serial Killer: Kan alleen iemand vermoorden als hij al iemand vermoord heeft. Wint als hij iemand vermoordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Ja, maar iedereen gaat lopen janken dat ze niet de laatste willen zijn straksquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik vond de bom toch wel een leuke rol eigenlijk.
'k Snap m niwtquote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Catch-22 Serial Killer: Kan alleen iemand vermoorden als hij al iemand vermoord heeft. Wint als hij iemand vermoordt.
Maar als we de bom weghalen, moeten we niet nog een extra rol voor de mob maken, als die schoonmaker bijvoorbeeld, dan benadeel je het dorpquote:Op donderdag 13 november 2008 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen gaat lopen janken dat ze niet de laatste willen zijn straks
Wat dus impliceert dat we geen schoonmakersrol krijgen...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als we de bom weghalen, moeten we niet nog een extra rol voor de mob maken, als die schoonmaker bijvoorbeeld, dan benadeel je het dorp
Ik ben overigens wel voorstander van het idee de bom weg te laten
Ne, klopt. Laat die MEN mensen de rest van MEN die meedeed eens terughalen. Bertha, Hawai, Wacky duck, die kerel van Bertha en wie allemaal nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat dus impliceert dat we geen schoonmakersrol krijgen...
Sowieso moet eerst gekeken wordne naar het aantal deelnemers... vergis ik me nou of worden het er steeds minder?
Klopt, maar ik ben een pessimist.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef timmmmm het volgende:
We zijn pas een uurtje beizg met inschrijven hoor
Juist.quote:Als de bom weggaat, wordt het makkelijker voor de maffia, dan moet je niet ook nog een Pro-maffia rol invoeren
Zelfs met 1 maffia te veel kon maffia dit keer niet winnen. Afgelopen 4 keer heeft dorp ook gewonnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef timmmmm het volgende:
We zijn pas een uurtje beizg met inschrijven hoor
Als de bom weggaat, wordt het makkelijker voor de maffia, dan moet je niet ook nog een Pro-maffia rol invoeren
Catch-22.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Pro mafia wilde ik sowieso niet nee.
Maar hoe zit het met die serial killer, hoezo moe thij gekilled hebbenv oor hij mag killen![]()
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Catch-22 = tegenstrijdige regels. Die serial killer kan nooit iemand vermoorden en dus ook nooit winnen.
Trustenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gewoon niet doen...
En ik ga maffen.
De mazzel mensen.
niet man!quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:21 schreef Syb-rund. het volgende:
Leuk! ik ga er eentje aankijken om een beetje in te komen
Gewoon meedoen want anders snap je er niks van.quote:Op vrijdag 14 november 2008 06:21 schreef Syb-rund. het volgende:
Je kan ook een afgelopen spel doorlezen, dat werkt net zo goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 06:21 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:51 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een belachelijk einde
Serieus, nog één SL die het zo doet en ik neem zelf de boel wel weer over. Gatverdamme.
Ik vond het zelf ook al belachelijk dat dat allemaal in een half uur gebeurdequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:51 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een belachelijk einde
Serieus, nog één SL die het zo doet en ik neem zelf de boel wel weer over. Gatverdamme.
zo als wie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Ladi voor BM
Ik verdenk al diverse mensen
yup alles is goed. Had een operatie (neusholte werd vergroot)quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-Edit: teruggelezen
Wat was er dan Wouser?Alles wel goed nu?
Ja, ik had al ergens iets over een operatie gelezen, wat was er precies?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:48 schreef Wouser het volgende:
Kut ja sorry mensen. Maar ik lag dus sinds gisterochtend tot vandaag in het ziekenhuis
quote:
Beterschap dan, hoop dat het nu goed gaatquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef Wouser het volgende:
[..]
yup alles is goed. Had een operatie (neusholte werd vergroot)maar had niet verwacht dat het spel zo snel zou gaan
Beterschapquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef Wouser het volgende:
[..]
yup alles is goed. Had een operatie (neusholte werd vergroot)maar had niet verwacht dat het spel zo snel zou gaan
1) timmmmm Profiel History Fotoboekquote:
Neequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij, hara, heb ik nu misschien wel een irritantere ava als jij
En bij vragen hoef je maar te roepenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
hehe ok dan maar
1) timmmmm Profiel History Fotoboek
2) Lekiamh Profiel History Fotoboek
3) CaLeX Profiel History Fotoboek
4) Sheepcidus Profiel History Fotoboek
5) Clesar03 Profiel History Fotoboek
6) Trevland Profiel History Fotoboek
7) DuTank Profiel History Fotoboek
8) Puntenslijpsel Profiel History Fotoboek
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek
10) Majo Profiel History Fotoboek
11) Isdatzo
12) Silent
13) Ladi
14) Jaeuh
15) Syb Profiel History Fotoboek
Ondanks dat ik geen hara ben kijk ff op plekje 8quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:34 schreef timmmmm het volgende:
PSstaattochnogindedeelnemerslijsthara?
Jawel hoor, als je die quote tags maar steeds weghaalt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef jaeuh het volgende:
Kijk de maker van de OP lief aan en 3/4 is weer klaar.
Elke keer quote werkt niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Clesar03 [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Clesar03]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/216586]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Clesar03]Fotoboek[/url] Harajuku. [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Harajuku.]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/182666]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/user/182666]Fotoboek[/url] CaLex [url=http://forum.fok.nl/user/profile/CaLex]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/60131]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/CaLex]Fotoboek[/url] Sheepcidus [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Sheepcidus]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/23344]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Sheepcidus]Fotoboek[/url] Lekiamh [url=http://forum.fok.nl/user/profile/163938]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/163938]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Lekiamh]Fotoboek[/url] Isdatzo [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Isdatzo]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/140043]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Isdatzo]Fotoboek[/url] Ladidadida [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Ladidadida]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/163094]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Ladidadida]Fotoboek[/url] SiestaGuru [url=http://forum.fok.nl/user/profile/SiestaGuru]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/220729]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/SiestaGuru]Fotoboek[/url] Wouser [url=http://forum.fok.nl/user/profile/150017]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/150017]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/user/150017]Fotoboek[/url] Majo [url=http://forum.fok.nl/user/profile/7566]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/7566]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/user/7566]Fotoboek[/url] Jaeuh [url=http://forum.fok.nl/user/profile/234254]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/234254]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/jaeuh]Fotoboek[/url] Trevland [url=http://forum.fok.nl/user/profile/216584]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/216584]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/user/216584]Fotoboek[/url] Silentalarm [url=http://forum.fok.nl/user/profile/227879]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/active/227879]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/user/227879]Fotoboek[/url][/s] Puntenslijpsel [url=http://forum.fok.nl/user/profile/186522] Profiel [/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/186522]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Puntenslijpsel]Fotoboek[/url] Susi [url=http://forum.fok.nl/user/profile/Susi]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/202348]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/Susi]Fotoboek[/url] Timmmmm [url=http://forum.fok.nl/user/profile/timmmmm]Profiel[/url] [url=http://forum.fok.nl/user/history/221644]History[/url] [url=http://fotoboek.fok.nl/timmmmm]Fotoboek[/url] |
Ik mag toch hopen dat SL nog een dagje wacht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer beginnen we, wachten we op meer inschrijvingen?
Dat hoop ik ook, maar wie is SL, Hara of PSquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat SL nog een dagje wacht.
In haar post stond alleen iets over de eerste dag, als dat vandaag zou zijn, dat het dan vervroegd of verlaat moest. Neem dus aan dat ze de rest wel zou reddenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Dat PS SL wil zijn heb ik echt helemaal gemistVolgens mij is ze ook best onregelmatig thuis. Maar laten we inderdaad even op haar wachten
Jij wordt toch spelleider?quote:
Ja precies, zo beleefde ik zelf het ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:10 schreef timmmmm het volgende:
Nee, hara werd SL, hara bood het als eerste aan, als niemand dan wilde, PS zei iets in de zelfde strekking, maar nadat hara dat zei, dat nam ze dus terug, omdat we al een SL hadden, hara is dus SL
Ja, dus PS kan daarheen. Fucking moeilijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef Silentalarm het volgende:
maar dan klopt het lijstje dus ook niet, daar staat hara nog in,
Are you fucking kidding mequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:37 schreef Trevland het volgende:
Euh ik niet snappen doen.
Wie is nu de SL en wanneer beginnen we?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:37 schreef Trevland het volgende:
Euh ik niet snappen doen.
Wie is nu de SL en wanneer beginnen we?
Yupquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dus PS kan daarheen. Fucking moeilijk.
[..]
Are you fucking kidding me
Nopequote:Op zaterdag 15 november 2008 13:12 schreef CaLeX het volgende:
2 dingen,
-Kan iemand Trevland ff kielhalen?
-Kan ik mij alvast beschikbaar stellen als BM? aangezien ik er vanaaf niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |