Inderdaad..... hij is wel erg laat ermee...quote:Op woensdag 12 november 2008 18:00 schreef Catbert het volgende:
Om 17:58? Wat denk je zelf? Kan 'ie hem beter gewoon morgen bij de MM ofzo halen als het haast heeft.
Hehequote:Op woensdag 12 november 2008 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
"Een vriend van mij.." Je bent hier veilig hoor.
Hey Dick, ik heb em al besteld hoor, maar bedanktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:58 schreef Deezertje het volgende:
Een vriend van mij wil de nieuwe WoW morgen spelen, denken jullie dat als hij nu bestelt hem dan morgen al heeft? Bij bol.com
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee wat ik eerst ook al zei, vorige keer zijn ze de hele dag bezig geweest met met orders verwerken, orders inpakken en klaar maken voor versturen en daarna hebben ze het systeem bij gewerkt want anders konden ze het niet weg krijgen op tijd. En nu er nog meer mensen wow spelen zullen ze het nog wel drukker hebben.
Ik zeg : Emergency patches de komende paar dagen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zeg, 40 uur downtime in de eerste maand, exclusief maintenance
Ja ikquote:Op woensdag 12 november 2008 18:31 schreef Netstorm het volgende:
Iemand anders die op terenas horde speelt?
Cool! ik ook; koemansquote:Op woensdag 12 november 2008 18:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja ikzit in De Ronde Tafel
Ik speel nog maar net.. heb de druid van m'n broer gejatquote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben die belf lock die altijd een grote mond heeft in /g
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
"Een vriend van mij.." Je bent hier veilig hoor.
kom eens online danquote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik speel nog maar net.. heb de druid van m'n broer gejat
Na een trial duurt het 72 uur. Mijn status staat ook al 2 dagen op pending. Je leveling restricties zijn wel weg.. maar de AH kan je nog niet gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:42 schreef Chiew het volgende:
Ik ga ook maar weer een wow doendus wilde ik even gaan betalen via Ideal, dat heb ik nu zo een uur geleden gedaan, maar hij zeg nog steeds; Status: in process..
Heb dit nog nooit eerder gehad, kan altijd meteen spelen na betaald te hebben. (het geld is wel van mn rekening geschreven) is dit normaal??? komt het goed?!
nee dat bedoel ik niet, ik heb al een account en wil gewoon weer verder spelen, dus heb ik een maand speeltijd gekocht met Ideal en dat is van mn rekening afgeschreven, maar ik kan nog steeds niet spelen, omdat de betaling nog niet vewerkt is ofzo, maar dat heb ik nooit eerder gehad..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:45 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Na een trial duurt het 72 uur. Mijn status staat ook al 2 dagen op pending. Je leveling restricties zijn wel weg.. maar de AH kan je nog niet gebruiken
Het kan tot 72 uur duren voordat het verwerkt is.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:52 schreef Chiew het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, ik heb al een account en wil gewoon weer verder spelen, dus heb ik een maand speeltijd gekocht met Ideal en dat is van mn rekening afgeschreven, maar ik kan nog steeds niet spelen, omdat de betaling nog niet vewerkt is ofzo, maar dat heb ik nooit eerder gehad..
Ik heb hem al maar mijn upload is niet snel genoeg om hem even te uploaden.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef GilaMonyet het volgende:
Iemand die al goeie wotlk installer heeft?
Ja graag doe maar PMquote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik heb hem al maar mijn upload is niet snel genoeg om hem even te uploaden.
Heb wel een NZB als je daar iets aan hebt.
IK denk een orcquote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Rahl het volgende:
Ik maak een female Tauren Death Knight en een female Dwarf Deathknight morgen.
Hehe moet ook nog over een naam na denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
Ik maak een Draenei, ik heb de naam al gereserveerd een flinke tijd geleden.
quote:Geachte heer Kiewiet,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6291234150 van 15 mei 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Titel Aantal Prijs Totaal
World of Warcraft - Wrath Of The Lich King -
Unknown
Directquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef octopussy het volgende:
kan je vannacht (dus met WOTLK) direct een DK gaan levellen of moet je eerst nog ergens op wachten/questchainen?
* octopussy heeft zich nog niet zo goed voorbereid
Prachtig!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gelezen? http://blue.mmo-champion.(...)it-thursday-yet.html
Ja, op de dvd staan de graphics van Northrend.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
Moet je trouwens Wotlk installeren eerst of staat de data al op je installatie met de patches die gekomen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gelezen? http://blue.mmo-champion.(...)it-thursday-yet.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |