quote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef Lekiamh het volgende:
DuTank, hoe kwam je eigenlijk bij Willem-II als hint?Rood wit blauw, knurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: laat maar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jullie wouden de Zombie lynchenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef DuTank het volgende:
Maffia
CaleX, Isdatzo, Silentalarm, Wouser, Puntenslijpsel
Cupido
PrincePolly
Nachtwaker
Lekiamh
Zombie
Clesar03
Rechercheur
Sheepcidus, MaJo
Velddokter
SiestaGuru
Dorpsoudste
jaeuh
Spion
Trevland
Dorpsbewoners
Susi
Bodygaurds:
Harajuku. en Ladidadida
Bom:
timmmmm
Waarom verkiezingen niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verkiezingen weet ik nog niet, maar lynch moet je stemmen ja. Met een goede reden mag je vrij, maar dat is niet een reden a la "ja maar ik vind de hints niet goed genoeg".
gewoon weg zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Er zijn genoeg suckers hier die niet stemmen op de persoon die dood moet want bom. Als ze dan moeten stemmen stemmen ze wel op een onschuldig iemand. Bom vervangen met iets of gewoon weg of wat?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
want bom.
Msschn wel door een stadswacht. Dit zou dan iemand zijn die op een bepaalde nacht naar een bepaalde plek gaat en dan iedereen wie die nacht op pad is in een lijstje zet en dat dat aan iedereen bekend wordt gemaakt doormiddel van een extra post van de SL.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
Er zijn genoeg suckers hier die niet stemmen op de persoon die dood moet want bom. Als ze dan moeten stemmen stemmen ze wel op een onschuldig iemand. Bom vervangen met iets of gewoon weg of wat?
Maar dan weet maffia gelijk alle actieve rollen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Msschn wel door een stadswacht. Dit zou dan iemand zijn die op een bepaalde nacht naar een bepaalde plek gaat en dan iedereen wie die nacht op pad is in een lijstje zet en dat dat aan iedereen bekend wordt gemaakt doormiddel van een extra post van de SL.
Nou. nee, dat lijkt me geen goede rolquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Msschn wel door een stadswacht. Dit zou dan iemand zijn die op een bepaalde nacht naar een bepaalde plek gaat en dan iedereen wie die nacht op pad is in een lijstje zet en dat dat aan iedereen bekend wordt gemaakt doormiddel van een extra post van de SL.
als ze nog niet dood zijn wel maar als ze dood zijn werkt het in het voordeel van het dorp(en dan dat de stadswacht standaart na nacht 3 de post laten maken, indien die niet is afgemaakt)quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar dan weet maffia gelijk alle actieve rollen.
Ik ken alleen gemene rollen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
Sheep, jij kent die site ondertussen vast uit je hoofd, is er geen andere geile rol?
kom er maar in danquote:Op donderdag 13 november 2008 23:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik ken alleen gemene rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |