Je verwart mij met iemand anders (quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat jij doof bent ja!Volgende keer zal ik schreeuwen, maar dat doe ik pas wanneer dronken. Dus ik zal indrinken
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat we beide friezinnetjes waren zker
Ohja. Braafquote:
Ik heb misschien wel interesse (vind het nog steeds eng om te meeten)quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenmisschien leuk om het met wat geïnteresseerden te doen hier?
Jij bent geen allochtoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking wil jij mij Nederlands bijles geven?!!
Doos, hoe vergeetachtig ben je. Daar hebben we het nog over gehad in een pmquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Wer komsto wei?(ofzo)
PF ook al doof?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat jij doof bent ja!Volgende keer zal ik schreeuwen, maar dat doe ik pas wanneer dronken. Dus ik zal indrinken
Normaal verstaat iedereen mij ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders ()
Neeeh normaal versta ik iedereen prima, ik ben alleen cocktail doof.
Daar ga ik misschien ook naartoe danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt een Fok! gerelateerde Sushi-meet waar oa ook Isabeau en Liejannuh komenmisschien leuk om het met wat geïnteresseerden te doen hier?
Ja, ik ook. Anders wordt het nog laterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, ga eens niet zo snelIk probeer te werken
Aanmelden bij Humanitas Groningen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel bijles Nederlands
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse (vind het nog steeds eng om te meeten)
gezelligquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ook naartoe dan.
Nou ja ik had geen zin om al die werkwoorden te vervoegen dus kreeg alles een d op het einde of een enkele d of t als het vt was. En nu moet ik bijlesquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik had ook een onvoldoende op Nederlandsik ben wel een allochtoon
Chocolademelk met slagroom en een stuk taartquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij gaan gewoon gezellig eerst koffie drinken
Thou hasth failed! Ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kudt m'n eerste tentamen niet gehaald. Ik ben toch geen baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |