Sorryquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat het een beetje afweten lately
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Is er niet een of ander topic waar we even massaal dwars binnen kunnen vallen en ons overal tegenaan kunnen gaan bemoeien en mensen tot waanzin kunnen drijven?![]()
* Greys gaat even speuren...
Mooi poppetjequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
't Poppetje leest nu pas alle complimentjes. (of je het fijn moet vinden om op een pop te lijken laten we dan maar even buiten beschouwing). Dank!
ik zei net,kom, we gaan naar OUDquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Is er niet een of ander topic waar we even massaal dwars binnen kunnen vallen en ons overal tegenaan kunnen gaan bemoeien en mensen tot waanzin kunnen drijven?![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Hier ga je al de mist in, je had beter iets kunnen posten als:quote:
februari rocksquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Miss s, een pony is zooo februari!
quote:
in het topic 'wachten op een streepje'quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In oud posten dat je pro abortus bent
Nee, want anders moeten we naar het feedbacktopic komen en dreigen ze met ons opdoeken endezoquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Dieettopic?![]()
Grapjuh.
Ik zoek wel even verder
Bitchquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het topic 'wachten op een streepje'
Ik moest even zien wat dat was, maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het topic 'wachten op een streepje'
Oh, maar dit vind ik ook mooi hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets minder tierelantijntjes en glimmend en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort jurken, of een mooi Chinees gewaad:
[ afbeelding ]
Dito.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Achja, officieel ben ik natuurlijk sowieso geen die-hard vegetarier aangezien ik wel gelatine en dierlijk stremsel binnenkrijg. Maar simpel gezegd eet ik geen vlees of vis.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest even zien wat dat was, maarJij evil biatch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |