quote:Op donderdag 13 november 2008 05:05 schreef jaeuh het volgende:
tvp
Ook al heb je gewonnen, jij moet nog met 3 uur slaap gaan werken nu, You loseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teven goeiemorgen
Laffe huichelaar
Dus niet alleen naar de teven??quote:Op donderdag 13 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
Die goedemorgen was naar ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedereen
Er waren ook nog hints richting Calex toch, of sloegen die op een andere maffia? Ik ga me er later vanmiddag in verdiepenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:03 schreef timmmmm het volgende:
Wel treurig dat jullie nu iemand moeten lynchen zonder openstaande hints
En de rechercheur niet te vergetenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Maffia heeft het wel slim gespeeld door Calex op bom te sturen.![]()
Maar de nachtwaker ook.
De eerste hints zijn allemaal gebruikt nu. Meen me te herinneren dat DuTank iets vaags zei over de kills van gisteren mbt hints maar I dunnoquote:Op donderdag 13 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er waren ook nog hints richting Calex toch, of sloegen die op een andere maffia? Ik ga me er later vanmiddag in verdiepen
En Timmm en Haraquote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Susi het volgende:
[..]
En de rechercheur niet te vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |