had al mining, dus dat scheelde een hoop. En 2k gold doet natuurlijk wonderen, nu zit ik alleen krap bij kas voor wotlk, maar ja dat overleven we wel weerquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ff..?
Enginering is toch aardig lastig om et te levelen!
Ah oke.. 2k gold pfftquote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef Stommie het volgende:
[..]
had al mining, dus dat scheelde een hoop. En 2k gold doet natuurlijk wonderen, nu zit ik alleen krap bij kas voor wotlk, maar ja dat overleven we wel weer
Nope.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:04 schreef DretoX het volgende:
Als je het koopt is de eerste maand gratis?
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef DretoX het volgende:
Thanks. Denk dat ik het wel haal, kijken het me nog bevalt.. Ik kom me leven niet van WoW af.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Stranger het volgende:
En ik heb hem gewoon binnen van bol.com net als mijn huisgenoot, en hier staat de status nog steeds op 'wordt verwerkt'.
Idd, het is net als roken. Of heroïne.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef DretoX het volgende:
Thanks. Denk dat ik het wel haal, kijken het me nog bevalt.. Ik kom me leven niet van WoW af.
Iedere WoWer kent die lore natuurlijk allang uit Warcraft III + The Frozen Throne !quote:Op woensdag 12 november 2008 17:14 schreef Catch_me het volgende:
Net even geinstalleerd. Tijdens het installen krijg je een beknopte samenvatting van de WotLK LOL-lore
quote:Naam: Platform: Huidige status:
World of Warcraft - Wrath Of The Lich King PC Verzonden
Het bllijft een aanrader om iig WC3 + TFT te spelen, een hele leuke RTS, en enorm veel lore van voor WoW.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik niet, heb geen enkel deel uit de Warcraft-reeks gespeeld en ben pas met WoW begonnen tijdens TBC![]()
.
WotLK is ook voor de casual spelers.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef DretoX het volgende:
Het begint toch weer te kriebelen, kut wow laat me me rust.
Shit, die van mij is nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef Fluxi het volgende:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 00000000 van 11 november 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Van bol.com
Dat ken ik, dan heb je het helemaal gehad met 't spel om een paar maanden later weer zo'n prepaid card te halenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, ik speel het ook alweer 4 jaar en 9 maanden, met soms pauzes van een paar maanden ertussen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Zibb het volgende:
Tadaa! Deze is van mij! Heb 'm vandaag rond 12:00 uur opgehaald![]()
En hoe ik er aan kom? tjaaah... Geen wachtrij voor mij in ieder geval haha...![]()
Laten we maar zeggen dat er een winkel was die niet op de hoogte was van het feit dat ze 'm pas vanaf 13-11-2008 00:01 uur mogen verkopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
klopt, echt een goeie RTS ook, nog wel tijd online gespeeld destijds, bijna net zo'n mooie balans tussen rassen als in starcraftquote:Op woensdag 12 november 2008 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het bllijft een aanrader om iig WC3 + TFT te spelen, een hele leuke RTS, en enorm veel lore van voor WoW.
Release yourself to the dark side of the Forcequote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef DretoX het volgende:
Het begint toch weer te kriebelen, kut wow laat me me rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |