Oeh, een dag te vroeg, anders had je mee kunnen rijden...quote:Op donderdag 13 november 2008 07:27 schreef becky27 het volgende:
mogguh, onderweg naar Assen of all places
Die reacties op dat bericht.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:15 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_zichzelf_en_ex.html
quote:
Maar hier moest ik toch wel even om lachenquote:@C. Widdershoven
Kent u lijken die niet dood zijn dan? Ik dacht dat lijken over het algemeen dood waren. Maar het kan ook zijn dat ik in de verkeerde richting zit te denken.
Tsja, voordat het overgenomen werd door Spits was NieuwNieuws.nl van Geenstijl.nl volgens mij, dus dat verklaart wel het 1 en ander.quote:
Zou eigenlijk in die tram zitten ( lijn 17) maar miste de tram waardoor ik de volgende namquote:Een 12-jarige jongen is donderdagochtend omgekomen doordat hij werd aangereden door een tram in Rijswijk. De politie heeft dat laten weten.
Het ongeval gebeurde rond half acht op de hoek van de Admiraal Helfrichsingel en de Beatrixlaan.
De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk
Ik had psies hetzelfdequote:Op donderdag 13 november 2008 08:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Maar hier moest ik toch wel even om lachen
jammer, maar ben blij dat ik weer terug ben.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een dag te vroeg, anders had je mee kunnen rijden...
No shitquote:
Ja, logisch, sint wil ook ff uitrusten na zo een vermoeiende reisquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:54 schreef Elegy het volgende:
Ik heb het idee dat als ik mijn schoen zet zaterdag dat er dan zondag niks in zit
*Ook naar Scheveningen wil!!*quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zaterdag intocht sinterklaas in scheveningen en zondag redbull knockout race
Camera gaat overuren maken
Hij stuurt die zwarte pieten maar op pad! Ik wil ook kadootjes!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, logisch, sint wil ook ff uitrusten na zo een vermoeiende reis![]()
G'Morgen
jij bent een boefje geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hij stuurt die zwarte pieten maar op pad! Ik wil ook kadootjes!![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Is t Bram van der Vlught in Scheveningen morgen, of krijgen we zo'n derderangs nepsint op bezoek?
De Sint die de intocht hier in Den Haag doet, de heer Petow, doet het echt al jaren en jaren. Dus ik vind niet dat je m kan classificeren als derderangs nepsint. Vind m eigenlijk net zo goed, mss zelfs beter, als de tv-sintquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Is t Bram van der Vlught in Scheveningen morgen, of krijgen we zo'n derderangs nepsint op bezoek?
Pas maar op, ik heb vrienden bij de arbeidsinspectie en de INDquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent een boefje geweest dit jaar.
DE ROE KAN JE KRIJGEN!!!!EINZ1111
Stuur ze op me af, misschien kunnen ze deze kaaskop dan verbieden zo hard te werken :pquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb vrienden bij de arbeidsinspectie en de IND
Ik speel al jaren met een Sint samen die echt verschrikkelijk goed is. Echter helaas zijn er ook een hele hoop slechte!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Ik wil er wel wat in stoppenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:15 schreef zeemonster het volgende:
ik ga ook mijn schoen zetten denk ik, in de hoop op een leuk kadootje:) .
Wie had er trouwens hier nog meer een Nokia n95 ? En kan mij helpen met dat navigatie gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat in stoppen![]()
Vanavond op tv!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ik krijg er echt zo'n Office Space gevoel bij.
In d'r schoen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat in stoppen![]()
Ik zag op je Fobo dat je een vrouwtje bent, in dat geval moet je eens bij Lush op de Grote Marktstraat gaan kijken! Die hebben zulke lekkere dingetjes voor onder de douche en in bad dat je voortaan elke avond tijd tekort komt. It happened to mequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik verveel mij. Althans er is genoeg te doen maar ik heb nergens zin in .
*Gezellig meekijkt met Fallout 3 spelend vriendje*quote:
Ik heb ook Lush stufff, drie Bath Ballistics (want ja, ik heb een ligbad) en die creme voor heren, Cosmetic Ladquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik zag op je Fobo dat je een vrouwtje bent, in dat geval moet je eens bij Lush op de Grote Marktstraat gaan kijken! Die hebben zulke lekkere dingetjes voor onder de douche en in bad dat je voortaan elke avond tijd tekort komt. It happened to me
[..]
*Gezellig meekijkt met Fallout 3 spelend vriendje*
Ik krijg de zenuwen van zelf spelen, maar die soundtrack...!
Klopt ben een vrouwtjequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik zag op je Fobo dat je een vrouwtje bent, in dat geval moet je eens bij Lush op de Grote Marktstraat gaan kijken! Die hebben zulke lekkere dingetjes voor onder de douche en in bad dat je voortaan elke avond tijd tekort komt. It happened to me
Lush is 100% diervriendelijk en plantaardig. Zit niks chemisch bijquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Klopt ben een vrouwtje. Ik heb alleen geen bad
.
In Lush zit niks toch ? Na het douchen smeer ik mij wel altijd in met cremetjes van Vichy.
quote:
Oew, een man die er ook van houdt! Ze bestaan! Ik wist wel dat je smaak hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook Lush stufff, drie Bath Ballistics (want ja, ik heb een ligbad) en die creme voor heren, Cosmetic Lad
Silent Hill 5 komt ook uit voor de pc, zag 'm laatst op Steam staan trouwens
Wil je meedoen? We kunnen altijd meer pieten gebruikenquote:
Ja!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wil je meedoen? We kunnen altijd meer pieten gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:42 schreef Elegy het volgende:
Natuurlijk heb ik smaak! Ik ken jou toch
Vrijstaand in Den Haag voor rond de 150k gaat je niet lukken inderdaad, tenzij je een oude woonboot kooptEen bad is al een wat reëlere optie
Slecht slaapt? Aaaahhwww
Leuk zo'n orgiefeestje
Jazeker, het oude paars/gele prikbordquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat kennen wij elkaar trouwens al gigantisch lang, bedacht ik me net. Was dat niet via het Gothic Prikbord?![]()
Qua hypotheek zit ik overigens wel wat hoger, ik wou er nog een HBO-opleidinkje tegenaan gooien voor een loonsverhoging maar ben aardig geschrokken van de hoeveelheid tijd die daarin gaat zitten. Ik denk dat ik dus maar ga -slik- sparen... En dat terwijl ik net Lush heb herontdekt
Ik hoop maar dat het leuk gaat worden, ik heb er namelijk de Woest Geraas Sinterklaasshow van Hellfurycockpenis op Langweiligkeit voor moeten missen
Wauw! We've come a long way babyquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jazeker, het oude paars/gele prikbordDat moet inmiddels een kleine tien jaar zijn
Inderdaad, gaat erg veel tijd inzitten. Maar als je het een beetje planned moet het kunnen. Via de OU of via je werk?
Ben je mooi de klos, want Lush is pokkeduur
Dan hoop ik voor de jarige dat hij een beetje een leuk feestje neerzet...
Ik lig al sinds een uur of 10 wakker aangezien ze het in de Keizerstraat een strak plan vonden om een of andere fanfareachtig iets uit te nodigen die al de hele tijd Sinterklaasliedjes spelen :Squote:
quote:Berging Engelse bommenwerper uit WOII in Den Haag
In verband met de bouw van een villawijk rond de Uithofslaan is onderzoek gedaan naar de vermoedelijke aanwezigheid van het wrak van een Engelse bommenwerper in het gebied. Inmiddels is daadwerkelijk een toestel van het type Bristol Blenheim IV aangetroffen. Het toestel is in de meidagen van 1940 gecrasht, waarbij de drie bemanningsleden zijn omgekomen. De gesneuvelde militairen liggen begraven op de algemene begraafplaats Westduin. Het college van burgemeester en wethouders van Den Haag heeft inmiddels ingestemd met de berging van de restanten van de bommenwerper.
De bergingswerkzaamheden begint op 17 november en de verwachting is dat deze duren tot begin december. Hoewel de kans op aanwezigheid van explosieven in het wrak minimaal is, kan dit niet volledig worden uitgesloten. De berging wordt uitgevoerd onder regie van de Vliegtuigbergingsofficier van het Logistiek Centrum Woensdrecht, een onderdeel van de Defensie Materieel Organisatie en bestaat uit het zorgvuldig afgraven van de grond en het verwijderen van de restanten van de Blenheim IV. Uitgangspunt is dat omwonenden zo min mogelijk last ondervinden van de werkzaamheden.
Oeh, dat vind ik wel tof. Enig idee waar dat ding ter hoogte van ligt?quote:
heb jij nog foto's gemaakt van de optocht bij mij in de straat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik lig al sinds een uur of 10 wakker aangezien ze het in de Keizerstraat een strak plan vonden om een of andere fanfareachtig iets uit te nodigen die al de hele tijd Sinterklaasliedjes spelen :S
Volgende week zaterdag, de 22ste op de Haagse Hogeschool, pakken zijn er voldoendequote:Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja!!!!
Ik heb alleen geen eigen pak
Wanneer is het?
I'll do it!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, de 22ste op de Haagse Hogeschool, pakken zijn er voldoende,
Tis overigens wel onbetaald.
Ik zal ff informeren of inmiddels al boven de 35 zitten, das geloof ik de max. Ik laat het je weten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
I'll do it!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat je me de details weten???
quote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wie verzint er iets passends voor RATMEN en melanie?.
Had wel graag gewildquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Elegy het volgende:
Zo, net klaar met sporten, nu eens wat eten
Nog mensen naar de Red Bull race?
Brak waarvan ? Nog steeds ziek?quote:Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had wel graag gewildmaar ben brak
dus helaas
quote:Op zondag 16 november 2008 12:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Brak waarvan ? Nog steeds ziek?
Omdat er vast leuke gedichtjes en kadootjes voor jou verzonnen kunnen worden.quote:
Ik wil een echt cadeau!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat er vast leuke gedichtjes en kadootjes voor jou verzonnen kunnen worden..
Maar het was maar als voorbeeld, a_a wil duidelijk ook graag een fictief kado..
Hier ook vandaag metormofose gehadquote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Qrious het volgende:
Hebberig hoor![]()
Badkamer weer een mini metamorfose gegeven, nieuwe spiegelkast, onderkast zodat de siffon niet meer zichtbaar is en een gewoon kastje opgehangenKan weer 15 jaar vooruit wat dat betreft
![]()
En binnenkort misschien snowboard gear kopen bij de Uithof, krijg er dan een jaarkaart bij
Vorig jaar ook gedaan,quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Qrious het volgende:
En binnenkort misschien snowboard gear kopen bij de Uithof, krijg er dan een jaarkaart bij
Daar heb ik vannacht nog wat te eten gehaald met een vriendin . Ik had zo een honger , dat we daar maar wat zijn gaan eten.quote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef afivi het volgende:
Môgge!
*Lui is en zometeen lunch gaat halen bij Vermolen*
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Qrious het volgende:
doe je goed calexWel gewoon wezen wintersporten? Ik moet nog ff flink oefenen voordat ik ga, lijkt nog nergens op atm eigenlijk, moet er maar wat lesjes bij nemen denk
![]()
Hij is van het minimalistische en ik van de freubelsquote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Qrious het volgende:
doe je goed calexWel gewoon wezen wintersporten? Ik moet nog ff flink oefenen voordat ik ga, lijkt nog nergens op atm eigenlijk, moet er maar wat lesjes bij nemen denk
![]()
En goed bezig melanieBegint t al een beetje echt je plekkie te worden nu?
Misstique je bent en blijft een rekelquote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wie verzint er iets passends voor RATMEN en melanie?.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij is van het minimalistische en ik van de freubelsdus alles wa toegevoegd word heeft sterke invloeden van mij hahaha
Maar voelde me er al eerder thuis gelukkig
Ik heb ook met hem te doenquote:
Wat een toffe foto's!quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef 4-elements het volgende:
Wat fotootjes van de Red Bull Knock Out:
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |