Je moet de OP dan ook van Wiki plukken, n00b!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Verdorie, de OP quoten kan blijkbaar niet, nu zijn de plaatjes weg![]()
Is there a mod out there?
Zou 't echt ja?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
pffff slome
Ik weet waarom DaD bruin haar moet hebben! Duivels zijn nooit blond!! Het is haar naaam
Trutquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
pffff slome
Ik weet waarom DaD bruin haar moet hebben! Duivels zijn nooit blond!! Het is haar naaam
Ik let altijd zo goed op dat ik niet als laatste postquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet de OP dan ook van Wiki plukken, n00b!.
Gossip girlquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
deze outfit is leuk! must.go.shopping
[ afbeelding ]
quote:
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik let altijd zo goed op dat ik niet als laatste post
Dat werkt ook niet als je tieten hebtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind die mouwen niet zo. Maar zo'n top staat mij dan ook niet.
Meestal draag ik heel saai aansluitende zwarte truitjes met een V-hals of een vierkante hals.
quote:
Stomme vraag, maar als jij zo'n hekel aan strijken hebt, waarom doet Heer G. dat dan niet?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar als jij zo'n hekel aan strijken hebt, waarom doet Heer G. dat dan niet?
Zo eten ze hem in Italië ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef AKnynke het volgende:
tvp. zometeen maar eens kijken of ik nog honger heb..om 3 uur pasta-pesto gegeten, de Duitsers specialiteit. Dus gewoon heel simpel, pasta met een grote schep pesto er door heen. En een beetje parmezaanse kaas.
ik zit te denken aan een witte boterham met roomboter en hagelslag. Maar goed, dat is niet echt verstandig...
Ik vind je er griezelig uit zien op die fotoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
I like my pony. It makes me look cute.
Misschien maak ik nu eindelijk vrienden op schule [ afbeelding ]
Ik vond het ook eng:quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind je er griezelig uit zien op die foto. Je doet me denken aan Christiane F.
.
En die heeft niet eens een pony.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng:
[ afbeelding ]
Sterf op je verjaardagquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng:
[ afbeelding ]
Jij had echt even naar de meet moeten komen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die PF op conleche vind lijken?
Ja ik mezelf eigenlijk ook wel, maar ik denk dat dat is omdat ik eerst glad haar had en nu funky kappers haar. Alleen heb ik niet echt een petite maar eerder rond gezichtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag [ afbeelding ]!
Ja, de enige overeenkomst tussen die 2 is dat ze beiden een pony hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had echt even naar de meet moeten komen dan![]()
Hey ik zeg nog aardig van nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had echt even naar de meet moeten komen dan.
Op de foto wel, maar in het echt niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
truequote:
Wanneer is de volgende nu?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had echt even naar de meet moeten komen dan.
Och meisje, krijg je weer eens te weinig aandacht?quote:
Hatersquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Als PF op Co lijkt, dan lijk ik op SHE.
Nou ik heb dat gevoel al vaker gehad, denk dat het de uitdrukking in het gezicht of uitstraling is....quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, de enige overeenkomst tussen die 2 is dat ze beiden een pony hebben
Pas op voor m'n haarquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Och meisje, krijg je weer eens te weinig aandacht?*aai over bolletje*
Ik denk doordat de foto met dezelfde camera is gemaakt (macbook)quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik heb dat gevoel al vaker gehad, denk dat het de uitdrukking in het gezicht of uitstraling is....
Ik had het over moblo's bolletjequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Pas op voor m'n haar!!!!!
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk doordat de foto met dezelfde camera is gemaakt (macbook)
geeft een vriendelijke "zweem" over de foto. En de pony.
Hmm Tink.....wat gaan we bij haar doen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als Tink terug is, want het is bij haar thuis.
Omdat we beide friezinnetjes waren zkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
goodbye lijkt op viking
kom maar langs, gaan we sushi makenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm Tink.....wat gaan we bij haar doen?
Ik wil nog een keer een sushimaakmeet
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
goodbye lijkt op viking
Ja, wat heb je in je chocomelk gegoten?quote:
nog niets, de wraps zijn net op, maar zat vrij snel volquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mocht ze willen.
[..]
Ja, wat heb je in je chocomelk gegoten?.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom maar langs, gaan we sushi maken
Omdat jij doof bent ja!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik heb viking niet gesproken en jou kon ik niet verstaan [ afbeelding ]
Nee beide blond haar
Kledingruilquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm Tink.....wat gaan we bij haar doen?
Ik wil nog een keer een sushimaakmeet
Je verwart mij met iemand anders (quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat jij doof bent ja!Volgende keer zal ik schreeuwen, maar dat doe ik pas wanneer dronken. Dus ik zal indrinken
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat we beide friezinnetjes waren zker
Ohja. Braafquote:
Ik heb misschien wel interesse (vind het nog steeds eng om te meeten)quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenmisschien leuk om het met wat geïnteresseerden te doen hier?
Jij bent geen allochtoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking wil jij mij Nederlands bijles geven?!!
Doos, hoe vergeetachtig ben je. Daar hebben we het nog over gehad in een pmquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Wer komsto wei?(ofzo)
PF ook al doof?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat jij doof bent ja!Volgende keer zal ik schreeuwen, maar dat doe ik pas wanneer dronken. Dus ik zal indrinken
Normaal verstaat iedereen mij ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders ()
Neeeh normaal versta ik iedereen prima, ik ben alleen cocktail doof.
Daar ga ik misschien ook naartoe danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenmisschien leuk om het met wat geïnteresseerden te doen hier?
Ja, ik ook. Anders wordt het nog laterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, ga eens niet zo snelIk probeer te werken
Aanmelden bij Humanitas Groningen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel bijles Nederlands
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse (vind het nog steeds eng om te meeten)
gezelligquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ook naartoe dan.
Nou ja ik had geen zin om al die werkwoorden te vervoegen dus kreeg alles een d op het einde of een enkele d of t als het vt was. En nu moet ik bijlesquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik had ook een onvoldoende op Nederlandsik ben wel een allochtoon
Chocolademelk met slagroom en een stuk taartquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinken
Thou hasth failed! Ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kudt m'n eerste tentamen niet gehaald. Ik ben toch geen baas.
Heb je een taaltoets gedaan op de uni?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja ik had geen zin om al die werkwoorden te vervoegen dus kreeg alles een d op het einde of een enkele d of t als het vt was. En nu moet ik bijlesshame on me, ik stond 8 @ vwo
Nee op HBOquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je een taaltoets gedaan op de uni?
Twee uit de drie!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nou gelukkig heb ik een voldoende voor mijn presentatie over de hamster
ben aan het soggen blegh
Ik ook. Mensen kunnen mijn koffie nooit aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
koffie drink ik zwart, en sterk
Chocoladetaartquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocolademelk met slagroom en een stuk taart.
welke pm groep?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Word ik nou weer niet opgenomen in de PM-groep?.
Mwhehe, ik drink het met bonen die ik net zelf heb gebrand, en dan een heel kopje vol crema, bijna drop is het dan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen kunnen mijn koffie nooit aan.
Heerlijk om mee op te staan.
Natuurlijk wel échte koffiekoffie en geensenseokoffie
.
ik heb hier alleen maar een senseo, maar heb zelf opzich het liefst gewoon hele sterke koffiezetapparaatkoffiequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen kunnen mijn koffie nooit aan.
Heerlijk om mee op te staan.
Natuurlijk wel échte koffiekoffie en geensenseokoffie
.
jij mag ook wel komen sushi-en hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Greys is lekker lang bezig met d'r strijkgoed. Gna gna
.
Ik heb sinds zaterdag altijd mijn roze camera bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer gaat Het* gebeuren?
*ontmoeting tussen Miss_S en MoBlo. We willen pics als bewijs!.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb maar vier overhemden gestreken, toen was ik het zat.
Kan je nagaan, dit was voor mij HEEL snel! Ik had makkelijk te strijken overhemden uitgezocht.
En waarom Heer G dat zelf niet even doet? Hij is er nietEn hij moet morgenochtend om 5 uur op om weer eens naar Schotland te gaan. Dus ik had heel lief beloofd om het wel even voor hem te doen.
Het viel me nog mee. Ik zweer je, ik had BIJNA nog een paar extra overhemden gepakt
Maar toch maar niet gedaan.
Ik heb ook trek in sushi
Nee, dit is privé-pm-wisseling tussen mij en GB, sorry!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hebben jullie dan ook vegetarische sushi?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij mag ook wel komen sushi-en hoor![]()
Vork komt ook, dus jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook vegetarische sushi?.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eet je ook geen garnalen of vis?
Nou ja je zei niet dat je een ovolacto vegetariër bent.. Je had ook pollotariër kunnen zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee.
En ook geen kip. Sommige mensen denken dat dat geen vlees is.
Klopt! Maar er zijn maar weinig mensen die zich zo ook echt noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Als je geen vlees eet maar wel vis, ben je volgens mij pescotariër.
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Oja, Conleche, ik ben nu wel heel benieuwd naar je smaak wbt jurken, dus zou je een indicatie kunnen geven?![]()
Het wordt wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk om een rel uit te lokken?
Niet stom tegen jou bedoeld hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja je zei niet dat je een ovolacto vegetariër bent.. Je had ook pollotariër kunnen zijn..
Ik weet dat je mijn avatar leuk vindtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort jurken, of een mooi Chinees gewaad:
[ afbeelding ]
Dat was toch mijn rol......quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk om een rel uit te lokken?
zullen we even naar OUD?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Neeee, geen rel!Niet onderling dan, anders ben ik er best voor te porren
Sorryquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat het een beetje afweten lately
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Is er niet een of ander topic waar we even massaal dwars binnen kunnen vallen en ons overal tegenaan kunnen gaan bemoeien en mensen tot waanzin kunnen drijven?![]()
* Greys gaat even speuren...
Mooi poppetjequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
't Poppetje leest nu pas alle complimentjes. (of je het fijn moet vinden om op een pop te lijken laten we dan maar even buiten beschouwing). Dank!
ik zei net,kom, we gaan naar OUDquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Is er niet een of ander topic waar we even massaal dwars binnen kunnen vallen en ons overal tegenaan kunnen gaan bemoeien en mensen tot waanzin kunnen drijven?![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Hier ga je al de mist in, je had beter iets kunnen posten als:quote:
februari rocksquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Miss s, een pony is zooo februari!
quote:
in het topic 'wachten op een streepje'quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In oud posten dat je pro abortus bent
Nee, want anders moeten we naar het feedbacktopic komen en dreigen ze met ons opdoeken endezoquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Dieettopic?![]()
Grapjuh.
Ik zoek wel even verder
Bitchquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het topic 'wachten op een streepje'
Ik moest even zien wat dat was, maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het topic 'wachten op een streepje'
Oh, maar dit vind ik ook mooi hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort jurken, of een mooi Chinees gewaad:
[ afbeelding ]
Dito.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Achja, officieel ben ik natuurlijk sowieso geen die-hard vegetarier aangezien ik wel gelatine en dierlijk stremsel binnenkrijg. Maar simpel gezegd eet ik geen vlees of vis.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest even zien wat dat was, maarJij evil biatch!
Oh, dat is wel zielig ja!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien kies ik toch liever niet voor OUD.
Ik vind BE veel te lief, die daar modje is. Dan moet zij daar puin gaan ruimen
Ik zou voor donkerbruin en zandkleurig gaan. Daar denk ik aan bij 'wereldreis'quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik het poppetje dan even om advies vragen?
creatief advies that is
ben met kleuren aan het experimenteren voor de wereldreiswebsite, en kan niet echt tevreden zijn met wat ik combineer.
Wat zijn mooie rustige kleuren (ook als ze wat donkerder zijn) die niet schreeuwen maar wel warm zijn? En het liefst ook een beetje wereldreis-sfeer-oproepend
Potver. Daar vind ik Senesta weer te lief voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef loveli het volgende:
Bij F&F slaat ook vrij snel de vlam in de pan. Of mag dat niet van Greys?
Done en verder bemoei ik me er niet mee, want ik heb geen zin om me erin te verdiepenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ze gaan serieus op mijn opmerking in!
Kan iemand niet daar iets mompelen van elk extra kind brengt relatief minder kosten met zich mee?
Zucht...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Potver. Daar vind ik Senesta weer te lief voor
En bij R&P heb ik weer een zwak voor Re, sinds ik die in het echt heb ontmoet.
Is er niet een topic in een subforum waar er geen bekende modjes rondhobbelen?
Leuk he, rellen met voorbedachte rade en met mitsen en maren
Ja ik zag het, terwijl jij gewoon doet wat pf vraagtquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Whaha, nu reageert iedereen daar (incl SHE) ook serieus op mij
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
Vroeger gingen alle Fok!kers nog gezellig rellen op het Twarresforum. Dat waren nog eens tijden.
ik heb toen zó hard gelachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
het TwarresForumdat was grappig
Toen hadden ze in Belgie Fok! nagemaakt, www.tok.be. (bestaat nu niet meer hoor) Leek precies op Fok! tot en met het logo aan toe, echt heel sneu.quote:
neh dat zegt me niets...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen hadden ze in Belgie Fok! nagemaakt, www.tok.be. (bestaat nu niet meer hoor) Leek precies op Fok! tot en met het logo aan toe, echt heel sneu.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:33 schreef Herald het volgende:
ze bestaan niet meer omdat Fok! dat forum toen helemaal heeft kapot gemaakt
Ja! Ook fijne meneer!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
had je m'n pm gekregen vanochtend?
Ik dacht even dat ik 'm naar niemand of iemand anders had verstuurdquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Ook fijne meneer!!![]()
Jullie zijn allemaal vetzakken!!!
Co relt hier er op los
Een vieze blubberpudding!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik 'm naar niemand of iemand anders had verstuurd![]()
Hoe noem jij mij?!
![]()
Kijk naar jezelf, dikke tompouce!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, dikke tompouce!![]()
DIKKE UITGEZAKTE OMA!quote:
Ik heb maat 38quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er hier iemand met maat 41 (of 40) met een behoefte aan pumps? Bezuinigingen hier! Roep maar een kleur/model!
Ah nee johquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Passen jullie wel op, dames? Straks wordt het nog echt ruzie. Ik moet nu aan die Yo mama-jokes denken
.
Yo mama so fat people jog around her for exercise.
je noemde me kleuterquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen, al had ik iets met opoe verwacht
Nou ik heb wel smalle schoenen maar geen smalle voeten, vandaar dat er een aantal weg kunnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef loveli het volgende:
PF, als je smalle voeten hebt kunnen we misschien zaken doen.
Wel een hele jonge moeder dan!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, Co had je moeder kunnen zijn hè!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele jonge moeder dan!![]()
Hoe oud ben je ook alweer Co?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Wel die maat, en een schoenentic, maar geen geldquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er hier iemand met maat 41 (of 40) met een behoefte aan pumps? Bezuinigingen hier! Roep maar een kleur/model!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, Co had je moeder kunnen zijn hè!
Heb je plaatjes? Stuur anders ff een PM.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik heb wel smalle schoenen maar geen smalle voeten, vandaar dat er een aantal weg kunnen
Dan had ik wel een vet hippe mama gehadquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:08 schreef conleche het volgende:
Zo genoeg over mij en m'n leeftijd...![]()
En zó dik zijn jullie nou ook weer niet hoor. Valt best heus wel mee. Ik ga de keuken opruimen
Sapje voor mij graagquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:09 schreef Laureline het volgende:
Ik ben klaar! Wijntje!, iemand nog?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey, respect voor ouderen!! Zo praat je niet tegen co!
Heul wel. Ik kon al lezen toen jij eruit floepte bij je moederquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan had ik wel een vet hippe mama gehad![]()
Maar ik ben 20, zo jong is dat nou ook weer niet Vik![]()
Succes met opruimen Co
Dat doet dus echt niemand hier hè. Toen ik zwanger was, dacht ik nog hoopvol: nou, nu gaan we het beleven! Maar iedere volle tramwagon zit naar je enorme ballon (en ik was echt heeeeel erg zwanger) te staren, en blijft lekker zitten. Onee, er is één keer een stokoud mannetje voor me opgestaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sta je ook voor d'r op in de tram?
Nou goed, over tien jaar ben jij oud en ik lekker nog steeds jongquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul wel. Ik kon al lezen toen jij eruit floepte bij je moeder.
Co is oud, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele jonge moeder dan!![]()
Hoe oud ben je ook alweer Co?
De meeste heb ik niet eens gedragenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Wel die maat, en een schoenentic, maar geen geldMaar als je ze nou voor héél weinig verkoopt en er niet in hebt lopen stinkvoeten...
Wat heb je in die aanbieding?
Op de kleuterschool zeiden we dan altijd: "O, ben jij 2 maanden ouder? Dan ga je ook 2 maanden eerder doodquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou goed, over tien jaar ben jij oud en ik lekker nog steeds jong
Over 10 jaar ben ik een milfquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou goed, over tien jaar ben jij oud en ik lekker nog steeds jong
Verdomme, waarom heb jij niet maat 36quote:[quote]Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De meeste heb ik niet eens gedragen
soort van nieuw:
roze barbie schoenen
zelfde in paars + bijpassende clutch
rode heels met grote satijnen strik
rode stiletto's, peep toe, klein strikje
zwarte louboutin achtige /houten zool heels
zilveren satijnen satc like sandaaltjes
ongedragen:
creme stilettos. rode louboutin like zool, panter binnenkant
bruine met zwarte hak (laag, 6/7 cm)
zelfde in donker bruin
gedragen:
witte heels met ruitjes
witte vintutsj like schoenen
blauwe met lage hak (6/7cm), stukje leer uit hak is stuk
zelfde in groen, hakje moet vervangen, redelijk smutzig
vintutsj:
er staat maat 42 op maar is meer 41, 15cm, zwart met zilver/goud/brons streepje
En ik heb ook nog heel veel lage eigenlijk,
waaronder bruine allstars maat 7
en voor de rest veel flatjes
Volgensmij word ik eerder een milf dan jijquote:
Pics? En zijn ze van leer?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ongedragen:
creme stilettos. rode louboutin like zool, panter binnenkant
Jij wou toch geen kinderen?quote:
LOL!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op de kleuterschool zeiden we dan altijd: "O, ben jij 2 maanden ouder? Dan ga je ook 2 maanden eerder dood."
Wie zegt dat ik geen kinderen kan krijgen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij word ik eerder een milf dan jijals in: daar moet je kinderen voor krijgen
[..]quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:
Hey, ik blijf wel staan met windkracht 6 hoor!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dan niet blijf staan met windkracht zes.
waar is die m dan voor? Nouja, we zullen zienquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen kinderen kan krijgen?. *mompelt iets over een kwakkie in een potje*
En tegenwoordig hoef je geen kinderen meer te krijgen om milf te kunnen zijn.
Oh doe mij juist maar cheape schoenen van nepleer, vooral met pumps vind ik dat geen probleem, dan voel ik me ook niet schuldig als ik ze beschadig of weggooi zodra ze uit de mode zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef loveli het volgende:
Ik ben een verwend nest wat betreft schoenen, eigenlijk wil ik leer van binnen en buiten. Maar als ze erg leuk zijn, heb ik misschien toch wel interesse.
Mijn topicquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dit topic vanavond nog vol.
Word je dan niet een WILF? Woman I'd Like To Fuck?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen kinderen kan krijgen?. *mompelt iets over een kwakkie in een potje*
En tegenwoordig hoef je geen kinderen meer te krijgen om milf te kunnen zijn.
Ik had nepleren laarsjes en ik zweette er vreselijk in. Ben blij dat ik nu weer gewoon leren laarzen hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh doe mij juist maar cheape schoenen van nepleer, vooral met pumps vind ik dat geen probleem, dan voel ik me ook niet schuldig als ik ze beschadig of weggooi zodra ze uit de mode zijn
PF, ze klinken heel leuk, maar er zit niets tussen dat ik móét hebben en dan bewaar ik m'n geld liever voor nuttige dingen als eten en de tandartsrekening enzo
Vamp! Hoe is het met je beentje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef vamperotica het volgende:
Zo...Gaan jullie opeens ff lekker hard ofzo....Doe da 's morgens, als ik het bij kan houden.
Jammer, ik heb nog een paar gloednieuwe Hispanitas sandaaltjes in de aanbieding, inclusief leren zolen. Mijn voeten zijn te smal. Anyone?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:33 schreef Merel het volgende:
Oh doe mij juist maar cheape schoenen van nepleer, vooral met pumps vind ik dat geen probleem, dan voel ik me ook niet schuldig als ik ze beschadig of weggooi zodra ze uit de mode zijn
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Word je dan niet een WILF? Woman I'd Like To Fuck?
Nou, ik vind van nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Milf heeft gewoon een bredere betekenis gekregen. Het betekent niet zozeer MOEDER, maar meer 'vrouw op leeftijd (v.a. 30 jr) die ik graag zou neuken'.
De laarzen waarop ik uitga zijn zo plastic als maar kan en kostten maar ¤ 20. Geweldig, je kan ermee in glas trappen, door de modder banjeren, eroverheen kotsen, en de volgende dag spoel je ze af onder de kraan en is er niks aan de hand. En in het donker ziet toch niemand echt goed hoe ze eruitziet. Ik vind het zonde van m'n mooie dure leren laarzen om daarop uit te gaan!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik had nepleren laarsjes en ik zweette er vreselijk in. Ben blij dat ik nu weer gewoon leren laarzen heb.
Dat dus. Plastic zorgt voor zweetvoetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had nepleren laarsjes en ik zweette er vreselijk in. Ben blij dat ik nu weer gewoon leren laarzen heb.
Ja en je kunt meteen je sokken aan de waslijn hangen als je thuis komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Merel het volgende:
[..]
De laarzen waarop ik uitga zijn zo plastic als maar kan en kostten maar ¤ 20. Geweldig, je kan ermee in glas trappen, door de modder banjeren, eroverheen kotsen, en de volgende dag spoel je ze af onder de kraan en is er niks aan de hand. En in het donker ziet toch niemand echt goed hoe ze eruitziet. Ik vind het zonde van m'n mooie dure leren laarzen om daarop uit te gaan!
Ik doe sowieso niet aan sandaaltjes, mijn voeten moeten verborgen blijven voor de buitenwereld!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:35 schreef loveli het volgende:
Jammer, ik heb nog een paar gloednieuwe Hispanitas sandaaltjes in de aanbieding, inclusief leren zolen. Mijn voeten zijn te smal. Anyone?
Jij bent zo'n oude tang die haar mening wil opdringen aan de jeugdquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik vind van wel en ik ben ouder en wijzer, dus ik kan het weten!
Leer kan je toch ook goed schoonmaken? Of voorbehandelen met vuilafstotende spray? Ik heb nooit problemen gehad om mijn laarzen goed schoon te krijgen. Daarnaast loopt leer ook nog eens veel fijner dan plastic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:37 schreef Merel het volgende:
[..]
De laarzen waarop ik uitga zijn zo plastic als maar kan en kostten maar ¤ 20. Geweldig, je kan ermee in glas trappen, door de modder banjeren, eroverheen kotsen, en de volgende dag spoel je ze af onder de kraan en is er niks aan de hand. En in het donker ziet toch niemand echt goed hoe ze eruitziet. Ik vind het zonde van m'n mooie dure leren laarzen om daarop uit te gaan!
Ja maar nou, ik vind je helemaal niet oud! Pleaaaaase stay!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
Waarom hang ik hier eigenlijk rond en niet bij het forum van omroep MAX, daar zou ik wel de jongste zijn
Ik had ook wel wat van Bolletjes schoenen willen hebben!! Jammer!
Ik struikel over het woordje 'Mother'. Mijn term WILF dekt de lading gewoon beterquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Milf heeft gewoon een bredere betekenis gekregen. Het betekent niet zozeer MOEDER, maar meer 'vrouw op leeftijd (v.a. 30 jr) die ik graag zou neuken'.
Bier-met-prut op m'n suède laarzen vind ik anders echt zonde. Ben ook altijd bang voor glas ofzo. En bovendien blijf ik overal met m'n hakken in haken als ik over straat zwalkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef Ewelina het volgende:
Leer kan je toch ook goed schoonmaken? Of voorbehandelen met vuilafstotende spray? Ik heb nooit problemen gehad om mijn laarzen goed schoon te krijgen. Daarnaast loopt leer ook nog eens veel fijner dan plastic.
Bla bla bla. Dat was de oorspronkelijke betekenis. Ooit wordt het woord mp3-speler ook vervangen door iPod en worden ook spelers van andere merken iPod genoemd. Net zoals met asperine, walkman en maggi gebeurd is. Mark my wordsquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik stuikel over het woordje 'Mother'.
Dan word je keer op keer belachelijk gemaakt door de Lama's. Wil je dat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
Waarom hang ik hier eigenlijk rond en niet bij het forum van omroep MAX, daar zou ik wel de jongste zijn
Ik had ook wel wat van Bolletjes schoenen willen hebben!! Jammer!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, ik ben zo iemand met een lage zelf effectiviteit![]()
Bah.
Ja, suede is imho ook wel wat anders dan leer. En ik haat suede om de reden die je noemt: je krijgt het zo moeilijk schoon.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Bier-met-prut op m'n suède laarzen vind ik anders echt zonde. Ben ook altijd bang voor glas ofzo. En bovendien blijf ik overal met m'n hakken in haken als ik over straat zwalkDit works fine voor mij
Ik vind hakken ook geil hoor, dus Merel kan er ook ander volk mee aantrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, suede is imho ook wel wat anders dan leer. En ik haat suede om de reden die je noemt: je krijgt het zo moeilijk schoon.
En wbt hakken: die zijn geilAls je een vent aan de haak wil slaan, draag hakken
Van Dale kent het woord niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
Wat is dat een lage zelf effectiviteit?? Dat je niks doet als het niet moet van iemand anders??
Uhuh, komende vrijdag beschaafd feestje, geen glas op de vloer, wel veel champagne, mojito's en rijke mannen. Dus dan draag ik m'n FMB'squote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
En wbt hakken: die zijn geilAls je een vent aan de haak wil slaan, draag hakken
Ok, maar dan trekt ze tenminste wel leuk volk aan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hakken ook geil hoor, dus Merel kan er ook ander volk mee aantrekken.
Watte?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Uhuh, komende vrijdag beschaafd feestje, geen glas op de vloer, wel veel champagne, mojito's en rijke mannen. Dus dan draag ik m'n FMB's
Fuck Me Bootsquote:
Met hakquote:
Hey, ik bèn leuk! Ja toch, Merel?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ok, maar dan trekt ze tenminste wel leuk volk aan.
Tuurlijkquote:
Eh ja, dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, ik bèn leuk! Ja toch, Merel?(anders kijk ik geen brieven meer voor je na
)
Ja hé, dat is toch gewoon een hele normale ingeburgerde uitdrukking??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |