quote:Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.
You were talking to the master himself, y'know.quote:Zo lust ik er nog wel een paar, dan heb je alleen in dit topic al 6 mafia te pakken die hoopt te overleven
Het stinkt hier en iedereen kan zijn kontje hebben gebruikt
Ligt eraan he. Als de nachtwaker vanavond een maffia pakt, wint het dorpquote:Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoeveel kills heeft de mafia met 2 man, DuTank?
Als mafia nu dood is is de spion er toch nog? En met spion is 2 mafia is toch 1 kill?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Als de nachtwaker vanavond een maffia pakt, wint het dorp
Als de nachtwaker geen maffia pakt, zijn er morgen toch twee kills? Verbeter me als ik het niet goed heb he!
Die Q7 is echt beest hoor. Loechte bak is dat zeg
Ik zei dat we ladi moesten BMen, daar werkte iedereen me bij tegenquote:
En dan NW de maffia hèquote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
Zou wel geniaal zijn als mafia nu spion afmaakt
Ja, daarom stemde je ook op iemand andersquote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat we ladi moesten BMen, daar werkte iedereen me bij tegen
Als ladi maffia is, dán mag je klagen, dus we moeten nog even wachten
Nee, je verstandig ging over SAquote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat we ladi moesten BMen, daar werkte iedereen me bij tegen
Als ladi maffia is, dán mag je klagen, dus we moeten nog even wachten
Hele mooi zinquote:Op donderdag 13 november 2008 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je verstandig ging over SA![]()
Ik wil je graag complimentjes geven, dat weet je.quote:
En toch heb ik gelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 19:47 schreef PrincePolly het volgende:
Hahaha, wat een joke dit weer.
Oh ja: CaLeX:
[..]
[..]
You were talking to the master himself, y'know.
Of de maffia is gewoon sinds, sowieso, gisteren niet in dit topic geweestquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Mafia is chicken dat ie spion vermoord
Weer chiiiiiiiiiiiicken tock
Wel een lynch pipoquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef PrincePolly het volgende:
OMG wat een aanfluiting.
- Geen lynch
- Geen NW-kill
- Geen mafia-kill
Stemmen dan. Maar let wel op, de spion is erbij gekomen!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef MaJo het volgende:
Aangezien clesar en Wouser de enige nog levenden zijn die op Silent hebben gestemd en clesar online is geweest vanavond en Wouser niet lijkt het me duidelijk wie er maffia is. Nachtwaker kill him!
Ach dat noem je toch geen lynch man. Tis gewoon een grote aanfluiting,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |