inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef Kevkees het volgende:
Hmm duimen maar dat ie morgen bezorgd word of iig voor het weekend, zit er niet op te wachten dat ik straks ineens een week moet wachten tot ik eindelijk Northrend inkan.Iig nog geen verandering in de status van m'n bestelling.
Lul, het is mn afsluiter van de stage. Als die morgen niet doorgaat heb ik de 25e geen diploma en kan ik mn baan af gaan zeggenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:10 schreef RedemptioN het volgende:
gewoon skippen, wat is er nou belangrijk aan een presentatie op je stageplek? je bent gewoon ziek geworden vandaag...er heerst toch een virus dus het is een goed excuus om de hele dag en nacht WoTLK te spelen!
Das dezelfde als diegene die de fout er in zettequote:Op woensdag 12 november 2008 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
Props voor de fixer van de fout in de TT.
Als ik perse MOEST kiezen....quote:Op woensdag 12 november 2008 13:15 schreef RedemptioN het volgende:
en een baan vindt je belangrijker dan DE release van WoTLK?!!?!
sarcasme henet ook al maar even als note!
Whehe iddquote:Op woensdag 12 november 2008 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dezelfde als diegene die de fout er in zette
(dat mensen nou niet gaan denken dat ik dat had gedaan)
Lawl is i te downloaden dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:25 schreef Rahl het volgende:
Zo, WotLK is geinstalleerd! Nu aan het patchen en wachten op mijn key
Torrent, EU download sinds gisteren alquote:Op woensdag 12 november 2008 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lawl is i te downloaden dan?! Of wacht zit je in de US?
![]()
Is die er nog niet legaal danquote:Op woensdag 12 november 2008 13:27 schreef Catch_me het volgende:
Hij is al te verkrijgen op usenet en torrent
Jawel, alleen als je je account naar WotLK upgrade kan je dat niet meer.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Als je hem nu binnenhaalt, en installeert en patched, kun je dan nog wel TBC spelen tot 0:00?
haha wtf start die ook netjes op en waar komt die client vandaan?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Torrent, EU download sinds gisteren al
Gewoon met een copytje spelen?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Als je hem nu binnenhaalt, en installeert en patched, kun je dan nog wel TBC spelen tot 0:00?
copietje? copietje 8 cd's + 4gb aan update + een lading addons is niet jequote:Op woensdag 12 november 2008 13:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha wtf start die ook netjes op en waar komt die client vandaan?Heb geen zin in een versie met een sniffer er in namelijk
.
[..]
Gewoon met een copytje spelen?
Ja, is gewoon de ISO van een EU versiequote:Op woensdag 12 november 2008 13:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha wtf start die ook netjes op en waar komt die client vandaan?Heb geen zin in een versie met een sniffer er in namelijk
.
Idd liever een blizz torrent dan een anderequote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Is die er nog niet legaal dan?
Ik loop vannacht de Dynabyte uit met 2 exemplaren. Multi-boxxen is legaal, dus waarom zouden ze er niet 5 mogen kopen...quote:Op woensdag 12 november 2008 13:33 schreef Catch_me het volgende:
Hopelijk doen de winkels dat je maar 1 wotlk per persoon mag meenemen morgen. Beetje sad dat ik op tweakers alweer aso's zie pronken met 5 exemplaren
Gewoon copy + paste op andere locatie..quote:Op woensdag 12 november 2008 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
copietje? copietje 8 cd's + 4gb aan update + een lading addons is niet je
Ja, en ik zie WotLK EU niet op mijn huis torrent site staan en open torrent sites vertrouw ik niet echt. Dus ik denk dat ik hem gewoon vannacht pas isntalleer.
heb 640GB in me bak zitten dus 15GB is een copietjequote:Op woensdag 12 november 2008 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
copietje? copietje 8 cd's + 4gb aan update + een lading addons is niet je
Ja, en ik zie WotLK EU niet op mijn huis torrent site staan en open torrent sites vertrouw ik niet echt. Dus ik denk dat ik hem gewoon vannacht pas isntalleer.
Grote kans jaquote:Op woensdag 12 november 2008 13:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja, is gewoon de ISO van een EU versieWss gewoon iemand van een gamestore die hem geript heeft.
Omdat er best wel een loop is en het best wel zou kunnen zijn dat ze niet genoeg exemplaren voor iedereen hebben en daarom misschien niet willen hebben dat 1 iemand meer dan 1 box mee neemt.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop vannacht de Dynabyte uit met 2 exemplaren. Multi-boxxen is legaal, dus waarom zouden ze er niet 5 mogen kopen...
quote:We will be performing an urgent maintenance on all realms beginning at 4:00 AM PST. We anticipate no more than three hours of downtime. This maintenance is designed to correct a very recent issue where players were able to obtain certain PvP items without paying the intended price.
Once the maintenance concludes, players who obtained such items will notice them removed from their inventory. However. any tokens or arena/honor points spent on said gear will be appropriately refunded.
Thank you for your patience and understanding.
Vraag ik me af..quote:Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat er best wel een loop is en het best wel zou kunnen zijn dat ze niet genoeg exemplaren voor iedereen hebben en daarom misschien niet willen hebben dat 1 iemand meer dan 1 box mee neemt.
Hehe zo dan gewoon grootschalige backroll dusquote:Op woensdag 12 november 2008 13:47 schreef GI het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=12644074428&sid=1
[..]
Ja ik ook daarom preorder ik hem liever, bijde heeft voor en nadelen.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vraag ik me af..
Bedoel intreseerd hun dat nou of iemand er 2 meeneemt..
Je betaald er toch voor? Denk alleen dat je paar boze nerd blikken toegeworpen krijgt
Vanochtend gepreorded..quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook daarom preorder ik hem liever, bijde heeft voor en nadelen.
Die moet je gewoon negeren ze kijken iedereen waarschijnlijk boos aan die hem heeft.
Nee en ook niet door Iceblock. Die 2 skills maken je immune to all spells, dus ook chaos bolt.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, voor de geinformeerde Locks, gaat die Chaos Bolt ook door een Pala Bubble heen ?
Misschien dat ze hem pas morgen vroeg versturen dat je em dan in de middag hebt :pquote:Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En nog steeds verwerken, hoewel ik hem al sinds augustus besteld heb.
Normale of C.E.'s?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:33 schreef Catch_me het volgende:
Hopelijk doen de winkels dat je maar 1 wotlk per persoon mag meenemen morgen. Beetje sad dat ik op tweakers alweer aso's zie pronken met 5 exemplaren
Chaos bolt gaat wel door absorption spells heen ( Power word: Shield o.a)quote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Nee en ook niet door Iceblock. Die 2 skills maken je immune to all spells, dus ook chaos bolt.
Goedzo..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
PC up and running again. Net ontdekt dat ik toch nog een vrij recente backup van WoW had op m'n externe schijf, dus ik kan weer verder.
tikkie jaloers?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:21 schreef Catch_me het volgende:
Nee rond 12 uur pas, wss eerder.
Moet je maar ff op tweakers kijken in het WoW topic, staan een aantal plaatje van "gelukkige" bezitters van de normale editie. Wat je eraan hebt om je doosje te fotograferen weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |