Ja! Ook fijne meneer!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
had je m'n pm gekregen vanochtend?
Ik dacht even dat ik 'm naar niemand of iemand anders had verstuurdquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Ook fijne meneer!!![]()
Jullie zijn allemaal vetzakken!!!
Co relt hier er op los
Een vieze blubberpudding!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik 'm naar niemand of iemand anders had verstuurd![]()
Hoe noem jij mij?!
![]()
Kijk naar jezelf, dikke tompouce!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, dikke tompouce!![]()
DIKKE UITGEZAKTE OMA!quote:
Ik heb maat 38quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er hier iemand met maat 41 (of 40) met een behoefte aan pumps? Bezuinigingen hier! Roep maar een kleur/model!
Ah nee johquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Passen jullie wel op, dames? Straks wordt het nog echt ruzie. Ik moet nu aan die Yo mama-jokes denken
.
Yo mama so fat people jog around her for exercise.
je noemde me kleuterquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen, al had ik iets met opoe verwacht
Nou ik heb wel smalle schoenen maar geen smalle voeten, vandaar dat er een aantal weg kunnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef loveli het volgende:
PF, als je smalle voeten hebt kunnen we misschien zaken doen.
Wel een hele jonge moeder dan!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, Co had je moeder kunnen zijn hè!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een hele jonge moeder dan!![]()
Hoe oud ben je ook alweer Co?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Wel die maat, en een schoenentic, maar geen geldquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er hier iemand met maat 41 (of 40) met een behoefte aan pumps? Bezuinigingen hier! Roep maar een kleur/model!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, Co had je moeder kunnen zijn hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |