Ach zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 14:39 schreef GI het volgende:
Ik betwijfel of dit topic de launch haalt
Ja als iemand een goed werkende wotlk install heeft.. graag door geven..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:46 schreef RedemptioN het volgende:
ding!
lang geleden dat ik dat heb kunnen zegen in guildchat ^^, maar het is dus al mogelijk om wotlk te installen? dan ga ik dat nmlk zeer zeker voor twaalf doen =] dan alleen nog code intikken en spelen maar...
Bron: http://www.agonybooth.com/Forum.aspx?g=posts&m=28974quote:RL preparation:
1. Computer with minimum system requirements (DVD drive)
2. WotLK expansion media
3. 20 pack of hot pockets from Costco
4. 30 Pack of beer (optional)
5. 6 Pack of energy drinks (can sub some of the beer with sparks or tilt)
6. Tooth brush and tooth paste
7. Soap
8. Bowl of water (you don't want to waste your time going to the bathroom to wash your face and brush your teeth)
9. Empty bowl or cup (for brushing your teeth)
11. Drinking water (all those beers and energy drinks can make you dehydrated)
12. A pillow (the bed is too far in case nothing else works and you absolutely need a nap)
13. Kleenex (Tis the season of the runny noses)
14. Tip: You can eat and drink at the same time
In game preparation:
1. Prepare your character (decide who will be your first char to 80, clear your quest log, save some money for repairs)
2. Clear your bags - only keep items you really need
3. Remember the following: Take all things in moderation, EVEN World of Warcraft.
4. Macro with /chicken and /lol emote (There will be a lot of ganking and corpse camping going on - especially when you are in the middle of killing that one named guy for a quest and someone from the opposite faction needs the guy, too)
5. Put all your alts in inns (Once WotLK comes out you will start getting rested XP)
6. Spec your character to DPS (Instances can easily be tanked and healed in DPS specs)
Mijn goal word iets als lvl71 - 72quote:Op woensdag 12 november 2008 14:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bron: http://www.agonybooth.com/Forum.aspx?g=posts&m=28974
Dit weekend, WoW weekend.![]()
Heeft iemand 'goals' om dit weekend te halen? Lvl 75, of 450 in een profession, etc? Ik ga voor level 73 by the end of Sunday.![]()
Nah ik doe niet aan goals, ik wil gewoon lvl 80 worden met mijn beide chars, en het maakt me niet uit wanneer dat is.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:50 schreef SharQueDo het volgende:
Heeft iemand 'goals' om dit weekend te halen? Lvl 75, of 450 in een profession, etc? Ik ga voor level 73 by the end of Sunday.![]()
Meen je nietquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Profs laat ik net als in TBC lekker lopen, vind ik echt tijdverspilling.
We zullen zien, denk van wel hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vanochtend gepreorded..
Hopen dat ik em morgen binnen krijg al ben ik bang van niet
Hier ook geen goals, misschien explorer voor vrijdag avond maar misschien ook niet, iig lekker fun hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah ik doe niet aan goals, ik wil gewoon lvl 80 worden met mijn beide chars, en het maakt me niet uit wanneer dat is.
Profs laat ik net als in TBC lekker lopen, vind ik echt tijdverspilling.
Wel !quote:
Wat voor errors dan? Misschien dat we kunnen helpenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Motorhoofd het volgende:
Lijkt me ook supervet om weer te spelen, is al zeker anderhalf jaar geleden en me hoogste character was 37 na een jaar spelen ofzoAlleen lukt het me niet om te installeren, krijg alleen errors, zal wel aan windows vista liggen
Ik pak meestal mining & herb die zijn makkelijk te lvlen terwijl je lvl'dquote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel !
In Vanilla WoW deed ik er nog wel aan, heb Engineering op 300 gekregen op mijn Lock.
Daarna heb ik niks meer met profs gedaan, ik vind er geen reet aan, dus waarom zou ik het dan doen.
Dan maar wat minder gold, heb ik toch niet veel nodig.
Ik zal hem morgen weer eens proberen te installeren, moet zo werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat voor errors dan? Misschien dat we kunnen helpen.
Dat zeker ja, ik ga (voorlopig) ook expres niet terug naar mijn oude guild, want dan zijn er weer een stel lui die naar 80 racen, en dan gchat volspammen met allerlei items, of balance-issues @ 80 etc. en daar werd ik in TBC gek van…quote:
Ik vond levellen al erg genoeg, laat staan dat ik dan ook nog herbs moest gaan plukken enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik pak meestal mining & herb die zijn makkelijk te lvlen terwijl je lvl'd
En brengen uit eindelijk nog wat cash ook!
We lopen vrij hard door de topics heen, dus het leeft welquote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Meh zitten jullie nou ook gewoon steeds MyAT te refreshen en dit topic als een gek in de gaten te houden?
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:07 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen weer eens proberen te installeren, moet zo werkenMaar als ik er dan weer niet uitkom zou ik het hier vragen, bedankt
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:09 schreef GI het volgende:
[..]
We lopen vrij hard door de topics heen, dus het leeft wel
Ja dat heb ik dus wel gedaan op me lock toen die mech zooi nog kon..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zeker ja, ik ga (voorlopig) ook expres niet terug naar mijn oude guild, want dan zijn er weer een stel lui die naar 80 racen, en dan gchat volspammen met allerlei items, of balance-issues @ 80 etc. en daar werd ik in TBC gek van…
Ik ga dit keer alleen spelen als ik zin heb, en totaal niet op andere spelers letten, dan is het voor mij allemaal een stuk leuker.
[..]
Ik vond levellen al erg genoeg, laat staan dat ik dan ook nog herbs moest gaan plukken enzo.
Lockpicking heb ik bv ook nooit gemaxed op mijn Rogue.
Dat had ik dus met LP, moest ik terug naar Ashenvale enzo om LP te levellen, daahaag.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef GilaMonyet het volgende:
Maar heb vaak genoeg dat ik dan zo snel level dat me herb skill te laag is geworden.
dan kijk ik er ook niet meer naar om
Haha..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had ik dus met LP, moest ik terug naar Ashenvale enzo om LP te levellen, daahaag.
Idd werkte prima voor mij om het laatste stukkie te doenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha..
Je kan ook spammen..
Openeing all ur lock boxes (skill)
1000x makkelijker en je krijgt soms zelfs een silver ofzo!!
Inderdaad..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd werkte prima voor mij om het laatste stukkie te doen!
Pft ik kan me wel herineren met tailoring die laatste 10 lvls koste me iets van 1k gold -.-quote:Op woensdag 12 november 2008 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Mining een keer naar 300 gelevellged toen ik al 60 was en nog een keer tot 375 toen ik 70 was. NOOIT meer drop ik mining. Engineering ben ik sowieso niet van plan te droppen. Tijdens het levellen pak ik gewoon elke mine mee die ik vinden kan. Als ik 80 ben vul ik wel aan wat ik nog mis.
Die set was hardstikke goedquote:Op woensdag 12 november 2008 15:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pft ik kan me wel herineren met tailoring die laatste 10 lvls koste me iets van 1k gold -.-
En dat allemaal voor die spellfire set
Die zijn er toch al? Of komen er nieuwe in Wrath?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef stbabylon het volgende:
3k aan engineering in totaal toen tbc uit kwam. Wordt nu wel iets minder aangezien ik nu zelf kan minen.
Maar ik wil als 1 van de eerste van de server choppers bouwen.
Hij bedoelt de choppers als in motorenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zijn er toch al? Of komen er nieuwe in Wrath?
Wel leuk! Thrallquote:
Yup, inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij bedoelt de choppers als in motoren.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat voor errors dan? Misschien dat we kunnen helpen.
Classic Dungeonmaster, Burning Dungeonmaster en AQ40+BWL verwijdert van Classic Raiderquote:Op woensdag 12 november 2008 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Net Onyxia gedaan met 8 man waarvan er 2 level 63 waren. Achievement binnen.
Volgens mij niet..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn bol.com order is nog niet verwerkt. Moet ik me zorgen gaan maken?
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef drumstickNL het volgende:
Heb em gehad, maar vind het niet meer makkelijk. 3 van de 5 hoef ik nml. over het algemeen niet te openen. Zitten standaard dingen in.quote:
Nee wat ik eerst ook al zei, vorige keer zijn ze de hele dag bezig geweest met met orders verwerken, orders inpakken en klaar maken voor versturen en daarna hebben ze het systeem bij gewerkt want anders konden ze het niet weg krijgen op tijd. En nu er nog meer mensen wow spelen zullen ze het nog wel drukker hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef drumstickNL het volgende:
Precies... bol.comquote:Op woensdag 12 november 2008 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee wat ik eerst ook al zei, vorige keer zijn ze de hele dag bezig geweest met met orders verwerken, orders inpakken en klaar maken voor versturen en daarna hebben ze het systeem bij gewerkt want anders konden ze het niet weg krijgen op tijd. En nu er nog meer mensen wow spelen zullen ze het nog wel drukker hebben.
ff..?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef Stommie het volgende:
men, deze toppiks gaan sneller dan de racekak die ik er net heb uitgeknald!
heb net ff me tailoring (dat heeft me alt wel) van me main vervangen door 375 engineering.
die alarm-o-bots zien er trouwens lollig uit
[ afbeelding ]
Geef je er maar gewoon aan over, je bent niet alleen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef DretoX het volgende:
Het begint toch weer te kriebelen, kut wow laat me me rust.
Inderdaad..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef je er maar gewoon aan over, je bent niet alleen.
had al mining, dus dat scheelde een hoop. En 2k gold doet natuurlijk wonderen, nu zit ik alleen krap bij kas voor wotlk, maar ja dat overleven we wel weerquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ff..?
Enginering is toch aardig lastig om et te levelen!
Ah oke.. 2k gold pfftquote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef Stommie het volgende:
[..]
had al mining, dus dat scheelde een hoop. En 2k gold doet natuurlijk wonderen, nu zit ik alleen krap bij kas voor wotlk, maar ja dat overleven we wel weer
Nope.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:04 schreef DretoX het volgende:
Als je het koopt is de eerste maand gratis?
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef DretoX het volgende:
Thanks. Denk dat ik het wel haal, kijken het me nog bevalt.. Ik kom me leven niet van WoW af.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Stranger het volgende:
En ik heb hem gewoon binnen van bol.com net als mijn huisgenoot, en hier staat de status nog steeds op 'wordt verwerkt'.
Idd, het is net als roken. Of heroïne.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef DretoX het volgende:
Thanks. Denk dat ik het wel haal, kijken het me nog bevalt.. Ik kom me leven niet van WoW af.
Iedere WoWer kent die lore natuurlijk allang uit Warcraft III + The Frozen Throne !quote:Op woensdag 12 november 2008 17:14 schreef Catch_me het volgende:
Net even geinstalleerd. Tijdens het installen krijg je een beknopte samenvatting van de WotLK LOL-lore
quote:Naam: Platform: Huidige status:
World of Warcraft - Wrath Of The Lich King PC Verzonden
Het bllijft een aanrader om iig WC3 + TFT te spelen, een hele leuke RTS, en enorm veel lore van voor WoW.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik niet, heb geen enkel deel uit de Warcraft-reeks gespeeld en ben pas met WoW begonnen tijdens TBC![]()
.
WotLK is ook voor de casual spelers.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef DretoX het volgende:
Shit, die van mij is nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef Fluxi het volgende:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 00000000 van 11 november 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Van bol.com
Dat ken ik, dan heb je het helemaal gehad met 't spel om een paar maanden later weer zo'n prepaid card te halenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, ik speel het ook alweer 4 jaar en 9 maanden, met soms pauzes van een paar maanden ertussen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Zibb het volgende:
Tadaa! Deze is van mij! Heb 'm vandaag rond 12:00 uur opgehaald![]()
En hoe ik er aan kom? tjaaah... Geen wachtrij voor mij in ieder geval haha...![]()
Laten we maar zeggen dat er een winkel was die niet op de hoogte was van het feit dat ze 'm pas vanaf 13-11-2008 00:01 uur mogen verkopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
klopt, echt een goeie RTS ook, nog wel tijd online gespeeld destijds, bijna net zo'n mooie balans tussen rassen als in starcraftquote:Op woensdag 12 november 2008 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het bllijft een aanrader om iig WC3 + TFT te spelen, een hele leuke RTS, en enorm veel lore van voor WoW.
Release yourself to the dark side of the Forcequote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef DretoX het volgende:
Inderdaad..... hij is wel erg laat ermee...quote:Op woensdag 12 november 2008 18:00 schreef Catbert het volgende:
Om 17:58? Wat denk je zelf? Kan 'ie hem beter gewoon morgen bij de MM ofzo halen als het haast heeft.
Hehequote:Op woensdag 12 november 2008 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
"Een vriend van mij.." Je bent hier veilig hoor.
Hey Dick, ik heb em al besteld hoor, maar bedanktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:58 schreef Deezertje het volgende:
Een vriend van mij wil de nieuwe WoW morgen spelen, denken jullie dat als hij nu bestelt hem dan morgen al heeft? Bij bol.com
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee wat ik eerst ook al zei, vorige keer zijn ze de hele dag bezig geweest met met orders verwerken, orders inpakken en klaar maken voor versturen en daarna hebben ze het systeem bij gewerkt want anders konden ze het niet weg krijgen op tijd. En nu er nog meer mensen wow spelen zullen ze het nog wel drukker hebben.
Ik zeg : Emergency patches de komende paar dagen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zeg, 40 uur downtime in de eerste maand, exclusief maintenance
Ja ikquote:Op woensdag 12 november 2008 18:31 schreef Netstorm het volgende:
Iemand anders die op terenas horde speelt?
Cool! ik ook; koemansquote:Op woensdag 12 november 2008 18:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja ikzit in De Ronde Tafel
Ik speel nog maar net.. heb de druid van m'n broer gejatquote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben die belf lock die altijd een grote mond heeft in /g
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
"Een vriend van mij.." Je bent hier veilig hoor.
kom eens online danquote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik speel nog maar net.. heb de druid van m'n broer gejat
Na een trial duurt het 72 uur. Mijn status staat ook al 2 dagen op pending. Je leveling restricties zijn wel weg.. maar de AH kan je nog niet gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:42 schreef Chiew het volgende:
Ik ga ook maar weer een wow doendus wilde ik even gaan betalen via Ideal, dat heb ik nu zo een uur geleden gedaan, maar hij zeg nog steeds; Status: in process..
Heb dit nog nooit eerder gehad, kan altijd meteen spelen na betaald te hebben. (het geld is wel van mn rekening geschreven) is dit normaal??? komt het goed?!
nee dat bedoel ik niet, ik heb al een account en wil gewoon weer verder spelen, dus heb ik een maand speeltijd gekocht met Ideal en dat is van mn rekening afgeschreven, maar ik kan nog steeds niet spelen, omdat de betaling nog niet vewerkt is ofzo, maar dat heb ik nooit eerder gehad..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:45 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Na een trial duurt het 72 uur. Mijn status staat ook al 2 dagen op pending. Je leveling restricties zijn wel weg.. maar de AH kan je nog niet gebruiken
Het kan tot 72 uur duren voordat het verwerkt is.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:52 schreef Chiew het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, ik heb al een account en wil gewoon weer verder spelen, dus heb ik een maand speeltijd gekocht met Ideal en dat is van mn rekening afgeschreven, maar ik kan nog steeds niet spelen, omdat de betaling nog niet vewerkt is ofzo, maar dat heb ik nooit eerder gehad..
Ik heb hem al maar mijn upload is niet snel genoeg om hem even te uploaden.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef GilaMonyet het volgende:
Iemand die al goeie wotlk installer heeft?
Ja graag doe maar PMquote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik heb hem al maar mijn upload is niet snel genoeg om hem even te uploaden.
Heb wel een NZB als je daar iets aan hebt.
IK denk een orcquote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Rahl het volgende:
Ik maak een female Tauren Death Knight en een female Dwarf Deathknight morgen.
Hehe moet ook nog over een naam na denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
Ik maak een Draenei, ik heb de naam al gereserveerd een flinke tijd geleden.
quote:Geachte heer Kiewiet,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6291234150 van 15 mei 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Titel Aantal Prijs Totaal
World of Warcraft - Wrath Of The Lich King -
Unknown
Directquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef octopussy het volgende:
kan je vannacht (dus met WOTLK) direct een DK gaan levellen of moet je eerst nog ergens op wachten/questchainen?
* octopussy heeft zich nog niet zo goed voorbereid
Prachtig!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gelezen? http://blue.mmo-champion.(...)it-thursday-yet.html
Ja, op de dvd staan de graphics van Northrend.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
Moet je trouwens Wotlk installeren eerst of staat de data al op je installatie met de patches die gekomen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gelezen? http://blue.mmo-champion.(...)it-thursday-yet.html
Eerst WOTLK installeren die zet je terug naar 3.0.1 dan gaan de patches automatish, ondertussen je account upgraden en klaar je kunt spelen afaik.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
Moet je trouwens Wotlk installeren eerst of staat de data al op je installatie met de patches die gekomen zijn?
ik zou dit graag willen wetenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb vanilla wow + tbc gekocht en gedownload via blizzard site, kan ik gewoon wlk instaleren met de cd?
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou dit graag willen weten
OMG A NOAM!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef Catskill het volgende:
Account Type: Wrath of the Lich King Account
Account Status: Active
A NOAM!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
Nu baal ik wel dat ik moet wachten op de postbode morgen.
Idem.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
Nu baal ik wel dat ik moet wachten op de postbode morgen.
Ja idd, nu moet ik 45 minuten wachten, online, zien dat er al mensen daar zijn, voor ik hem kan gaan ophalen. Is maar een kwartier lopen, maar ja, dan maar een kwartier te vroeg, misschien nog wel meer...quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef sanakthe het volgende:
23:30 richting winkel. Kan niet wachten, vooral nu er al een paar mensen in die gebieden rondlopen ffs.
Ik wacht echt de fotos af..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Ame_thyst het volgende:
MediaMarkt in Rotterdam centrum waren ze vanmorgen al bezig met het opstellen van een WoW stand bij de ingang. Inclusief DJ setje.
En de torrent is nog maar op 55.1%. Duuuuurt laannnggggg.quote:Status: Verifying -> Processing
Comment:
This is to notify you that your order is now being processed and the CD key will be delivered to you during official launch of the game.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En de torrent is nog maar op 55.1%. Duuuuurt laannnggggg.![]()
(had sowieso nog een tweede key nodig; heb immers 2 accounts waar mn 70s over verdeeld staan)
Magic Gaming in overvecht is wel openquote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef sanakthe het volgende:
GODVERDOMME.
Dynabite in Utrecht dicht omdat de fucking gemeente niet wou dat ze van 12 tot 1 open gingen. GODNF KJDASfgrghfd
Dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Murloc het volgende:
Er lopen gewoon nu al een paar level 60 death knights rond hier
Hoe ver is vanaf de stad verwijderd? of Centraal?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:59 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Magic Gaming in overvecht is wel open
Je kan alleen een DK aanmaken als je een character hebt die 55+ is op diezelfde realm als waar je je DK aan wilt maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef Civilian het volgende:
wtf.. kan geen DK aanmaken :S
Hij zegt dat ik geen lvl55 char heb
Heb ik er 2 van.. is een bug..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan alleen een DK aanmaken als je een character hebt die 55+ is op diezelfde realm als waar je je DK aan wilt maken.
Omfg dat meen je nietquote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan alleen een DK aanmaken als je een character hebt die 55+ is op diezelfde realm als waar je je DK aan wilt maken.
Dude ga maffen hij komt straks wel, je kunt ook voor de brievenbus gaan postenquote:
Ik ben juist net wakkerquote:Op donderdag 13 november 2008 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Dude ga maffen hij komt straks wel, je kunt ook voor de brievenbus gaan posten.
Nog steeds 70 hier...quote:Op donderdag 13 november 2008 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge mede addicts wie is er al 80?!
[..]
Dude ga maffen hij komt straks wel, je kunt ook voor de brievenbus gaan posten.
Haha gaat rap dusquote:Op donderdag 13 november 2008 08:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog steeds 70 hier...
Wel al 2 lvl73s op mijn server en een 64 DK(horde)
Weet dus niet eens hoe de alliance doet
Doh logish, meestal komt die van mij rond of 10 or 2 uurquote:Op donderdag 13 november 2008 08:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben juist net wakker. Ik had gehoopt voor college nog even te kunnen spelen, maar dat zit er niet in ben ik bang
.
Hehe herkenbaar, ben pas om 6 uur thuisquote:Op donderdag 13 november 2008 08:21 schreef DrukVout het volgende:
Bah kan WotLK pas vanmiddag ophalen eerst een dagje werken, naja heb er al 1 uur op zitten, nog 7 te gaan.
Morgen gelukkig vrij.
[EDIT] Signature maar eens gemaakt
Ik moet ook eerst werken tot5 da half 6 thuisquote:Op donderdag 13 november 2008 08:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, ben pas om 6 uur thuis. Ach daarna lekker samen met vriendinlief koken terwijl WOTLK er op gezet word
Dat ligt aan TNT..quote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelaat bezorgt bol.com altijd?
Wel ff filmpje laten maken hoe je helemaal door het lint gaat hebben wij ook weer wat te lachenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef drumstickNL het volgende:
Omg, moet zometeen naar de tandarts, hoelaat komt de postbode??!? Als ik terug kom en vind een bonnetje in mn brievenbus maak ik mezelf van kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Altijd leuk dit soort reacties.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef drumstickNL het volgende:
Uit eigen ervaring bezorgen ze (TNT-post, niet bol.comquote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef drumstickNL het volgende:
Een dag later, had ik ook toen ik mijn wc3 battlechest kocht.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef Catch_me het volgende:
Ligt eraan hoe ze hem sturen...
Als hij door de brievenbus past en er niet voor getekend hoeft te worden gaat ie 's ochtends gewoon met de postbode mee. Anders met de pakket dienst en die kan soms heel laat komen
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:52 schreef Catch_me het volgende:
Gisteravond toen Northernd open ging was wel leuk. Mensen die nog geen key hadden wijsmaken dat ze gewoon met de zeppelin naar de nieuwe gebieden konden
Het leken de vol beladen treinen uit WO2 wel, helaas haalde niemand het en kwamen ze allemaal terug met ress sickness![]()
![]()
Idd op de PTR ook, kut kneuzen gingen allemaal de zepp op omdat ze dachten dat ze er heen konden. Dacht ook allemaal dat PTR BETA was. Helemaal over de zeik als je vertelde dat dat niet het geval wasquote:Op donderdag 13 november 2008 08:52 schreef Catch_me het volgende:
Gisteravond toen Northernd open ging was wel leuk. Mensen die nog geen key hadden wijsmaken dat ze gewoon met de zeppelin naar de nieuwe gebieden konden
Het leken de vol beladen treinen uit WO2 wel, helaas haalde niemand het en kwamen ze allemaal terug met ress sickness![]()
![]()
Jordybe, komt vrij bekend voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:21 schreef DrukVout het volgende:
Bah kan WotLK pas vanmiddag ophalen eerst een dagje werken, naja heb er al 1 uur op zitten, nog 7 te gaan.
Morgen gelukkig vrij.
[EDIT] Signature maar eens gemaakt
He madoka!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:02 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Jordybe, komt vrij bekend voor.
Madoka hier, van NW (voor het casual gaan enzo)
Hopelijk vandaag WotLK binnen, neem aan van wel, dan hard gaan levelen. Helaas is de armory niet up to date, ben wel benieuwd hoe een paar van m'n guild het doen. Die willen echt 4 dagen doorknallen met maar 4 uur slaap in totaal
Vorige keer toch ook tond was het 23 uur nog wat van 60 naar 70quote:Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef Netstorm het volgende:
Lol.. al die no-lifers die al level 75 zijn
Ik kan ook wel een paar monsters 1 hitten met een hele groep achter me zodat al 't XP van mij is en ik binnen no time 80 ben
Inderdaad ja, die Fransoos.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vorige keer toch ook tond was het 23 uur nog wat van 60 naar 70.
Ik denk dat het nu ook wel zoiets gaat worden, ik doe alleen en zonder enige voorbereiding ong 4½ uur per lvl dus de mensen met T6 en wat hulp kunnen veel sneller.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vorige keer toch ook tond was het 23 uur nog wat van 60 naar 70.
Waarom <twentyfifthnovember com>?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Jdijkers het volgende:
Bij ons (Magtheridon) zijn Kungen etc (Nihilum/Sk gaming) nummer 1 en 2 horde guild. Al de hele tijd instances aan het runnen. Heel de guild <twentyfifthnovember com> is daardoor ook al level 73-74 etc.
Gaar filmpje lijkt niet te werken, heb je een wel werkende link?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef Jdijkers het volgende:
En hier Wow die vannacht verkocht werd:
http://www.ad.nl/video/27(...)t_voor_Warcraft.html
lol.. wat slechte outfitsquote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef Jdijkers het volgende:
En hier Wow die vannacht verkocht werd:
http://www.ad.nl/video/27(...)t_voor_Warcraft.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wat slechte outfitsAch wat boeit dat, die mensen hebben gewoon wat lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Volgens mij omdat ze dan eerste wotlk raid willen hebben gedownedquote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom <twentyfifthnovember com>?
Tjah gekke mensen..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ja ik lees het net op de site zelf.
*droomt even weg*quote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah gekke mensen..
Maar jah ze worden er voor betaald
Ik zou dus echt niet willen wowwen voor geld.quote:
Ik zou mij RL er ook niet voor opgeven maar 8 uurtjes per dag spelen en er geld voor krijgen kan ik best mee leven.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet willen wowwen voor geld.
Te minste nie tzo die-hard dan kan je er echt geen RL hebben.
Ik dan te minste want ik heb na tijdje echt wel ff gehad met levelen of raiden
Dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 09:42 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik zou mij RL er ook niet voor opgeven maar 8 uurtjes per dag spelen en er geld voor krijgen kan ik best mee leven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wat slechte outfitsWow wat druk nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik krijg me spel vanmiddag en kan vanavond pas spelen![]()
Jezelf voor lul zetten in een gare outfitquote:Op donderdag 13 november 2008 09:47 schreef Tokus het volgende:
wat koste de collector's edition eigenlijk bij de Mediamarkt?
Wow wat druk nogquote:
so fetchquote:Op donderdag 13 november 2008 10:08 schreef Fipotje het volgende:
Soms zijn er dagen dat ik me overpowered balance druid mis maarjavind het best zo!
hi-la-rischquote:Op donderdag 13 november 2008 10:05 schreef Jimbo het volgende:
nounou kunnen jullie wow nerds eindelijk verder met... GRINDEN !
Alleen is dit niet 8uur spelen maar meer..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:42 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik zou mij RL er ook niet voor opgeven maar 8 uurtjes per dag spelen en er geld voor krijgen kan ik best mee leven.
Rond het middaguurquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef revelution het volgende:
weet iemand waneer TNT eindelijk pakketen bezord?
lol.. nice1quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht BFD gedaan en echt vlak voor het einde besluit Blizzard tot een rolling restart![]()
KUT wotlk
zit ook op maggy maar die poor mensen worden overal in eens geflamed lolquote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Jdijkers het volgende:
Bij ons (Magtheridon) zijn Kungen etc (Nihilum/Sk gaming) nummer 1 en 2 horde guild. Al de hele tijd instances aan het runnen. Heel de guild <twentyfifthnovember com> is daardoor ook al level 73-74 etc.
Tjah.. snap die hype om die mensen niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:23 schreef revelution het volgende:
[..]
zit ook op maggy maar die poor mensen worden overal in eens geflamed lol
en warrom <twentyfifthnovember com> is omdat de nieuwe guild van hen eindelijk echt begint
yeah zit ook niet echt op te letten maar zie het alleen vaak voorbij komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah.. snap die hype om die mensen niet echt.
Tuurlijk si vet dat ze zo goed zijn maarja meer is het dan ook niet.
Ik flame ze niet, en adoreer ze ook niet.
Boeit me namelijk vrij weinig wat hun doen.. moeten ze zelf weten
Ze roepen toch iets van AN ENEMY ofzoiets..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:26 schreef revelution het volgende:
[..]
yeah zit ook niet echt op te letten maar zie het alleen vaak voorbij komen.
tussendoor: ik vind wat die guards doen als ze death knights zien echt leuk
quote:
ze roepen van allesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze roepen toch iets van AN ENEMY ofzoiets..
Aargh kan pas om half 6 spelen
Ik heb al een dozijn en nog wat artikelen besteld, en het vroegste was rond 13:00, en het laatste pas na 5 uur smiddagsquote:
Als ze dat berichtje bij klantenservice neerplempen maken ze vast geen grap.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Komt wotlk vandaag nog dan?(Van bol) Had gisteren bevestiging gekregen..
/cryquote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb al een dozijn en nog wat artikelen besteld, en het vroegste was rond 13:00, en het laatste pas na 5 uur smiddags
welcomee to the club iemand belt aan krijg een pakket van neckermann -_-quote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ben net als een gek naar de tandarts en de supermarkt geweest, kom ik terug. JA hoor een briefje in de bus van TNT. Ik heel snel lezen zag ik dat ze 'm achter de aanhangwagen hadden gegooit. Ik dus er heen rennen. Een roze pakket met hartjes!@!@!!!![]()
![]()
(Voor mn zus)
WTF
HAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef revelution het volgende:
[..]
welcomee to the club iemand belt aan krijg een pakket van neckermann -_-
En dat te bedenken dat ik me als een gek door de supermarkt heb heengewerkt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef revelution het volgende:
[..]
welcomee to the club iemand belt aan krijg een pakket van neckermann -_-
PWNDquote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ben net als een gek naar de tandarts en de supermarkt geweest, kom ik terug. JA hoor een briefje in de bus van TNT. Ik heel snel lezen zag ik dat ze 'm achter de aanhangwagen hadden gegooit. Ik dus er heen rennen. Een roze pakket met hartjes!@!@!!!![]()
![]()
(Voor mn zus)
WTF
Yup dat kunnen wequote:Op donderdag 13 november 2008 10:34 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je je voorstellen dan dat je enorm blij bent dat je pakket er is. Zie je zo'n roze pakketje liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |