Het kan tot 72 uur duren voordat het verwerkt is.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:52 schreef Chiew het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, ik heb al een account en wil gewoon weer verder spelen, dus heb ik een maand speeltijd gekocht met Ideal en dat is van mn rekening afgeschreven, maar ik kan nog steeds niet spelen, omdat de betaling nog niet vewerkt is ofzo, maar dat heb ik nooit eerder gehad..
Ik heb hem al maar mijn upload is niet snel genoeg om hem even te uploaden.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef GilaMonyet het volgende:
Iemand die al goeie wotlk installer heeft?
Ja graag doe maar PMquote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef Catskill het volgende:
[..]
Ik heb hem al maar mijn upload is niet snel genoeg om hem even te uploaden.
Heb wel een NZB als je daar iets aan hebt.
IK denk een orcquote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Rahl het volgende:
Ik maak een female Tauren Death Knight en een female Dwarf Deathknight morgen.
Hehe moet ook nog over een naam na denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
Ik maak een Draenei, ik heb de naam al gereserveerd een flinke tijd geleden.
quote:Geachte heer Kiewiet,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6291234150 van 15 mei 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Titel Aantal Prijs Totaal
World of Warcraft - Wrath Of The Lich King -
Unknown
Directquote:Op woensdag 12 november 2008 20:34 schreef octopussy het volgende:
kan je vannacht (dus met WOTLK) direct een DK gaan levellen of moet je eerst nog ergens op wachten/questchainen?
* octopussy heeft zich nog niet zo goed voorbereid
Prachtig!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gelezen? http://blue.mmo-champion.(...)it-thursday-yet.html
Ja, op de dvd staan de graphics van Northrend.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
Moet je trouwens Wotlk installeren eerst of staat de data al op je installatie met de patches die gekomen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gelezen? http://blue.mmo-champion.(...)it-thursday-yet.html
Eerst WOTLK installeren die zet je terug naar 3.0.1 dan gaan de patches automatish, ondertussen je account upgraden en klaar je kunt spelen afaik.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
Moet je trouwens Wotlk installeren eerst of staat de data al op je installatie met de patches die gekomen zijn?
ik zou dit graag willen wetenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb vanilla wow + tbc gekocht en gedownload via blizzard site, kan ik gewoon wlk instaleren met de cd?
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou dit graag willen weten
OMG A NOAM!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef Catskill het volgende:
Account Type: Wrath of the Lich King Account
Account Status: Active
A NOAM!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
Nu baal ik wel dat ik moet wachten op de postbode morgen.
Idem.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
Nu baal ik wel dat ik moet wachten op de postbode morgen.
Ja idd, nu moet ik 45 minuten wachten, online, zien dat er al mensen daar zijn, voor ik hem kan gaan ophalen. Is maar een kwartier lopen, maar ja, dan maar een kwartier te vroeg, misschien nog wel meer...quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef sanakthe het volgende:
23:30 richting winkel. Kan niet wachten, vooral nu er al een paar mensen in die gebieden rondlopen ffs.
Ik wacht echt de fotos af..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Ame_thyst het volgende:
MediaMarkt in Rotterdam centrum waren ze vanmorgen al bezig met het opstellen van een WoW stand bij de ingang. Inclusief DJ setje.
En de torrent is nog maar op 55.1%. Duuuuurt laannnggggg.quote:Status: Verifying -> Processing
Comment:
This is to notify you that your order is now being processed and the CD key will be delivered to you during official launch of the game.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En de torrent is nog maar op 55.1%. Duuuuurt laannnggggg.![]()
(had sowieso nog een tweede key nodig; heb immers 2 accounts waar mn 70s over verdeeld staan)
Magic Gaming in overvecht is wel openquote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef sanakthe het volgende:
GODVERDOMME.
Dynabite in Utrecht dicht omdat de fucking gemeente niet wou dat ze van 12 tot 1 open gingen. GODNF KJDASfgrghfd
Dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef Murloc het volgende:
Er lopen gewoon nu al een paar level 60 death knights rond hier
Hoe ver is vanaf de stad verwijderd? of Centraal?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:59 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Magic Gaming in overvecht is wel open
Je kan alleen een DK aanmaken als je een character hebt die 55+ is op diezelfde realm als waar je je DK aan wilt maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef Civilian het volgende:
wtf.. kan geen DK aanmaken :S
Hij zegt dat ik geen lvl55 char heb
Heb ik er 2 van.. is een bug..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan alleen een DK aanmaken als je een character hebt die 55+ is op diezelfde realm als waar je je DK aan wilt maken.
Omfg dat meen je nietquote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan alleen een DK aanmaken als je een character hebt die 55+ is op diezelfde realm als waar je je DK aan wilt maken.
Dude ga maffen hij komt straks wel, je kunt ook voor de brievenbus gaan postenquote:
Ik ben juist net wakkerquote:Op donderdag 13 november 2008 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Dude ga maffen hij komt straks wel, je kunt ook voor de brievenbus gaan posten.
Nog steeds 70 hier...quote:Op donderdag 13 november 2008 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge mede addicts wie is er al 80?!
[..]
Dude ga maffen hij komt straks wel, je kunt ook voor de brievenbus gaan posten.
Haha gaat rap dusquote:Op donderdag 13 november 2008 08:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog steeds 70 hier...
Wel al 2 lvl73s op mijn server en een 64 DK(horde)
Weet dus niet eens hoe de alliance doet
Doh logish, meestal komt die van mij rond of 10 or 2 uurquote:Op donderdag 13 november 2008 08:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben juist net wakker. Ik had gehoopt voor college nog even te kunnen spelen, maar dat zit er niet in ben ik bang
.
Hehe herkenbaar, ben pas om 6 uur thuisquote:Op donderdag 13 november 2008 08:21 schreef DrukVout het volgende:
Bah kan WotLK pas vanmiddag ophalen eerst een dagje werken, naja heb er al 1 uur op zitten, nog 7 te gaan.
Morgen gelukkig vrij.
[EDIT] Signature maar eens gemaakt
Ik moet ook eerst werken tot5 da half 6 thuisquote:Op donderdag 13 november 2008 08:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, ben pas om 6 uur thuis. Ach daarna lekker samen met vriendinlief koken terwijl WOTLK er op gezet word
Dat ligt aan TNT..quote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelaat bezorgt bol.com altijd?
Wel ff filmpje laten maken hoe je helemaal door het lint gaat hebben wij ook weer wat te lachenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef drumstickNL het volgende:
Omg, moet zometeen naar de tandarts, hoelaat komt de postbode??!? Als ik terug kom en vind een bonnetje in mn brievenbus maak ik mezelf van kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Altijd leuk dit soort reacties.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef drumstickNL het volgende:
Uit eigen ervaring bezorgen ze (TNT-post, niet bol.comquote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef drumstickNL het volgende:
Een dag later, had ik ook toen ik mijn wc3 battlechest kocht.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef Catch_me het volgende:
Ligt eraan hoe ze hem sturen...
Als hij door de brievenbus past en er niet voor getekend hoeft te worden gaat ie 's ochtends gewoon met de postbode mee. Anders met de pakket dienst en die kan soms heel laat komen
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:52 schreef Catch_me het volgende:
Gisteravond toen Northernd open ging was wel leuk. Mensen die nog geen key hadden wijsmaken dat ze gewoon met de zeppelin naar de nieuwe gebieden konden
Het leken de vol beladen treinen uit WO2 wel, helaas haalde niemand het en kwamen ze allemaal terug met ress sickness![]()
![]()
Idd op de PTR ook, kut kneuzen gingen allemaal de zepp op omdat ze dachten dat ze er heen konden. Dacht ook allemaal dat PTR BETA was. Helemaal over de zeik als je vertelde dat dat niet het geval wasquote:Op donderdag 13 november 2008 08:52 schreef Catch_me het volgende:
Gisteravond toen Northernd open ging was wel leuk. Mensen die nog geen key hadden wijsmaken dat ze gewoon met de zeppelin naar de nieuwe gebieden konden
Het leken de vol beladen treinen uit WO2 wel, helaas haalde niemand het en kwamen ze allemaal terug met ress sickness![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |