Ach zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 14:39 schreef GI het volgende:
Ik betwijfel of dit topic de launch haalt
Ja als iemand een goed werkende wotlk install heeft.. graag door geven..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:46 schreef RedemptioN het volgende:
ding!
lang geleden dat ik dat heb kunnen zegen in guildchat ^^, maar het is dus al mogelijk om wotlk te installen? dan ga ik dat nmlk zeer zeker voor twaalf doen =] dan alleen nog code intikken en spelen maar...
Bron: http://www.agonybooth.com/Forum.aspx?g=posts&m=28974quote:RL preparation:
1. Computer with minimum system requirements (DVD drive)
2. WotLK expansion media
3. 20 pack of hot pockets from Costco
4. 30 Pack of beer (optional)
5. 6 Pack of energy drinks (can sub some of the beer with sparks or tilt)
6. Tooth brush and tooth paste
7. Soap
8. Bowl of water (you don't want to waste your time going to the bathroom to wash your face and brush your teeth)
9. Empty bowl or cup (for brushing your teeth)
11. Drinking water (all those beers and energy drinks can make you dehydrated)
12. A pillow (the bed is too far in case nothing else works and you absolutely need a nap)
13. Kleenex (Tis the season of the runny noses)
14. Tip: You can eat and drink at the same time
In game preparation:
1. Prepare your character (decide who will be your first char to 80, clear your quest log, save some money for repairs)
2. Clear your bags - only keep items you really need
3. Remember the following: Take all things in moderation, EVEN World of Warcraft.
4. Macro with /chicken and /lol emote (There will be a lot of ganking and corpse camping going on - especially when you are in the middle of killing that one named guy for a quest and someone from the opposite faction needs the guy, too)
5. Put all your alts in inns (Once WotLK comes out you will start getting rested XP)
6. Spec your character to DPS (Instances can easily be tanked and healed in DPS specs)
Mijn goal word iets als lvl71 - 72quote:Op woensdag 12 november 2008 14:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bron: http://www.agonybooth.com/Forum.aspx?g=posts&m=28974
Dit weekend, WoW weekend.![]()
Heeft iemand 'goals' om dit weekend te halen? Lvl 75, of 450 in een profession, etc? Ik ga voor level 73 by the end of Sunday.![]()
Nah ik doe niet aan goals, ik wil gewoon lvl 80 worden met mijn beide chars, en het maakt me niet uit wanneer dat is.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:50 schreef SharQueDo het volgende:
Heeft iemand 'goals' om dit weekend te halen? Lvl 75, of 450 in een profession, etc? Ik ga voor level 73 by the end of Sunday.![]()
Meen je nietquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Profs laat ik net als in TBC lekker lopen, vind ik echt tijdverspilling.
We zullen zien, denk van wel hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vanochtend gepreorded..
Hopen dat ik em morgen binnen krijg al ben ik bang van niet
Hier ook geen goals, misschien explorer voor vrijdag avond maar misschien ook niet, iig lekker fun hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah ik doe niet aan goals, ik wil gewoon lvl 80 worden met mijn beide chars, en het maakt me niet uit wanneer dat is.
Profs laat ik net als in TBC lekker lopen, vind ik echt tijdverspilling.
Wel !quote:
Wat voor errors dan? Misschien dat we kunnen helpenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Motorhoofd het volgende:
Lijkt me ook supervet om weer te spelen, is al zeker anderhalf jaar geleden en me hoogste character was 37 na een jaar spelen ofzoAlleen lukt het me niet om te installeren, krijg alleen errors, zal wel aan windows vista liggen
Ik pak meestal mining & herb die zijn makkelijk te lvlen terwijl je lvl'dquote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel !
In Vanilla WoW deed ik er nog wel aan, heb Engineering op 300 gekregen op mijn Lock.
Daarna heb ik niks meer met profs gedaan, ik vind er geen reet aan, dus waarom zou ik het dan doen.
Dan maar wat minder gold, heb ik toch niet veel nodig.
Ik zal hem morgen weer eens proberen te installeren, moet zo werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat voor errors dan? Misschien dat we kunnen helpen.
Dat zeker ja, ik ga (voorlopig) ook expres niet terug naar mijn oude guild, want dan zijn er weer een stel lui die naar 80 racen, en dan gchat volspammen met allerlei items, of balance-issues @ 80 etc. en daar werd ik in TBC gek van…quote:
Ik vond levellen al erg genoeg, laat staan dat ik dan ook nog herbs moest gaan plukken enzo.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik pak meestal mining & herb die zijn makkelijk te lvlen terwijl je lvl'd
En brengen uit eindelijk nog wat cash ook!
We lopen vrij hard door de topics heen, dus het leeft welquote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Meh zitten jullie nou ook gewoon steeds MyAT te refreshen en dit topic als een gek in de gaten te houden?
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:07 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen weer eens proberen te installeren, moet zo werkenMaar als ik er dan weer niet uitkom zou ik het hier vragen, bedankt
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:09 schreef GI het volgende:
[..]
We lopen vrij hard door de topics heen, dus het leeft wel
Ja dat heb ik dus wel gedaan op me lock toen die mech zooi nog kon..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zeker ja, ik ga (voorlopig) ook expres niet terug naar mijn oude guild, want dan zijn er weer een stel lui die naar 80 racen, en dan gchat volspammen met allerlei items, of balance-issues @ 80 etc. en daar werd ik in TBC gek van…
Ik ga dit keer alleen spelen als ik zin heb, en totaal niet op andere spelers letten, dan is het voor mij allemaal een stuk leuker.
[..]
Ik vond levellen al erg genoeg, laat staan dat ik dan ook nog herbs moest gaan plukken enzo.
Lockpicking heb ik bv ook nooit gemaxed op mijn Rogue.
Dat had ik dus met LP, moest ik terug naar Ashenvale enzo om LP te levellen, daahaag.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef GilaMonyet het volgende:
Maar heb vaak genoeg dat ik dan zo snel level dat me herb skill te laag is geworden.
dan kijk ik er ook niet meer naar om
Haha..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had ik dus met LP, moest ik terug naar Ashenvale enzo om LP te levellen, daahaag.
Idd werkte prima voor mij om het laatste stukkie te doenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha..
Je kan ook spammen..
Openeing all ur lock boxes (skill)
1000x makkelijker en je krijgt soms zelfs een silver ofzo!!
Inderdaad..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd werkte prima voor mij om het laatste stukkie te doen!
Pft ik kan me wel herineren met tailoring die laatste 10 lvls koste me iets van 1k gold -.-quote:Op woensdag 12 november 2008 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Mining een keer naar 300 gelevellged toen ik al 60 was en nog een keer tot 375 toen ik 70 was. NOOIT meer drop ik mining. Engineering ben ik sowieso niet van plan te droppen. Tijdens het levellen pak ik gewoon elke mine mee die ik vinden kan. Als ik 80 ben vul ik wel aan wat ik nog mis.
Die set was hardstikke goedquote:Op woensdag 12 november 2008 15:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pft ik kan me wel herineren met tailoring die laatste 10 lvls koste me iets van 1k gold -.-
En dat allemaal voor die spellfire set
Die zijn er toch al? Of komen er nieuwe in Wrath?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef stbabylon het volgende:
3k aan engineering in totaal toen tbc uit kwam. Wordt nu wel iets minder aangezien ik nu zelf kan minen.
Maar ik wil als 1 van de eerste van de server choppers bouwen.
Hij bedoelt de choppers als in motorenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zijn er toch al? Of komen er nieuwe in Wrath?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |