kwartet! Ik spreek een mix van engels en duits, en zo nu en dan een woord nederlands met hem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je eigenlijk Engels, Duits of Zweeds met hem?. En vieren jullie Sinterklaas in Zweden?
.
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]Nou vooruit, speciaal voor jou dan.
Misschien dat ik er nog wel een kilootje of twee, drie afdoe voor een beetje speling.
Ik denk ook steeds dat DaD een brunette is. Weet niet waarom, dat ze niet op dr avatar lijkt is me wel duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij blond zou zijn!
Indiaantje!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij kan ik Chicolate's eerdere post bijna kopiëren!
Toch maar een persoonlijke noot: yay jurken, boo test van Viking *aai*, AKnynke: lieve Duitser, Isegrim: gief jouw figuur <3!
Samenvatting dag Maria:
* Bus komt niet
* 40 min in kou staan voor de (verlate) bus no. 2
* verlate bus zorgt voor missen volgende trein
* Koukleum is dus ongeveer 30 min. te laat voor eerste college van nieuw vak
* Werken met lieve collega's![]()
* Kut, Sint Maarten vergetenKiddies krijgen speculaasjes
![]()
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?.
Je avatar!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat zei CF laatst ook al! Waarom niet dan, als ik vragen mag?.
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Sprankelend is goed.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien door je avatar, die is zo kleurloos, en jij lijkt zo sprankelend blond!
Dat weet ik. Maar da's gewoon eerste beeldvormingquote:
Sorry, niet mijn maat en ook niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Ewelina het volgende:
Nou jongens, wat een animo voor mijn spullen
*angstvallige stilte*quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt, ik ken DaD in het echt.
Wie wil mij aanraken?.
ze zijn nu een beetje slap en kwabbig (door die 5 kg extra denk ik!)quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die ouders is dan dr vriend.
Viking
En mooi gedaan Ise! Je blijft hier toch wel posten he?
En PF en DaD en Ewelina zulke mooie jurken. Stiekem wil ik ooit nog een keer een jurkje kopen, een normale, maar ik weet nu toch al dat ik het niet ga dragen ... jammer, zag laatst iets heel leuks hangen. Hou zelf trouwens ook meer van eenvoudige kledingstukken, dus zonder kraaltjes enzo
.
WB Coldfeet!
@PF: worden je armen niet juist 'groter' als je ze gaat trainen?
Ja, dat valt tegen hèquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga evenstrijken
![]()
Dan heb ik dat maar gehad.
Dus wees gewaarschuwd, ik kom straks als een razende hysterische agressieve feeks terug
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat valt tegen hè.
Ging je stage bij het CH-instituut nou door of niet? Of moet je nog op gesprek? Weet niet of ik wat gemist heb.
Ok, spannendquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
28 november ga ik naar Amsterdam voor een gesprek met de twee verantwoordelijken voor het project waar ik dan aan mee zou gaan werken. Best een beetje eng, straks vragen ze me van alles over editeren en zo wat ik dan allemaal niet meer weet! Ik hoop wel echt dat het doorgaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |