Lekiamh moest burgemeester wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zei dat ik BM moest zijn, en luisteren? Ho maar!
Best wel vergezocht. Net als iedereen (behalve de maffia en de spion) weet ik voor de eerste nacht nog helemaal niets van wie er maffia zou kunnen zijn, aangezien er nog geen hints zijn. (Dat is dus een kans van zo'n 30-35 procent dat je een maffia/spion kiest)quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef MaJo het volgende:
Dan is clesar waarschijnlijk spion aangezien hij ook op Silent stemde. Dus Wouser eerst en daarna clesar. Zal nu wel vermoord worden morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Ik vind ook dat de bom IEDEREEN moet killen die op hem hebben gestemd bij lynch.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik pleit toch voor verplicht stemmen, en/of vervang die friggin bom met iets anders
boohooo, ik wil niet stemmen want straks krijg ik de bom, boohoo! Man, dat is het spel toch, moet je er maar op tijd zijn
Je probeert er mooi omheen te praten, maar zoals je zelf al zegt weten de spion en de maffia wie er maffia zijn. Aangezien ook de spion wil dat er een maffia burgemeester komt zal die op een maffia stemmen. Je kunt dus lullen als brugman maar hier ga je niet meer uitkomenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Clesar03 het volgende:
-knip-
Zo mag ik het horen!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekiamh moest burgemeester worden
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de bom IEDEREEN moet killen die op hem hebben gestemd bij lynch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp rende met z'n allen achter Wouser (maffia) aan om hem te slachten. En zo geschiedde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |