Ik heb wel vermoedensquote:Op donderdag 13 november 2008 17:20 schreef Susi het volgende:
Heb je dan ook geen vermoeden ? Je kan het niet alleen uit de hints halen
Wat betekent dat de Spion vanaf morgen bij de maffia is, toch?quote:Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Ik ben door gelijk 3 mafia dood de tel al helemaal kwijtquote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat betekent dat de Spion vanaf morgen bij de maffia is, toch?
Maar dat zou wel krom zijn. Want eigenlijk moet het 3 nachten zijn. De maffia kan namelijk per ongeluk de spion killen hequote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef jaeuh het volgende:
Nu nog over 1 maffia en dus spion?
Vannacht toch nacht 3, dus spion die bij de maffia komt.. 1 stem voor vannacht + 2 hints voor ons om 10 uur
Dan dus nog 1 nachtje wachten.. Na 10 uur spion die zich mag melden..quote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dat zou wel krom zijn. Want eigenlijk moet het 3 nachten zijn. De maffia kan namelijk per ongeluk de spion killen he. Dus pas na vanavond, zou een logische redenering zijn voor mij.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ladidadida (2), sheep, MaJo
Lekiamh (4) Susi, Hara, Calex, Isdatzo
Silentalarm (2) Clesar03, timmmmm
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Dan stem ik maar niet op de beste kandidaat, zolang de slechtste maar niet wint!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef timmmmm het volgende:
nou ja, ik ben er vandoor, ik zie wel of jullie verstandig zijn!
Oh, dat was niet uiteindelijk hoor. If I remember correctly SA: clesar, timm, wouser, isdatzo en volgens mij nog iemand?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef Ladidadida het volgende:
Silentalarm (2) Clesar03, timmmmm
Dus. Morgen lynchen?
quote:Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.
You were talking to the master himself, y'know.quote:Zo lust ik er nog wel een paar, dan heb je alleen in dit topic al 6 mafia te pakken die hoopt te overleven
Het stinkt hier en iedereen kan zijn kontje hebben gebruikt
Ligt eraan he. Als de nachtwaker vanavond een maffia pakt, wint het dorpquote:Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoeveel kills heeft de mafia met 2 man, DuTank?
Als mafia nu dood is is de spion er toch nog? En met spion is 2 mafia is toch 1 kill?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Als de nachtwaker vanavond een maffia pakt, wint het dorp
Als de nachtwaker geen maffia pakt, zijn er morgen toch twee kills? Verbeter me als ik het niet goed heb he!
Die Q7 is echt beest hoor. Loechte bak is dat zeg
Ik zei dat we ladi moesten BMen, daar werkte iedereen me bij tegenquote:
En dan NW de maffia hèquote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
Zou wel geniaal zijn als mafia nu spion afmaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |