Waarom <twentyfifthnovember com>?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Jdijkers het volgende:
Bij ons (Magtheridon) zijn Kungen etc (Nihilum/Sk gaming) nummer 1 en 2 horde guild. Al de hele tijd instances aan het runnen. Heel de guild <twentyfifthnovember com> is daardoor ook al level 73-74 etc.
Gaar filmpje lijkt niet te werken, heb je een wel werkende link?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef Jdijkers het volgende:
En hier Wow die vannacht verkocht werd:
http://www.ad.nl/video/27(...)t_voor_Warcraft.html
lol.. wat slechte outfitsquote:Op donderdag 13 november 2008 09:29 schreef Jdijkers het volgende:
En hier Wow die vannacht verkocht werd:
http://www.ad.nl/video/27(...)t_voor_Warcraft.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wat slechte outfitsAch wat boeit dat, die mensen hebben gewoon wat lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Volgens mij omdat ze dan eerste wotlk raid willen hebben gedownedquote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom <twentyfifthnovember com>?
Tjah gekke mensen..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ja ik lees het net op de site zelf.
*droomt even weg*quote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah gekke mensen..
Maar jah ze worden er voor betaald
Ik zou dus echt niet willen wowwen voor geld.quote:
Ik zou mij RL er ook niet voor opgeven maar 8 uurtjes per dag spelen en er geld voor krijgen kan ik best mee leven.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou dus echt niet willen wowwen voor geld.
Te minste nie tzo die-hard dan kan je er echt geen RL hebben.
Ik dan te minste want ik heb na tijdje echt wel ff gehad met levelen of raiden
Dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 09:42 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik zou mij RL er ook niet voor opgeven maar 8 uurtjes per dag spelen en er geld voor krijgen kan ik best mee leven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. wat slechte outfitsWow wat druk nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik krijg me spel vanmiddag en kan vanavond pas spelen![]()
Jezelf voor lul zetten in een gare outfitquote:Op donderdag 13 november 2008 09:47 schreef Tokus het volgende:
wat koste de collector's edition eigenlijk bij de Mediamarkt?
Wow wat druk nogquote:
so fetchquote:Op donderdag 13 november 2008 10:08 schreef Fipotje het volgende:
Soms zijn er dagen dat ik me overpowered balance druid mis maarjavind het best zo!
hi-la-rischquote:Op donderdag 13 november 2008 10:05 schreef Jimbo het volgende:
nounou kunnen jullie wow nerds eindelijk verder met... GRINDEN !
Alleen is dit niet 8uur spelen maar meer..quote:Op donderdag 13 november 2008 09:42 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik zou mij RL er ook niet voor opgeven maar 8 uurtjes per dag spelen en er geld voor krijgen kan ik best mee leven.
Rond het middaguurquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef revelution het volgende:
weet iemand waneer TNT eindelijk pakketen bezord?
lol.. nice1quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht BFD gedaan en echt vlak voor het einde besluit Blizzard tot een rolling restart![]()
KUT wotlk
zit ook op maggy maar die poor mensen worden overal in eens geflamed lolquote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Jdijkers het volgende:
Bij ons (Magtheridon) zijn Kungen etc (Nihilum/Sk gaming) nummer 1 en 2 horde guild. Al de hele tijd instances aan het runnen. Heel de guild <twentyfifthnovember com> is daardoor ook al level 73-74 etc.
Tjah.. snap die hype om die mensen niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:23 schreef revelution het volgende:
[..]
zit ook op maggy maar die poor mensen worden overal in eens geflamed lol
en warrom <twentyfifthnovember com> is omdat de nieuwe guild van hen eindelijk echt begint
yeah zit ook niet echt op te letten maar zie het alleen vaak voorbij komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah.. snap die hype om die mensen niet echt.
Tuurlijk si vet dat ze zo goed zijn maarja meer is het dan ook niet.
Ik flame ze niet, en adoreer ze ook niet.
Boeit me namelijk vrij weinig wat hun doen.. moeten ze zelf weten
Ze roepen toch iets van AN ENEMY ofzoiets..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:26 schreef revelution het volgende:
[..]
yeah zit ook niet echt op te letten maar zie het alleen vaak voorbij komen.
tussendoor: ik vind wat die guards doen als ze death knights zien echt leuk
quote:
ze roepen van allesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze roepen toch iets van AN ENEMY ofzoiets..
Aargh kan pas om half 6 spelen
Ik heb al een dozijn en nog wat artikelen besteld, en het vroegste was rond 13:00, en het laatste pas na 5 uur smiddagsquote:
Als ze dat berichtje bij klantenservice neerplempen maken ze vast geen grap.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Komt wotlk vandaag nog dan?(Van bol) Had gisteren bevestiging gekregen..
/cryquote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb al een dozijn en nog wat artikelen besteld, en het vroegste was rond 13:00, en het laatste pas na 5 uur smiddags
welcomee to the club iemand belt aan krijg een pakket van neckermann -_-quote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ben net als een gek naar de tandarts en de supermarkt geweest, kom ik terug. JA hoor een briefje in de bus van TNT. Ik heel snel lezen zag ik dat ze 'm achter de aanhangwagen hadden gegooit. Ik dus er heen rennen. Een roze pakket met hartjes!@!@!!!![]()
![]()
(Voor mn zus)
WTF
HAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef revelution het volgende:
[..]
welcomee to the club iemand belt aan krijg een pakket van neckermann -_-
En dat te bedenken dat ik me als een gek door de supermarkt heb heengewerkt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef revelution het volgende:
[..]
welcomee to the club iemand belt aan krijg een pakket van neckermann -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |