Ja! Ook fijne meneer!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
had je m'n pm gekregen vanochtend?
Ik dacht even dat ik 'm naar niemand of iemand anders had verstuurdquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Ook fijne meneer!!![]()
Jullie zijn allemaal vetzakken!!!
Co relt hier er op los
Een vieze blubberpudding!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik 'm naar niemand of iemand anders had verstuurd![]()
Hoe noem jij mij?!
![]()
Kijk naar jezelf, dikke tompouce!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, dikke tompouce!![]()
DIKKE UITGEZAKTE OMA!quote:
Ik heb maat 38quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er hier iemand met maat 41 (of 40) met een behoefte aan pumps? Bezuinigingen hier! Roep maar een kleur/model!
Ah nee johquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Passen jullie wel op, dames? Straks wordt het nog echt ruzie. Ik moet nu aan die Yo mama-jokes denken
.
Yo mama so fat people jog around her for exercise.
je noemde me kleuterquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen, al had ik iets met opoe verwacht
Nou ik heb wel smalle schoenen maar geen smalle voeten, vandaar dat er een aantal weg kunnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef loveli het volgende:
PF, als je smalle voeten hebt kunnen we misschien zaken doen.
Wel een hele jonge moeder dan!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, Co had je moeder kunnen zijn hè!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele jonge moeder dan!![]()
Hoe oud ben je ook alweer Co?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Wel die maat, en een schoenentic, maar geen geldquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er hier iemand met maat 41 (of 40) met een behoefte aan pumps? Bezuinigingen hier! Roep maar een kleur/model!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, Co had je moeder kunnen zijn hè!
Heb je plaatjes? Stuur anders ff een PM.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik heb wel smalle schoenen maar geen smalle voeten, vandaar dat er een aantal weg kunnen
Dan had ik wel een vet hippe mama gehadquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:08 schreef conleche het volgende:
Zo genoeg over mij en m'n leeftijd...![]()
En zó dik zijn jullie nou ook weer niet hoor. Valt best heus wel mee. Ik ga de keuken opruimen
Sapje voor mij graagquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:09 schreef Laureline het volgende:
Ik ben klaar! Wijntje!, iemand nog?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey, respect voor ouderen!! Zo praat je niet tegen co!
Heul wel. Ik kon al lezen toen jij eruit floepte bij je moederquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan had ik wel een vet hippe mama gehad![]()
Maar ik ben 20, zo jong is dat nou ook weer niet Vik![]()
Succes met opruimen Co
Dat doet dus echt niemand hier hè. Toen ik zwanger was, dacht ik nog hoopvol: nou, nu gaan we het beleven! Maar iedere volle tramwagon zit naar je enorme ballon (en ik was echt heeeeel erg zwanger) te staren, en blijft lekker zitten. Onee, er is één keer een stokoud mannetje voor me opgestaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sta je ook voor d'r op in de tram?
Nou goed, over tien jaar ben jij oud en ik lekker nog steeds jongquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul wel. Ik kon al lezen toen jij eruit floepte bij je moeder.
Co is oud, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele jonge moeder dan!![]()
Hoe oud ben je ook alweer Co?
De meeste heb ik niet eens gedragenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Wel die maat, en een schoenentic, maar geen geldMaar als je ze nou voor héél weinig verkoopt en er niet in hebt lopen stinkvoeten...
Wat heb je in die aanbieding?
Op de kleuterschool zeiden we dan altijd: "O, ben jij 2 maanden ouder? Dan ga je ook 2 maanden eerder doodquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou goed, over tien jaar ben jij oud en ik lekker nog steeds jong
Over 10 jaar ben ik een milfquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou goed, over tien jaar ben jij oud en ik lekker nog steeds jong
Verdomme, waarom heb jij niet maat 36quote:[quote]Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De meeste heb ik niet eens gedragen
soort van nieuw:
roze barbie schoenen
zelfde in paars + bijpassende clutch
rode heels met grote satijnen strik
rode stiletto's, peep toe, klein strikje
zwarte louboutin achtige /houten zool heels
zilveren satijnen satc like sandaaltjes
ongedragen:
creme stilettos. rode louboutin like zool, panter binnenkant
bruine met zwarte hak (laag, 6/7 cm)
zelfde in donker bruin
gedragen:
witte heels met ruitjes
witte vintutsj like schoenen
blauwe met lage hak (6/7cm), stukje leer uit hak is stuk
zelfde in groen, hakje moet vervangen, redelijk smutzig
vintutsj:
er staat maat 42 op maar is meer 41, 15cm, zwart met zilver/goud/brons streepje
En ik heb ook nog heel veel lage eigenlijk,
waaronder bruine allstars maat 7
en voor de rest veel flatjes
Volgensmij word ik eerder een milf dan jijquote:
Pics? En zijn ze van leer?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ongedragen:
creme stilettos. rode louboutin like zool, panter binnenkant
Jij wou toch geen kinderen?quote:
LOL!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op de kleuterschool zeiden we dan altijd: "O, ben jij 2 maanden ouder? Dan ga je ook 2 maanden eerder dood."
Wie zegt dat ik geen kinderen kan krijgen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij word ik eerder een milf dan jijals in: daar moet je kinderen voor krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |