Hebben jullie dan ook vegetarische sushi?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij mag ook wel komen sushi-en hoor![]()
Vork komt ook, dus jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook vegetarische sushi?.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eet je ook geen garnalen of vis?
Nou ja je zei niet dat je een ovolacto vegetariėr bent.. Je had ook pollotariėr kunnen zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nee.
En ook geen kip. Sommige mensen denken dat dat geen vlees is.
Klopt! Maar er zijn maar weinig mensen die zich zo ook echt noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Ewelina het volgende:
Als je geen vlees eet maar wel vis, ben je volgens mij pescotariėr.
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Oja, Conleche, ik ben nu wel heel benieuwd naar je smaak wbt jurken, dus zou je een indicatie kunnen geven?![]()
Het wordt wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk om een rel uit te lokken?
Niet stom tegen jou bedoeld hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja je zei niet dat je een ovolacto vegetariėr bent.. Je had ook pollotariėr kunnen zijn..
Ik weet dat je mijn avatar leuk vindtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort jurken, of een mooi Chinees gewaad:
[ afbeelding ]
Dat was toch mijn rol......quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk om een rel uit te lokken?
zullen we even naar OUD?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Neeee, geen rel!Niet onderling dan, anders ben ik er best voor te porren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |